PokéGirl4-ever kirjoitti:Voitko jotenkin lyhyesti kertoa sarjan idean ILMAN SPOILEREITA?
PokéGirl4-ever kirjoitti:Fullmetal Alchemist on niin parassss!!!
PokéGirl4-ever kirjoitti:-Nälkäpeli (joka on muuten leffana surkea)

Silver kirjoitti:PokéGirl4-ever kirjoitti:-Nälkäpeli (joka on muuten leffana surkea)
No ei trilogia oo kirjanakaan mikään uskomaton eepos. Se on fakta että kaksi ekaa ovat ihan hyviä kirjoja, muuta Matkijanärhi on täyttä kuraa.

icewortex kirjoitti:Lukeekos/onko lukenut kukaan muu täällä Ajan Pyörä -kirjasarjaa? Ihan mahtava 14 osainen (enkuksi siis, suomeksi niitä on 25 koska 1 enkkukirja = 2 tai 3 suomenkielistä) fantasia
PokéGirl4-ever kirjoitti:Silver kirjoitti:PokéGirl4-ever kirjoitti:-Nälkäpeli (joka on muuten leffana surkea)
No ei trilogia oo kirjanakaan mikään uskomaton eepos. Se on fakta että kaksi ekaa ovat ihan hyviä kirjoja, muuta Matkijanärhi on täyttä kuraa.
Oikeastaan totta, pidin itse todella paljon kahdesta ensimmäisestä koska niissä oli itse nälkäpeliä...Spoiler:
!

Itsekin tykkään lukemista, joskin viime vuosina sen on jäänyt vähän vähemmälle mutta tämä ihana harrastus on taas palaamassa henkiin itselläni! x) Nytkin tuossa pöydällä on viisi kirjaa lukematta (mm. Narnian kaikki tarinat, Eragon, J.K. Rowlingin uusin, Paikka Vapaana) , mutta en viitsi aloittaa niitä ennenkuin saan Taru Sormusten Herrasta loppuun (Hobitin jaksoin lukea ihan reippaasti, mutta tämä teos on vaan niin pirun raskasta tekstiä eikä oikein ole minun makuun, ihan hyvä juoni ja kaikki, mutta jokin siinä vain on...)
Lisäksi Boynen tyyli on todella kevyttä ja silti hyvin tunteikasta lueattavaa. Hän ei ehkä kuvaile paikkoja niin paljon kuin esim. Tolkien, mutta se ei minua haittaa. Hänellä on loistavia hahmoja ja juoni/kirjoitus tyyli (josta tosin kiitos kuulluu myös kääntäjille) on omanlaatuinen.
Lähinnä sydäntäni on ehkä fantasia, mutta myös historia ja dekkaritkin menevät. Lisäksi sellaiset "kasvutarinat" ovat loistavia, pistää vähän miettimään asioita.
Lisäksi haluan joskus omaan talooni sellaisen huoneen missä on ISO(ja) kirjahylly(jä) täynnä kirjoja ja mukava nojatuoli missä voin lukea kaikkia kirjojani. x)Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Majestic-12 [Bot] ja 1 vierailijaa