Löytyi pokemonkortteja n.15 vuoden takaa

Yleistä Pokémon-keskustelua (suosikit, anime, manga, oheistuottet, ...)

Löytyi pokemonkortteja n.15 vuoden takaa

ViestiKirjoittaja R4n3 » 22.05.2015 00:00

Mahtaako noilla olla mitään arvoo? Googlettamalla tulokset oli vähän mitä sattu ja lopuista ei ymmärtäny senkään vertaa :D Näitä siis keräilly ala-asteella joskus vuosituhannen taitteessa ja sen jälkeen kaapissa pölyttynyt. Kortteja siis lähemmäs 200 ellei hitusen ylikin. Osa kuvista saattaa olla kahteen kertaan eri kulmasta kuvattuna. Nämä vilisee varmaan koko yön silmissä kun tossa kuvaili :D Klikkaamalla aukee isommaks kuvat.
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
R4n3
 
Viestit: 2
Liittynyt: 21.05.2015 23:30

Re: Löytyi pokemonkortteja n.15 vuoden takaa

ViestiKirjoittaja Mewstor » 22.05.2015 21:08

Suurin osa näyttäisi olevan ykkössarjaa eli sitä yleisintä TOPPS-korttisarjaa mitä täällä on myyty. Kunnosta riippuen en itse maksaisi 10-30 senttiä enempää pokemoneista. Holoista ja erikoisemmista korteista saisi hyvässä tapauksessa 0,50-2€/kpl. Kunto on kuitenkin tärkeää. Huonokuntoisista ei saa juuri mitään. Keräilijät eivät niitä juurikaan halua.
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Löytyi pokemonkortteja n.15 vuoden takaa

ViestiKirjoittaja sleepy » 24.05.2015 17:56

Keräilijäsieluna minä kyllä haluaisin näitä kovastikin, tosin vain niitä mitä minulta puuttuu. Harmittaa, kun 151 ensimmäisen kortin kokoelma ei ole täydellinen vaan loppupäästä uupuu vaikka ja mitä. Nykyään on kuitenkin aika mahdotonta löytää ko. kortteja, kun jostain syystä nämä eivät taida olla kovin suosittuja. Tiedä sitten miksi, kun itse olen pitänyt näitä niinä "ainoina ja oikeina" pokémon keräilykortteina. :P

Sinulla ei kuvien perusteella kuitenkaan ole myöskään niitä mitä minulta uupuu. Vissiikään nämä eivät sitten ole arvokkaita vaikka omaa pokémonkorttikansiotani pidänkin melkoisen suuressa arvossa. Harmittaa kun kaikki kaverit, jotka aikoinaan näitä keräsivät, ovat heittäneet omansa varmaan roskiin eikä saa haalittua itseltä puuttuvia sitä kautta. :D Ainoa tuttava, joka omistaisi melkoisen ison kokoelman, pitää niitä kuitenkin arvossa eikä ole halukas myymään ellei puhuta naurettavista hinnoista mikäli yhden kortin hinta tosiaan on vain parikymmentä senttiä.
sleepy kiittää ja kuittaa
Avatar
sleepy
 
Viestit: 204
Liittynyt: 11.11.2010 20:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Löytyi pokemonkortteja n.15 vuoden takaa

ViestiKirjoittaja R4n3 » 24.05.2015 18:11

Jees kiitoksia vastauksista, lykätään kaappiin takasin ja annetaan olla toiset 15 vuotta :D
R4n3
 
Viestit: 2
Liittynyt: 21.05.2015 23:30


Paluu Yleinen Pokémon-keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron