IRL Pokemon salihaaste

Yleistä Pokémon-keskustelua (suosikit, anime, manga, oheistuottet, ...)

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja Near » 26.10.2012 21:16

En kyllä sanonut ekassa viestissä mitään legendaaristen käyttämisestä, vain Uber-bannista. Tosin koska normaalille pelaajalle luultavasti legendaarinen = uber, ehkä vaan bännitään nekin salipäälliköiltä, ettei tule valitusta ylivoimaisten pokemonien käyttämisestä (Niin hassulta kuin se jonkun Articunon tapauksessa tuntuisikin). Ja kuten Hero sanoi, ei salipäälliköillä peleissäkään leguja ole.
Kids! Bringing about Armageddon can be dangerous. Do not attempt it in your own home.
Wifi-vaihtola
Pokemyymälä (Pehmoja, figuja ym.)
Avatar
Near
 
Viestit: 188
Liittynyt: 01.11.2010 03:58
Paikkakunta: Turku

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 26.10.2012 21:30

Near kirjoitti:En kyllä sanonut ekassa viestissä mitään legendaaristen käyttämisestä, vain Uber-bannista. Tosin koska normaalille pelaajalle luultavasti legendaarinen = uber, ehkä vaan bännitään nekin salipäälliköiltä, ettei tule valitusta ylivoimaisten pokemonien käyttämisestä (Niin hassulta kuin se jonkun Articunon tapauksessa tuntuisikin). Ja kuten Hero sanoi, ei salipäälliköillä peleissäkään leguja ole.

Vähän arvelinkin mutta tahdoin varmistuksen asiaan. :3 Olen jo keksinyt tiiminkin mikä ei ole mahdoton saada alas.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja Jite » 26.10.2012 21:39

Sinne meni Heatran ja mun vastaukseni Fire-tyyppiä vastaan xPNo ei, luulen että se se olisi oikeasti ollut randomille kouluttajalle painajaista, jos kaiken lisäksi leadereilla on lähestulkoon aina viel ev-koulutettujakin pokeja ^^
"Well, let's raise a ruckus."
Avatar
Jite
 
Viestit: 1357
Liittynyt: 01.11.2010 12:55
Paikkakunta: Turku
(: also known as Scrupture

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja Flyffel » 26.10.2012 21:55

@Jite: Olisin kyllä itsekin ottanut mieluiten tulen, koska Sunny teamit ovat lempparini (Volcarona <3).

Saattaisinkin ottaa Darkin sijaan Groundin ja vihdoinkin kokeilla Standstorm teamia, vaikkakin monotypenä. :o En ole koskaan PO:ssa viitsinyt väsätä sellaista.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 26.10.2012 22:17

Aika normia jooh että on EV-koulutettuja tappokoneita. Kyllähän niitä on PWT:ssäkin B2W2:ssa salipäälliköillä, miksei muillakin? xP

Oma tiimini tulee olee enemmänkin trollaavaa tyyppiä jossa kans offensiivisuutta. :D
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja Jite » 26.10.2012 23:10

Keltainen Rayquaza kirjoitti:@Jite: Olisin kyllä itsekin ottanut mieluiten tulen, koska Sunny teamit ovat lempparini (Volcarona ).


Fire-tyyppi on kiva, mutta Heatranhan on Fire/Steel, eli jo sellaisenaan tiimiini sopiva. Siis jos legendaariset olisi sallittuja. Tulta vastaan on siis kai pakko valmistautua hallitsijapingviinillä ^^

E: Ja salitiimille annan ainakin itse sen 1-2 OU pokea maksimiksi, muut UU tai alempaa. Paitsi jos tehdään veteraaneja oikeasti kanssa oma Challenge Mode, jossa tiimissä saa olla pääsääntösesti OU-pokeja.
"Well, let's raise a ruckus."
Avatar
Jite
 
Viestit: 1357
Liittynyt: 01.11.2010 12:55
Paikkakunta: Turku
(: also known as Scrupture

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 02.11.2012 05:18

Ehkä mielummin olisin kuitenkin poison tyyppiä, sopisi hahmolle paremmin jota meinasin cossata. :P (Bleachin Barragan)
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja Flyffel » 02.11.2012 23:38

Jite kirjoitti:E: Ja salitiimille annan ainakin itse sen 1-2 OU pokea maksimiksi, muut UU tai alempaa. Paitsi jos tehdään veteraaneja oikeasti kanssa oma Challenge Mode, jossa tiimissä saa olla pääsääntösesti OU-pokeja.

Ottaen huomioon että kaikki Pokémonit ovat osittain samaa tyyppiä tuo kuulostaa aivan liian heikolta "salipäälliköksi".
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 02.11.2012 23:48

Keltainen Rayquaza kirjoitti:Ottaen huomioon että kaikki Pokémonit ovat osittain samaa tyyppiä tuo kuulostaa aivan liian heikolta "salipäälliköksi".


Taidolla ja taktiikalla voi voittaa jopa NU pokeillakin isoja lihoja.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja Flyffel » 02.11.2012 23:58

Nyt puhutaan monotypestä vastaan rajoittamatonta tiimiä eikä kyseessä ole tilanne, jossa pitäisi "joskus voittaa". Lisäksi en ole pelannut 1 1/2 vuoteen kilpailullista.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 03.11.2012 00:03

Keltainen Rayquaza kirjoitti:Nyt puhutaan monotypestä vastaan rajoittamatonta tiimiä eikä kyseessä ole tilanne, jossa pitäisi "joskus voittaa". Lisäksi en ole pelannut 1 1/2 vuoteen kilpailullista.

Monotypessä nyt ei muutenkaan ole mahis kovin moneen OU pokemoniin paitsi muutamassa tyypissä.

Voin sen verran sanoa että esim. vesi monossa Gorebyss/Basculin on tuhoisa kombinaatio jos osaa käyttää oikein.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja P!#¤%&/=K » 14.11.2012 19:11

Politoed + Swift Swim uskoisi olevan melko kova monotype. Kyseinen combo oli jossain vaiheessa bännättynä muutamalla serverillä. Omastarin Shell Smash ja Kingdralla DD sekä STAB Outrage melkoisen hurjasti sweeppaavat, ellei vastassa ole jotain järkevää. Dragon monotype voisi melkeinpä vaan juosta choice itemeitä sekä Outragea. Huomattu liiankin toimivaksi.
Lies!
Avatar
P!#¤%&/=K
 
Viestit: 47
Liittynyt: 30.11.2010 22:34

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja R0xu » 14.11.2012 21:14

Niin no voi miettiä, onko sinne tarkotus mennä ounaamaan tyyppei vai pitämään "hauskaa tapahtumaa". Jotkut viestit kovasti vihjanneet ensimmäistä mitä olen ketjua seurannut.
Kuva
Avatar
R0xu
 
Viestit: 1078
Liittynyt: 01.11.2010 01:01

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja Mewstor » 14.11.2012 21:57

R0xu kirjoitti:Niin no voi miettiä, onko sinne tarkotus mennä ounaamaan tyyppei vai pitämään "hauskaa tapahtumaa". Jotkut viestit kovasti vihjanneet ensimmäistä mitä olen ketjua seurannut.


No tätä olen ihmetellyt itsekin. Monella täällä on ehkä hieman väärä käsitys/lähestymistapa siihen mitä tässä ollaan järjestämässä. :p
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 14.11.2012 22:40

R0xu kirjoitti:Niin no voi miettiä, onko sinne tarkotus mennä ounaamaan tyyppei vai pitämään "hauskaa tapahtumaa". Jotkut viestit kovasti vihjanneet ensimmäistä mitä olen ketjua seurannut.

Minulle se itse pelaaminenkin on hauskaa, mutta aloitusviestissähän nimenomaan mainitaan ettei tarvii jossain kulmassa olla koko conia.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja Mewstor » 14.11.2012 23:38

Zhaituki kirjoitti:
R0xu kirjoitti:Niin no voi miettiä, onko sinne tarkotus mennä ounaamaan tyyppei vai pitämään "hauskaa tapahtumaa". Jotkut viestit kovasti vihjanneet ensimmäistä mitä olen ketjua seurannut.

Minulle se itse pelaaminenkin on hauskaa, mutta aloitusviestissähän nimenomaan mainitaan ettei tarvii jossain kulmassa olla koko conia.

Taisit nyt missata pointin :/
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja Hero » 15.11.2012 00:20

Vähän sellainen kutina, että Zhaituki pilaa meidän casualien ilot.
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja Jite » 15.11.2012 00:31

Siis, eihän sali voi olla helppo nakki. Mutta, tuo kyl on totta, että leaderien ei pidä olla ihan heittopussejakaan.

Josta tuli mystisesti mieleen, et olen muuten saanut ekan luonnoksen salitiimistäni valmiiksi. Haluaisin testata, onko se liian voimakas.
"Well, let's raise a ruckus."
Avatar
Jite
 
Viestit: 1357
Liittynyt: 01.11.2010 12:55
Paikkakunta: Turku
(: also known as Scrupture

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja Riolufin » 15.11.2012 02:01

No en ajatellut ottaa tiimiini politoedia, basculinia tai gorebyssiä joten niiden tuhovoimaa en tule hyödyntämään. Olen itse casual pelaaja pokemonissa joten en ivn kanssa jaksa säätää myöskään. Luultavasti ev-koulutan ainakin osan tiimistä, muuten riittää että naturet ja abilityt ovat kohdillaan. Dream world abilityihin en tosin sekaannu. Jos kuulostaa liian heikolta pari ou-popee ja loput kehnompii ilman että ev-koulutan kaikkia, niin toki sitten evt kaikille heitän.
Riolufin
 
Viestit: 22
Liittynyt: 01.11.2010 23:42
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 15.11.2012 07:28

Hero kirjoitti:Vähän sellainen kutina, että Zhaituki pilaa meidän casualien ilot.

Olen casual pelaaja tällä hetkellä kyl itsekkin. Jos olisin hardcore niin varmaan pelaisinkin jatkuvasti kilpailullisesti. Casualisuus ei meinaa taitotasoa.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen Pokémon-keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron