Victoryteam123 expanded deck list Tampereen Regionals 28.11

Keskustele uusista pakoista, uusista korteista ja uusista korttisarjoista. Mitä uutta sarja tuo pelaamiseen?
Alue sisältää kattavat suomenkieliset perussäännöt

Valvoja: R0xu

Victoryteam123 expanded deck list Tampereen Regionals 28.11

ViestiKirjoittaja Victoryteam » 05.12.2015 00:45

Morjesta kaikille! olen Victoryteam123

joo nyt vois kertoa siitä minun pakasta jolla pelasin finaalissa tampereen regional kisoissa!

Tässä pakka lista

POKEMON 17

Bronzor x4 (hp 70)
Bronzong x3
Tyrantrum EX x2
Giratina EX x2
Shaymin EX x2
Hoopa EX x1
Keldeo EX x 1
Cobalion EX x1
Aegislash EX x1

Energy 12

Metal energy x7
Dragon Double Energy x4
Fight x1

Trainerit 31

Sycamore x3
N x2
Colress x3
Lysandre x2
Hex Maniac x1
Xerosic x1
AZ x1
Giovanni's Scheme x1
Ultra ball x4
VS Seeker x4
Super rod x1
Float stone x3
Muscle band x2
Computer Searc x1
Sky Field x2

Jess ja sitten stooryyn

1 Versus VS Manectric/Aegislash

Alussa kuten aina alkoi mennä itseluotamus koska luulen aina etten pärjää :( ei se enää oo nii paha koska olen tottunut siihen ja miten? olen pelannut monesti näissä kisoissa nii siinä vähä tottuu kokemaa kovien pelaajoiden katseen... mutta mitä pelätä enää nyky ajassa aegislash-ex ja manectric-ex pakkaa ku itse pelaa tyrantrum joka kykenee hakkaamaa lähes kaiken edestä 8) eka kieroksessa pyrin tankaamaa tyrantrum-ex, laitamaa bronzong kentälle ja keldeo float stonen kanssa ja kun sain nämä löin kolmesti tyrantrum-ex kolme ex yhellä iskulla kolmessa vuorossa ja voitin pelin. toisessa sama pyrkimys mutta vastustajani pyrki iskemään dialga-ex chrono wind 60 damage koska kun se iskee ex se ei saa yhteen vuoroo hyökätä joten ei tyrantrum no millä sitte? jätin tyrantrum bench että dialga-ex ei pääse lyömää sitä ja pistän aegislash-ex eteen nii miten se dialga-ex pääse vahingoitamaa jos sillä on double coroless no ei ainakaa vahinkoa tee. iskin sitten seuraavalla vuorolla tyrantrum-ex sen dialga-ex pois mut sitten vastustaja pelasi hex maniac ja iski mega manectric-ex minun tyrantrum-ex jäi 10 hp, mega tankasi manectric-ex kaks enua, ei ability ja tyrantrum isku ei kaada megaa yhellä, mut kyllä mä sitten tein ratkasun! käytin corless suppoteria, bench oli molemmilla 5 joten 5 x 2 on kymmenen ja nostin dragon doublen ja Muscle band. nyt tyrantrum tekee 190 + 20 = 210 moi ja voitto

win-win-lose

2 versus VS Giratina/Seismitoad

joo huomasin että edellinen ja tätä vastaa että he käyttävät Regional champion pelaajien pakka listoja, joten jostain syystä tuntu siltä että voitot ovat varmat!
koska olen lukenut niiten artikkelit, muistan ulkoa kortit ja olen itse pelannut niillä joskus. tätä vastaan toimin silleen että unohdan giratina-ex tälläkin kertaa koska siitä lähtee kuitenkin dragon double tätä pakkaa vastaa. käytin vain cobalion-ex ja aegislash-ex sen aikaa että olisi turvallisempaa lähteä tyrantrum-ex iskemää. eka meni sillee että vastustaja ei nostanut mitää luovutti. toinen itsellä surkea alotus luovutin. kolmas oli hyvä molemmilla ja siitä piti tulla titaanien sota mutta meikäisen pokemonit tuhoavat iskun mukana vastustajan special enut ja keldeo oli jos tulee myrkky pyssyt nii miksi hänen olisi pitänyt jatkaa ... merkillinen tunne kun voitin kolmannen mut aika hyvin Crazy lukko pakkaa vastaa

