Tyhmiä luuloja pokemonista?

Yleistä Pokémon-keskustelua (suosikit, anime, manga, oheistuottet, ...)

Tyhmiä luuloja pokemonista?

ViestiKirjoittaja White » 04.11.2010 08:15

Eli onko teillä ollut tyhmiä/hauskoja luuloja pokemonista ja olette myöhemmin todenneet että asia on ihan toisin? Jos on, kirjoittaka niitä tänne! *awesome*
Avatar
White
 
Viestit: 67
Liittynyt: 01.11.2010 08:31

Re: Tyhmiä luuloja pokemonista?

ViestiKirjoittaja Maketsu » 04.11.2010 08:56

Itse luulin pienenä, että naaras pokemonit olisivat heikompia kuin uros koska minun kaverini väitti niin minulle. Tämä karu totuus, että se ei pidäkkään paikkaansa tuli ilmi vasta pari vuotta sitten. *.* Niin monet hyvät pokemonit olen jättänyt Routeille, kun ne ovat olleet naaraita.

Lisäksi samainen kaveri, joka oli lukenut vähän EV-koulutuksesta, muttei ymmärtänyt siitä ollenkkaan opetti minua, että pokemoneista tulee vahvempia, kun mätkii ihan mitä sattuu pokemoneja pusikoissa. Monta tuntia sielläkin käytin ihan turhaan...
Hatter Gonna Hat
Avatar
Maketsu
 
Viestit: 313
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
Paikkakunta: #pkmn.fi

Re: Tyhmiä luuloja pokemonista?

ViestiKirjoittaja Lakzu » 06.11.2010 21:08

Joskus oli parhaan kaverini kanssa sillain, kun pelasimme goldia ja silveriä kahdestaan. Ihmettelin miksi minun Totodileni ei suostu kehittymään kun oli jo 20lvl. Kaveri toteaa että se ei halua kehittyä ja minä pässinä uskoin sen.
3kuukautta myöhemmin älysin että sillä oli everstone holdissa.
Avatar
Lakzu
 
Viestit: 92
Liittynyt: 04.11.2010 20:42
Paikkakunta: Vantaa

Re: Tyhmiä luuloja pokemonista?

ViestiKirjoittaja Riolu-fang » 08.11.2010 17:45

Joskus pienempänä kun pelasin Diamondia, ihmettelin miksi Bunearyni ei suostunut kehittymään vaikka se olikin jo levulla 54. Sitten kuulin jostain että pitäis Maxsimoida sen happiness. Ihmettelin sen jälkeen että miten se tapahtuu.
I will be your Guardian Angel
"There are bad ways to win - and good ways to lose. What's interesting and troubling is that it's not always clear which is which. A flipped coin doesn't always land heads or tails. Sometimes it may never land at all..." ~ Grimsley
DeviantArt Tumblr
Avatar
Riolu-fang
 
Viestit: 376
Liittynyt: 01.11.2010 19:59
Paikkakunta: Rovaniemi
(: :)

Re: Tyhmiä luuloja pokemonista?

ViestiKirjoittaja Noir » 08.11.2010 18:26

Joskus luulin, että Bellsprout kehittyy Bellossomiksi. Lisäksi olen pitkään luullut Bugsyä tytöksi.
Avatar
Noir
 
Viestit: 39
Liittynyt: 02.11.2010 19:50
Paikkakunta: Espoo

Re: Tyhmiä luuloja pokemonista?

ViestiKirjoittaja Hikaru » 08.11.2010 19:37

Noir kirjoitti:Lisäksi olen pitkään luullut Bugsyä tytöksi.

Tiiäkkö... Minäkin luulin Bugsyä tytöksi aina siihen asti kun luin Pokémon Adventuresista että hän on mies... mikä tapahtui vasta pari kuukautta sitten. : D Olin silleen "WHHHAAAT???! Miten on mahdollista?!"
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Avatar
Hikaru
 
Viestit: 763
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Helsinki
(: Fabulous! :)

Re: Tyhmiä luuloja pokemonista?

ViestiKirjoittaja Riolu-fang » 11.11.2010 20:24

Ja olen luullut Bugsyä ja Tuckeria naisiksi. Joskus en edes tajunnut mitä väliä on statseilla (defence, SP.Attack jne.) ja luulin HP.n määrittävän kuinka vahva pope on. Ja uros Pichullani oli pari HP.ta enemmän kuin naaraalla ja luulin uroksia vahvemmiksi. Onneksi lopulta tajusin olevani väärässä.
Viimeksi muokannut Riolu-fang päivämäärä 31.12.2010 12:10, muokattu yhteensä 1 kerran
I will be your Guardian Angel
"There are bad ways to win - and good ways to lose. What's interesting and troubling is that it's not always clear which is which. A flipped coin doesn't always land heads or tails. Sometimes it may never land at all..." ~ Grimsley
DeviantArt Tumblr
Avatar
Riolu-fang
 
Viestit: 376
Liittynyt: 01.11.2010 19:59
Paikkakunta: Rovaniemi
(: :)

Re: Tyhmiä luuloja pokemonista?

ViestiKirjoittaja Regimeta » 11.11.2010 22:42

Luulin kauan sitten, että Farfetch'd kehittyy Doduoksi, koska ensimmäisessä Pokémon-tarrakirjassa luki niin. :D Luulin myös joskus Gastlyn kehittyvän Cloysteriksi, joka on water/ghost-tyyppiä. Olen myös luullut Bugsyä tytöksi.
Avatar
Regimeta
 
Viestit: 347
Liittynyt: 01.11.2010 19:30
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Tyhmiä luuloja pokemonista?

ViestiKirjoittaja Doragon » 18.11.2010 20:06

Noir kirjoitti:Lisäksi olen pitkään luullut Bugsyä tytöksi.

Näin minullekin kävi. Totuus selvisi vanhalla foorumilla, kun joku kirjoitti silloiseen "Tyhmiä luuloja Pokémonista?"-topiciin asiasta.
Mutta kun tarkemmin ajattelee...millainen tyttö pitää ötököistä? Tai omaa ötökkämäisen nimen? *awesome*

Eräs hienoinímmista typeristä luuloistani oli se, että luulin Umbreonin nimen olevan Houndour...tämä siis on todella vanha juttu.
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

Re: Tyhmiä luuloja pokemonista?

ViestiKirjoittaja KoReaNMaG » 18.11.2010 20:19

mä luulin että Deaxysin ja Jirachin saa jos käy puhuuun joka päivä siel mosdeepcityn space centteris XD
ja tää johtui vain siitä että jollain foorumilla oli sanottu näin....
:B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B
Avatar
KoReaNMaG
 
Viestit: 309
Liittynyt: 01.11.2010 17:06

Re: Tyhmiä luuloja pokemonista?

ViestiKirjoittaja jaffa » 20.11.2010 22:00

Luulin pitkään vasta tänä syksynä selvisi että Bugsy on mies eikä nainen xP
Luulin n. 10-13 vuotiaana, että Mewtwo osaa vain vastaisku kyvyn. En tiedä mistä sain tuon päähäni..
Olisihan sitä pitäny tajuta jo monta vuottta aikaisemmin, ettei Farfetch'd kehittyisi doduoksi..ja se että gastly on clysterin se ensimmäinen muoto..kun oli se vaaleanpunainen lista jossa oli 150 pokea..katoin siitä ja aika pahasti väärin :D
Eihän sitä koskaan tiedä

Olin edellisellä foorumilla wesliina
Avatar
jaffa
 
Viestit: 7
Liittynyt: 20.11.2010 00:08
Paikkakunta: Uusikaupunki

Re: Tyhmiä luuloja pokemonista?

ViestiKirjoittaja Darrell » 21.11.2010 00:05

Luin jostai YouTube videon kommentista että Splash tuo recoilia hiekalla.
Avatar
Darrell
 
Viestit: 1165
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
(: Wannabe-Pro

Re: Tyhmiä luuloja pokemonista?

