Minun viimeiset pelit oulussa...

Keskustele uusista pakoista, uusista korteista ja uusista korttisarjoista. Mitä uutta sarja tuo pelaamiseen?
Alue sisältää kattavat suomenkieliset perussäännöt

Valvoja: R0xu

Minun viimeiset pelit oulussa...

ViestiKirjoittaja Victoryteam » 16.12.2015 21:13

morjesta! olen victoryteam123

olin järjestänyt Oulussa standard 8.12, sekä expanded 15.12 kisat! Syynä on että mulla tuli muutto vantaalle päin jo ennen uutta vuotta... Oulun kerhon vetäjänä halusin vielä testata pienempiä että isompia kuinka taitavia ne nykyään pystyvät olemaan. kisojen säännöt: kaikki ikäryhmät samaan porukkaan, karsinnat kolme kierosta, top 4, perus peli säänöt ja paras kolmesta. ja osalistuin itse tietenkin! en kerro paljoo nyt näistä minun pakoista mutta tässäpä ne ovat

Vileplume/Family standard

Pokemon x22

Oddis x3
Gloom x3
Vileplume x3
Regice x2
Miltank x3
Absol x1
Dedenne FF x1
Unown x4
Shaymin-EX x2

Energy x8
6 Water
2 Double colorless energy

Trainerit x30

Sycamore x4
Shauna x2
Xerosic x1
AZ x2
Trainer's mail x4
Ultra ball x4
Muscle band x3
Float stone x2
Level ball x4
Forest Giant x4

Seismitoad/Genesect expanded

Pokemon x8
Seismitoad-EX x3
Genesect-EX x2
Hoopa-ex x1
Keldeo-EX x1
Shaymin-EX x11

Energy x11

Double colorless energy x4
Plasma energy x3
Grass energy x4

Trainerit x41

Juniper x4
N x2
Shadow triad x1
Lysandre x1
Team flare grunt x1
AZ x1
Colress x1
Xerosic x1
Ghetsis x1
Muscle band x3
Float stonex2
Head ringer x2
G booster x1
Ultra ball x4
Crushing hammer x4
VS seeker x4
Tool scarpper x1
Hypnotoxic laser x4
Virbank city x2


standard voitin mutta expanded hävisin top 4 .... yllättäen hymyillen ^^ ... night march vastassa tilanne oli 1-1 ammuin genesect G booster mew-EX matalaksi tietääkseen kun on tullut aika ja jos jompikumpi kerkee saada ensimmäiset neljä prize voitaa mutta pyytämäni tuomari antoikin jatkaa peliä ja olin ihmeissään siitä päätöksestä mut en aikonut valittaa eded vetäjänä judgelle. ystäväni hoiteli minun genesect=G booster joltikilla. sealed furioust fists kisoista saamani Seismitoad-ex full art iski viimeisen kerran Oulussa minun käskystä ei minun pokemon korteista viimeinen ^^ ... hävisin siis hymyillen ja myönsin tappioni. tämä myös voitti finaalinkin koska oli nii vähän aikaa paras kolmesta nii kesken pelin menin judgen ohitse sanomaan et se on nyt viimeinen peli. night march oli häviöllä yveltal/crobat pakalle mut kykeni silti voitamaan sen! pelien jälkeen pyysin pöytään istumaan että voisin kaikessa rauhassa sanoa kaikille hyvästit T_T
onnistuin saamaan uuden vetäjän sinne tai no kaikki masteri ikäiset saivat kerhon ja vetää sitä yhdessä. tuleville vetääjille ja pienille sanoin että: ette opi jos minä olen aina teitä tukemassa pakkojen rakentamisessa, avustaisin kokoajan teitä ja kerron kaikenlaisia tietoja teille. teidän täytyy nyt itse kokea kaiken mitä teille tulee vastaa ja pärjätä itse pelissä ilman minua. sanoin kyllä paljon roskaa että tärkeää asioita. kiitän kaikkia Oululaisia jokaisesta hetkestä :) on tässä hyvät puolet mun muutossa! pääsen nyt kunnolla kisaamaan etelän olevissa regional että city champion jopa league chalenge kisoihin! mulla on just täyet champion points tämän vuoden kahesta kisasta! ilmotus vielä että en ole pystynyt tekemään paljoo mitää artikeleita kun on pakkaaminen kesken joten ne täytyy jättää ens vuoteen :P .... uus kausi alkaa mulla mut eihän tämä paljoo kerro staregiasta mutta eiköhän nyt tämä kelpaa tälle vuodelle *electrode*

mut jees toivotan onnea peleihen, hyvää joulua ja uutta vuotta 2016!! olen victoryteam123 ja cheers *electrode*
Avatar
Victoryteam
Vantaan Liiga-Leader
 
Viestit: 51
Liittynyt: 29.11.2015 23:26
Paikkakunta: vantaa
(: Liekkivä voima tulee sydämestä <3

Re: Minun viimeiset pelit oulussa...

ViestiKirjoittaja Victoryteam » 16.12.2015 21:21

Minun lempi pokemonini Seismitoad-EX jota olen kaikista eniten käyttänyt 2014-2015. päätin että en tee enää seismitoad-ex pakkaa :P mut kyllä mä joisakin toisissa pakassa tarvitsen Seismitoad-ex.
Avatar
Victoryteam
Vantaan Liiga-Leader
 
Viestit: 51
Liittynyt: 29.11.2015 23:26
Paikkakunta: vantaa
(: Liekkivä voima tulee sydämestä <3

Re: Minun viimeiset pelit oulussa...

ViestiKirjoittaja Jontte35 » 17.07.2016 08:55

Kiitos vetäjänä olemisesta! Katotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Jos vaikka itse lähtisin vetäjäksi :)
Jontte35
 
Viestit: 2
Liittynyt: 16.07.2016 18:42


Paluu Pokémon TCG-keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa

cron