Victoryteam123 standart deck list Regionals 31.10.

Keskustele uusista pakoista, uusista korteista ja uusista korttisarjoista. Mitä uutta sarja tuo pelaamiseen?
Alue sisältää kattavat suomenkieliset perussäännöt

Valvoja: R0xu

Victoryteam123 standart deck list Regionals 31.10.

ViestiKirjoittaja Victoryteam » 30.11.2015 19:23

Morjesta kaikille olen victoryteam123!
Joo nyt olisi idea puhua regional finalist deck ja sen suorituksesta

Manec/Bats/quoaking pucnh

POKEMON 17
Manectric EX x3
Seismitoad EX x3
Zubat x4
Golbat x3
Crobat x2¨
Shaymin EX x2

ENERGIA 10

Light energy x6
Double colorless x4

Trainerit 33

Sycamore x4
Birch x4
Lysandre x2
AZ x1
Muscle band x3
Ultra ball x4
Super scoop up x4
Head ringer x3
VS seeker x3
Trainer's mail x2
Faded town x3

Miksi minä tein tämän pakan no, koska satuin kiinostumaan manectric ja halusin katsoa mihin siitä on... vastaus on se että manectric on loistava hyökäys tyypin kaveri johon kannattaa panostautua jos siitä alkaa tekee pakkaa. Suomen mestaruudesta ja city champion kisoista ystävämme seismitoad ex upea quaking punch iskumme joita käytettiin monia vastaan tuli minun pakkaan mukaan. Ja lopuksi halloween päivän suosikki lepakot zubat golbat crobat jengi tulivat vielä pakkaani. Oikeasti pakan idea olivat lepakot no koska ne ovat nyt parhaimillaan sdantard kisoista ku kaikki keldeo blastoiset ja monet ovat poissa ja sdandart jäi helpommat pokemonit jotka voi voitaa helpommin lepakoilla. Kuten sanoin manetric isku lahjakkuudesta kannattaa mietiä miten edullista ja 8) pirullista on käytää samaan aikaa lepakoita! mikä voisi kestää nämä uskomattomat tuhovoiman? ja jos ei manectric nii item lukko ja lepakot ovat julmia nekin ehkä enemmän kiduttamista kun lyömistä... mutta noh kerrompa karsinnat ja top pelit

KARSINNAT

1 kieros vs tyrantrum/bronzong

ekat pelit aina painavat että häviääkö vai voitaako täytyy lyödä vain kovemmin nii ei tarvi olla peloisaan tai muista ikävistä asioista ja onhan se hankalaa jos on vastassa 190 hyökäys tyypin kaverista kyse joka ei ota effect vastaan edes mutta vastustajani ei saanut suppotereita hetkeen ja huomasin jos käyn nyt päälle hän häviää jo ennen ekaa iskua nii näin mä tämän toteutin
win-lose-win

2 kieros vs tyrantrum/giratina/bronzong

mietin että mitä hemmettiä taasko saman tyypinen pakka vastassa mutta vähän vaikeampi oli voitaa se ku 1 kieros silloin tajusin miten sen pakan voi voitaa! ensin item lukkoa ettei se pääse vaihtamaa eikä hakemaa mitään pokemoneja. Se ei ollut ainoa sillä samalla tankasin kahta manectricia että tyrantrum pakalla ei voi olla mitään mahdollisuuta voitaa mutta se ei ole helpompaa sanoa kun tehä tätä taktiikaa sitä pakkaa vastaan
win-win- -

3 kieros M ampharos
tässä ei ole paljoo kertomista ku voitin molemmay kahessa vuorossa mutta joo näkyi ainoastaa larvesta ja shaymin kentällä sillä idea olisi ollut että hän tankaa volcaronalla ampharosta samalla kun se haetaan pakasta kentälle kahden enun kanssa. en halunut hakata shaymineja koska koin larvestaa vaarallisemmaksi joten päätin hakata larvestat ensin ennen shaymineitä
win-win- -

4 kieros lucario/Bats
tasuri koska koimme molemmat toisemme vaaralliseksi omille pakoilemme joten ymmärrettävä syy
Tasapeli

5 kieros Master Yveltal trainer
en edes tienyt kuka oli vastassa vielä kunnes ystäväni sanoi että meillä on tasurit joten top 8 päästiin jee *electrode*

TOP 8 VS GIRATINA/FAIRY

huhhuh topeissa taas :) vastassa oli giratinan käyttäjä jossa oli samalla fairy family. Uskoakseen tämä giratina compo on kaikista muista giratina pakoista hitain mutta kestävämpi sillä dragon double voi siirtää aromatissella kenelle vain mutta ei kannata no dragon pokemolille siirtää koska se sanoo muuten heippa. olihan se ymmärrettävä jos näin hieno pakka pääsee toppin. mun pakkaa vastaan se oli paha koska teen dealtia jo ennen lukkoa paljon mut se pääsi iskemään kyllä mutta turhaa hakkasin sen vain discard pileen ja seuraavankin myös. Bonut AZ Fairy gira koska ensin siirät ne enut aromatissen avussa ja sitten damaget menee pois kun pokemon on kädessä
win-win- -

TOP 4 VS MIENSHAO
uskomaton pakka joka on keksitty! focus shas mienfoolle ja siiten kehität menshao ja iske ja palautuu käteen ne kortit ja kun ne loppuvat nii eco arm nii saa kolme tool hautausmaasta takaisin pakkaan! focus sash tiedätte eli jos fight pokemonilla on täydet hp se ei kaadu mutta focus joutuu hautaa jos hp menivät suoraan kymmeneen vahingot loistava pakka. Mutta crobat pakkani on standart paras counter sitä vastaan koska mienfoo ei knockaanu jos se ei ole menettänyt hp mutta lepakoiden ability buttaa damagea jos se on kehitetty kädestä ja mienshao on heikko psyhic tyypejä vastaan joten voitan sen pelin pakosta ilman ex pokemoneja
win-win- -

FINAALI VS MANECTRIC REGICE

joo finaaleissa ollaan saman kaltaista pakkaa vastaan minun manectric ja hänen mega manectric
eka kusin kun ainoastaan kaksi zubat alotus ja surkein alotus koko kisassa! mutta yritin hävitä tyylikkäästi saamalla zubatit takaisin käteen käytämällä scoop up mut flippasin kolmesti väärin ja luovutin
toinen peli oli molemmilla hyvät käsi kortit mutta johin peliä pakosta koska jos vastustaja pelaisi megan se kärsii minun faded town kortosta joten hänen oli parempi luovuttaa!
kolmas meni itsekyyteeni
olin raivoisani siitä kun en ole hyökännyt kertaakaan seismitoad pokemonilla finaalissa. mulla oli jo manetricilla kaksi energiaa mutta otin uuden seismitoad ja iskin turhaa item lukkoa koska itse tunto vaivasi joku. hävisin siinä hetkellä kun regice tuli iskemään ja seas stadium joka hiilaa sitä joka vuoro 30 hp joten lopetin sen. mutta oikeasti standart kisoissa regice ja mega manectric sopii yhteen täydellisesti! Bonus! siinä pelatiin myös gengar ex koska jos tulee mienshao pakka nii gengar lyö sen sata nolla!

Lopuksi
en nyt jaksanut kirjottaa paljoo koska olin väsynyt viikonloppuna kun oli se tampere kisat. pelasin 13.00-22.?? eli yli kymmenen tuntia koska olin finaaliin asti pääsyt... kerron sen pakan sitte jossain vaiheessa sitten kun jaksan paremmin ja keskittyä kirjoitaminseen ja ajattelemiseen... en kuitenkaa turhaa hävinnyt tässä kisassa koska sain Shaymin ex boostereista. oli viis niitä ut myin kaks niistä minun kerhon pojille ouluun. mut joo mukavaa jos ymmärrätte kirjotusta ja minun väsymyksestä :] tampereen storyn jälkeen alan kertoo uusista pakoista joita on mahdollisuus tehdä! kiitoksia tästä kaikesta ja hyviä menestyksiä olen victoryteam123 and cheers *electrode*
Avatar
Victoryteam
Vantaan Liiga-Leader
 
Viestit: 51
Liittynyt: 29.11.2015 23:26
Paikkakunta: vantaa
(: Liekkivä voima tulee sydämestä <3

Paluu Pokémon TCG-keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa

cron