ViestiKirjoittaja Buba » 21.11.2010 11:39

Luulin että seed ei vaikuta encounter slotteihin Pokemonia pyydystäessä >_> Älysin vasta nyt että sekin pitää laittaa encounter slotteja etsiessä.

(RNG abuse)
Avatar by hilippa ^_^ -Kiitti
FC: 1720 2834 8523
HG FC: 4297 9890 0992
UEPC
Avatar
Buba
 
Viestit: 75
Liittynyt: 01.11.2010 08:06

Re: Tyhmiä luuloja pokemonista?

ViestiKirjoittaja Winter » 22.11.2010 15:36

Luulin,että Farfetch'din evoluutioketju menee näin: Farfetch'd > Doduo > Dodrio, mistä johtuu se että minulla on Fireredissäni ehkä 50-60 levelinen Farfetch'd,koska yritin kehittää sitä. Voitte vaan kuvitella,millainen olo minulle tuli, kun minulle kerrottiin että Farfetch'd ei kehity.

Luulin myös, että Absol kehittyy Lugiaksi.
http://pkmn.foorumi.eu/viewtopic.php?f=33&t=255&p=14056#p14056 <- Winterin walokuvagalleria! Käy kurkkaamassa ja anna palautetta n_n


._________.
Avatar
Winter
 
Viestit: 54
Liittynyt: 01.11.2010 19:12
Paikkakunta: Siellä missä sinäkin

Re: Tyhmiä luuloja pokemonista?

ViestiKirjoittaja icewortex » 22.11.2010 15:55

Winter kirjoitti:Luulin,että Farfetch'din evoluutioketju menee näin: Farfetch'd > Doduo > Dodrio, mistä johtuu se että minulla on Fireredissäni ehkä 50-60 levelinen Farfetch'd,koska yritin kehittää sitä. Voitte vaan kuvitella,millainen olo minulle tuli, kun minulle kerrottiin että Farfetch'd ei kehity.

Mulle kävi samalla lailla mutta kehitin sen Farfetch'dn vaan 48 leveliseks. Ja luulin et bugsy on tyttö. Ja et gastly evolvaa cloysteriks

"Ulos sieltä, stalkkeri!" - Luminoso
"Do, or do not. There is no try." - Yoda
Avatar
icewortex
 
Viestit: 777
Liittynyt: 01.11.2010 09:31
(: Mhm.

Re: Tyhmiä luuloja pokemonista?

ViestiKirjoittaja Luca » 23.11.2010 16:10

No kaipa tämä aiheeseen liittyy. Ensimmäisen kerran,kun joku pokemon joutui poisoniin ja ruutu rätisi:luulin että peli hajosi ja olin aivan paniikissa. Myöhemmin kaveri kertoi että se on ihan normaalia. Toinen juttu oli kun joku vuosi sitten leikin kaverin action replaylla ja hankin shiny pokeja ja eventti legendoja. Peli siis Diamond.Myöhemmin pelatessani leikin laskimella ja siitä kuului jonkun pokemonin battle cry,luulin että peli sekosi action replayn takia ja pelkäsin että tulee vielä pahempia bugeja. Viime vuonna luettuani Bulbapediaa tämäkin asia selvisi *roll*
*örvelö*
Friend codeja
Spoiler:
Diamond Friend Code 5071 1708 9544
SS FC 1033 9524 7555
Black FC 4341 1671 3747
Avatar
Luca
 
Viestit: 257
Liittynyt: 05.11.2010 20:48

Re: Tyhmiä luuloja pokemonista?

ViestiKirjoittaja Rayquick » 30.12.2010 22:48

Maketsu kirjoitti:Itse luulin pienenä, että naaras pokemonit olisivat heikompia kuin uros koska minun kaverini väitti niin minulle.


