palaava tcg pelaaja

Keskustele uusista pakoista, uusista korteista ja uusista korttisarjoista. Mitä uutta sarja tuo pelaamiseen?
Alue sisältää kattavat suomenkieliset perussäännöt

Valvoja: R0xu

palaava tcg pelaaja

ViestiKirjoittaja Pikapokepoika » 10.06.2015 13:59

Moi, olen ollut reilu puoli vuotta pois pokemon tcg parista kun kinnostus hälveni mutta nytten taas kiinnostus on palannut. Voisitteko kertoa minulle että mitkä setit on tullut furious fist setin jälkeen ja mitkä ovat tän hetken parhaat/suosituimmat kortit ja pakat. Kysyn myös että miten paljon porukkaa pyörii nykyään poromagian ja lautapelit liigassa. Olen myös hukannut sen lapun missä lukee pelaajan id tai mikä lie mut se jota tarvitaan turnauksissa niin onko se tallessa jossain tieokoneella.
Käykää katsomassa mun vaihtola
viewtopic.php?f=26&t=3267
Pikapokepoika
 
Viestit: 35
Liittynyt: 17.05.2014 19:45
Paikkakunta: Pääkaupunkiseutu

Re: palaava tcg pelaaja

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 10.06.2015 14:36

Pikapokepoika kirjoitti:Moi, olen ollut reilu puoli vuotta pois pokemon tcg parista kun kinnostus hälveni mutta nytten taas kiinnostus on palannut. Voisitteko kertoa minulle että mitkä setit on tullut furious fist setin jälkeen ja mitkä ovat tän hetken parhaat/suosituimmat kortit ja pakat. Kysyn myös että miten paljon porukkaa pyörii nykyään poromagian ja lautapelit liigassa. Olen myös hukannut sen lapun missä lukee pelaajan id tai mikä lie mut se jota tarvitaan turnauksissa niin onko se tallessa jossain tieokoneella.

Ne jotka pääosin pelaa TCG:tä on aikalailla hylänneet lautapelit liigan, meitä videopelaajia lähinnä siellä ollut paikalla nykyään.
Poromagiassa on aina sekä videopelaajia että TCG pelaajia. :)
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)


Paluu Pokémon TCG-keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa

cron