Aloittaminen

Keskustele uusista pakoista, uusista korteista ja uusista korttisarjoista. Mitä uutta sarja tuo pelaamiseen?
Alue sisältää kattavat suomenkieliset perussäännöt

Valvoja: R0xu

Aloittaminen

ViestiKirjoittaja Nolla » 20.04.2015 00:11

Löysin ikivanhan käyttäjäni kiinostuksen taas herättyä. Pienen taustatitkimuksen jälkeen olen ajatellut, että Night March kuuloistaisi mukavalta pakalta paluutani siivittämään. Ainoa ongelma itselleni on se, että hivenen karsastan ajatusta ostaa 60 orto korttia, joten kysyisin olisiko näitä mahdollista tilata jelposti isompana bundlena tai antaisiko jokin starter pakoista pätevät eväät pelaamiseen.
Kiitokset avusta jo etukäteen!
Nolla
 
Viestit: 8
Liittynyt: 04.02.2011 22:42

Re: Aloittaminen

ViestiKirjoittaja Zuxoor » 20.04.2015 11:37

Hei! Tervetuloa takaisin foorumille!

Nightmarch on oiva valinta , se on kohtuu halpa mutta kuitenkin competitive ja vaatii opettelua ja sisältää kiinnostavia strategioita. Siitä myös voi halutessaan muokata Archies/Empoleon pakkaa melkein samoilla korteilla ja tehdä aivan erilaisen pakan.

Valitettavasti mistään starterista ei saa pelkästään hyviä kortteja halvalla. Tai mistään paketista. Sillä hinnalla kun ostat esim starterin ja saat pari käytettävää traineria voisit vain tilata netistä samalla hinnalla lisää itseasiassa hyviä kortteja. Eli jos siis haluat night marchin on periaatteessa pakko tilata se. Onneksi suurin osa pakasta on commoneita PHF setistä!
Toki voit aloitella jollain valmis pakkauksella ,mutta niillä ei ikinä pärjäisi turnauksessa.

Suosittelisin itse Troll and Toadia tilaukseen , kohtuu hinnat ja itse juuri tilasin ja olin tyytyväinen toimitukseen. Myös ebaysta kantsii tsekata jos sais ostettua jonkun käytetyn valmiin night march pakan halvalla!

Toivottavasti oli ees vähän apua! :)
Avatar
Zuxoor
 
Viestit: 15
Liittynyt: 02.03.2015 14:17

Re: Aloittaminen

ViestiKirjoittaja Nolla » 20.04.2015 21:23

Auttoi kyllä kovasti. Mielenkiinosta kokosin koko pakan Troll and toadissa ja lisäilin hintaan postit ja mitä tulli vetää välistä. Lopputuloksena hinta 92€ ja kuukauden odotus... intoni aloittaa uudelleen otti aikalaila osumaa.
Nolla
 
Viestit: 8
Liittynyt: 04.02.2011 22:42

Re: Aloittaminen

ViestiKirjoittaja PRaGiGaM » 21.04.2015 10:31

Voit ensin vaikka printata kortit ja pelata niillä! Tai pelaa PlayTCG.me
Entinen nimimerkki: victini
Vaihtikseni osoite viewtopic.php?f=26&t=3268
Avatar
PRaGiGaM
 
Viestit: 471
Liittynyt: 10.12.2012 20:03
(: Avatar Made in Taiderun.. Tasin taidetöpö


Paluu Pokémon TCG-keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa

cron