^ repesin, kiitos Doragon :''D itse tykkäsin tosi paljon tämän päivän jaksosta ja sain itse suhteellisen hyvät naurut Ashin tarzan flengailusta kun tämä jahtasi Snivya, se oli jotenkin vaan niin koomisen näköistä! Puhumattakaan siitä kun Iris ja Cilan olettivat Ashin fiksusti itse tajunneen, ettei Attract tehoa Pidoveen koska Pidove on tyttö, ja sitten tuli Ashin huomautus: "kappas, Pidove on tyttö! Hyvä säkä"

oivoi, en ole aikoihin tainnut revetä pokémonissa millekään kohdalle noin pahasti, vaikka olihan tuokin ennalta-arvattavissa, ettei Ash sitä itse tiennyt, silti se toimi, oivoi :'D
Cilan vaikuttaa muuten aivan ihanalta ja diggailen tämän ääninäyttelijästä kovasti ♥ Brockin naistenmies touhuihin meni tosi nopeasti maku aikanaan, mutta Cilanissa vaikuttaa jotenkin olevan hitusen enemmän sisältöä kuin Brockissa, että voisin jopa kuvitella ajan mittaa ihastuvani viherhapseen~ mutta kyllä minä silti haikailen ja toivon kovasti, että N nähtäisiin animessa joskus, vaikka epävarmalta ja huonolta kyllä sen suhteen näyttää...
Iris sen sijaan ärsyttää minua joka jaksossa enemmän ja enemmän. May ja Dawn olivat molemmat ihan siedettäviä tapauksia, Mistystä en koskaan tykännyt ja Iris vaikuttaa nyt menevän aikalailla samalle viivalle porkkanatukan kanssa. Mutta Axew on kyllä söppänä, että jotain katselemisen arvoista on niissä Irisinkin esiintymisissä :'P seuraavaa jaksoa odotellessa! ♥