Victoryteam123 TCGO ura alkaa tässä Foorumilla!!

Keskustele uusista pakoista, uusista korteista ja uusista korttisarjoista. Mitä uutta sarja tuo pelaamiseen?
Alue sisältää kattavat suomenkieliset perussäännöt

Valvoja: R0xu

Victoryteam123 TCGO ura alkaa tässä Foorumilla!!

ViestiKirjoittaja Victoryteam » 29.11.2015 23:47

Hei kaikkille! :) Olen Julius (Nimeä en muistaakseeni saa kertoa mut se löytyy tästä kuitenkin...) joo tiedetään olen nyt lähi aikoina ollut näiten kahden regional standart sekä expanded finaalisti!

Monilla oli toiveita monenlaisia ja kysymyksiä nii olen näistä kaikista nyt päätänyt luoda julkisuuteen victoryteam123 tcgo käytäjän tähän Foorumille.
Eli haha *electrode* tarkoitan sitä että alan selostamaan TCG pakka listoista, Tulevista korteista, srategioista ja monenlaisista muista, mutta enemmän standart jutuista kuin expanded :)
Itse asiassa olisin halunnut tehdä articeleita 60 card ryhmässä (maksullisessa ryhmässä), mutta satun olemaan surkea kirjoitamaan englantia, mut suomeksihan se on helpompaa :)
ja varsinkin tuttavien seurassa aloitaa victoryteam. Aloitan seuraavana päivänä minun kahdesta finaalisti pakka listoista ja kertomaan tarinoita että miksi, miten, vastustajistani ja lopuksi. Näin on iha hyvä aloitaa mut toivotan hyviä menestyksiä olen victoryteam123 ja cheers ;)
Avatar
Victoryteam
Vantaan Liiga-Leader
 
Viestit: 51
Liittynyt: 29.11.2015 23:26
Paikkakunta: vantaa
(: Liekkivä voima tulee sydämestä <3

Paluu Pokémon TCG-keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa

cron