.
.PokéGamer kirjoitti:^ Itsekin kiinnitin siihen huomiota. Meowthin ääni kuulosti paljon erilaisemmalta. Pitänee verrata sitä muihin jaksoihin .
Faith kirjoitti:loppupuolella jaksoa kisu menetteli ja myönnän tyrskähtäneeni paljastukselle: "Umm... Purrloin on kyllä poika" :''D
Zino kirjoitti:Olenko ainoa, jonka mielestä tuossa tämänpäivän jaksossa oli vähän Inception -tapainen loppu? Näytti siinä lopussa, että Tympolen hypyn jälkeen kuun peilikuva muuttui/jakautui kahden kuun peilikuvaksi. Eli ihan kuin olisivat vielä olleet unessa kuitenkin. : D

, maanalainen kriisi-jakso (part 1/2) oli todella hyvä!
. Kävelyäänet ja tapa olivat niin sellaisia.
Tauolle!?

Chiru kirjoitti:MITÄ?! Tauolle!?
Eikä... Samaa mieltä Doragonin kanssa olen, että olisivat edes jotain uusintoja voineet tilalle pistää.
Doragon kirjoitti:Ja sarja jää näköjään tauolle.
Doragon kirjoitti:Olisivat voineet vaikka pistää Sinnoh League Victorsin uusintoja kehiin, sillä kaikilla ei tuo Katsomo toimi *köh*Ubuntun käyttäjät kuten minä*köh* ja sieltä se on tainnu pelkästään tulla.

Mewtwolover kirjoitti:Doragon kirjoitti:Ja sarja jää näköjään tauolle.
Tuo nyt oli ihan odotettavissa, koska kesä. Ei tuo minua haittaa.
Hikaru kirjoitti:EDIT: Jaa, tämäkö sitten on 400. viestini? Jostain syystä numerot hyppäsivät taaksepäin.
Paluu Yleinen Pokémon-keskustelu
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa