Uusi täällä

Keskustele uusista pakoista, uusista korteista ja uusista korttisarjoista. Mitä uutta sarja tuo pelaamiseen?
Alue sisältää kattavat suomenkieliset perussäännöt

Valvoja: R0xu

Uusi täällä

ViestiKirjoittaja Juiseboy » 20.03.2017 20:29

Noniin eli moi siis kaikille. Oon 16-vuotias pokefani ja oon taas monen vuoden jälkeen kiinnostunu näistä pokekorteista. Ennen tykkäsin vaan keräillä harvinaisia ja hienoja pokemoneja, joten vaihdoin suuren osan trainereista ja energyistä pois. Nyt kun niillä haluaisi oikeasti pelata niin energyt ja trainerit ei oikein riitä. On mulla 2 toimivaa pakkaa mutta olisi kiva saada niitä enemmän, että olisi vähän kiinnostavampaa pelata niillä. Eli mikä olisi paras tapa saada energy ja supporter kortteja?

Mulla on myös about 500 korttia joilla en tee yhtään mitään, niin olisin kiinnostunut vaihtamaan/myymään niitä. Jos kiinnostaa niin kertokaa ihmeessä. Voin sitten kertoa tarkemmin mitä kaikkia kortteja mulla on.
Niin ja olisi kiva tietää onko Vantaalla joku paikka missä pokemon harrastajat kokoontuu pelaamaan tai vaihtamaan kortteja jne...
Juiseboy
 
Viestit: 2
Liittynyt: 20.03.2017 20:12

Re: Uusi täällä

ViestiKirjoittaja Rai-chan » 22.03.2017 23:55

Vantaalla ei ole omaa liigaa, mutta pääkaupunkiseutulaiset kokoontuvat Pasilan Poromagiassa maanantaisin ja torstaisin, tervetuloa :) Veikkaan että auttaa myös energioiden ja trainerien hankkimiseen, niitä ihmisillä yleensä on reilusti.

viewtopic.php?f=45&t=2447
Avatar
Rai-chan
Poromagian Liiga-Leader
 
Viestit: 820
Liittynyt: 31.08.2010 21:16
Paikkakunta: Tampere

Re: Uusi täällä

ViestiKirjoittaja Juiseboy » 25.03.2017 01:47

Okei kiitos tiedosta. Luulin jo että nämä foorumit on ihan kuolleita :D
En tosin taida vähään aikaan päästä kun on kiireitä, mutta kyllä joku kerta tuun käymään. Onko siellä sisäänpääsy maksuja tai jotain muuta, mistä olisi hyvä tietää etukäteen ennenkuin tulen paikalle? Esimerkiksi, että mitkä kortit on sallittuja. Itselläni uusimmat kortit on varmaan vuodelta 2011, joten voiko niillä edes pelata siellä...
Juiseboy
 
Viestit: 2
Liittynyt: 20.03.2017 20:12

Re: Uusi täällä

ViestiKirjoittaja Pikapika » 04.04.2017 13:41

Juiseboy kirjoitti:Okei kiitos tiedosta. Luulin jo että nämä foorumit on ihan kuolleita :D
En tosin taida vähään aikaan päästä kun on kiireitä, mutta kyllä joku kerta tuun käymään. Onko siellä sisäänpääsy maksuja tai jotain muuta, mistä olisi hyvä tietää etukäteen ennenkuin tulen paikalle? Esimerkiksi, että mitkä kortit on sallittuja. Itselläni uusimmat kortit on varmaan vuodelta 2011, joten voiko niillä edes pelata siellä...


Enpä ole itsekään pitkään aikaan käynyt liigoissa Suomen pokémonskenen hiljaisen laantumisen vuoksi, mutta liigoissa aiemmin paljon käyneenä tiedän kyllä sen verran ettei niissä liigoissa onneksi mitään sisäänpääsymaksuja ole :3 Tai no, Rai-chan on aiemmin ollut Tampereella liigaliiderinä eikä silloin ainakaan ollut mitään sisäänpääsymaksuja :'D Ja silloin kuin olen viimeksi käynyt, niin olen joidenkin tapausten nähnyt pelaavan jopa aivan 90-luvun ensimmäisten pelisettien (Base Set, Jungle, Fossil, Team Rocket, jne) korteilla. Eli liigoissa ei ole siis periaatteessa mitään rajoituksia millä korteilla voit pelata, kunhan noudatat pakoissasi perussääntöjä ja noudatat jonkinmoista maalaisjärkeä. Sen sijaan virallisissa turnauksissa nykyformaattina on PRC-on, joka tarkoittaa että virallisissa turnauksissa saa käyttää Primal Clashia tai sitä uudempia settejä.
Avatar
Pikapika
 
Viestit: 638
Liittynyt: 07.11.2010 11:24
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Uusi täällä

ViestiKirjoittaja Rai-chan » 04.04.2017 14:07

Juu liigat on aina ilmaisia, turnauksissa saattaa olla osallistumismaksu mutta niistä ilmoitetaan kyllä erikseen. Ja kortteja saa käyttää mitä vaan, monet toki käyttävät vain turnauslaillisia kortteja (eli tosiaan Standard-formaatissa Primal Clash ja sitä uudemmat tai Expanded-formaatissa Black & White ja sitä uudemmat) koska harjoittelevat turnauksia varten, mutta mitään virallisia rajoituksia liigoissa ei ole.
Avatar
Rai-chan
Poromagian Liiga-Leader
 
Viestit: 820
Liittynyt: 31.08.2010 21:16
Paikkakunta: Tampere


Paluu Pokémon TCG-keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron