Illumise / Volbeat

Keskustele uusista pakoista, uusista korteista ja uusista korttisarjoista. Mitä uutta sarja tuo pelaamiseen?
Alue sisältää kattavat suomenkieliset perussäännöt

Valvoja: R0xu

Illumise / Volbeat

ViestiKirjoittaja Pikapika » 10.12.2010 15:56

Sain boostereista prelikoissa paljon Illumiseja ja Volbeatteja, joten niistä saisi tällaisen pakan.

4 Illumise TR
4 Volbeat TR
3-3 Cherrim SF
2 Crobat G
2 Uxie LA
1 Azelf LA
1 Spiritomb AR
2 Pichu GS

22 Pokemonia

4 PokeTurn
3 Expert Belt
2 Twins
2 Seeker
3 Bebe
2 BT-S
2 SSU
2 Switch
3 Collector
2 Communication

=25 T/S/S

9 Grass Energy
2 DCE
2 Rescue Energy

Illumise heittää kolikkoa jokaisesta Volbeatista pelissä beltin avulla. Jos tulee tarpeeksi headseja ja belt on liitetty Illumiselle sekä 3 Cherrimiä on pelissä, niin tästä Kombinaatiosta syntyy 0-140 Damagea.
Eli melkein yhtä paljon kuin Jumpluffilta. Volbeat hoitelee tarpeelliset damaget penkille ja Crobat taas eteen. Pichu hakee poket penkille. Spiritomb aloittaa trainerlukon että olis aikaa saada Pichu eteen ja Playgroundilla tarpeeksi Illumiseja ja Volbeatteja sekä muita jos tarve vaatii. Uxie nostaa ja Azelf kurkkaa Prizet.
Viimeksi muokannut Pikapika päivämäärä 10.12.2010 16:27, muokattu yhteensä 3 kertaa
Avatar
Pikapika
 
Viestit: 638
Liittynyt: 07.11.2010 11:24
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Illumise / Volbeat

ViestiKirjoittaja Kysyjä » 10.12.2010 16:14

Kerropa miten isket 170 kun penkillä saa olla vain 5 pokea?
Ei niin aktiivinen
Avatar
Kysyjä
 
Viestit: 595
Liittynyt: 01.11.2010 16:06

Re: Illumise / Volbeat

ViestiKirjoittaja Pikapika » 10.12.2010 16:23

Virhe korjattu, kiitti kun muistutit.
Avatar
Pikapika
 
Viestit: 638
Liittynyt: 07.11.2010 11:24
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Illumise / Volbeat

ViestiKirjoittaja Kysyjä » 10.12.2010 16:29

No 140 on vieläkin todella ylimalkaisesti sanottu, ota huomioon että pelaat uskottavasti alkupelissä väh. yhden Uxien/Azelfinkin peliin. Myöskin on tuo ihmeellinen sana ´flip´ joka taas on tuurista kiinni. Jos sulla nyt sopivasti sattuis olemaan se 4 Volbeatia penkillä, oisi todellisempi damage varmaan about puolet tuosta 140:stä koska et voi sanoa ´joo joka kerralla tulee täydet 4 headsia´, joskus tulee jopa 0.
E. Toisinsanoen pakkaa ei kannata laittaa flipin varaan. Tee vain se Jumpluff niin tulet oikeasti voittamaan.
Ei niin aktiivinen
Avatar
Kysyjä
 
Viestit: 595
Liittynyt: 01.11.2010 16:06

Re: Illumise / Volbeat

ViestiKirjoittaja Pikapika » 11.12.2010 23:34

Eli ei siis hyvä pakka.
Avatar
Pikapika
 
Viestit: 638
Liittynyt: 07.11.2010 11:24
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Illumise / Volbeat

ViestiKirjoittaja Regimeta » 12.12.2010 00:32

Kyllähän tästä saa esimerkiksi "hyvän" liigapakan, jolla on hauska pelata otteluita, mutta tällä ei tule turnauksessa pärjäämään. Itsekin olen koonnut tämän pakan liigakäyttöä varten ja toimii kohtalaisen hyvin. Tällä pakalla on tosin todella paljon heikkouksia, esimerkiksi flippituuri, penkin viiden Pokémonin raja (tarvitset neljä Volbeatia ja mahdollisesti toisen Illumisen), vähäinen HP, jne. Mikäli haluat tehdä tästä hupipakan, poista kaikki Cherrimit, Spiritombit, Pichut yms. Pakka toimii parhaiten kun teet tästä niin nopean, että saat T1 kaiken tarvittavan peliin. Tarvitset alkuun vain Illumisen, energian ja Collectorin, jolla voit hakea Volbeatteja. Tämän jälkeen voit tuurilla yrittää donkata, lol.
Esimerkiksi Jumpluff on paljon parempi.
Avatar
Regimeta
 
Viestit: 347
Liittynyt: 01.11.2010 19:30
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Illumise / Volbeat

ViestiKirjoittaja Pikapika » 12.12.2010 21:36

Kiitos neuvoista kaikille.
Avatar
Pikapika
 
Viestit: 638
Liittynyt: 07.11.2010 11:24
Paikkakunta: Järvenpää


Paluu Pokémon TCG-keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron