Valvoja: R0xu
SiaBBo kirjoitti:Eikös se ole ihan selvää, miksei se lähtenyt käyntiin? Machamp tarvitsee itse trainereita, jotta pääsee rushimaan, joka on Machampin tarkoitus. Machamp/Vileplume onkin sen takia buginen, kun Machamp itse tarvitsee trainereita.
SP. kirjoitti:SiaBBo kirjoitti:Eikös se ole ihan selvää, miksei se lähtenyt käyntiin? Machamp tarvitsee itse trainereita, jotta pääsee rushimaan, joka on Machampin tarkoitus. Machamp/Vileplume onkin sen takia buginen, kun Machamp itse tarvitsee trainereita.
Kyllä hyvin toimii MachoPlume(hygen bt 5-2 ) ,en oo mitää bugeja huomannu.
Listaan jotain muutoksii: imo 4-4-3-1 Machamp (SF, MT, SF, SF) ,3 Smeargle ,2-1 Uxie
SiaBBo kirjoitti:SP. kirjoitti:SiaBBo kirjoitti:Eikös se ole ihan selvää, miksei se lähtenyt käyntiin? Machamp tarvitsee itse trainereita, jotta pääsee rushimaan, joka on Machampin tarkoitus. Machamp/Vileplume onkin sen takia buginen, kun Machamp itse tarvitsee trainereita.
Listaan jotain muutoksii: imo 4-4-3-1 Machamp (SF, MT, SF, SF) ,3 Smeargle ,2-1 Uxie
No lippu salkoon. Hyvinhän se joo toimii. Mikset pelaa sitä sitten uudestaan?
Pokenikke kirjoitti:SiaBBo kirjoitti:SP. kirjoitti:SiaBBo kirjoitti:Eikös se ole ihan selvää, miksei se lähtenyt käyntiin? Machamp tarvitsee itse trainereita, jotta pääsee rushimaan, joka on Machampin tarkoitus. Machamp/Vileplume onkin sen takia buginen, kun Machamp itse tarvitsee trainereita.
No lippu salkoon. Hyvinhän se joo toimii. Mikset pelaa sitä sitten uudestaan?
Ehkä pakkaakin saa vaihtaa? vai onko se nykyään kiellettyä, new rules i suppose?

, ja nyt en oo varma, muut kortit on aika hyödyllisiä tässä... mutta pakan ideana on COPYCAT vastustajan täyttä kättä ( osana siitä )... mutta mun mielestä judgen ja 2 copycattia vois ottaa pois. aika hyödyttömiä kun sulla on PONT.
Voisin ainakin aluksi kokeilla pakkaa ilman Copycattejä, sen jälkeen kun Machampit on saanut pyörimään niistä ei enää ole juurikaan hyötyä.Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa