Pokemon Best Wishes

Yleistä Pokémon-keskustelua (suosikit, anime, manga, oheistuottet, ...)

Re: Pokemon Best Wishes

ViestiKirjoittaja Meron » 28.12.2010 23:18

l0ck4r kirjoitti:
Spoiler:
Tietääkö kukaan mitä sen munan sisällä on?

Ja sitten millon niitä jaksoja tulee japanissa.

Spoiler:
Veikkaan Zuruggua, joka menee Irikselle jossain vaiheessa.

Uusi jakso tulee torstaisin klo 19.00 Japanissa. (Eli keskipäivällä Suomen aikaa.)
Avatar
Meron
 
Viestit: 14
Liittynyt: 08.11.2010 17:52

Re: Pokemon Best Wishes

ViestiKirjoittaja Darkkis » 31.12.2010 19:05

Tätä oon seurannut muutaman jakson ajan.

Spoiler:
Eggistä tulee muuten Sandile eli Meguroco, koska yhden jakson beta-artissa Ashilla on Meguroco/Sandile.
derp
Darkkis
 
Viestit: 73
Liittynyt: 01.11.2010 14:45
(: Voit laittaa tähän oman tekstisi.

Re: Pokemon Best Wishes

ViestiKirjoittaja l0ck4r » 31.12.2010 23:26

Spoiler:
Itse ajattelin että ash nappaisi sen Aurinkolasi Sandilen. Mutta voihan se egistäkin tulla.
Luulen että Egistä tulee Kurumiru, koska olisihan ihan loogista että ash saa ötökän kun onhan sillä ollut muissakin geneissä(ainakin ButterfreeXD)
Hihii :)
Avatar
l0ck4r
 
Viestit: 125
Liittynyt: 01.11.2010 16:48

Re: Pokemon Best Wishes

ViestiKirjoittaja Darkkis » 01.01.2011 14:32

Spoiler:
Jaa, ohjelmassa on nähty sellainen Sandile. En ole tätä paljoa katsonut. Katsoin äsken beta-artit uusiksi, ja Sandilella ei ole aurinkolaseja. Voi olla, että Sandile hankkiutuu niistä aurinkolaseista eroon.
derp
Darkkis
 
Viestit: 73
Liittynyt: 01.11.2010 14:45
(: Voit laittaa tähän oman tekstisi.

Re: Pokemon Best Wishes

ViestiKirjoittaja Doragon » 01.01.2011 22:08

Darkkis kirjoitti:
Spoiler:
Jaa, ohjelmassa on nähty sellainen Sandile. En ole tätä paljoa katsonut. Katsoin äsken beta-artit uusiksi, ja Sandilella ei ole aurinkolaseja. Voi olla, että Sandile hankkiutuu niistä aurinkolaseista eroon.

Eihän Ashin Squirtlekaan jatkuvasti pitänyt niitä siistejä lasejaan.

Voih, pitääkö odottaa vielä viikko uusimpaan jaksoon?
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

Re: Pokemon Best Wishes

ViestiKirjoittaja Heiccu » 01.01.2011 23:30

Best Wishesiä olen itsekin seurannut ihan ensimmäisestä jaksosta lähtien sekä suomenkielisillä [jaksoja 12-14 odotellessa] että enkkutekstityksillä, enkä voi muuta kuin hyräillä ilosta. Kaiken kaikkiaan 14 jaksoa on tullut ulos ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Hahmoista vähän, että Iris on oikein mukava hahmo ja Dent taas tosi ihana<3<3<3<3<3 Dentoon tykästyin heti sen ensiesiintymisestä lähtien joten toivon, että hänellekin saataisiin kauden edetessä jonkinlainen tarina ettei jää täysin "mitättömäksi" henkilöksi. Shooti on vähän njääh, mutta kyllähän sitä kattoo. Paul oli kuitenkin paljon parempi ja mielenkiintoisempi. Kauden nopeatahtisuus näkyy selkeästi, koska Ashin tiimihän käytännössä valmis, mutta luulen hänen nappaavan vielä monta pokémonia kauden aikana,
Spoiler:
ja seuraavassa jaksossahan hän ottelee jo toisesta salimerkistä Aloeta vastaan.
Avatar
Heiccu
 
Viestit: 126
Liittynyt: 12.12.2010 15:47
Paikkakunta: Aurinkokunta

Re: Pokemon Best Wishes

ViestiKirjoittaja Shiny Entei » 02.01.2011 00:00

Tästä muna-aiheesta: En usko, että siitä kuoriutuu Sandile, sillä munan väritys ei vastaa Sandilea. Oma veikkaukseni munasta olisi vaikkapa Yooteri.
White Friend Code: Alex: 0948 1614 7186.
3DS Friend Code: Alex: 1950-8795-1614
Avatar
Shiny Entei
 
Viestit: 821
Liittynyt: 01.11.2010 16:41
Paikkakunta: Crown City
(: Tähänkö sitä pitäisi jotain tekstiä pistää? :)

Re: Pokemon Best Wishes

ViestiKirjoittaja Doragon » 07.01.2011 23:55

Nyt jännittää.
Spoiler:
Mitkähän iskut Tepig ja Oshawott oppivat seuraavassa jaksossa?
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

Re: Pokemon Best Wishes

ViestiKirjoittaja Suetic » 14.01.2011 10:08

Näyttää siltä, että....
Spoiler:
Oshawott oppi Aqua Jetin ja Tepig (vissiin?) Flame Wheelin. :)
Aloen Yooteri kehittyi sitten seuraavaan muotoonsa, ei siis jakson aikana. :D
Kuva

Discord: SirSuetic#1411
Sankariruhtinas
Avatar
Suetic
 
Viestit: 805
Liittynyt: 07.11.2010 21:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Surrender your cheese! :)

Re: Pokemon Best Wishes

ViestiKirjoittaja JayEm » 14.01.2011 10:57

Argatni kirjoitti:Näyttää siltä, että....
Spoiler:
Oshawott oppi Aqua Jetin ja Tepig (vissiin?) Flame Wheelin. :)
Aloen Yooteri kehittyi sitten seuraavaan muotoonsa, ei siis jakson aikana. :D

Spoiler:
Ei Flame Wheel, vaan Nitro Charge. Ja seuraavassa jaksossa kuoriutuu Ashin munasta Zuruggu, joka vaikuttaisi olevan vähän villinpuoleinen...
Avatar
JayEm
 
Viestit: 851
Liittynyt: 05.10.2010 10:14
Paikkakunta: Jyväskylä
(: I used to be a league leader, but then I forgot how

Re: Pokemon Best Wishes

ViestiKirjoittaja l0ck4r » 14.01.2011 20:17

Spoiler:
Zuruggu kuoriutuu oikeastaan vasta seuraavan jakson seuraavassa jaksossa, Bulbapedian mukaan.

Göh katsoin väärin sitä jakso numeroa siellä missä katoin sitä, Ignooratkaa tää viesti
Viimeksi muokannut l0ck4r päivämäärä 14.01.2011 21:25, muokattu yhteensä 1 kerran
Hihii :)
Avatar
l0ck4r
 
Viestit: 125
Liittynyt: 01.11.2010 16:48

Re: Pokemon Best Wishes

ViestiKirjoittaja Hikaru » 14.01.2011 20:59

Ei, kyllä edellisen jakson (16) mukaan se tapahtuu seuraavassa jaksossa (17).
Oli muuten ensimmäinen kerta sitten koko ensimmäisen jakson kun Rakettiryhmä ei ilmestynyt jaksossa KERTAAKAAN (Ainakin ne mitä minä olen katsonut). Olen positiivisesti yllättynyt.
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Avatar
Hikaru
 
Viestit: 763
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Helsinki
(: Fabulous! :)

Re: Pokemon Best Wishes

ViestiKirjoittaja Doragon » 14.01.2011 21:46

Hikaru kirjoitti:Oli muuten ensimmäinen kerta sitten koko ensimmäisen jakson kun Rakettiryhmä ei ilmestynyt jaksossa KERTAAKAAN (Ainakin ne mitä minä olen katsonut). Olen positiivisesti yllättynyt.

Itseasiassa on yksi jakso, missä ne eivät tämän lisäksi ole esiintyneet tultuaan sarjaan, mutta kyseistä jaksoa ei ole näyetty Japanin ulkopuolella.
Olin itsekin aika positiivisesti yllättynyt asiasta.

Uusin jakso oli omasta mielestäni
Spoiler:
hieman tylsä. Saliottelu ei olllut niin eeppinen kuin ensimmäimen, mutta oli hieman positiivistakin: Tepigin toilailut viime viikon jaksossa saivat minut lähes pelkäämään, ettei koko siasta ole ainesta mihinkään, mutta sain onnekseni pyörtää johtopäätökseni. Sen lisäksi, että se oppi uuden iskun (Nitro Charge, joka tuo minulle mieleen Flare Blitzin) se oli myös kykeneväinen päihittämään viime jaksossa häviämänsä Pokémonin vieläpä kehittyneenä. Toivoa siis on, että Tepigistä tulisi Ashin seuraava voimanpesä Charizardin ja Infernapen seuraksi. Oshawottista sen sijaan en ole niin varma, vaikka sekin oppi uuden iskun, Aqua Jetin. Suuntavaistossa on vielä parantamisen varaa.
Ja seuraavasta jaksosta: Zuruggu vaikuttaa perin omalaatuiselta kaverilta. Tuskin maltan odottaa, että pääsen näkemään millainen se on Pokémonejaan!
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

Re: Pokemon Best Wishes

ViestiKirjoittaja Eduboy94 » 15.01.2011 11:14

En tiedä, että oletteko kiinnittäneet huomiota, mutta toi munast kuoriutuva
Spoiler:
Zuruggu taitaa olla shiny
Avatar
Eduboy94
 
