IRL Pokemon salihaaste

Yleistä Pokémon-keskustelua (suosikit, anime, manga, oheistuottet, ...)

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja Flyffel » 20.08.2013 01:02

Mewtwolover kirjoitti:Oikea kirjoitusasu on käsittääkseni Pokémon-ottelu.

Juu.
Huomio kaikki Pokémon-kouluttajat! Nyt on aika selvittää omat taitonsa ottelemalla eliittikouluttajia (tai salikouluttajia) vastaan. Ota coniin mukaan oma Pokémon Black/White/Black2/White2 pelisi, ja haasta conilaisten joukossa liikkuvat kouluttajat Pokémon-otteluihin. Luvassa on pieniä palkintoja voitoista, joten rohkeasti haastamaan!
Pari ohjetta ja vinkkiä haastajille: Saat käyttää mitä Pokémoneja haluat. Tiimisi olisi hyvä olla vähintään tasolla 50 (saa olla yli). Haastettavat kouluttajat perehtyvät jokainen yhteen Pokémon-tyyppiin, kuten esimerkiksi tuli, vesi tai ruoho.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja Absol » 20.08.2013 09:31

Itsellä on ainakin musta röyhelöhame ja muutenkin olen aikas mustaksi pukeutunut. Laitan varmaan vielä tekstinkin että tunnistaa (laitan myös yhden mun dark pokemon pehmon laukkuun kiinni) ja lisäksi pitäs väsätä vielä toi väliaikainen pallovyö. xP
Olisi hyvä jos saisi itsellenikin Darkiin liittyvät merkit ettei tarvi jakaa perus Dark tyypin TCG kortteja palkintona. xP
Yksi asia jäi nyt vielä vaivaamaan: Saako pokemoneilla olla hold itemeitä? Pelissäkään ei ole salipääliköillä kuin korkeintaan yks berry ja noilla salijohtajaa ennen olevillakaan ei ole yleensä mitään.
Kiva että saatiin jotain aikasiksi kun yleensä coneissa ei ole itselle mitään kiinnostavaa kuin myyntipöydät. xD
Avatar
Absol
 
Viestit: 101
Liittynyt: 02.11.2010 18:39
Paikkakunta: Tampere

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja Zami » 20.08.2013 09:39

Mewstor kirjoitti:Jos saan koko conin aikana enemmän kuin viisi haastetta olen todella yllättynyt! Ja jos kenelläkään ei ole mitään sitä vastaan (jos kerran täällä on jotkut tunnustettu vetäjiksi jona en kyllä itseäni näe) vedän proffatakin päälle ja kanniskelen pokepalloja, ja Flareonpehmo on jo tulossa mukaan kuitenkin :p

En millään jaksa uskoa, että edes päästäisiin mihinkään loppuvaiheen liigaan.

Niin ja mikään pelkkä cossi ei sitten välttämättä riitä koska conihan on täynnä cossaajia. Jokin lappu pitää olla, tyyliin "haasta minut otteluun" jne. Ei kukaan muuten uskalla randomilta lähteä kysymään haastaisiko hän sinut koska ei ole mitään varmuutta onko kyseessä tähän liittyvä haastettava henkilö.

Edit: Vielä tuohon isompaan loppupalkintoon. Joo riskinä on, että jostain kumman syystä noita haasteita tulee monta ja nämä vetäjät joutuvat heille ne palkinnot hankkimaan, vaikka nämä vetäjät itse ovat vain idean saaneita henkilöitä jotka hoitavat järjestämisen ja promoamisen sillä jonkun se on tehtävä. Jos isompia palkintoja aiotaan jakaa olisi reilua jos kaikki osallistujat laittaisivat kortensa siihen kekoon.

Vaihtoehto 1: Sovitaan täällä jokin yhdistävä tuntomerkki, esim. maalarinteipillä hihan ympärille tai selkään ja siihen laittaa "Pokémon Kouluttajahaaste" ja laittaa sitten tuon tuntomerkin siihen esittelyinfoon mukaan.
Vaihtoehto 2: Yhdistävä tuntomerkki, esim. Pandan-tehtaan mainoslogot tarroina hihaan/selkään. Voin hyväksyttäessä käydä tiedustelemassa asiasta heiltä, koska olen itsekin Vaajakosken suunnalta kotoisin. ;P
Ehdotus: Joku voi (esim. ARskalla) tehtailla jonkun "harvinaisen" poksun haastajien B/W-pelejä varten. Videopeli haaste kuitenkin, niin miksei?
Avatar
Zami
JKL:n 2. Liiga-Leader
 
Viestit: 521
Liittynyt: 15.10.2010 10:21
Paikkakunta: Haapaniemi, Jyväskylä

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja Rai-chan » 20.08.2013 11:10

Zami kirjoitti:Vaihtoehto 2: Yhdistävä tuntomerkki, esim. Pandan-tehtaan mainoslogot tarroina hihaan/selkään. Voin hyväksyttäessä käydä tiedustelemassa asiasta heiltä, koska olen itsekin Vaajakosken suunnalta kotoisin. ;P

WTF? Eihän tuo liity mitenkään mihinkään... Pokemoniin liittyvä merkki sen pitäisi olla. Esimerkiksi muutama vuosi sitten pitämässäni Tracon Questissa tuntomerkki oli noin 15x15cm pahville kiinnitetty NPC-merkki (kaikilla samanlainen) ja hyvin toimi. Eli jos joku suunnittelee jonkin yksinkertaisen logon teille, tai helpoimmalla pääsette jos se on ihan vaan vaikka pokepallo, niin sillä pärjää. Kunhan se on riittävän näkyvä ja se mainitaan jossain ohjelmainfossa että ihmiset tunnistaa sen.

Multa siis löytyy pinsseinä sekä salimerkkejä että energiatyyppilogoja + kaikenlaisia vanhoja liigapromoja. Jos ei haittaa että yhdellä salipäälliköllä on useampia erilaisia kunhan ovat samaa tyyppiä niin sillä pystyn parhaiten varmistamaan että kaikille riittää. Eli kunhan saatte kasaan jonkin lopullisen listan siitä mitä tyyppejä tarvitaan niin teen parhaani.
Avatar
Rai-chan
Poromagian Liiga-Leader
 
Viestit: 820
Liittynyt: 31.08.2010 21:16
Paikkakunta: Tampere

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja Zami » 20.08.2013 11:50

Rai-chan kirjoitti:
Zami kirjoitti:Vaihtoehto 2: Yhdistävä tuntomerkki, esim. Pandan-tehtaan mainoslogot tarroina hihaan/selkään. Voin hyväksyttäessä käydä tiedustelemassa asiasta heiltä, koska olen itsekin Vaajakosken suunnalta kotoisin. ;P

WTF? Eihän tuo liity mitenkään mihinkään... Pokemoniin liittyvä merkki sen pitäisi olla. Esimerkiksi muutama vuosi sitten pitämässäni Tracon Questissa tuntomerkki oli noin 15x15cm pahville kiinnitetty NPC-merkki (kaikilla samanlainen) ja hyvin toimi. Eli jos joku suunnittelee jonkin yksinkertaisen logon teille, tai helpoimmalla pääsette jos se on ihan vaan vaikka pokepallo, niin sillä pärjää. Kunhan se on riittävän näkyvä ja se mainitaan jossain ohjelmainfossa että ihmiset tunnistaa sen.

Multa siis löytyy pinsseinä sekä salimerkkejä että energiatyyppilogoja + kaikenlaisia vanhoja liigapromoja. Jos ei haittaa että yhdellä salipäälliköllä on useampia erilaisia kunhan ovat samaa tyyppiä niin sillä pystyn parhaiten varmistamaan että kaikille riittää. Eli kunhan saatte kasaan jonkin lopullisen listan siitä mitä tyyppejä tarvitaan niin teen parhaani.

Se idea olikin työkaverini, kun kysyin häneltä ideoita tuntomerkiksi. xP Mutta joo, minulle kelpaa kyllä Fighting-merkit, jos löytyy.
Avatar
Zami
JKL:n 2. Liiga-Leader
 
Viestit: 521
Liittynyt: 15.10.2010 10:21
Paikkakunta: Haapaniemi, Jyväskylä

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja Mewstor » 20.08.2013 12:17

Olen vahvasti sitä mieltä ettei mitään loppupalkintoja tarvita. Kuten sanoin, olen yllättynyt jos edes muutama uskaltaa lähestyä ja haastaa otteluun. Eikä varsinkaan mitään arskaamista. Antaisi aika huonon kuvan meistä haastajina jos jaeltaisiin palkintoina huijattuja poksuja :/ Katsotaan sitten ensivuonna uudelleen sen perusteella miten hyvin tämä haaste onnistuu.

Ja merkiksi kelpaa minusta ihan vaikka pelkkä valkoinen paperi johon on selkeästi värejä käyttäen merkitty se "logo" (esim. Pokepallo olisi loistava). Kontaktimuovilla laminoi sen ja hakaneuloilla kiinni hihaan tai minne vain vaatteisiin josta sen näkee. Muovittaminen pitää merkin kunnossa koko viikonlopun ajan toisin kuin paperisen merkin eikä tarvi alkaa liikaa säätämään esim. kankaiden kanssa. Jos et osaa/jaksa piirtää ja omistat printterin, printtaa kuva ja muovita se. Itse teen kontaktimuovimerkin johon laitan kai juuri pokepallon ja kirjoitan jotain tyyliin "salihaaste".
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja hitmonlanttu » 20.08.2013 18:31

Kysyn uudestaan. Onko salihaaste molempina päivinä. Ja onko minun kummitus salijohtajaksi ilmottautumiseni huomioitu.
Durant, Durant, Durant, eating eating, eating...
Avatar
hitmonlanttu
 
Viestit: 270
Liittynyt: 23.03.2011 17:25
Paikkakunta: jossain Suomi-neidon vyötärön paikkeilla
(: oon soundcloudräppäri nykyään, voitteko uskoa

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja Mewstor » 20.08.2013 18:36

hitmonlanttu kirjoitti:Kysyn uudestaan. Onko salihaaste molempina päivinä. Ja onko minun kummitus salijohtajaksi ilmottautumiseni huomioitu.

Kyllä.

Ei. Nyt on.
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja Elmotus » 26.08.2013 14:13

Kymysys, saisiko haastaa saman salijohtajan haastaa useampaan kertaan? Odottelen innolla lopputulosta :3
Avatar
Elmotus
 
Viestit: 8
Liittynyt: 03.08.2013 23:52
Paikkakunta: Harjavalta
(: Kurnau

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja Zami » 26.08.2013 16:35

Elmotus kirjoitti:Kymysys, saisiko haastaa saman salijohtajan haastaa useampaan kertaan? Odottelen innolla lopputulosta :3

Mikä ettei, jos haluaa! ;)
Avatar
Zami
JKL:n 2. Liiga-Leader
 
Viestit: 521
Liittynyt: 15.10.2010 10:21
Paikkakunta: Haapaniemi, Jyväskylä

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja hitmonlanttu » 26.08.2013 17:43

Päätin ettei Mortyn cossaaminen oo liian iso homma, joten minut löytää ihan salijohtajan näköisenäkin sitten paikalta :D
En itse ole ihan mitenkään tosi hyvin perillä videopeli puolesta, joten otetaanko matsit sitten C-gearin välityksellä.
Durant, Durant, Durant, eating eating, eating...
Avatar
hitmonlanttu
 
Viestit: 270
Liittynyt: 23.03.2011 17:25
Paikkakunta: jossain Suomi-neidon vyötärön paikkeilla
(: oon soundcloudräppäri nykyään, voitteko uskoa

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja Jite » 26.08.2013 19:13

Musta C-Gear on lähes normi gen 5-localissa, suurempi kysymys on, onko Wonder Launcher sallittu temppu. Itselleni on suoraan sanoen aivan sama, sallitaanko se, loppujen lopuksi itemit ovat peliin kuuluva mekaniikka, vaikka eivät kuulu kilpailulliseen pelaamiseen.

Ja imho salijohtajan voi haastaa kuinka monta kertaa tahansa, mutta voittamisesta saatavan palkinnon voi saada ainoastaan kerran per pelaaja.
"Well, let's raise a ruckus."
Avatar
Jite
 
Viestit: 1357
Liittynyt: 01.11.2010 12:55
Paikkakunta: Turku
(: also known as Scrupture

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja hitmonlanttu » 26.08.2013 20:03

No hyvä saada varmistus nyt kuitenkin :D
Pelissähän salijohtajatkin käyttävät jotain pikku itemejä, joten minusta wonder launcherin pitäisi olla käytettävissä. Ja tottakai salijohtajan saa haastaa niin monta kertaa kuin haluaa.
Durant, Durant, Durant, eating eating, eating...
Avatar
hitmonlanttu
 
Viestit: 270
Liittynyt: 23.03.2011 17:25
Paikkakunta: jossain Suomi-neidon vyötärön paikkeilla
(: oon soundcloudräppäri nykyään, voitteko uskoa

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja Zami » 27.08.2013 09:27

Jite kirjoitti:Musta C-Gear on lähes normi gen 5-localissa, suurempi kysymys on, onko Wonder Launcher sallittu temppu. Itselleni on suoraan sanoen aivan sama, sallitaanko se, loppujen lopuksi itemit ovat peliin kuuluva mekaniikka, vaikka eivät kuulu kilpailulliseen pelaamiseen.

Ja imho salijohtajan voi haastaa kuinka monta kertaa tahansa, mutta voittamisesta saatavan palkinnon voi saada ainoastaan kerran per pelaaja.

Itse en suosittelisi sen käyttämistä, koska sittenhän matsista menee maku (vähän väliä toinen healaa poksunsa kuntoon, niin miksi hankaloittaa/pitkittää sitä?). :/
Avatar
Zami
JKL:n 2. Liiga-Leader
 
Viestit: 521
Liittynyt: 15.10.2010 10:21
Paikkakunta: Haapaniemi, Jyväskylä

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja Mewstor » 10.09.2013 16:16

Muistutus osallistujille.

Tehkää tunnusmerkkinne ajoissa ja niin, että sen näkee lukea kaukaa. Otan mukaan jonkin verran salimerkkejä niille joiden tyyppejä löysin. Mukana on myös jonkin verran vaihtoehtoisia pinssejä. Jos itseltänne löytyy jotain uhrattavaa, ottakaa ihmeessä mukaan.

Pokemon-miitti järjestetään heti lauantaina tapahtuman alussa joten sinne olisi hyvä kaikkien tulla miittaamaan ennen kuin aloitetaan otteluiden vastaanottaminen.
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja Haganeproductio » 10.09.2013 17:49

Tulen haastamaan ihmisiä (alunperinhän ideanani oli tulla pimeys-tyypin edustajaksi, mutta se hieman jäi)... Siellä siis nähdään!
準備OK! 目指すは勝利!出発進行!
Pokerus the coastal town -roolipeli
Spoiler:
3DS= 3754-7208-7808 Hagsu
Black= 3396-3012-2790 MARY
White 2= 0047-0699-8469 Hp
Avatar
Haganeproductio
 
Viestit: 188
Liittynyt: 19.11.2012 15:35
Paikkakunta: Tampere
(: みなさんスマイル!

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja Jite » 10.09.2013 19:02

Oma tunnisteeni on täysin valmis :3 (Harmaa poképallo, jonka yläosa on kuvioinniltaan samankaltainen kuin steel-tyypin logo tcg:ssä, pallon ympärillä lukee Pokémon IRL-salihaaste suomeksi, ruotsiksi, ja englanniksi. Ehkä fontti itse tekstissä vähän pieni, mutta pallo itse todella tunnistettavissa)

Mitä tarkoitat sopivalla uhrattavalla? Oman pokétyypin kortteja, breedattuja pokéja, jotain muuta pokékivaa?

E: Löytyi pikaetsinnällä uhrattavaksi n. 10 steel-tyypin delta species-korttia, lisää voi varastostani mahdollisesti löytyä; tarkistan kokoelmani loppuviikosta mahdollisten lisäkorttien varalta.
"Well, let's raise a ruckus."
Avatar
Jite
 
Viestit: 1357
Liittynyt: 01.11.2010 12:55
Paikkakunta: Turku
(: also known as Scrupture

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja Zami » 10.09.2013 21:45

Mewstor kirjoitti:Muistutus osallistujille.

Tehkää tunnusmerkkinne ajoissa ja niin, että sen näkee lukea kaukaa. Otan mukaan jonkin verran salimerkkejä niille joiden tyyppejä löysin. Mukana on myös jonkin verran vaihtoehtoisia pinssejä. Jos itseltänne löytyy jotain uhrattavaa, ottakaa ihmeessä mukaan.

Pokemon-miitti järjestetään heti lauantaina tapahtuman alussa joten sinne olisi hyvä kaikkien tulla miittaamaan ennen kuin aloitetaan otteluiden vastaanottaminen.

Osaatko sanoa, että missä siellä tapaaminen olisi? Aulassa ehkä turhan meluisaa/ruhkaa... :/
Avatar
Zami
JKL:n 2. Liiga-Leader
 
Viestit: 521
Liittynyt: 15.10.2010 10:21
Paikkakunta: Haapaniemi, Jyväskylä

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja Mewstor » 10.09.2013 22:30

Zami kirjoitti:
Mewstor kirjoitti:Muistutus osallistujille.

Tehkää tunnusmerkkinne ajoissa ja niin, että sen näkee lukea kaukaa. Otan mukaan jonkin verran salimerkkejä niille joiden tyyppejä löysin. Mukana on myös jonkin verran vaihtoehtoisia pinssejä. Jos itseltänne löytyy jotain uhrattavaa, ottakaa ihmeessä mukaan.

Pokemon-miitti järjestetään heti lauantaina tapahtuman alussa joten sinne olisi hyvä kaikkien tulla miittaamaan ennen kuin aloitetaan otteluiden vastaanottaminen.

Osaatko sanoa, että missä siellä tapaaminen olisi? Aulassa ehkä turhan meluisaa/ruhkaa... :/

Löytyy kuule ihan ohjelmalehtisestä. https://ohjelma.tracon.fi/ Etsikää sivuilta kartta josta näkee missä huone on. Itse en liiku mihinkään ennen kuin tuo miitti on ohi, joten teillä on hyvin aikaa tulla paikalle.
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja Zami » 11.09.2013 10:07

Mewstor kirjoitti:
Zami kirjoitti:
Mewstor kirjoitti:Muistutus osallistujille.

Tehkää tunnusmerkkinne ajoissa ja niin, että sen näkee lukea kaukaa. Otan mukaan jonkin verran salimerkkejä niille joiden tyyppejä löysin. Mukana on myös jonkin verran vaihtoehtoisia pinssejä. Jos itseltänne löytyy jotain uhrattavaa, ottakaa ihmeessä mukaan.

Pokemon-miitti järjestetään heti lauantaina tapahtuman alussa joten sinne olisi hyvä kaikkien tulla miittaamaan ennen kuin aloitetaan otteluiden vastaanottaminen.

Osaatko sanoa, että missä siellä tapaaminen olisi? Aulassa ehkä turhan meluisaa/ruhkaa... :/

Löytyy kuule ihan ohjelmalehtisestä. https://ohjelma.tracon.fi/ Etsikää sivuilta kartta josta näkee missä huone on. Itse en liiku mihinkään ennen kuin tuo miitti on ohi, joten teillä on hyvin aikaa tulla paikalle.

Ja se on tuo Pokemon Collectors-miitti? Asia kunnossa! ;)
Avatar
Zami
JKL:n 2. Liiga-Leader
 
Viestit: 521
Liittynyt: 15.10.2010 10:21
Paikkakunta: Haapaniemi, Jyväskylä

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen Pokémon-keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron