IRL Pokemon salihaaste

Yleistä Pokémon-keskustelua (suosikit, anime, manga, oheistuottet, ...)

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja Zami » 04.08.2013 11:06

Rai-chan kirjoitti:
Zami kirjoitti:Im still IN! :D Tiimikin on yhä valmiina odottamaan haastajia ja Fighting-tyypin salina toimin (koska tiimi on pääpiirteittäin sitä). Minulta löytyy myös muutamia Fighting-pinssejä rewardeiksi voitosta ja joitakin liigapromoja myös saa. ;)

Mietinkin tässä juuri kaipaisitteko palkinnoiksi jotain pinssejä tai promoja. Mulle niitä on jäänyt vaikka kuinka paljon, voisin hyvin lahjoittaa niitä tähän.

jos löytyy fightingia, niin mikä jottei! :D
Avatar
Zami
JKL:n 2. Liiga-Leader
 
Viestit: 521
Liittynyt: 15.10.2010 10:21
Paikkakunta: Haapaniemi, Jyväskylä

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja Elmotus » 04.08.2013 20:43

Mielenkiintoinen idea :3 Pitääkin muistaa ottaa DS mukaan Traconiin
Avatar
Elmotus
 
Viestit: 8
Liittynyt: 03.08.2013 23:52
Paikkakunta: Harjavalta
(: Kurnau

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja Riolufin » 05.08.2013 17:55

Rai-chan kirjoitti:
Zami kirjoitti:Im still IN! :D Tiimikin on yhä valmiina odottamaan haastajia ja Fighting-tyypin salina toimin (koska tiimi on pääpiirteittäin sitä). Minulta löytyy myös muutamia Fighting-pinssejä rewardeiksi voitosta ja joitakin liigapromoja myös saa. ;)

Mietinkin tässä juuri kaipaisitteko palkinnoiksi jotain pinssejä tai promoja. Mulle niitä on jäänyt vaikka kuinka paljon, voisin hyvin lahjoittaa niitä tähän.


Vesipinssit kelpaisivat kyllä jos löytyy.

Ja jos joku osaa semmoisia tehdä, olisin kiitollinen jos hän niitä tekisi itse kun olen aika surkea käsistäni :D Rahoituksen toki hoidan siinä tapauksessa.
Riolufin
 
Viestit: 22
Liittynyt: 01.11.2010 23:42
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja Staryu » 05.08.2013 22:59

Ostakaa kaikki kimpassa 3d printteri xD
Avatar
Staryu
 
Viestit: 519
Liittynyt: 17.08.2012 17:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja Rai-chan » 06.08.2013 12:39

Staryu kirjoitti:Ostakaa kaikki kimpassa 3d printteri xD

Täältä löytyisi sellainenkin jos joku osaa tehdä 3D-mallit x3
Avatar
Rai-chan
Poromagian Liiga-Leader
 
Viestit: 820
Liittynyt: 31.08.2010 21:16
Paikkakunta: Tampere

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja Haganeproductio » 06.08.2013 16:35

Nyt olisi siis meikäläisen hyvä äkkiä harjoitella nuo 3D:n salat :'D Kokeilin kerran blenderillä jotain vääntää mutta ei oikein onnistunut niin kuin kuvittelin.
準備OK! 目指すは勝利!出発進行!
Pokerus the coastal town -roolipeli
Spoiler:
3DS= 3754-7208-7808 Hagsu
Black= 3396-3012-2790 MARY
White 2= 0047-0699-8469 Hp
Avatar
Haganeproductio
 
Viestit: 188
Liittynyt: 19.11.2012 15:35
Paikkakunta: Tampere
(: みなさんスマイル!

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja Jite » 19.08.2013 11:27

Olen edelleen tulossa, sori myöhäinen varmistus foorumin puolella ^^' Promot olis aika jännä, jos niit jolta kulta löytyy.
"Well, let's raise a ruckus."
Avatar
Jite
 
Viestit: 1357
Liittynyt: 01.11.2010 12:55
Paikkakunta: Turku
(: also known as Scrupture

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja Mewstor » 19.08.2013 14:40

Aikaa alkaa olla pian liian vähän tiimin tekemiselle vaikka sen ei tarvikaan olla paras mahdollinen eikä edes EV-koulutettu. Toivoisin että kaikilla on nyt vähintään tiimi päätettynä ja alkaisivat nyt kouluttamaan min.50 tasolle. Jos tiimi on jo valmiina, onneksi olkoon, ei tarvi alkaa patistella pari päivää ennen tapahtumaa.

Laitan mailia coniin. Jos jollain on hyvää esimerkkiä kuvauksesta ohjelmistoon niin antaa tulla.
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 19.08.2013 15:53

Minulla olis kyllä ollut se tiimi kasassa Desuconissa... Traconiin en rahanvähyyden takia pääse.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja Zami » 19.08.2013 22:29

Mewstor kirjoitti:Aikaa alkaa olla pian liian vähän tiimin tekemiselle vaikka sen ei tarvikaan olla paras mahdollinen eikä edes EV-koulutettu. Toivoisin että kaikilla on nyt vähintään tiimi päätettynä ja alkaisivat nyt kouluttamaan min.50 tasolle. Jos tiimi on jo valmiina, onneksi olkoon, ei tarvi alkaa patistella pari päivää ennen tapahtumaa.

Laitan mailia coniin. Jos jollain on hyvää esimerkkiä kuvauksesta ohjelmistoon niin antaa tulla.

Miten olisi:
"Riittääkö rahkeet tulla Traconin Pokémon Gym Challengeen? Meitä on tapahtumassa yht. X (montako meitä nyt onkaan...), joten haasteita kyllä riittää jokaiselle, jonka sisäinen kouluttajan sydän vain sykkii innostuksesta! Voita Gym Leader ja saa todisteeksi voitosta (jotain yksilöllistä, kuten joku tietty aiheeseen kuuluva pinssi, promo-kortti, tms. sovittu esine). Kun olet päihittänyt kaikki X Gym Leaderit ..."

Sitten pitäisikin keksiä joku loppuhuipennus "palkinto" tms. erikoisasia, joka houkuttelisi jengiä mukaan haasteeseen. ;)
Avatar
Zami
JKL:n 2. Liiga-Leader
 
Viestit: 521
Liittynyt: 15.10.2010 10:21
Paikkakunta: Haapaniemi, Jyväskylä

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja Mewstor » 19.08.2013 22:38

Taidan vaihtaa tämän muutenkin salihaasteesta ihan vain normaaliksi kouluttajahaasteeksi. Liian moni ei ole (ilmeisesti) valmis cossamaan kunnolla, joten jos saatte edes jotain kouluttajamaista päälle niin, että teidät tunnistaa helposti niin ois tosi jees. Kaikilla pitäisi olla jotain josta näkee heti, että teidät voi haastaan.

Ja itse voin tuoda paikalle ainakin kauhean läjän vanhoja salimerkkejä + itse ajattelin jaella jotain promojakin.

Pokémonkouluttajahaaste

Huomio kaikki Pokémonkouluttajat! Nyt on aika haastaa omat taitonsa ottelemalla eliittikouluttajia (tai salikouluttajia) vastaan. Ota coniin mukaan oma Pokémon Black/White/Black2/White2 pelisi, ja haasta conilaisten joukossa liikkuvat kouluttajat Pokémonotteluun. Luvassa on myös pieniä palkintoja, joten rohkeasti haastamaan!
Pari ohjetta ja vinkkiä haastajille: Saat käyttää mitä Pokémoneja haluat. Tiimisi olisi hyvä olla vähintään tasolla 50 (saa olla yli). Haastettavat kouluttajat perehtyvät jokainen yhteen Pokémontyyppiin, kuten esimerkiksi tuli, vesi tai ruoho.


Tällaista lyhyttä, ytimekästä ajattelin. Korjatkaa mun kirjoitusvirheet jos niitä siellä on. En tiedä missä kohtaa kuuluisi käyttää väliviivoja >_< (jos ollenkaan). Laitan tuon sitten menemään.

Ja jos joku nyt tarvitsee palkintoja tyypilleen niin kertokaa. joku joka voi niitä toimittaa ilmoittaa sitten myös.
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja Riolufin » 19.08.2013 23:20

Joo en ainakaan itse mitään gym leader cossia ole laittamassa. Ja vaikka ihan perus trainerhaaste nyt näyttäisi tulevan, mennäänkö silti ihan monotype linjalla? (tai ainakin suurin osa sitä tiettyä tyyppiä)
Riolufin
 
Viestit: 22
Liittynyt: 01.11.2010 23:42
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja Mewstor » 19.08.2013 23:24

Riolufin kirjoitti:Joo en ainakaan itse mitään gym leader cossia ole laittamassa. Ja vaikka ihan perus trainerhaaste nyt näyttäisi tulevan, mennäänkö silti ihan monotype linjalla? (tai ainakin suurin osa sitä tiettyä tyyppiä)

Muokkasin juuri viestiäni. jos vaihdetaan salikouluttajaksi (ne joita vastaan tappelet aina ennen salijohtajaa) saadaan pidettyä monotyyppi loogisena :)
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja Jite » 19.08.2013 23:25

Pahus, jos toi kouluttajahaasteeksi menee, niin OC-gym leadersähellykseni ideasta menee osa pohjasta pois :/

Mut siitä pokémonkouluttajan tunnuksesta vielä. Itse ainakin ajattelin henkilökohtaisesti pitää mukanani b/w Unovan Pokédexiä, mutta selkeämpi tunniste olisi kai parempi, kun en ainakaan itse jaksa 24/7 pitää kirjaa mukana.

Grand Prize, josta Zami puhui voisi myös olla hyvä kannustin yrittää voittaa jokainen haasteen kouluttaja, mutta sen täytyisi kuitenkin olla sen verran pieni, ettei haasteen vetäjät mene vararikkoon useasta suorittajasta. (ellei sitten vedetä lopputurnausta aka liigaa, jonka voittaja pokaa jotain hieman arvokkaampaa :D)
"Well, let's raise a ruckus."
Avatar
Jite
 
Viestit: 1357
Liittynyt: 01.11.2010 12:55
Paikkakunta: Turku
(: also known as Scrupture

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja Riolufin » 19.08.2013 23:47

Vesityypin palkintoja tosiaan kaipailisin.

Koitan itse keksiä vielä mistä minut traineriksi tunnistaisi, jos ei muuta niin vedän team rocket cossin niskaan ja kannan jotain kylttiä vaikka.

Jiten lopputurnaus idea kuulostaa hyvältä, tosin hyvä vaihtoehto sekin, että kaikki jotka voittavat jokaisen gymtrainerin, saavat jotain pientä salimerkkiä hienompaa, esim. jonkun pienen pokemonfigun. Riskinä tosin vararikko.
Riolufin
 
Viestit: 22
Liittynyt: 01.11.2010 23:42
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja Mewstor » 19.08.2013 23:49

Jos saan koko conin aikana enemmän kuin viisi haastetta olen todella yllättynyt! Ja jos kenelläkään ei ole mitään sitä vastaan (jos kerran täällä on jotkut tunnustettu vetäjiksi jona en kyllä itseäni näe) vedän proffatakin päälle ja kanniskelen pokepalloja, ja Flareonpehmo on jo tulossa mukaan kuitenkin :p

En millään jaksa uskoa, että edes päästäisiin mihinkään loppuvaiheen liigaan.

Niin ja mikään pelkkä cossi ei sitten välttämättä riitä koska conihan on täynnä cossaajia. Jokin lappu pitää olla, tyyliin "haasta minut otteluun" jne. Ei kukaan muuten uskalla randomilta lähteä kysymään haastaisiko hän sinut koska ei ole mitään varmuutta onko kyseessä tähän liittyvä haastettava henkilö.

Edit: Vielä tuohon isompaan loppupalkintoon. Joo riskinä on, että jostain kumman syystä noita haasteita tulee monta ja nämä vetäjät joutuvat heille ne palkinnot hankkimaan, vaikka nämä vetäjät itse ovat vain idean saaneita henkilöitä jotka hoitavat järjestämisen ja promoamisen sillä jonkun se on tehtävä. Jos isompia palkintoja aiotaan jakaa olisi reilua jos kaikki osallistujat laittaisivat kortensa siihen kekoon.

Itseltäni löytyy Mistyn vanhoja salimerkkejä joissa on vesipisara ja vähän uudempia joissa on TCG:n vesityypin tunnus.
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja Riolufin » 19.08.2013 23:54

Mewstor kirjoitti:
Edit: Vielä tuohon isompaan loppupalkintoon. Joo riskinä on, että jostain kumman syystä noita haasteita tulee monta ja nämä vetäjät joutuvat heille ne palkinnot hankkimaan, vaikka nämä vetäjät itse ovat vain idean saaneita henkilöitä jotka hoitavat järjestämisen ja promoamisen sillä jonkun se on tehtävä. Jos isompia palkintoja aiotaan jakaa olisi reilua jos kaikki osallistujat laittaisivat korkensa siihen kekoon.

Itseltäni löytyy Mistyn vanhoja salimerkkejä joissa on vesipisara ja vähän uudempia joissa on TCG:n vesityypin tunnus.


Luotan siis sinuun :D Ja kiitän. Ilman muuta myös olen mukana maksuhommissa jos niihin päädytään.
Riolufin
 
Viestit: 22
Liittynyt: 01.11.2010 23:42
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja Mewstor » 20.08.2013 00:00

Ja ei tässä nyt tarvi alkaa panikoimaan sen kanssa millaisia haastettavat ovat. Voidaan silti pysyä niissä salijohtajissa. Ongelma on minulla lähinnä se mitä laita tuohon kuvaukseen jos kerran kaikki eivät ole valmiita olemaan salijohtajia esim. cossaamisen vuoksi (joka ei ole pakollista, mutta kyllä jotain on oltava, ettei ihan normina siellä pyöri).

Ja kertokaa nyt äkkiä miltä kuvaus vaikuttaa ja kirjoitusvirheet pois koska teen niitä jatkuvasti kuitenkin...
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja Riolufin » 20.08.2013 00:05

Mewstor kirjoitti:Ja ei tässä nyt tarvi alkaa panikoimaan sen kanssa millaisia haastettavat ovat. Voidaan silti pysyä niissä salijohtajissa. Ongelma on minulla lähinnä se mitä laita tuohon kuvaukseen jos kerran kaikki eivät ole valmiita olemaan salijohtajia esim. cossaamisen vuoksi (joka ei ole pakollista, mutta kyllä jotain on oltava, ettei ihan normina siellä pyöri).

Ja kertokaa nyt äkkiä miltä kuvaus vaikuttaa ja kirjoitusvirheet pois koska teen niitä jatkuvasti kuitenkin...


Kuvaus näyttää aika hyvältä, ainoa mitä mietin onko Pokémonottelu vai Pokémon ottelu oikein. En ole tarpeeksi hyvä suomen kielessä tietääkseni vastauksen.

Turha tästä muutenkaan panikoida on, hauskaa tässä ollaan vain menossa pitämään :D
Riolufin
 
Viestit: 22
Liittynyt: 01.11.2010 23:42
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 20.08.2013 00:26

Riolufin kirjoitti:
Mewstor kirjoitti:Ja ei tässä nyt tarvi alkaa panikoimaan sen kanssa millaisia haastettavat ovat. Voidaan silti pysyä niissä salijohtajissa. Ongelma on minulla lähinnä se mitä laita tuohon kuvaukseen jos kerran kaikki eivät ole valmiita olemaan salijohtajia esim. cossaamisen vuoksi (joka ei ole pakollista, mutta kyllä jotain on oltava, ettei ihan normina siellä pyöri).

Ja kertokaa nyt äkkiä miltä kuvaus vaikuttaa ja kirjoitusvirheet pois koska teen niitä jatkuvasti kuitenkin...


Kuvaus näyttää aika hyvältä, ainoa mitä mietin onko Pokémonottelu vai Pokémon ottelu oikein. En ole tarpeeksi hyvä suomen kielessä tietääkseni vastauksen.

Oikea kirjoitusasu on käsittääkseni Pokémon-ottelu.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen Pokémon-keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron