Mikä on sinun Pokemon aiheinen harrastuksesi?

Yleistä Pokémon-keskustelua (suosikit, anime, manga, oheistuottet, ...)

Mikä on sinun lempi Eeveen muotosi?

Vaporeon
16
10%
Jolteon
30
19%
Flareon
16
10%
Espeon
17
11%
Umbreon
37
24%
Leafeon
15
10%
Glaceon
16
10%
Eevee
10
6%
 
Ääniä yhteensä : 157

Mikä on sinun Pokemon aiheinen harrastuksesi?

ViestiKirjoittaja neqqu » 19.01.2011 00:35

Mitä kaikkea Pokemoniin liittyvää oikein teetkään? Täällä voit kertoa Pokemon aiheisista harrastuksistasi.
Omani: keräilen Pokemon kortteja, pelaan pokemon pelejä Nintendollä ja piirrän Pokemoneja. Lisäksi käyn tällä fooruumilla :)
Ohessa myös Eeveen muoto äänestys! :)
Jos minä saisin päättää, maailmassa olisi pokemoneja! :D
Avatar
neqqu
 
Viestit: 41
Liittynyt: 15.01.2011 16:57
Paikkakunta: Ruovesi

Re: Mikä on sinun Pokemon aiheinen harrastuksesi?

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 19.01.2011 10:50

Pelaan pelejä silloin kun ehdin, keräilen kortteja. Joskus kun inspis iskee niin teen pokemon-aiheisia sprite-sarjiksia ja muita spritetöitä.
Kiva tuo äänestys, äänestin Espeonia, se kun on niin söpö ja psychic on lempityyppini.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Mikä on sinun Pokemon aiheinen harrastuksesi?

ViestiKirjoittaja Jite » 19.01.2011 12:05

Pelaan korteilla ja videopeleillä... Toisinaan kirjoittelen pokemon-aiheisia stooreja, tai jotain vastaavaa. Aikaisemmin tein spritetöitäkin, mutta nykyään en oikein ole löytänyt inspiraatiota. Kortteja myös keräilen, samoin kuin pehmoja. (Yllätys!)
"Well, let's raise a ruckus."
Avatar
Jite
 
Viestit: 1357
Liittynyt: 01.11.2010 12:55
Paikkakunta: Turku
(: also known as Scrupture

Re: Mikä on sinun Pokemon aiheinen harrastuksesi?

ViestiKirjoittaja Darrell » 19.01.2011 16:02

Joskus keräilin kortteja, kerran hankin pehmoja. Nykyään keräilen pelejä + pelailen In-gamea. Tykkään myös esim. Pokemon Onlinessa testailla erilaisia tiimejä mitä rakentelen (niitä on aika monta jo) joista sitten parhaimpia koitan Ds:lle tehdä. Eli enimmäksee nörttään normaalia pokepeleiä jja Rangeria.
Avatar
Darrell
 
Viestit: 1165
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
(: Wannabe-Pro

Re: Mikä on sinun Pokemon aiheinen harrastuksesi?

ViestiKirjoittaja KoReaNMaG » 19.01.2011 16:38

pääosin keskityn pokemon black/white läpipeluuseni (linkki alhaal). joskus on myös hyvin mahdollista että alan pelaamaan sitä samaa pokemon rediä taas uudestaan......
:B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B
Avatar
KoReaNMaG
 
Viestit: 309
Liittynyt: 01.11.2010 17:06

Re: Mikä on sinun Pokemon aiheinen harrastuksesi?

ViestiKirjoittaja Riolu-fang » 19.01.2011 17:50

Vapaa-ajalla pelailen DS:llä pelejä, vaihtelen ja keräilen kortteja. Aina jos ehdin, piirtelen jotain Pokéihin liittyvää. Tällä foorumillakin tulee pyörittyä, myös eräällä toisella sivulla käyn Pokémon-aiheisessa kerhossa. Myös tarinoita kirjoittelen, mutta julkaisen sitä vain toisella sivulla. Eli tällaista normaalia hommaa.
I will be your Guardian Angel
"There are bad ways to win - and good ways to lose. What's interesting and troubling is that it's not always clear which is which. A flipped coin doesn't always land heads or tails. Sometimes it may never land at all..." ~ Grimsley
DeviantArt Tumblr
Avatar
Riolu-fang
 
Viestit: 376
Liittynyt: 01.11.2010 19:59
Paikkakunta: Rovaniemi
(: :)

Re: Mikä on sinun Pokemon aiheinen harrastuksesi?

ViestiKirjoittaja Riolucario » 19.01.2011 19:06

Minä pelaan pelejä (opettelen kilpailullista pelaamista), keräilen kortteja ja piirrän Pokemoneja. Ennen myös pelasin korteilla. Umbreon on imo paras Eeveen muoto.
Avatar
Riolucario
 
Viestit: 855
Liittynyt: 01.11.2010 03:02
Paikkakunta: 127.0.0.1
(: U mad? :) Tiedän että olet. :3

Re: Mikä on sinun Pokemon aiheinen harrastuksesi?

ViestiKirjoittaja Mewstor » 19.01.2011 20:18

Aloitin Pokemonin harrastamisen katsomalla animea ja piirtelemällä Poksuja. Sitten aloitin keräämään keräilykortteja (ei siis pelikortteja). Myöhemmin siskoni sai yhden ensimmäisistä TCG-aloituspakoista. Luettuani säännöt ymmärsin, että pakkoja tarvitaan kaksi ja hankin siis oman pakan. Siitä alkoi korttipelin pelaaminen. Eksyin sitten Fantsuun ja siellä kyselin Pokemonliigasta (en tiedä mistä olin lukenut siitä, joku mainos kai korttien mukana). Turun Fantsulla ei ollut silloin liigaa, koska kukaan ei sitä kuulemma suostunut vetämään. Tarjouduin siis vetäjäksi ja olen siitä asti vetänyt Turun Pokemonliigaa.

Pelikorttien kerääminen alkoi ja se on jatkunut tähän päivään asti. Pari kertaa olen yrittänyt lopettaa korttien keräämisen, mutta se lakko ei koskaan kestänyt kovin pitkään. Nyt omistan sitten kortteja aivan tolkuttomia määriä. Ainoat setit joita en ole kerännyt ovat Base Set 2 ja Legendary Collection. Muista seteistä vain kaksi tai kolme ovat vielä kesken (kortteja vaikea saada kun ovat vanhempia settejä).

Näiden lisäksi ostelen nykyään paljon Pokemonaiheista tavaraa. On pehmoja, figuureita, mangaa, TCG aiheista sälää kuten dekkibokseja, jättikortteja, kansioita jne. Kerään erityisesti Mew, Giratina ja Lugia aiheisia tavaroita. Myös Rayquaza ja Shaymin ovat jostain syystä alkaneet valloittamaan tilaa kämpästäni.

Sitten tietenkin videopelien pelaaminen. Toisin kuin ehkä monilla muilla minulla harrastus meni tyyliin anime -> keräilykortit -> TCG -> videopelit (tai videopelit -> TCG, en muista enää). Videopeli oli vaikea saada kun piti ostaa konsolikin, eikä äiti suostunut sellaista hankkimaan kovin helposti. Ensimmäinen pelini oli Red. Siitä sitten järjestyksessä kaikkien generaatioiden pelit, Red, Yellow, Silver, Crystal, Ruby, FireRed, Emerald, Diamond, Platinum, HeartGold ja tulossa Black.
Muita omistamiani poksuvideopelejä ovat mm. Snap, Pinball (joku vanha), TCG, Puzzle league, Stadium 2, Colosseum, XD, Channel, Battle Revolution, Mystery Dungeon 1 (BRT) ja 2 (Darkness), SoulSilver (jap.).
Peleissä pelaan tarinamoodia lähinnä. Kilpailullista olen kokeillut, mutta täällä en kehtaa alkaa niiden kanssa mitään vääntämään. Sama juttu kuin TCG:n kanssa, en vaan osaa enää. Taso on liian kova ja masennun kun häviän aina. Lisäksi ottaa aivan törkeästi pattiin kaikki RNG-huijarit ja vain rageen kun tulee vastaan joku fullshinyuuberIVt-tiimi. EV-koulutan ahkerasti, mutta lähinnä vain Battle Revoluutiota varten. Joskus käyn myös Battle Frontierilla pelleilemässä.

Espeon on aina ollut lemppari Eeveelutioni.

(Haastan kaikki tekemään yhtä pitkiä vastauksia.)
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Mikä on sinun Pokemon aiheinen harrastuksesi?

ViestiKirjoittaja Dark Ho-oH » 19.01.2011 21:22

Pokemon hulluus alkoi minullakin silloin kun Pokemon tuli Suomessa ensimmäistä kertaa televisossa. Olin silloin ekalla luokalla. Kuulun siis niihin Pokemon-faniehin joiden mielestä ensimmäinen Pokemon-kausi on se ehdottomasti paras. Tunnari tuottaa kylmiä väreitä ;____; Aloin sitten kerätä kaikkea Pokemon-krääsää. Aluksi keräsin vain kerilykortteja kuten Mewstor ja keräsin Pokemon-keräilytarrakirjaan tarroja. Kaikki mikä oli Pokemon piti saada XD Halusin ihan pienestä pitäen Game Boy Colorin ja siihen Pokemon-pelin mutta en koskaan saanut sellaista. Pikkuhiljaa Pokemon-kamaa alkoi kerääntyä aika paljon. Ostelin pääasiassa irtokortteja kirpputoreilta ja ostin niitä tavallisia keräilykortteja. Sitten 9- vuotiaana sain joululahjaksi pelilehden jonka mukana tuli Pokemon TCG-tietokonepeli ja TCG pelialusta! Aloin pelata sitä TCG-peliä koneella ja innostuin opettelemaan pelin itse. Minulla on edelleen tuo sama pelialusta jonka sain silloin, se on moneen kertaan teipattu ja sillä on minulle paljon tunnearvoa. TCG tietokonepeli on myös tallessa jossain iskän kaapissa, kyseinen peli toimii Windows 95 ja -98 käyttiksillä joten se on jo aika antiikkia myöskin XD Tuolloin siis aloin innostua TCG:stä ja aloin ymmärtää pelikorttien arvon. Eksyin Pokemon-foorumille joskus 13-vuotiaana ja aloin vaihdella kortteja Foorumilla. (TSIISUS onko siitäkin niin paljon jo aikaa! o.O) Olin ennen TCG:ssä ihan nyyppä mutta viime vuonna aloin oikeasti enemmän kiinnostua metagamesta ja viime vuonna aloin myös käydä turnauksissa. Meikäläisen turneet rajoittuvat lähinnä Turun suuntaan mutta katotatan jos vaikka SM-kisoihin eksyn tänä vuonna. Ja viime vuonna sain 18-vuotis lahjaksi DSi:n ja olen siihen hankkinut HG:n ja Platin joten olen minäkin vihdoin päässyt myös videopelien maailmaan. Toki näitä aikaisempiakin Poksupelejä on tullut pelailtua kun kavereilla on ollut ja näin. Semmoista. Nykyäänkin Pokemon-kamaa tulee edelleen ostettua mutta oikeastaan lähinnä kortteja kaikkein eniten (tietty). Mutta olen varma että en tule koskaan luopumaan kokoelmistani enkä Pokemon-harrastuksesta ennen kuin Pokemon on virallisesti kuopattu eikä sille vielä pitkään aikaan loppua näy! :3

E: Läpäisin Mewstorin haasteen? XD
Avatar
Dark Ho-oH
 
Viestit: 1002
Liittynyt: 01.11.2010 07:55
Paikkakunta: Salo

Re: Mikä on sinun Pokemon aiheinen harrastuksesi?

ViestiKirjoittaja Regimeta » 19.01.2011 21:52

Kiinnostuin Pokémonista jo hyvin pienenä, kun katselimme siskoni kanssa Pokémonin ensimmäistä tuotantokautta TV:stä. Tykkäsin seurata Pokémon-animea pienestä pitäen mutta alakoulussa anime hiipui hiljalleen kokonaan pois. Pokémon-kortteja olen kerännyt todella kauan, ja pari-kolme vuotta sitten aloitin TCG:n pelaamisen. Pelailen nykyään TCG:tä aktiivisesti Turun liigassa ja Hyvinkään, Tampereen, Helsingin, Turun ja Espoon korttipeliturnauksissa. Tykkään pelata TCG:tä hauskuuden takia ja pidän erilaisista roguedeckeistä joita on hauska pelata. Turnauksissa käydessä pelaan kuitenkin tasoa kovempia pakkoja ja yritän tosissani pärjätä turnauksissa. TCG-turnauksissa käyminen alkoi siitä, kun voitin kaksi ensimmäisistä osallistumistani turnauksistani Porygon-pakalla. Innostuin turnauksissa käymisestä ja aloin rakastamaan "Promogon"-pakkaani. Pelasin kyseistä pakkaa monessa turnauksessa ensimmäisten turnausten jälkeen, ja onnistuin pääsemään välillä hyville sijoille. Nykyään pelailen pelityyliini sopivia pakkoja turnauksissa, kuten Donphania ja Gyaradosia. Tämä kausi on mennyt mielestäni ihan hyvin, mutta tavoitteena olisi voittaa ainakin yksi virallinen turnaus. TCG on mukavaa ajanvietettä ja liigassa ja turnauksissa käyminen on aina kivaa. Ilmapiiri on rentoa ja olen saanut monia hyviä kavereita TCG:n avulla ympäri Suomea.
Keräilen myös TCG-kortteja aktiivisesti ilmoittautumalla jokaisen tulevan sarjan Prerelease-turnaukseen ja ostamalla uusia sarjoja paljon. Tykkään kerätä sarjoja täyteen ja vaihtelen sarjasta puuttuvia kortteja. Keräilen myös muuta Pokémon-aiheista tavaraa kuten figuureita, joitakin pehmoleluja, erilaisia pelimerkkejä (kuten flippikolikoita) ja tarroja.
Pelailen myös Pokémon-videopelejä. Omistan ainoastaan Nintendon käsikonsoleja ja lähes kaikki käsikonsoleille ilmestyneet Pokémon-pelit.
Pääsarjaan kuuluvat Pokémon-pelini:
Spoiler:
Red
Blue
Yellow
Silver
kolme Emeraldia
LeafGreen
kolme Diamondia (japaninkielinen, englanninkielinen ja saksankielinen)
Platinum
HeartGold
Muut Pokémon-pelini:
Spoiler:
Pinball
Trading Card Game
Trozei!
Pokémon Ranger
Mystery Dungeon: Red Rescue Team
Mystery Dungeon: Blue Rescue Team
Mystery Dungeon: Explorers of Time
Mystery Dungeon: Explorers of Sky


Vaikka minulla onkin ensimmäisiä Pokémon-pelejä, aloitin videopelien peluun vasta saatuani GameBoy Advance SP:n ja Pokémon Emeraldin joululahjaksi. Viikko tämän jälkeen voitin piirrustuskilpailusta toisen Pokémon Emeraldin ja kuukauden päästä sain kaveriltani kolmannen, koska hän lopetti Pokémonin peluun. Ekasta Emeraldistani lähtien olen pelannut videopelejä aktiivisesti ja jatkoin pelaamista ostamalla kaikki ilmestyneet Pokémon-pelit. Jossain vaiheessa ostin vanhempia pelejä kuten RBY:n ja Pinballin. Nykyään videopelien pelailu on jäänyt vähemmälle, mutta tykkään edelleenkin pelata niitä välillä. Pelailen lähinnä Platinumia aktiivisesti ja välillä pelaillen TCG:tä ja Pinballia.

Näin mainitakseni lempipokémoneihini kuuluvat Registeel, Paras ja Parasect, Porygon ja muodot, Wingull ja Dunsparce.
Avatar
Regimeta
 
Viestit: 347
Liittynyt: 01.11.2010 19:30
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Mikä on sinun Pokemon aiheinen harrastuksesi?

ViestiKirjoittaja Sutsuka » 19.01.2011 23:43

- ' ' -
Viimeksi muokannut Sutsuka päivämäärä 29.12.2012 22:26, muokattu yhteensä 1 kerran
HAPPINESS EVERYWHERE.
Avatar
Sutsuka
 
Viestit: 40
Liittynyt: 12.12.2010 21:55
Paikkakunta: Oulu

Re: Mikä on sinun Pokemon aiheinen harrastuksesi?

ViestiKirjoittaja neatix » 20.01.2011 18:17

Pienempänä keräilin kortteja ja niitä 'figuureja' sekä pelasin niitä pelejä mitä mulla sillon oli. Piirtelin myös _paljon pokemoneja :D Niin ja tottakai joka lauantai aamu telkkari auki =)
Nykyään noi korttien ja figuurien keräämine on jääny, mut pelejä pelaan kohtalaisen paljon ja piirtelen silloin kun on inspiraatiota =)
Yep, kind a looove Buizel ♥
Avatar © Yakalentos from DeviantART
Avatar
neatix
 
Viestit: 18
Liittynyt: 08.01.2011 14:06
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Mikä on sinun Pokemon aiheinen harrastuksesi?

ViestiKirjoittaja Hikaru » 20.01.2011 18:35

No kerronpa minäkin oman tarinani.
Yllätys yllätys, tämäkin alkaa TV-sarjalla heti ensimmäisestä jaksosta. Suomen telkusta en enää katso Pokémonia ollenkaan, mutta seuraan Japanin lähetyksiä. Pidän myös videopeleistä ja ensimmäinen Pokémon-pelini oli Pimball. Sain sen Game Boy Colorin mukana isovanhemmiltani ja uskokaa tai älkää, ihan pyytämättä ja yllätyksenä. Pimball oli kiva mutta vaikea peli, joten sain sitten pian Bluen. Sitten Crystalin. Crystalin jälkeen tuli pieni tauko, jonka aikana lähinnä keräilin ja pelailin TCG-kortteja. Niitä en enää keräile, sillä pikkusiskoni oli ainoa jonka kanssa pelasin niillä, eikä hän enää ole kiinnostunut Pokémonista. ;__; Ja hiphei uskaltauduin kirjautumaan foorumille vuonna 2007! Ja sitten tuli manga, Pokémon Adventures, joka on tällä hetkellä pääkiinnostuksenkohteeni Pokémonin saralla. Kaikki Vizin osat kerätty ja lisää ostan aina heti kun seuraava tulee.

No joh, vähän listaa:
Videopelit aikajärjestyksessä: Pimball, Blue, Crystal, Trading Card Game, Ruby, Leaf Green, Heart Gold

Seuraavana kesänä laajennan taas harrastustani, sillä cosplayaan ensimmäistä kertaa Pokémonista. En vielä ole varma ketä, mutta luultavasti se on joku salipäälliköistä.
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Avatar
Hikaru
 
Viestit: 763
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Helsinki
(: Fabulous! :)

Re: Mikä on sinun Pokemon aiheinen harrastuksesi?

ViestiKirjoittaja Pimee Umbba » 06.02.2011 04:18

Oho, tämmöistä en olekkaan huomannut.

Mutta kuten suurimmalla osalla, myös minun Pokémon harrastukseni alkoi, kun Pokémon anime alkoi näkyä TV:ssä. SIlloin harrastukseen kuului korttien keruu, piirtely ja animen katselu. Myös kaikenlaista oheiskrääsää tuli kerättyä paljon. Sitten tuli pieni tauko, jonka jälkeen aloin pelaamaan paljon myös Pokémon pelejä (GBA) ja kirjauduin ensimmäiselle foorumille. Pikku hiljaa siiryin "kilpailulliseen pelaamiseen" ja korttejakin testasin.

Nykyisin harrastukseeni kuuluu mangan lukeminen & animen seuraaminen (Best Wishes). TCG jäi nopsaa ja pelejäkin pelaan enään huvikseni~ Toki joskus tulee myös piirreltyä jtn Pokémon aiheista vaikka todella harvoin. Lähellä sydäntä Pokémon kuitenkin on edelleen.

Editt. Ja kuten nimestäkin voi arvata, on Umbreon mielestäni paras~
Porukka Kasaan! Cosplay Ryhmä
||One Piece||Bakuman||Fairy Tail||Katekyo Hitman Reborn||
Pokémon Black FC: 3009 7318 7437
Avatar
Pimee Umbba
 
Viestit: 80
Liittynyt: 01.11.2010 15:56
Paikkakunta: Sodis

Re: Mikä on sinun Pokemon aiheinen harrastuksesi?

ViestiKirjoittaja hevi arska » 06.02.2011 16:30

hmm~ Yleensä roikun tcg-porukoiden peräs turnauksis, pelaan vg:tä ja soitan random pokemon musaa guitarilla, kuten esimerkiks tykkään soittaa pokemonien vg ääniä joista suosikeita on shroomish, nincada, ninjask ja pari muuta. Nyt vaan on jääny toi pokemonien äänien soitto vähemmälle ku Vox Vt50 sp malli lähti top soundiin huoltoon ja mul ei oo tarvittavia efektejä kun vaan modattuna siihe vahvistimee :b Mut välillä soitan randomilla jotain pelien musaa Ac:lla. Ja sit illalla 10 jälkeen yleensä piirrän jotain pokemoneja mun erittäin mahtavilla piirrustustaidoilla >:3 Muuten kai soittaisin kitaraa mut naapurit valittaa jostain syystä :s Sit miehekkäitä tcg pakkoja väsäilen aina joskus kun viittin :b koska *örvelö*
Avatar
hevi arska
 
Viestit: 272
Liittynyt: 01.11.2010 13:09
Paikkakunta: Tuuri/Ikaalinen

Re: Mikä on sinun Pokemon aiheinen harrastuksesi?

ViestiKirjoittaja pokefan229 » 06.03.2011 21:13

Pelaan PokéMoN Pelejä, roikun täällä foorumilla ja joskus kun on tylsää muokkaan spritejä ja piirtelen pokemoneja. :D
Figuureja ja kortteja on vuosien varrella kertynyt aikamoinen läjä. Animea seuraan silloin tällöin japaniksi ja ensimmäisen kauden jaksot on
kaikki videolla suomeksi. Specials/Adventures mangaa luen, ärsyttää vaan kun Chuang Yi:n painoksia ei meinaa saada mistään ja
Viz Median painoksia on sensuroitu ._.
Omistan jo lähes kaikki poksu pelit, paitsi noita kaikkein uusimpia ja Let's playta on tullut tehtyä tuonne youtuben puolelle :)
Viimeksi muokannut pokefan229 päivämäärä 23.09.2012 16:40, muokattu yhteensä 1 kerran
@Youtube: Arara
Avatar
pokefan229
 
Viestit: 156
Liittynyt: 01.11.2010 19:21
Paikkakunta: Alavus
(: a.k.a Arara :)

Re: Mikä on sinun Pokemon aiheinen harrastuksesi?

ViestiKirjoittaja Heiccu » 08.03.2011 12:49

Ai että mitäkö Pokémon-aiheista harrastan? No meikällä tämä harrastus ulottuu useampaankin haaraan. Pikkutytöstä asti olen katsonut Pokémon-animea, jota katson yhä edelleen. Tosin paljon enemmän alkuperäisenä japaninkielisenä kuin dubattuna, mutta kyllä myös jonkin verran suomeksikin. Poké-korttien keräileminen alkoi vuosituhannen vaihteen jälkeen, nimenomaan niiden legendaaristen keräilykorttien, jotka edelleen ovat nätisti kansiossa kirjahyllyssäni. Kyllä niitä pelikorttejakin vaihdoista kertyi, mutta veli myi ne kaikki pois ;____; Joskus nelisen vuotta sitten aloin hankkimaan vähän enemmänkin pelikortteja ja onhan niitä kertynyt jo sen verran että niistä saisi varmaan kymmenenkin pakkaa. Pelikorteilla pelaillaan joskus huvin vuoksi kavereiden kanssa, ei sen suurempaa. Ja tietysti keräilen myös kaikkea oheiskrääsää, pääasiassa figuureja, mutta myös pehmoleluja, tarroja [niistä saa askarreltua kaikkea jännää ;)] ynnä muuta. Myös muutama japanilainen leffajuliste on eksynyt huoneeni seinälle.
Ja tottakai, pelejä ei saa missään välissä unohtaa. Niitä tulee pelailtua toisinaan aika ahkerastikin, sekä pääsarjan että spin off-pelejä. Kilpailullista on tullut yhä enemmän kokeiltua ja olen joo tehnyt pari tiimiä, jotka sitten siirsin Battle Revolutioniin.
Lisäksi piirtäminen on suuri intohimoni, ja piirränkin lähes tulkoon joka päivä. Tosin nyt viimeisen kuukauden aikana inspiraationi on ollut hakusessa ja kadonnut jonnekin :/ Joo, tulee aika paljon poké-aiheisia piirrustuksia piireltyä, lähinnä näitä ihmishahmoja, ja eritoten eri shippauksia. Pokeshipping on OTP:ni, joten lähinnä sitä, mutta myös Contest-,Lucky-,Wishful-,Pokemanga-,Ikari-,Twinleaf-,Frantic-,Heattag ja mitänäitämuitahauskojashipingejä nyt onkaan. Myös muutaman OC:n olen itse keksinyt.
Pokémon-mangasta kiinnostuin vasta viime syksynä ja tilasin Bookysta kaksi ensimmäistä volumea Adventuresia kokeilumielessä. Pakko oli alkaa tilaamaan lisää ja joo, nykyään senkin voisi laskea tähän harrasteiden joukkoon.
Avatar
Heiccu
 
Viestit: 126
Liittynyt: 12.12.2010 15:47
Paikkakunta: Aurinkokunta

Re: Mikä on sinun Pokemon aiheinen harrastuksesi?

ViestiKirjoittaja Rapidash » 07.09.2012 20:26

Pelaan pelejä ja kerään kortteja. Erityisesti ensimmäisen sarjan keräilykortit on keräilyn kohteena. Pelikorttejakin (vanhoja) hamstraan kansioon, keräilyn merkeissä. Peleistä on pelattuna Red, Crystal, Diamond, Soul Silver, White, Emerald (nyt kesken) ja vielä Fire Red (odottelee pelaamista). >:)
Avatar
Rapidash
 
Viestit: 12
Liittynyt: 07.09.2012 15:01

Re: Mikä on sinun Pokemon aiheinen harrastuksesi?

ViestiKirjoittaja Pikapika » 07.09.2012 22:36

Pelaan korteilla ja youtubessa läpipeluuta Shiny Goldista Nuzlocke-haastemuodolla.
Avatar
Pikapika
 
Viestit: 638
Liittynyt: 07.11.2010 11:24
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Mikä on sinun Pokemon aiheinen harrastuksesi?

ViestiKirjoittaja *Jirachi* » 11.09.2012 20:34

Eevee. Se on söpöin ja sointuu hauskasti oman nimeni kanssa. [Eve] jos olisin Pokémon, olisin kyllä Eevee~ :3
Jirachi's Wish
~> [Sivusto, historia] Make a Wish ~10 years ago~
Avatar
*Jirachi*
 
Viestit: 240
Liittynyt: 01.11.2010 19:28
Paikkakunta: Helsinki

Seuraava

Paluu Yleinen Pokémon-keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa