xy9 rage of the broken sky aka BREAKPOINT

Keskustele uusista pakoista, uusista korteista ja uusista korttisarjoista. Mitä uutta sarja tuo pelaamiseen?
Alue sisältää kattavat suomenkieliset perussäännöt

Valvoja: R0xu

xy9 rage of the broken sky aka BREAKPOINT

ViestiKirjoittaja PeliOnPelattu » 04.12.2015 18:28

http://www.pokebeach.com/2015/12/treven ... broken-sky

pelaan seuraavan vuoden gengar gallade tai trevenant breakkii...
inb4 "stage 2, break ei tuu toimii ihan kakka" no stage 2 on pelattu champseis ennenkin. kek
ei tosin tuu toimeen shufflesupportereiden kanssa. ei oikeesti. noin monta evoluutioo. sykerö on myös huono vaihtoehto ellei trainers from discard pile rodii tule xy9 - gastly haluaa karkkia

kirsikka sotkun päälle olisi absol roaring skiesista, oikeastaan mulla on jo just tämä pakka mutta trevenantin tilalla gallade ja kaikki mikä siihen liittyy. gallade on tavallaan parempi, mutta se on ex. mutta niitä saa vähän enemmän hoopalla. joten emt. en yhtään tiedä! skylalla saa haettua spirit linkin ja karkin, vaikee sanoo haluuko korvata galladea trevenantilla. sen ability on kuitenkin aika harkittava.

kunhan höpisen, sitte tähän ei vastaa kukaan :P
tähän asti jokanen varmaan tuumaa että kakka setti, kunnes joku keksii läjän comboja, ja sitten huudetaan miten hyvä se on... peruskamaa? oikeastaan olis kiva tietää onko näin käynyt ennenkin :)

edit: niin ja olis helpompi aloittaa trevenantilla, ja sitten siirtyä gengariin ja lysandreen. ei tarvis tehdä gengarin curse droppii ekaks ja vaihtaa galladeen ja sit tulla taas gengarilla. tahtois kokeilla muut siihen asti kärsitään.



edit2: ketut pelaan. repo repo
Viimeksi muokannut PeliOnPelattu päivämäärä 10.12.2015 13:16, muokattu yhteensä 2 kertaa
Avatar
PeliOnPelattu
 
Viestit: 48
Liittynyt: 21.06.2015 10:20

Re: xy9 rage of the broken sky aka BREAKPOINT

ViestiKirjoittaja Victoryteam » 05.12.2015 20:01

morjesta! olen victoryteam123! hahah ei tuo mitää kakka settiä oo miten sä sen sanot :D iha asiallista sinulla oli kun sinähän se itse sanot eikä kukaa muu vai mitä? mut tunnet aika varmastikin jos saan huomautaa *electrode* no joo ne break ja nämät ovat eholliset sinulle mitä alat pelaa vai mitä ? mut minun mielestä kaikki break eivät oikein ole nyt hyviä mut se riipuu minkä break alla on esim trevenant break alle item lukko vastustajalle. ja ei ne kommentit oo nii tärkeitä vai? tärkeintä on se että ei puhu toisista epäkohteliaasti ja kunnioitaa toisten artikkeleita ja yrittää parhaansa^^
Viimeksi muokannut Victoryteam päivämäärä 07.12.2015 01:23, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
Victoryteam
Vantaan Liiga-Leader
 
Viestit: 51
Liittynyt: 29.11.2015 23:26
Paikkakunta: vantaa
(: Liekkivä voima tulee sydämestä <3

Re: xy9 rage of the broken sky aka BREAKPOINT

ViestiKirjoittaja PeliOnPelattu » 06.12.2015 23:13

morjesta, sillä ei ole väliä kuka olen.
en välitä sun huomautuksista.
alan pelaa sitä mitä minulla on.
minua ei kiinnosta puhua toisista ihmisistä.
minä en välitä kunnioituksesta ellei siitä tule minulle ongelmia.

oliko sinulla asiaakin...?

edit: kiitos
Viimeksi muokannut PeliOnPelattu päivämäärä 07.12.2015 16:13, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
PeliOnPelattu
 
Viestit: 48
Liittynyt: 21.06.2015 10:20

Re: xy9 rage of the broken sky aka BREAKPOINT

ViestiKirjoittaja Victoryteam » 07.12.2015 01:17

Onnea peleihin ^^
Avatar
Victoryteam
Vantaan Liiga-Leader
 
Viestit: 51
Liittynyt: 29.11.2015 23:26
Paikkakunta: vantaa
(: Liekkivä voima tulee sydämestä <3


Re: xy9 rage of the broken sky aka BREAKPOINT

ViestiKirjoittaja R0xu » 09.12.2015 21:44

Uus setti = pari jees traikkuu, meh

Aika pettymys kyllä, artwork on kyllä saanut parannuksen, sillä paljon hienon näköisiä lappuja.
Kuva
Avatar
R0xu
 
Viestit: 1078
Liittynyt: 01.11.2010 01:01

Re: xy9 rage of the broken sky aka BREAKPOINT

ViestiKirjoittaja PeliOnPelattu » 19.12.2015 17:48

paras kortti /artwork
Spoiler:
Kuva

ihmisten pitäisi rohkeasti kokeilla uusia kortteja ja nähdä kuinka toimivia ne käytännössä ovat. on normaalia että kun on syönyt viikon ajan korkealuokkaisessa ravintolassa ja sitten pitää valita käytännössä yhtä hyvän "kotiruuan" ja ravintolan väliltä, valitsee sen ravintolan. luullaan, ettei näillä tee mitään vaikka ovatkin erilaisia. 50 hp /vuoro + dodrio retreat aid on kyllä mielestäni jees niin kauan kun Ho-Ohhia ei lyödä yhdellä iskulla (180 hp +, sitten on myös potentiaalinen FSB pokemon tool.) ...tai lysandre.
se ei ole ainut kortti johon suhtaudutaan turhan nössösti...

edit: lisään tähän yksikseni että espeon ex on pelattava kortti.
miksi?
devolve/1 energia >>> BREAK, Mega, Stage 2, 1...
devolvea on käytetty ancient machinessa/pokemon toolissa kauan kauan sitten championship pakassa. kun pakan damage ei riitä, devolve pelastaa. ei tietenkään auta mitään jos vastus pelaa basic.
edellisellä evoluutiollahan on vähemmän HP:tä.

on myös tosi että olen optimisti... sori.
Avatar
PeliOnPelattu
 
Viestit: 48
Liittynyt: 21.06.2015 10:20


Paluu Pokémon TCG-keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa

cron