win-lose-win

3 versus VS yveltal/Maxie

selevä! nyt on tosi kyseessä kun on archeops yvetal-ex kanssa!
siinä kuule ei auta iskeä giratina-ex sillä se ottaa turpaa jos tulee yveltal-ex vastaa. archeops tosiaa estää minua kehittämästä bronzor ability takia ja vaikka pelaisin hex maniac nii se toteutuu ja mikä? hän voitaa aikaa T_Tmiten tuolasia pakkoja vastaan voi pelata!? ;< .... Nyt tiedän! tyrantrum-ex! se on luonollisesti hyökäys tyypin ystävä joka voitaa yvetal-ex ykösellä! eka kieros häsivis en yveltal-ex vaa uudelle yveltal joka iskee 60 ja snaipaa bench ex 60 eli hakkasi shaymin-ex ja ei siinä kaikki! kun se on edessä mikään pokemon tool eivät toimi joten keldeo täytyy unohtaa. ei se nii helpoa ole unohtaa ku mite mä kykenen vaihtamaa ilman float stonea? az riitää? annoin olla hävisin. toinessa vastustaja alottaa no huhhuh ekalla archeops!? nyt otti päähä ku pitäs miettiä parhaat maholliset keinot... laskin päässä ja päätin lähtee giratina-ex iskee vaikka se oli riski! voitin sen giratina-exavulla ennen pitkää mut kyllä mä yhden bronzong sain kentälle hex avulla jote voitto. kolmas oli että ehotin tasuria kun oli liian vähän aikaa ratkasta ottelun mut mentii pelaa kolmannen. aluksi mietin pelaavani aikaa mut päätin pyrkiä knockaamaa alle kymmen minuutin ajan mut aika tuli silti ja siitä seurasi tasapeli

lose-win- -

4 versus VS yveltal/Maxie

vastassa oli minun ystäväni Oulusta jonka kanssa ollaan osalistuttu kisoihin jo useasti. ei haluttu toisia vastaan joten tasuri otettiin. Ystäväni toivoisi että saisin kerrankin osalistua maillman mestaruuteen. on mulla ennenkin ollut kutsu sinne mutta mistä rahat? ei minulla ole varaa matkustaa bostonii tai vancouverii. mutta minun tuleva isäpuolen kanssa neuvoteltiin että lähden hänen kanssa pelaamaa jos kerään viimeiset pisteet jotka puutuvat vielä ja tuon tuliaisia muille sieltä. siksi osalistun kisoihin oulusta asti että saan pisteet. toivon että ymmärtäisitte ;< ai nii miksi minun pitäs päästä pelaa mm-kisoihin? olen pienestä asti tykänyt pokemoneista, pelannut DS pelejä todella paljon, alottanut kortti pelin black and white base set asti ja ennen kaikea... se on minulle tärkeä ... tulee rento olo pelatessa netissä, muistella millasta se oli ennen ja kaikea muuta.. meikällä on muuto muutenkin tuusulaan kesäällä joten helpompaa ottaa suomen parhaimpii pelaajiin yhteyttä ja kokea heidän tasosia pelaajoita vastaan. mut eiköhän siinä ollut jo tarpeeks :D seuraavaa

TASAPELI

5 versus VS Donphan/ Friends <3

kätevä donphan joka iskee paljon ja siitä menee bench piiloon ja jättää eteen jonkun inhottavan oloisen ystävän kuten wobbuwet tai robo. fosuc shas oli hänellä enemmän kuin muscle band että se voisi iskeä kauemmin. giratina-ex oli minun mielestä järkevää ottaa peliin koska vastustaja ei saisi pelata strong energy, fighting stadium, eikä musclea, focus shas hahhah miltein pakka lukittu koknaa ja pelaan kaupan päälle xerosic että vs seekeriä etä toistan lauluani. yli voimainen voitto. huom yheksäs sijoitus hänellä! hän on valinnut hienon pakan että itse piirtänyt oman pelimaton tyhjälle pelimatolle! siistiä mäki alan ostelemaa ultra bro pelimattoja! bonus hän pelasi yhessä jolteonia jos tulee yveltalit tai shayminit donphan voitaisi ne helpommin

won-won- -


6 versus VS giratina/seismitoad

vastustajani ehotti tasuria koska hän tiesi etukäteen minun pakankorteista eli ei mielellään halunut mua vastaa joten suostuin mutta ystäväni olisi pääsyt top 8 jos olisin pelannut ja voitanut sen hups unohdin sovittua tasuria sen seikan mut se sit kuristi minut kuoliaaksi siitä hyvästä (oikeasti se otti olkapäistä kiini ja alkoi minua ravistella ''halvatun jätkä'' :D sinun syytäsi en pääsyt top 8 peleihin :D) joo kenelläkää ei mennyt kisoissa henkeä hahahaha toisin kuin minulla mut tuntu siltä että kaksi murhaavaa katsetta pistää selkää o_o se toinen oli tuttava jolle puhuin vahingossa rumasti oulun murrella :( pyydän anteeksi siitä ...