Outo kyllä mulla sama juttu paitsi heti kun luin nää kaikki kommentit. *awesome* Joo oon myös luullut tähän päivään asti bugsyä tytöksi. Mutta eikö se sitten ole??? Sen hiukset hämää hirveesti.
I'm not back... I'm just passing through.
Avatar
Rayquick
 
Viestit: 478
Liittynyt: 28.11.2010 19:31
Paikkakunta: Nivala
(: Silimitön voima! :)

Re: Tyhmiä luuloja pokemonista?

ViestiKirjoittaja Alvis » 30.12.2010 23:15

Bugsyn miespuolisuus tuli itsellenikin yllätyksenä hiljattain. Muistelen myös pienenä kuulleeni saman huhun kuin Maketsu, eli että uros-Pokémonit olisivat vahvempia kuin naaraat. Leikkipuistossa joillakin oli feikkejä Pokémon-kortteja, joissa kuvapuoli oli eräänlainen tarra ja se oli myös tavallisia kortteja tummempi. Näistä kierteli huhu, että niiden liimapinnassa olisi huumetta ja innokkaimmat rupesivatkin sitten tarmokkaasti nuoleskelemaan niitä, "fiksuja" kun olivat. :D

Tuoreempia juttuja jos mietin, niin itselleni selvisi ohimennen vasta useamman vuoden kilpailullisen pelaamisen jälkeen, että on olemassa kaksi eri poison-tilaa, poisoned ja badly poisoned. Siihen asti olin kuvitellut tuon badlyn olevan vain eräänlainen täytesana.
Kuva
Avatar
Alvis
 
Viestit: 25
Liittynyt: 01.11.2010 19:43
Paikkakunta: Helsinki
(: 七転び八起き

Re: Tyhmiä luuloja pokemonista?

ViestiKirjoittaja hilippa » 31.12.2010 13:52

Minä tajusin vasta pari kuukautta sitten, mitä Defense Curl tarkoittaa oikeasti. *facepalm* Kun aloitin pokemonpelien pelaamisen kymmenisen vuotta sitten, minulle oli aika epäselvää, mitä sana "curl" tarkoittaa. Luulin että se vastasi kurkun kurlaamista. Sitten ihmettelin, miksi Sandshrewit ja Jigglypuffit kurlailivat kurkkujaan defenseä nostatellakseen... Terveisin hilippa 20v.
Avatar
hilippa
 
Viestit: 59
Liittynyt: 22.12.2010 00:23
Paikkakunta: Turku

Re: Tyhmiä luuloja pokemonista?

ViestiKirjoittaja Shiny Entei » 31.12.2010 14:32

Minäkin luulin kerran, että kun ruutu rätisi poisonin vaikutuksesta, että pelini olisi hajonnut pahanpäiväisesti. Sitten kun en vielä tiennyt shinyista, arviolta 13 shiny-Pokémonia on päässyt pakoon. Sitten lisää. Ensiksi en myöskään tiennyt mitään natureista enkä fyysisten tai psyykkisten iskujen eroista, niin kaikilla Pokémoneillani oli ihan random nature, ja movesettikin saattoi olla mistä lie. (Lisäksi en tiennyt EV-järjestelmästä, ja EV:tkin olivat aivan randomit.) + Kun aloittelin Diamondiani (Ensimmäinen Pokémon-pelini), kun yksi tyttö sanoi tälläistä Route 203:lla: Aion etsiä tätä puskaa niin kauan, kunnes löydän haluamani Pokémonin! Niin arvatkaapa mitä tein. Vietin yhden puskan juurella kolme viikkoa etsien Darkraita siitä pusikosta, kunnes tajusin, ettei sitä saa ilman eventtiä tai haxia.
White Friend Code: Alex: 0948 1614 7186.
3DS Friend Code: Alex: 1950-8795-1614
Avatar
Shiny Entei
 
Viestit: 821
Liittynyt: 01.11.2010 16:41
Paikkakunta: Crown City
(: Tähänkö sitä pitäisi jotain tekstiä pistää? :)

Seuraava

Paluu Yleinen Pokémon-keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron