IRL Pokemon salihaaste

Yleistä Pokémon-keskustelua (suosikit, anime, manga, oheistuottet, ...)

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja Rai-chan » 11.09.2013 10:17

Onko tässä nyt kaikki salijohtajat?

Riolufin - water
Absol - dark
Zami - fighting
hitmonlanttu - ghost
Jite - steel
Near?
Mewstor?

Ja mitä kaikkia merkkejä Mewstor sulla nyt on? Niin tiedän mitä vielä puuttuu niin koitan etsiä teille.
Avatar
Rai-chan
Poromagian Liiga-Leader
 
Viestit: 820
Liittynyt: 31.08.2010 21:16
Paikkakunta: Tampere

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja Mewstor » 11.09.2013 11:37

Rai-chan kirjoitti:Onko tässä nyt kaikki salijohtajat?

Riolufin - water
Absol - dark
Zami - fighting
hitmonlanttu - ghost
Jite - steel
Near?
Mewstor?

Ja mitä kaikkia merkkejä Mewstor sulla nyt on? Niin tiedän mitä vielä puuttuu niin koitan etsiä teille.

Near ei voi osallistua. Itse osallistun kyllä.

Otan mukaan jotain vanhoja Pokepallopinssejä, uusimpia elementtipinssejä (parin kauden takaa, fire, metal, dark, water, ilmeisesti unohdin fightin, mutta koitan muistaa ottaa niitäkin). Otan myös ikivanhoja Mew promoja niille jotka hakkaavat minut ihan pystyyn :p (jos sellaisen haluavat)
En oikein tiedä mitä Ghost-tyypin haastettava voisi jakaa. Psychic pinssejä?

Ota vain mukaan varmuuden vuoksi joitakin. Veikkaan että sullakin on noita aika paljon ylimääräisenä?
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja hitmonlanttu » 11.09.2013 16:18

Olen tehnyt päälle kakskymmentä (innostuin) salimerkkiä siitä jostain askartelumömmöstä. Maalasin ne ja pistin lakkaa velä pintaan.
Että minulta löytyy tarjottavaa voittajille
Durant, Durant, Durant, eating eating, eating...
Avatar
hitmonlanttu
 
Viestit: 270
Liittynyt: 23.03.2011 17:25
Paikkakunta: jossain Suomi-neidon vyötärön paikkeilla
(: oon soundcloudräppäri nykyään, voitteko uskoa

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja Rai-chan » 11.09.2013 17:55

hitmonlanttu kirjoitti:Olen tehnyt päälle kakskymmentä (innostuin) salimerkkiä siitä jostain askartelumömmöstä. Maalasin ne ja pistin lakkaa velä pintaan.
Että minulta löytyy tarjottavaa voittajille

Olisihan minulla ollut Fantinan salimerkkejä... Mutta ehkei niitä sitten tarvitakaan.
Avatar
Rai-chan
Poromagian Liiga-Leader
 
Viestit: 820
Liittynyt: 31.08.2010 21:16
Paikkakunta: Tampere

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja Mewstor » 11.09.2013 19:28

Rai-chan kirjoitti:
hitmonlanttu kirjoitti:Olen tehnyt päälle kakskymmentä (innostuin) salimerkkiä siitä jostain askartelumömmöstä. Maalasin ne ja pistin lakkaa velä pintaan.
Että minulta löytyy tarjottavaa voittajille

Olisihan minulla ollut Fantinan salimerkkejä... Mutta ehkei niitä sitten tarvitakaan.

No olisihan mullakin noita oikein salijohtajien merkkejä, mutta koska ei varsinaisesti cossata, ketään noista olisi aika hassua jakaa heidän merkkejään. Päätis siis ottaa mukaan juuri Pokepalloja ja tavallisia elementtimerkkejä. Itse näen tämän lähinnä johonkin tiettyyn tyyppiin keskittyvien trainereiden haasteena.
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja Rai-chan » 12.09.2013 08:54

Aa, ihan hyvä pointti. Hyvä kun tuli puheeksi niin en sitten ota turhaan salijohtajien merkkejä.
Avatar
Rai-chan
Poromagian Liiga-Leader
 
Viestit: 820
Liittynyt: 31.08.2010 21:16
Paikkakunta: Tampere

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja Mewstor » 12.09.2013 23:14

Lähden jo huomenna Tampereelle (n.17:00) joten en voi auttaa enää kotoa käsin missään tähän liittyvässä asiassa. Mailatkaa jos on kysyttävää mewstor (at) gmail (.)com

Tehkää tunnusmerkkinne valmiiksi ja muistakaa laittaa muovia päälle jotta pysyy ehjänä. Nähdään lauantaiaamuna miittihuoneessa :)
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja Mewstor » 13.09.2013 12:19

Btw, ajattelin, että jokainen haastettava voi itse päättää omista säännöistään. Jos haluaa käyttää launcheria niin siitä vaan. Jos haluaa pelata 2vs2 ok, tai vaikka 1vs1 kuudella pokella niin vapaasti. Saa vähän vaihtelua. Jos haluat, että haastaja saa päättää niin mikäs siinä :)
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja Zami » 13.09.2013 12:27

Mewstor kirjoitti:Btw, ajattelin, että jokainen haastettava voi itse päättää omista säännöistään. Jos haluaa käyttää launcheria niin siitä vaan. Jos haluaa pelata 2vs2 ok, tai vaikka 1vs1 kuudella pokella niin vapaasti. Saa vähän vaihtelua. Jos haluat, että haastaja saa päättää niin mikäs siinä :)

Ai vähän niin kuin animessakin, että salijohtaja saa päättää omat sääntönsä aina? ;D
Avatar
Zami
JKL:n 2. Liiga-Leader
 
Viestit: 521
Liittynyt: 15.10.2010 10:21
Paikkakunta: Haapaniemi, Jyväskylä

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja Flyffel » 13.09.2013 12:39

Fightingille (Zamille) sääntö että pitää pelata yhdellä jalalla seisoen tai jotain. :D
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja Mewstor » 13.09.2013 13:01

Keltainen Rayquaza kirjoitti:Fightingille (Zamille) sääntö että pitää pelata yhdellä jalalla seisoen tai jotain. :D

Kannatetaan :p

Edit: jos siis koskee vain Zamia XD
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja Zami » 13.09.2013 13:09

Mewstor kirjoitti:
Keltainen Rayquaza kirjoitti:Fightingille (Zamille) sääntö että pitää pelata yhdellä jalalla seisoen tai jotain. :D

Kannatetaan :p

Edit: jos siis koskee vain Zamia XD

w8, WHATWHATWHAT?!? O_O Eihän tollaset säännöt ole mistään kotoisin! Asian mukaisempi olisi tyyliin: aina kun pokesi kaatuu pelissä, sinun pitää tehdä 5 punnerrusta ja ottelun häviäjän pitää tehdä japanilainen tervehdys voittajalle. ;D
Avatar
Zami
JKL:n 2. Liiga-Leader
 
Viestit: 521
Liittynyt: 15.10.2010 10:21
Paikkakunta: Haapaniemi, Jyväskylä

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja Jite » 13.09.2013 14:54

Joo, Zamin idea on mun mielestäni paljon parempi. Ja tykkään itse kanssa siitä ajatuksesta, että jokainen salipäällikkö voi päättää itse pelisääntönsä.

Itse julistan, että oma matsini tulee olemaan tylsästi tavallinen Rotation-matsi.
"Well, let's raise a ruckus."
Avatar
Jite
 
Viestit: 1357
Liittynyt: 01.11.2010 12:55
Paikkakunta: Turku
(: also known as Scrupture

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja Zami » 15.09.2013 21:58

Mahtavasti saatiin tälle hankkelle viikonlopun aikana kannatusta/haasteita, joten ehdotan sen jatkamista muissakin coneissa, minne jengi vain pääsisi yhtäaikaa tulemaan! :D

PS: Kiitos kaikille meidän esittelypisteen vierailijoille ja "hamstraajille"! ;)
Avatar
Zami
JKL:n 2. Liiga-Leader
 
Viestit: 521
Liittynyt: 15.10.2010 10:21
Paikkakunta: Haapaniemi, Jyväskylä

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja Mewstor » 15.09.2013 22:14

Oli muuten hektinen viikonloppu meikäläisellä. Haasteita tuli moninkertaisesti enemmän kuin se aavisteltu 5kpl. Pelasin varmasti lähemmäs 30 matsia, mutta silti voitin suurimman osan, mikä on todella yllättävää kokonaan tulityypeistä kootulla tiimillä.

Myös miittiin saapui niin paljon porukkaa ettei huoneen koko meinannut riittää! Sinnekin luulin ilmaantuvan korkeintaan kymmenkunta fania. Kyllä se Pokemon on vielä selkeästi hengissä ja voi hyvin. TCG vain on kuoleman partaalla, mutta onneksi meillä on vielä aktiivisia promoajia.

Kiitän kaikkia osallistujia ja varmasti järkätään taas ensivuonna samanlainen, mutta X:n ja Y:n merkeissä. Siitä sitten lähempänä :)
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja Riolufin » 15.09.2013 22:49

Olipa mainio eventti tämä, haastajia riitti niin ettei meinannut päästä välillä liikkumaan. Kiitoksia Mewstorille ja Rai-chanille siitä, että pääsin jakamaan merkkejä minut voittaneille. Ensi vuonna uutta vaan, mukana ollaan!
Riolufin
 
Viestit: 22
Liittynyt: 01.11.2010 23:42
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja Elmotus » 16.09.2013 14:02

Oli kyllä hauska päästä ekaa kertaa pelailemaan muita kouluttajia vastaan näissä merkeissä. Kenties seuraavassa conissa olisin vähän paremmin valmistautunut ^^"
Avatar
Elmotus
 
Viestit: 8
Liittynyt: 03.08.2013 23:52
Paikkakunta: Harjavalta
(: Kurnau

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja Zami » 16.09.2013 16:53

Itse ainakin voisin jatkaa muissakin coneissa tuota samaa ideaa, joissa käyn, esim. seuraavana JKL:n Katsudoconissa. Pystyyhän sitä tekee yksikin "Gym Leader"! :P

PS: joku haastaja oli kerran kertonut myös Fun Factan, että minusta oli lähtenyt kiertämään huhu, että olisin meistä ollut vahvin! xD (olin puoliksi yllättynyt ja järkyttynyt)
Avatar
Zami
JKL:n 2. Liiga-Leader
 
Viestit: 521
Liittynyt: 15.10.2010 10:21
Paikkakunta: Haapaniemi, Jyväskylä

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja saggex » 16.09.2013 17:45

Olitte kyllä hienon eventin keksineet tuonne traconiin. Lähdin itse ihan kilpailutiimillä mukaan, mutta oli ymmärrettävää, että myös casuaaleilla oli mahdollisuus päihittää haaste.

Lähdinkin siis stalkkaamaan tätä teidän idean alkupäätä ja tänne päädyttyäni yllätyin huomatessani, että ainakin Jite ja Riolufin ovat jo SSBBfin:in kautta jotenkin tuttuja, vaikken paikanpäällä heitä tunnistanutkaan.

Pokemon nörttinä iski palava halu olla joskus mukana vastaavassa eventissä, että tulevaisuudessa toimisin mielelläni "gym leaderinä" kun tuolta traconistakin niitä pari puuttui ja ymmärsin idean saaneen hyvän vastaanoton ja sen tulevaisuuden olevan valoisa.

Kiitos vielä tästä eventistä, teitte conistani parhaan tähän mennessä :)

Terveisiä:
SSBBFIN:in puolelta Near ja conissa olin se drizzle teamillä pelaava.
saggex
 
Viestit: 2
Liittynyt: 16.09.2013 17:22

Re: IRL Pokemon salihaaste

ViestiKirjoittaja Jite » 16.09.2013 21:43

Zami kirjoitti:PS: joku haastaja oli kerran kertonut myös Fun Factan, että minusta oli lähtenyt kiertämään huhu, että olisin meistä ollut vahvin! xD (olin puoliksi yllättynyt ja järkyttynyt)


Joo, kuulin saman huhun. Sellaista huhua kuului lisäksi, että puolet oman haasteeni vaikeudesta olisi tullut oikeastaan nimen omaan rotationista :P

Mutta olisin itse ainakin taas käytössä Y:n ja saman tyypin kanssa, mahdollisesti koitan jopa pukeutua Lucarioksi ;)
"Well, let's raise a ruckus."
Avatar
Jite
 
Viestit: 1357
Liittynyt: 01.11.2010 12:55
Paikkakunta: Turku
(: also known as Scrupture

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen Pokémon-keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa

cron