Ystävykset Maxie ja Archie

Keskustele uusista pakoista, uusista korteista ja uusista korttisarjoista. Mitä uutta sarja tuo pelaamiseen?
Alue sisältää kattavat suomenkieliset perussäännöt

Valvoja: R0xu

Ystävykset Maxie ja Archie

ViestiKirjoittaja Slayer » 12.02.2015 16:32

Okei. Asia on mietityttänyt minua pitkään. Kysymys kuuluu saisiko näistä kahdesta mitään irti nykyformaatissa. Etuina on saada mikä tahansa water/fighting pokemon peliin, mutta huonona puolena joudut tyhjentämään käddä niin paljon kuin mahdollista. Draw koostuu pääasiassa itemeistä ja supportereita pelataan about 10 med vs seeker. Tällaisen kuvan olen saanut, joten jos se on mielestänne väärä, niin älkää ihan siitä syystä teilatko. Mutta tosiaan. Olen ymmärtänyt, että maxieta käytetään primal kyogren ja primal groudonin pelaamiseen, mutta voisiko sillä tehdä jotai muutakin? Esim mega lucario, koska ei spirit link? Machamp? Mega Blastoise? Jotain esimerkinomaisesti. Olen nähnyt Archieta pelattavan perusblastoisen kanssa buustaamaan keldeota, mutta se ei poista olennaista ongelmaa: maxien tai archien PITÄÄ OLLA VIIMEINEN KORTTI kädessä. Ja se ei ole helppoa. Käyttämällä computer searchia, ultra ballia ja maintenancea käsi toki pienenee, mutta onko maxiesta/archiesta saatava hyöty todella sen arvoista?

Mielipiteitänne haluaisin tässä. Napatkaa knallinne ja monokkelinne ja käykää istumaan teekuppi käsissänne petaamaan sivistynyttä keskustelua aiheesta.
True Fighter never gives up. He/She is true victor in the end.
Miun vaihtarit
Blogini
Avatar
Slayer
 
Viestit: 146
Liittynyt: 16.01.2011 16:42
Paikkakunta: Apinoiden planeetta

Paluu Pokémon TCG-keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa

cron