Viestit: 531
Liittynyt: 01.11.2010 18:02
Paikkakunta: Hamina/Helsinki

Re: Pokemon Best Wishes

ViestiKirjoittaja Shiny Entei » 18.01.2011 23:25

Eduboy94 kirjoitti:En tiedä, että oletteko kiinnittäneet huomiota, mutta toi munast kuoriutuva
Spoiler:
Zuruggu taitaa olla shiny

Spoiler:
Jos se Zuruggu on shiny, niin silloin minä olen Tarja Halonen. Shinyn Zurugun mahassa oleva "raita" on violetti, mutta kyllä tuolla Zurugulla on ihan punainen "raita".
White Friend Code: Alex: 0948 1614 7186.
3DS Friend Code: Alex: 1950-8795-1614
Avatar
Shiny Entei
 
Viestit: 821
Liittynyt: 01.11.2010 16:41
Paikkakunta: Crown City
(: Tähänkö sitä pitäisi jotain tekstiä pistää? :)

Re: Pokemon Best Wishes

ViestiKirjoittaja Hikaru » 19.01.2011 20:26

Voi ei, voi ei... Amerikkalaiset ovat menneet sitten muuttamaan hienon Best Wishes! -nimen ihan älyttömän tylsäksi: Pokémon Black & White! Että suututtaa... Tämä tulee tietysti toistumaan myös meillä kun dubbi joskus hamassa tulevaisuudessa tulee. Nimi on niin tyhmä ja sen sekoittaa niin helposti itse peleihin, että minä ainakin jatkan Best Wishesin kutsumista ihan Best Wishesiksi.
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Avatar
Hikaru
 
Viestit: 763
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Helsinki
(: Fabulous! :)

Re: Pokemon Best Wishes

ViestiKirjoittaja Doragon » 21.01.2011 15:02

Hikaru kirjoitti:Voi ei, voi ei... Amerikkalaiset ovat menneet sitten muuttamaan hienon Best Wishes! -nimen ihan älyttömän tylsäksi: Pokémon Black & White! Että suututtaa... Tämä tulee tietysti toistumaan myös meillä kun dubbi joskus hamassa tulevaisuudessa tulee. Nimi on niin tyhmä ja sen sekoittaa niin helposti itse peleihin, että minä ainakin jatkan Best Wishesin kutsumista ihan Best Wishesiksi.

Samat sanat. Että osaavat olla typerää sakkia. Ja Best Wishes on minulle aina Best Wishes.

Spoiler:
Zuruggu on kova luu.
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

Re: Pokemon Best Wishes

ViestiKirjoittaja Eduboy94 » 21.01.2011 15:29

Uusimmasta jaksosta:
Spoiler:
Zuruggu oli sulonen, kun se heti kuoriutumisensa jälkeen yritti vetää housut ylös, mutta ne tippui.
Oli aika eeppinen toi Ashin ja porukan matsi Denchuruja vastaan.
Avatar
Eduboy94
 
Viestit: 531
Liittynyt: 01.11.2010 18:02
Paikkakunta: Hamina/Helsinki

Re: Pokemon Best Wishes

ViestiKirjoittaja JayEm » 21.01.2011 15:53

Uusimmasta jaksosta:
Spoiler:
Onhan se kiva että Zuruggu on suloinen ja ymmärrän että se on heikko vasta vauvana, mutta että KIBAGO olisi lähes yhtä heikko? Siis mitä ihmettä? Onko Iris niin surkea kouluttaja että Kibago on samantasoinen VAUVAN kanssa?
Zuruggusta toivon Ashille sen kovinta popea vähään aikaan, muuten se siitä tulee sama kuin Mistyn Togepista: useita vuosia vain kauhea riesa, sitten erotaan tunteellisesti. Ei näin.
Avatar
JayEm
 
Viestit: 851
Liittynyt: 05.10.2010 10:14
Paikkakunta: Jyväskylä
(: I used to be a league leader, but then I forgot how

Re: Pokemon Best Wishes

ViestiKirjoittaja Hikaru » 21.01.2011 16:07

JayEm kirjoitti:Uusimmasta jaksosta:
Spoiler:
Onhan se kiva että Zuruggu on suloinen ja ymmärrän että se on heikko vasta vauvana, mutta että KIBAGO olisi lähes yhtä heikko? Siis mitä ihmettä? Onko Iris niin surkea kouluttaja että Kibago on samantasoinen VAUVAN kanssa?
Zuruggusta toivon Ashille sen kovinta popea vähään aikaan, muuten se siitä tulee sama kuin Mistyn Togepista: useita vuosia vain kauhea riesa, sitten erotaan tunteellisesti. Ei näin.

Kibagon taistelutaitojahan on jo menneissä jaksoissa tultu todistettua vähän kyseenalaisiksi. :S
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Avatar
Hikaru
 
Viestit: 763
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Helsinki
(: Fabulous! :)

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen Pokémon-keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron