Ho-Oh Legend-pakka
Lähetetty: 26.11.2010 22:34
Eli tälläistä pakkaa kasailen:
Pokémonit:
2-2 Ho-Oh Legend
2-2 Heatran Lv.X
2 Uxie LA
3-1 Ninetales GS
1-1 Ninetales UL
0-2 Ninetales PT
2-2 Bronzong TM
= 22 Pokémonia
T/S/S:
4 Indigo Plateau
3 Legend Box
1 Luxury Ball
1 Pokémon Reversal
2 Energy Restore
1 Pokémon Circulator
1 Warp Point
3 Switch
1 Interviewer´s Questions
1 Fisherman
= 18 T/S/S
Energy:
4 Rescue Energy
2 Double Colorless Energy
14 Fire Energy
=20 Energyä
Strategia:
Yritetään etsiä Ho-Oh Bronzongilla ja Boxeilla, ja nopeasti penkille. Ninetales GS nostaa Uxien kera, NT PT etsii Energiaa Flame Bashilla, ja NT UL lataa discistä energiaa. Heatran Lv.X estää energian joutumisen roskiin Ho-Ohilta sen hyökkäyksen takia, Switchillä vaihdetaan korkeat Retreat Costit pois edestä, Warp Point ajaa saman asian. Circulator ja Revesal vetää orjia/latausvaiheessa olevia iskijöitä eteen, Fisherman kaivaa discistä energiat, Interviewer katsoo pakan päältä. Rescue estää Ho-Ohin mahdollisen joutumisen disciin, ja se samalla lasketaan Tuli-enuksi Ho-Ohilla. DCE nopeuttaa latautumista, ja 1 tulienergia per Ho-Oh, discaamisen takia. Ballilla etsitään tärkeitä apukortteja.
Kritiikkiä? Paranettavaa? (Ei Warp Energy tai Collector ideoita, sillä Collector ei juuri tässä pakassa ole tarpeen.)
Pokémonit:
2-2 Ho-Oh Legend
2-2 Heatran Lv.X
2 Uxie LA
3-1 Ninetales GS
1-1 Ninetales UL
0-2 Ninetales PT
2-2 Bronzong TM
= 22 Pokémonia
T/S/S:
4 Indigo Plateau
3 Legend Box
1 Luxury Ball
1 Pokémon Reversal
2 Energy Restore
1 Pokémon Circulator
1 Warp Point
3 Switch
1 Interviewer´s Questions
1 Fisherman
= 18 T/S/S
Energy:
4 Rescue Energy
2 Double Colorless Energy
14 Fire Energy
=20 Energyä
Strategia:
Yritetään etsiä Ho-Oh Bronzongilla ja Boxeilla, ja nopeasti penkille. Ninetales GS nostaa Uxien kera, NT PT etsii Energiaa Flame Bashilla, ja NT UL lataa discistä energiaa. Heatran Lv.X estää energian joutumisen roskiin Ho-Ohilta sen hyökkäyksen takia, Switchillä vaihdetaan korkeat Retreat Costit pois edestä, Warp Point ajaa saman asian. Circulator ja Revesal vetää orjia/latausvaiheessa olevia iskijöitä eteen, Fisherman kaivaa discistä energiat, Interviewer katsoo pakan päältä. Rescue estää Ho-Ohin mahdollisen joutumisen disciin, ja se samalla lasketaan Tuli-enuksi Ho-Ohilla. DCE nopeuttaa latautumista, ja 1 tulienergia per Ho-Oh, discaamisen takia. Ballilla etsitään tärkeitä apukortteja.
Kritiikkiä? Paranettavaa? (Ei Warp Energy tai Collector ideoita, sillä Collector ei juuri tässä pakassa ole tarpeen.)