TASAPELI

JEE TOP 8 OON!

TOP 8 VS flareon/Vespiquen

Joo kuoleman portit tulevat minun eteeni tässä pelissä ku tyrantrum-ex on turha sitä pakkaa vastaa. Giratina on kyllä lähes täydellinen sitä vastaa mut kun se pelaa battle compresoria ja blacksmith falreonille että saa enut ja pokemonit hautaan saadakseen voimaa joten se ei tarvitse doublea itse asiassa se ei itse asiassa saa pelata sitä kun giratina iskee! kun harjottelin omalla pakalla tämän kaltasta pakkaa vastaan hävisin lähes kaikki pelit. ekan voitin itse asiassa kun alotin cobalion ex iskemään ja käytin lysandreja eevee ja compee että se ei saa kehitys muotoja ja lopussa giratina nii voitin pakosta. toinen oli melkein voitaa yhestä prizesta mut se oli jo lysandrella hakannut minun shayminit ja lopuksi onnistui saamaa vs seeker blackmith flareonille lukon aikana ja siihen hävisin. kolmas oli uskomaton peli... hän pelas jo kolme battlea compua ja sai jo pokemonit hautaa voi pirskatti... en halunut luovuttaa ja päätin lähteä aegislash tappelemaa ku siihen ei saa vahinkoa jos vastuksella on special enu mut se käytti lysandrea mun benchiin olevaan giratinaa ja olin paniikissa että mitä hemmettiä mä voin enää tehdä... päätin yrittää uudestaa samalla hänelle N jotta se ei saisi käsikorteja käytettyä saatuaan prizesista. giratina-ex sain ja jopa nyt jo iskettyä sillä ja uskoin että näin uutta valoa voitoon! tosiaan mulla meni yhtäkkiä giratina no se ilkimys flareonin takia vs seeker blacksmith takia! nyt loppu giratinat! lähin aegislash-ex iskemään samalla oli vielä yksi mahollisuus voittaa ja se oli colress 12 nostoa pakassa kaksi jäljellä joten alko tulla kiire. uskomatonta! käytin super rod otin giratina-ex ja pari enua, käytin ultra balloa ja sain kentälle sen mut fail ei ollut antaa neljää enua ku meni yks bronzong...... Aegislash-ex ei hakattu vielä joten vielä oli mahollisuus... käytin N iskin giratina-ex ja tarvin kaksi prize enää... hän käytti shaymin-ex >_> hei
vs seeker nosti mut ei FLAREONIA! oli sillä sentää yks enää jäljellä ja sillä oli vielä jonkin verran korteja pakassa joten koin sen mahdollisuutena. iskenkö giratina-ex no tottakai lysandren kanssa eevee pois ja se luovutti... se oli siinä .... kovin koetus aikoihin sitte suomen mestaruuden 2015 aikoihin.

win-lose-win

TOP 4 Sableye/Garbodor

sekin oli jo kuoleman portit lähellä
muistin erään regional top 8 videon kun sableye pakka hävisi baby yvetal (30 damage, 100 damage) ainoastaan ku sableye pakka pyrkii tuhoamaa vastustajan
eikä tekemää damagea nii päätin käytää ainoastaa cobalion-ex ja lopuksi giratina-ex että garbodor ei saa sitä tool korttia kiinni ja kieltämää abilityt
miten olis helpompi voitaa sen? hakkaa sableyet mielellää eka koska jos ne tulevat he hakevat koko ajan hammereita ja tuhoaa pakkasi ja kannattaa hakata ne mielellään lukoilla esim. seismitoad-ex, giratina-ex. eka alotus tyrantrum-ex jee no ei oikeasti ollut jee. pyrin cobalion-ex jotta saisin voitettua sen yhdellä enulla ja kerättyä tietoa sen pakan korteista ja koin että se oli oikea valinta mut hävisin kuitenkin. toinen oli bronzor alotur eikä ollut suppoter mut shaymin-ex sellasenkin saa nostettua ^^ ja kuten totensin cobalion oli paras pokemoneistani sitä vastaa ja kun garbodor sai tool tuhosin sen xerosic ja tankasin bronzong avulla coballiolle neljä enua jotta ei lähtisi kaikki enut ja iskin sableye 100 cobalion-ex mut yllätys life dew tool pakassa ja sen anto garbodor ja jirachi eteen koska hänellä ei ollut sableye mut voi kuvitella että sableye hakee item korteja haudasta ja otta koko ajan life dew :P .... yllätys tankasin giratinalle vuorojen kulujen aikana kolme dragon double ja kolme metal enua nii tuupa hakemaa minun kaikki enut pois joo voitto voitto. kolma oli suoraan sanottuna voitto ku tiesin jo todella hyvän counteri sitä vastaa. olin todella yllättynyt itseeni että meikän version pakat voitivat top 8 ja top 4 pelit... hei huom tämä top 4 pelaaja on ollut aikoinaan maillman mestari oliko 2005 luvulla :S tämä pelaaja on todella kokennut pelaaja ^^ kiitoksia ajastasi että pelasit minun kaltaista surkeaa pelaajaa vastaa joka ei ole edes ennen pelanut mailman mestaruudessa... kiitos T_T

