Generations ja ohuet kortit

Keskustele uusista pakoista, uusista korteista ja uusista korttisarjoista. Mitä uutta sarja tuo pelaamiseen?
Alue sisältää kattavat suomenkieliset perussäännöt

Valvoja: R0xu

Generations ja ohuet kortit

ViestiKirjoittaja kainokainen » 22.06.2016 20:30

Moikka kaikki!

Tuli tässä kortinvaihtotilanteessa erikoinen tapaus esille mihin en suuremmin itse ollut aikaisemmin kiinnittänyt huomiota: vaihdossa antamani kortit tuntuivat ohuemmilta kuin yleensä!
Ja mikä tästä tekee hassua on se, ettei kyseessä ole ebaysta ostetut mysteeriläpyskät vain ihan virallisista myyntipaikoista (Gamestop, ToysRus, Fantasiapelit jne.) hommattujen boostereiden kortit, aukaisemattomat ja aidot. Eritoten ongelma tuntui oli Generations sarjan boostereissa. En millään usko, että pakkauksiin olisi sullottu väärennöksiä, siitä koituisi haittaa vain ja ainoastaan myyjille/tuottajille.
Minua kiinnostaakin siis tietää, onko muilla tullut vastaan näitä lerpun oloisia kortteja? Generations tai missään XY sarjassa?
Koskaan ei voi olla liian vanha söpöille superkykyjä omaaville karvapepuille.
kainokainen
 
Viestit: 3
Liittynyt: 01.02.2016 11:31
Paikkakunta: Helsinki
(: Vedä minua hihasta, jos etsit harjoittelu peliseuraa.

Re: Generations ja ohuet kortit

ViestiKirjoittaja Chrisonmale » 22.06.2016 21:22

kainokainen kirjoitti:Moikka kaikki!

Tuli tässä kortinvaihtotilanteessa erikoinen tapaus esille mihin en suuremmin itse ollut aikaisemmin kiinnittänyt huomiota: vaihdossa antamani kortit tuntuivat ohuemmilta kuin yleensä!
Ja mikä tästä tekee hassua on se, ettei kyseessä ole ebaysta ostetut mysteeriläpyskät vain ihan virallisista myyntipaikoista (Gamestop, ToysRus, Fantasiapelit jne.) hommattujen boostereiden kortit, aukaisemattomat ja aidot. Eritoten ongelma tuntui oli Generations sarjan boostereissa. En millään usko, että pakkauksiin olisi sullottu väärennöksiä, siitä koituisi haittaa vain ja ainoastaan myyjille/tuottajille.
Minua kiinnostaakin siis tietää, onko muilla tullut vastaan näitä lerpun oloisia kortteja? Generations tai missään XY sarjassa?


Kuulostaa ainaskin hieman oudolta, tietty kyseessä voisi olla esimerkiksi printtauksen aikana tapahtunut jokin moka yms. Tuossaainakin muutamat vaihtoehto, millä näet, että onko ne feikkejä. Valitettavasti näin netin välityksellä ei kauheammin pysty auttamaan, kun ei kortteja näe, toivottavasti auttaa edes vähäsen
Avatar
Chrisonmale
 
Viestit: 11
Liittynyt: 01.08.2015 23:53
Paikkakunta: Turku

Re: Generations ja ohuet kortit

ViestiKirjoittaja kainokainen » 22.06.2016 21:29

Kiitos vastauksesta. Kortit on kyllä tsekattu kaikin tavoin ja ainoa virhe tuntuukin olevan tuo ohuus. Ehkä kenties juuuri jotain loppu satsin jämä paperia, mikä on sitten osunut kohdalle monta kertaa. Huonoa tuuria. :D Kiinnostaisikin vain kuulla, onko muille osunut kohdalle, etten ole yksin sekunda korttieni kanssa!
Koskaan ei voi olla liian vanha söpöille superkykyjä omaaville karvapepuille.
kainokainen
 
Viestit: 3
Liittynyt: 01.02.2016 11:31
Paikkakunta: Helsinki
(: Vedä minua hihasta, jos etsit harjoittelu peliseuraa.

Re: Generations ja ohuet kortit

ViestiKirjoittaja Tyynis » 22.06.2016 22:43

Itse olen huomannut samaa juuri Generationsissa ja muissa uudemmissa korteissa. Olen tilannut kortteja netistä luotettavilta myyjiltä ja avannut muutamia Suomesta ostettuja boostereita ja sama tilanne molemmissa. Esimerkiksi netistä tilattu Flareon Ex Full Art oli hyvinkin ohut.

Valitettavasti korttien laatu tuntuu menevän heikompaan/ohuempaan suuntaan koko ajan. Vaikka pääasiassa pelaaja olenkin (kerään vain Pikachu-kortteja) harmittaa minua myös korttien ohuus. Ohuella kortilla on erilaista pelata, koska se on niin kevyt/litteä pakassa. Ohuita kortteja on tullut kohdalleni useita kertoja, joten et ole ainoa, jolle noita on tullut vastaan.
Tyynis
 
Viestit: 52
Liittynyt: 06.11.2010 18:05

Re: Generations ja ohuet kortit

ViestiKirjoittaja kainokainen » 23.06.2016 09:26

Kiitos Tyynis vastauksesta. Tavallaan helpottava kuulla että muutkin ovat huomanneet saman vian. Pelatessa tilanteen voi onneksi suojataskuilla pelastaa. Itseäni kuitenkin harmittaa nämä väärin ymmärrykset vaihtaessa. Eihän kukaan halua tulla luulluksi väärennettyjen korttien levittäjäksi! :(

Jos tämä on yleistyvä kehityssuunta korttien laadussa niin kelju homma. Vaan tiedänpähän nyt ettei kyseessä ole petkuhuiputus. :D varmasti moni muukin asiaa miettinyt, joten hyvä että tuli esille.
Koskaan ei voi olla liian vanha söpöille superkykyjä omaaville karvapepuille.
kainokainen
 
Viestit: 3
Liittynyt: 01.02.2016 11:31
Paikkakunta: Helsinki
(: Vedä minua hihasta, jos etsit harjoittelu peliseuraa.


Paluu Pokémon TCG-keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa

cron