Pokemon soittimilla

Yleistä Pokémon-keskustelua (suosikit, anime, manga, oheistuottet, ...)

Pokemon soittimilla

ViestiKirjoittaja Rayquick » 30.12.2010 22:36

Juu, mä en ehkäpä löytäny oikeeta paikkaa tälle enkä tiiä vaikka katoin et oisko toista, nii mää päätin laittaa tän tähä. Nii millasii pokemusii te osaatte soittaa jollain soittimella? Ite vaan pianolla pokecenterin *awesome* Juu lugia song on nyt osattavissa mulla :3
Viimeksi muokannut Rayquick päivämäärä 01.01.2011 15:54, muokattu yhteensä 1 kerran
I'm not back... I'm just passing through.
Avatar
Rayquick
 
Viestit: 478
Liittynyt: 28.11.2010 19:31
Paikkakunta: Nivala
(: Silimitön voima! :)

Re: Pokemon soittimilla

ViestiKirjoittaja Alvis » 30.12.2010 22:57

Olen opetellut soittamaan akustisella kitaralla PokéCenter- ja Gym-musiikit. Tallessa jossakin pitäisi olla myös tabulatuurit Pokémonin pyydystämisen jälkeiselle pimputukselle, mutta se ei taida enää mennä ulkoa.
Kuva
Avatar
Alvis
 
Viestit: 25
Liittynyt: 01.11.2010 19:43
Paikkakunta: Helsinki
(: 七転び八起き

Re: Pokemon soittimilla

ViestiKirjoittaja KoReaNMaG » 30.12.2010 23:23

itse osaan(/osasin) soittaa muutaman route ja city/town themen mutta en oo soittanu pitkään aikaan joten en oo enää varma miten menee.
mutta nyt vois treenata soittaan ton:


Edit: siis mää soitan bassoo
:B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B
Avatar
KoReaNMaG
 
Viestit: 309
Liittynyt: 01.11.2010 17:06

Re: Pokemon soittimilla

ViestiKirjoittaja Hero » 30.12.2010 23:59

Soitan puhelimella tekstiviestiäänenä Pokémon Center Healing (Pkmn RBY) ja Pokémon GSC Game Cornerin soittoäänenä. :l
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Pokemon soittimilla

ViestiKirjoittaja hilippa » 31.12.2010 13:41

Osaan soittaa pianolla GSC-polkupyörätunnarin. Se oli ensimmäinen pokemonbiisi jonka opettelin soittamaan kaksikätisesti. Sen jälkeen olen yrittänyt opetella muitakin, mutta kärsivällisyyteni ei ole vielä riittänyt. Pianonsoiton opettajani antaa minun tuoda opeteltavaksi haluamiani kappaleita, ja toistaiseksi olen vasta yhden pokemonkappaleen vienyt muiden ohella. En vain satu nyt muistamaan, mikä se oli, RSE-generaatioon se ainakin kuului. Senkin opettelu jäi kesken...
Avatar
hilippa
 
Viestit: 59
Liittynyt: 22.12.2010 00:23
Paikkakunta: Turku

Re: Pokemon soittimilla

ViestiKirjoittaja icewortex » 25.01.2011 19:54

Mä osaan soittaa elite fourin/gym musan(en muista kumpi) pianolla :D

"Ulos sieltä, stalkkeri!" - Luminoso
"Do, or do not. There is no try." - Yoda
Avatar
icewortex
 
Viestit: 777
Liittynyt: 01.11.2010 09:31
(: Mhm.

Re: Pokemon soittimilla

ViestiKirjoittaja neqqu » 10.02.2011 16:30

Oisko missään nuotteja noihin Pokemon aiheisiin kappaleisiin? (Pianolle, kun sitä niin ahkerasti soitan :) )
Jos minä saisin päättää, maailmassa olisi pokemoneja! :D
Avatar
neqqu
 
Viestit: 41
Liittynyt: 15.01.2011 16:57
Paikkakunta: Ruovesi

Re: Pokemon soittimilla

ViestiKirjoittaja Rayquick » 10.02.2011 16:35

Mää en muuten oo kattonu... oon kattonu kaikki juutuupista. Nuoteilla se varmaa ois helppoa..
I'm not back... I'm just passing through.
Avatar
Rayquick
 
Viestit: 478
Liittynyt: 28.11.2010 19:31
Paikkakunta: Nivala
(: Silimitön voima! :)

Re: Pokemon soittimilla

ViestiKirjoittaja icewortex » 10.02.2011 18:09

Tämän videon avulla opin Elite Four/Gym biisin.'
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=gW3UcAqVWnU[/youtube]

"Ulos sieltä, stalkkeri!" - Luminoso
"Do, or do not. There is no try." - Yoda
Avatar
icewortex
 
Viestit: 777
Liittynyt: 01.11.2010 09:31
(: Mhm.

Re: Pokemon soittimilla

ViestiKirjoittaja hevi arska » 10.02.2011 19:08

neqqu kirjoitti:Oisko missään nuotteja noihin Pokemon aiheisiin kappaleisiin? (Pianolle, kun sitä niin ahkerasti soitan )

Voin translata nuotit sulle joihinki biiseihin, kunhan vaan osaat sanoo minkä biisin haluut. En voi lähettää khyll koneel niitä (koska ei oo ohjelmaa jolla tekis nuottiviivastot jne) mut voin käsin kirjottaa ne ja antaa jonkinlaisena kuvana tjv. Toki voin antaa ihan kädestä pitäenki niitä jos käyt TCG-turnauksis etc. Toki voit, ja suosittelen että harjoittelet biisit korvakuulolta silllä se on melko paljon kehittävämpää kun nuoteista soittaminen.

Nonnih, huomasin tänki töpön vasta nyt. Voisin aloittaa sillä et harrastan suhteellisen ahkerasti kitaransoittoa ja taidan monien muidenkin soittimien perustat melkoisen kattavasti. Soittelen yleensä vähemmän pokemon aiheista musiikkia, mutta kun sille päälle satun voin soitella kaikenlaisia pkmn biisejä ja niiden otusten kiljaisuja videopeleistä. Jos jotain kiinnostaa tietää niin pokemonien äänten soittoon yleensä käytän EDS-1275 mallista kitaraa (http://www.dolphinmusic.co.uk/shop_imag ... 8e1cb9.jpg) koska kyseisessä kitarassa voi pitää kummankin kaulan mikkejä yhtäaikaa päällä joka antaa citar tyylisen kaiun soittamiseen, Vox VT50 vahvistinta (http://en.woodbrass.com/images/woodbrass/MVO+VT50.JPG) koska kyseiseen vahvistimeen on modattu mukavasti pitch-efekti jota on helppo muokata vahvistimen reverb-soundin kanssa yhteensopivaksi, wah-wah-efektipedaalia(http://www.drumza.com/images/VoxV845WahPedal.jpg) sillä se muokkaa äänen taajuusaluetta joka antaa erilaisia teräviä ja pehmeitä soundeja. Kaiken tuon lisäksi joihinkin pokemonien ääniin tarvitsee läjäpäin muita efektejä (flanger, phaser, chorus jne) jotka löytyvät Voxin VT-sarjan vahvistimista, viulun jousen, slide-putken ja vaihtelevia muita soittovälineitä. Compressor on myös hyvä efekti (varsinkin Danelectron minipedaalina http://www.fitsmybudget.com/images/T/2-08.jpg) koska se saa vahvistimen kiertämään tarpeeksi helposti joka antaa lisää voimaa korkeisiin soundeihin ja huiluääniin sekä lisää sustanssia. Toki monessa äänessä on erittäin mataliakin kohtia joten on kitaran kielien virettä joissain tapauksissa laskettava.
Vaikka omistaisitkin kaikki äskenmainituista välineistä ja osaisit hyvin soittaa et välttämättä voi soittaa pokemonien ääniä ellet ole perehtynyt efektien yhteensopivuuteen ja ole hyvä tunnistamaan säveliä melko epämääräisestä piipityksestä, mutta suosittelen jokaista jolla on vastaavat välineet koittamaan.
Avatar
hevi arska
 
Viestit: 272
Liittynyt: 01.11.2010 13:09
Paikkakunta: Tuuri/Ikaalinen

Re: Pokemon soittimilla

ViestiKirjoittaja Rayquick » 10.02.2011 19:10

Joo mä tahtoisin oppia DP wild pokemon theme :3
I'm not back... I'm just passing through.
Avatar
Rayquick
 
Viestit: 478
Liittynyt: 28.11.2010 19:31
Paikkakunta: Nivala
(: Silimitön voima! :)

Re: Pokemon soittimilla

ViestiKirjoittaja hevi arska » 10.02.2011 19:39

Ok, en voi kovin nopeeesti translata niitä pianolle koska ensinnäkään mulla ei oo pianoo kämpillä. Mutta saan sen melko nopeasti kitaran avustuksella alulle ja viikonloppuna voin kattella sovituksen pianolle. Voi olla et saan sen viikonlopuks sendittyy vaikka yksityisviestillä sulle.
Avatar
hevi arska
 
Viestit: 272
Liittynyt: 01.11.2010 13:09
Paikkakunta: Tuuri/Ikaalinen

Re: Pokemon soittimilla

ViestiKirjoittaja Rayquick » 10.02.2011 20:08

Ok. En ite oo kovin haka soittaa sähkökitaralla, vaikka meillä sellasii on 2. :3
I'm not back... I'm just passing through.
Avatar
Rayquick
 
Viestit: 478
Liittynyt: 28.11.2010 19:31
Paikkakunta: Nivala
(: Silimitön voima! :)

Re: Pokemon soittimilla

ViestiKirjoittaja KoReaNMaG » 10.02.2011 20:39

Itse olen niin Ossi että en nuotteja osaa lukea , joten kysynkin että voisiko jokuTehdä/linkata mulle R/S/E victory roadin themen Tabulatuurina (Basso).
:B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B
Avatar
KoReaNMaG
 
Viestit: 309
Liittynyt: 01.11.2010 17:06

Re: Pokemon soittimilla

ViestiKirjoittaja neqqu » 11.02.2011 12:26

Hevi Arskalle:
Oon kyll samaa mieltä ton korvakuulon kanssa, mutta mun kärsivällisyys ja taidot ei vaan riitä
Jos minä saisin päättää, maailmassa olisi pokemoneja! :D
Avatar
neqqu
 
Viestit: 41
Liittynyt: 15.01.2011 16:57
Paikkakunta: Ruovesi

Re: Pokemon soittimilla

ViestiKirjoittaja hevi arska » 15.02.2011 15:00

Pahoittelen, en hirvittävän nopeasti voi noita nuotteja teille translailla koska itselläni ei ole mahdollisuutta kuunnella jotain dp biisejä koska en pysty kuunteleen esimerkiks battle musaa koska DS:än ylänäyttö on hieman heikossa kuosissa niin en nää missä hahmo kulkee niin battlejen löytäminen ei oo kovin helppoa kun ei ees tiedä missä kaupungissa oon :b Ja koulun koneilla en voi kuunnella mitään musaa kun ei oo kuulokkeita. Saan viikonloppuina translattua niitä aina vähän, että työ etenee khyl mutta suhteellisen hitaasti. Toivottavasti teillä ei oo kauheen kowa kiire :b

Ja btw, Neqqu, kyllä sun taidot riittää jne, et vaan ajattele tarpeeks myönteisesti ja usko tarpeeks osaamisees. Monella on ollu sama ongelma.
Avatar
hevi arska
 
Viestit: 272
Liittynyt: 01.11.2010 13:09
Paikkakunta: Tuuri/Ikaalinen


Paluu Yleinen Pokémon-keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa

cron