Darkrai/Yveltal Deck

Keskustele uusista pakoista, uusista korteista ja uusista korttisarjoista. Mitä uutta sarja tuo pelaamiseen?
Alue sisältää kattavat suomenkieliset perussäännöt

Valvoja: R0xu

Darkrai/Yveltal Deck

ViestiKirjoittaja PokeFin » 25.07.2015 15:11

Hei kaikille!
Olen jo jonkin aikaa keräillyt pokemon kortteja, mutta pelaillut olen vain parilla teema pakoilla kavereitten kanssa ja nyt olisin sitten innostunut rakentamaan oman deckin, joka olisi turnaus kelpoinen.
Itse ajattelin alkaa rakentamaan Darkrai ja Yveltal deckkii. En ole ennemmin pakkoja rakennellu ja olen todella kokematon sen rakentamisen kanssa, joten toivon että joltain kokeneemmalta apua saisin :)
Olen kuullut että semmosen toimivan pakan saa kun on n. 20 pokemonia, 20 traineria , 20 energiaa. Mutta silti nään monissa pakoissa niin kuin n. 10 pokemonia, 10 energiaa ja jotain 40 trainerii? Niin millainen olisi hyvä?
Ite pakkaan aion ainakin laittaa:
3x Darkrai EX (legendary treasures)
3x Yveltal EX (XY)
Sit kannattaako pakkaan laittaa joku kehitys muoto? Vai kannattaako mennä vain perus pokemoneilla?
Ja jos mulla ny on 3 yveltal ex ni voinko laittaa enemmän kuin yhden yveltalin pakkaan? Et meneekö se niin että 4 saman nimistä max. Vai niin et 4 samanlaista korttia max.?
Et aika paljon tos kysymmyksii, mutta toivottavasti joku voisi mua täs selventää ja auttaa rakentamaan pakan.
Eli :
3x Darkrai EX
3x Yveltal EX
... Mitä muita pokemoneja? Mitä trainereita kannattaa käyttää? Entä paljon energiaa?
PokeFin
 
Viestit: 4
Liittynyt: 25.07.2015 14:29

Re: Darkrai/Yveltal Deck

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 25.07.2015 18:15

Omassa Mega Manectric/Yveltal pakassani jolla viime talvena voitin league challenge turnauksen on 10 pokemonia, 37 Traineria ja 13 energiaa. xP Imo enempää energiaa ei tarvitse yleensä.

Se 10-14 energiaa riittää. Darkrai muutenkin kohta väliaikaisesti tippuu standard formaatista, en tiedä sitten miten tuo lokakuun Darkrai EX vs. Mewtwo EX battle deckin kanssa menee kun julkaistaan
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Darkrai/Yveltal Deck

ViestiKirjoittaja PokeFin » 25.07.2015 18:29

Okei eli kannattaako Darkraita siis deckkii ottaa vai ei?
PokeFin
 
Viestit: 4
Liittynyt: 25.07.2015 14:29

Re: Darkrai/Yveltal Deck

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 25.07.2015 18:37

PokeFin kirjoitti:Okei eli kannattaako Darkraita siis deckkii ottaa vai ei?

Jos tahdot turnauksissa käydä Elokuun ja Lokakuun välillä, ei. xP

Muuten ihan jees. Ei Darkraita edes välttämättä tarvii kuin 1-2 koska se on nykyään yleensä vain abilityn takia pakassa.



Seismitoad EX ja Garbodor lienee pelatuimmat kumppanit Yveltalille nykyään.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Darkrai/Yveltal Deck

ViestiKirjoittaja PokeFin » 25.07.2015 18:39

Okei kiitti tiedosta :)
PokeFin
 
Viestit: 4
Liittynyt: 25.07.2015 14:29

Re: Darkrai/Yveltal Deck

ViestiKirjoittaja Jaxi » 26.07.2015 14:41

Zhaituki kirjoitti:
PokeFin kirjoitti:Okei eli kannattaako Darkraita siis deckkii ottaa vai ei?

Seismitoad EX ja Garbodor lienee pelatuimmat kumppanit Yveltalille nykyään.

Kannattaa kuitenkin ottaa huomioon, että myös Garbodor tippuu standard-formaatista rotaation myötä.

Todennäköisesti myös Expanded-turnauksia tulee olemaan ainakin muutama, jolloin Garbodoria ja Darkrai EXää voi halutessaan pelata.
Jaxi
 
Viestit: 49
Liittynyt: 01.11.2010 10:57


Paluu Pokémon TCG-keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa

cron