lose-win-win

FINAALI VS seismitoad/genesect

Ne niistä top peleistä nyt oli aika pelata champion tittelistä vaikka sanoin häviäväni muutenkin itseäni lohduttaen haha *electrode*
joo virizion/genesect pakka joka oli world chamion 2014 on nykyään ihan surkea! mutta seismitoad-ex on nyttenkin tosi hyvä mut voi kuvitella genesect-ex kanssa uskomaton... ei tarvita lysandrea siinä pakassa kun on genesect-ex jolle antaa plasma enu ja item locked. ottelu oli tasaväkinen. kukaan ei osannut sanoa kuka sen voitaa onhan se tyrantrum-ex vahva että genesect-ex + g booster kova. eka meni lopuksi nauruksi ku saisin dragon doublen nii saan loput kaks prize. colress seistsemän nostoa tule enu tule enu ei tullut mut kahdeksas olisi ollut joten naurakaamme *electrode* hävisin. toinen oli tasaväkistä sain siltä neljä double corols enut pois ja lähti genesect-ex iskemää G boosterin kanssa. se nappasi plasma enulla minun bechn olevan tyrantrum-ex jolla oli enuja jo tarpeeksi ja se ratkasi. häviö mut taas kaksos sijoitur regional peleissä ja onhan se aika nice ^^

Seismitoad-ex olen todella pitkään käytänyt ja aina voitanut mut kukapa uskoisi että se päihittää minut seismitoad ystävän... kuvittelin että kannattaa lopettaa sen pelaamisen koska se ei enää pärjää mut olen itse asiassa onnellinen että hävisin juuri seismitoad-ex kun kenellekkään muulle ^^ ... hei genesect-ex ei lasketa >:( ..

oho olin unohtaa kertoa että miksi tein tään pakan. no koska halusin tietää että kuinka taitava olisin pelaamaan metalli pakoilla. mun kyllä piti tehä manectric/Garbodor, sableye/Garbodor, flareon/Vespiquen tai yvetal-ex mut tyrantrum tuli halu kokeilla ja pelata :( kiitän suorituksistani minua vastaa pelaaneet ja omia ystäviäni eli pokemoninit jotka taistelivat minun rinnalla loppuun asti ^^

siinä oli lukemista vai mitä no hah näytäisin kirjoitaneen yli kaks tuntia! mut hei vielä kerran kiitoksia lukemisesta ja kaikesta muista jutuista :)

sellanen tällä kertaa NYT on aika alkaa tekemään standart pakka listoja teitä varten jotka toivoivat sitä minulta :3 teen kaikeni että saisin edes mahdollisuuden ystävystyä teihin että saisin kunnioituksen minun yrityksestäni ^^

mut jees se tästä tarinasta :) Ei muuta kun hyviä suorituksia olen victoryteam123 ja cheers *electrode*
Avatar
Victoryteam
Vantaan Liiga-Leader
 
Viestit: 51
Liittynyt: 29.11.2015 23:26
Paikkakunta: vantaa
(: Liekkivä voima tulee sydämestä <3

Re: Victoryteam123 expanded deck list Tampereen Regionals 28

ViestiKirjoittaja R0xu » 05.12.2015 20:38

Viiileä tarina
Kuva
Avatar
R0xu
 
Viestit: 1078
Liittynyt: 01.11.2010 01:01

Re: Victoryteam123 expanded deck list Tampereen Regionals 28

ViestiKirjoittaja Victoryteam » 06.12.2015 19:03

*electrode*
Avatar
Victoryteam
Vantaan Liiga-Leader
 
Viestit: 51
Liittynyt: 29.11.2015 23:26
Paikkakunta: vantaa
(: Liekkivä voima tulee sydämestä <3


Paluu Pokémon TCG-keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa

cron