Festival Plazan NPC:t hävinneet

Kysymykset ja peliohjeet 7. ja 8. sukupolven peleistä (Sun, Moon, Ultra Sun ja Ultra Moon sekä Sword & Shield).

Valvoja: pikanoob

Festival Plazan NPC:t hävinneet

ViestiKirjoittaja Inku » 05.02.2017 01:30

Moro! Osaisko joku sanoa, miksi näin kävi? Minulla ei ole kuin yksi kaveri joka pelaa pokémon-pelejä, eikä langatonta internet-yhteyttä ole. Siispä olen melkoisen riippuvainen Festival Plazan NPC:istä. Tänään tapasimme IRL ja vaihdoimme muutaman pokémonin, jonka jälkeen mennessäni Festival Plazalle NPC:t olivat hävinneet. Paikalla oli ainoastaan kaverini hahmo, jolle puhumalla ei edes saanut pisteitä. Kyseli vain, että tiedänkö jotain tyyppejä, ja sitten viskoi eteeni tyhjää vieraslistaa. :B

Yritin sammuttaa pelin, laittaa street passit, wirelessit yms. pois päältä, ettei vahingossakaan nappaa mistään kenenkään tietoja, mutta yhä vain Festival Plaza on tyhjillään lukuun ottamatta kaverini hahmoa, jonka kanssa ei voi tehdä mitään. Saako niitä NPC:itä mitenkään takaisin? Googlaamalla en löytänyt että kenellekään olisi käynyt näin. Joko mulla leikkaa hitaasti tai sitten tämä sekoaa jotakin. *?*

Thänks!
And in the darkest night, I won't give up the fight
I won't be losing hope, I hold on to what is true

Kotisivuni ~ DA-galleriani ~ Piirroksiani foorumilla
Avatar
Inku
 
Viestit: 92
Liittynyt: 01.11.2010 20:12
Paikkakunta: Oulu

Re: Festival Plazan NPC:t hävinneet

ViestiKirjoittaja Mewstor » 05.02.2017 10:17

Näin kävi itsellänikin kun aloitin sunin ja moonin ja vaihdoin starttereita pelien välityksellä. Ainoa keino saada ne takaisin on luultavasti yhdistää peli nettiin tai vähintään pitää streetpassia päällä. Voit käyttää vaikka kirjaston langatonta nettiä tai jos sinulla on miltei mikä tahansa älypuhelin (tai vaikka kaverilla tai vanhemmilla) voi 3DS:n yhdistää nettiin myös jakamalla puhelimen nettiyhteyden.
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Festival Plazan NPC:t hävinneet

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 05.02.2017 23:37

Inku kirjoitti:Yritin sammuttaa pelin, laittaa street passit, wirelessit yms. pois päältä, ettei vahingossakaan nappaa mistään kenenkään tietoja, mutta yhä vain Festival Plaza on tyhjillään lukuun ottamatta kaverini hahmoa, jonka kanssa ei voi tehdä mitään. Saako niitä NPC:itä mitenkään takaisin? Googlaamalla en löytänyt että kenellekään olisi käynyt näin. Joko mulla leikkaa hitaasti tai sitten tämä sekoaa jotakin. *?*

Tarkista Festival Plazan asetuksista onko Trade, Battle ja Communication päällä, laita ne päälle jos eivät ole.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Festival Plazan NPC:t hävinneet

ViestiKirjoittaja Inku » 06.02.2017 21:06

^ Ovat olleet koko ajan päällä. Eipä kait se sitten auta muu kuin roudata 3DS:ää mukana joka paikkaan yhteyden toivossa. Älypuhelintakaan ei ole. Tais jämähtää festival plaza ikiajoiksi levulle 31. T_T
And in the darkest night, I won't give up the fight
I won't be losing hope, I hold on to what is true

Kotisivuni ~ DA-galleriani ~ Piirroksiani foorumilla
Avatar
Inku
 
Viestit: 92
Liittynyt: 01.11.2010 20:12
Paikkakunta: Oulu


Paluu Pokémon Sun & Moon ja Sword & Shield

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 8 vierailijaa

cron