Hyvinkäällä?

Täältä löydät tietoa Suomessa toimivista liigoista, joihin voit tulla vapaasti pelaamaan Pokémon TCG:tä, videopelejä tai vain viettämään aikaa samanhenkisten seurassa! Eikö lähistölläsi ole liigaa? Perusta uusi ketju ja kerro mistä olet, ehkä löydät uusia pelikavereita!

Valvojat: R0xu, Play! Pokémon -järjestäjät

Re: Hyvinkäällä?

ViestiKirjoittaja Flyffel » 11.07.2013 21:06

Ei tuossa ole mitään vaikeata... jos kiinnostaa niin totta kai te nyt teette jotain asian edestä?! Miten ajattelitte pärjätä elämässä tuollaisella asenteella?!
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Hyvinkäällä?

ViestiKirjoittaja mini » 11.07.2013 21:59

Hero kirjoitti:Ei se tarvitse muuta kuin, että olet vahva johtaja. Otat avaimet ja nostat Hyvinkään liigan jaloilleen.

No mulla ei taida olla edes ikää moiseen.. :D Ja en tiedä, että pääsenkö välttämättä edes joka viikko käymään.. - matkaa on kuitenkin yli 20kilometriä.. :/
mini
 
Viestit: 5
Liittynyt: 11.07.2013 19:09

Re: Hyvinkäällä?

ViestiKirjoittaja Hero » 11.07.2013 23:26

joku Goldi voisi ottaa projektiksi tän
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Hyvinkäällä?

ViestiKirjoittaja Rai-chan » 12.07.2013 08:20

Ei ole myöskään iästä kiinni. Itse aloitin liiganjohtamisen 14-vuotiaana vaikka virallisesti olin siis vuoden liian nuori. Jos haluatte ihan virallisen pokemon.comiin listattavan liigan niin sitten tarvitaan myös se vähintään 18-vuotias vastuuhenkilö, mutta sekin voi olla käytännössä kuka tahansa. Tampereen liigan vastuuhenkilö ei edes asunut lähelläkään Tamperetta, käytännössä liiganjohtaja kuitenkin hoitaa kaiken.
Avatar
Rai-chan
Poromagian Liiga-Leader
 
Viestit: 820
Liittynyt: 31.08.2010 21:16
Paikkakunta: Tampere

Re: Hyvinkäällä?

ViestiKirjoittaja Goldi » 12.07.2013 16:10

Rai-chan kirjoitti:Ei ole myöskään iästä kiinni. Itse aloitin liiganjohtamisen 14-vuotiaana vaikka virallisesti olin siis vuoden liian nuori. Jos haluatte ihan virallisen pokemon.comiin listattavan liigan niin sitten tarvitaan myös se vähintään 18-vuotias vastuuhenkilö, mutta sekin voi olla käytännössä kuka tahansa. Tampereen liigan vastuuhenkilö ei edes asunut lähelläkään Tamperetta, käytännössä liiganjohtaja kuitenkin hoitaa kaiken.

No sittenhän voisin alkaa kehittelemään jotain :)
Avatar
Goldi
 
Viestit: 179
Liittynyt: 01.11.2010 08:00

Re: Hyvinkäällä?

ViestiKirjoittaja mini » 12.07.2013 17:35

Goldi kirjoitti:
Rai-chan kirjoitti:Ei ole myöskään iästä kiinni. Itse aloitin liiganjohtamisen 14-vuotiaana vaikka virallisesti olin siis vuoden liian nuori. Jos haluatte ihan virallisen pokemon.comiin listattavan liigan niin sitten tarvitaan myös se vähintään 18-vuotias vastuuhenkilö, mutta sekin voi olla käytännössä kuka tahansa. Tampereen liigan vastuuhenkilö ei edes asunut lähelläkään Tamperetta, käytännössä liiganjohtaja kuitenkin hoitaa kaiken.

No sittenhän voisin alkaa kehittelemään jotain :)

Hyvä! Toivottavasti saadaan liiga takaisin pystyyn! :) Jos mahdollista, voin myös luultavasti tarjota auttavan käteni, mikäli apua tarvitaan ;)
mini
 
Viestit: 5
Liittynyt: 11.07.2013 19:09

Re: Hyvinkäällä?

ViestiKirjoittaja mini » 20.07.2013 19:09

Otan ensi maanantaina yhteyttä Hakalan nuorisotalosta vastaavaan nuoriso-ohjaajaan sähköpostitse ja kysyn, jos saisimme jälleen tilat Hyvinkään liigalle. :) Goldi on kuitenkin lupautunut vetämään liigaa, jos tilat saadaan varattua! :) Saa nyt nähdä onnistummeko tiloja saamaan.. :)
mini
 
Viestit: 5
Liittynyt: 11.07.2013 19:09

Re: Hyvinkäällä?

ViestiKirjoittaja SiaBBo » 08.08.2013 02:33

Hei. Mennään pelaa sinne taas mahjongii.
ざわ・・・ ざわ・・・ ざわ・・・
Avatar
SiaBBo
 
Viestit: 794
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Hyvinkäällä?

ViestiKirjoittaja Mahti=Zero= » 14.09.2013 00:10

Hitsiläinen. Minusta ainakin tuntui että koko TCG pyöri jossain vaiheessa Hyvinkään ympärillä. Ja hyge liiga on vai lopetettu? Niinpä tietysti.. Vuoteen en ole ollut TCG:n parissa ja tämmöstä on sattunut. Minne porukat on hei hävinnyt?

Mut joo. Niin saatiinko hyvinkäänliiga käyntiin. Olisin tulossa tänään vilkaisemaan meininkiä :)
I`m back again!
Avatar
Mahti=Zero=
 
Viestit: 39
Liittynyt: 27.01.2011 18:20

Re: Hyvinkäällä?

ViestiKirjoittaja Mewstor » 15.09.2013 20:09

Mahti=Zero= kirjoitti:Vuoteen en ole ollut TCG:n parissa ja tämmöstä on sattunut. Minne porukat on hei hävinnyt?


Sinne missä sinäkin olit sen vuoden jona et käynyt liigassa. Luuletko, että muut odottavat vain jotta tulet takaisin? Osallistumisella harrastuksia pidetään hengissä. En kuitenkaan halua syyllistää ketään. Tietenkin se on jokaisen oma valinta. Ihmiset vain liikkuvat eteenpäin elämässä.
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Hyvinkäällä?

ViestiKirjoittaja HyvinkäänNupa » 10.09.2014 15:19

Tässä nuorisosihteeri Mika Hyvinkään kaupungin Nuorisopalveluista. Minä olen vaikka se tyyppi, jolta saa pyydettyä ne avaimet jos haluaa itse alkaa pyörittää liigaa viikonloppuisin.

Mutta olisi toinenkin vaihtoehto tarjolla. Olen yksi maanantai-iltaisin nuorisotalo Sillassa klo 16-20.30 pidettävän Pelitalon työntekijöistä, ja toive olisi saada korttipeliskeneä aktivoitua Hyvinkäällä.

Pelitalolla pelataan tietokoneilla, konsoleilla, lautapeleillä, MtG-korteilla, Warhammereilla, ja toive olisi saada myös Pokemonit samaan tilaan. Silloin vastuu tiloista ja muista käytännön jutuista on tarvittaessa meillä kaupungin työntekijöillä.

Jos tiedätte porukkaa, jotka Hyvinkäällä pelaavat Pokemonia (tai muita yllä mainittuja pelejä), tulkaa maanantaisin Pelitalolle ja jutellaan siitä miten homma saadaan taas kunnolla vauhtiin.

Mua voi pyytää myös Facebookissa kaverilistalle, jos siellä haluaa kysellä tarkemmin https://www.facebook.com/hyvinkaannuorisopalvelutmika.joensuu

t. Mika
HyvinkäänNupa
 
Viestit: 13
Liittynyt: 11.04.2012 09:37

Re: Hyvinkäällä?

ViestiKirjoittaja Mewstor » 10.09.2014 20:06

HyvinkäänNupa kirjoitti:Tässä nuorisosihteeri Mika Hyvinkään kaupungin Nuorisopalveluista. Minä olen vaikka se tyyppi, jolta saa pyydettyä ne avaimet jos haluaa itse alkaa pyörittää liigaa viikonloppuisin.

Mutta olisi toinenkin vaihtoehto tarjolla. Olen yksi maanantai-iltaisin nuorisotalo Sillassa klo 16-20.30 pidettävän Pelitalon työntekijöistä, ja toive olisi saada korttipeliskeneä aktivoitua Hyvinkäällä.

Pelitalolla pelataan tietokoneilla, konsoleilla, lautapeleillä, MtG-korteilla, Warhammereilla, ja toive olisi saada myös Pokemonit samaan tilaan. Silloin vastuu tiloista ja muista käytännön jutuista on tarvittaessa meillä kaupungin työntekijöillä.

Jos tiedätte porukkaa, jotka Hyvinkäällä pelaavat Pokemonia (tai muita yllä mainittuja pelejä), tulkaa maanantaisin Pelitalolle ja jutellaan siitä miten homma saadaan taas kunnolla vauhtiin.

Mua voi pyytää myös Facebookissa kaverilistalle, jos siellä haluaa kysellä tarkemmin https://www.facebook.com/hyvinkaannuorisopalvelutmika.joensuu

t. Mika

Poistin viestisi tuolta Järvenpään liigan ketjusta. Tee mieluummin kokonaan uusi ketju niin saat enemmän näkyvyyttä kuin sillä, että mainostat erikseen muiden ketjuissa. Jos joku haluaa kysyä jotain, voi sinun ketjussasi helposti kysellä, kunhan jaksat olla paikalla vastaamassa.
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Edellinen

Paluu Liigat ja peliseura

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa

cron