Rakastan:
Formulaaaaa 
No onko mitään ihanampaa? No ei! Olen seurannut Formulaa ihan pienestä asti ja vuodesta 2002 eteenpäin olen nähnyt kaikki kisat. Ja viime kerta kun en ole nähnyt kisaa suorana oli 2007 huhtikuussa Bahrainin GP kun pääsin sinä päivänä ripiltä mutta kyseinen GP on kyllä videolla. Olen niin F1-hullu että kaikki kisat on PAKKO nähdä suorana eikä edes aika-ajoa voi jättää näkemättä. Harjoitukset eivät niin haittaa vaikka missaisin ne mutta nekin katson mielelläni uusintana jos vain mahdollista. F1 on vaan parasta moottoriurheilua ja rakastan sitä lähes tulkoon enemmän kuin mitään muuta
Felipe MassaaJoooo

Tossa F1-faniuden alussa olin vielä ihan silleen että Kimi

. Mutta sitten koitti vuosi 2006. Olin niin väsynyt siihen kuinka Kimin McLaren levisi aina mitä kummallisemmalla tavalla. Schumacher ja Alonso taistelivat silloin aikoinaan mestaruudesta. Olin tietysti Schumacherin puolella tässä kamppailussa sillä olen aina vihannut Alonsoa yli kaiken. Kun olin mestaruustaistelussa Schumin puolella niin nopeasti minusta tuli Schumin ja Ferrarin kannattaja. Sitten toki huomasin Massan. Massaan en ollut ennen vuotta 2006 kauheasti seurannut hänen ajaessaan Sauberilla, mutta nyt Ferrarilla Massa sai paljon enemmän huomiota. Aloin pitää Massasta, sekä kuskina että ihmisenä ja ulkonäöllisestikin (lol). Näin minusta tuli Massa-fani joskus 2006 kauden puolivälin paikkeilla ja pian sen jälkeen Massa voitti 2006 Turkin GP:n joka oli hänen ensimmäinen osakilpailu voittonsa! Sitä seurasi sitten muutama viikko myöhemmin ensimmäinen Brasilian GP:n voitto. 2007 tuli 3 voittoa lisää ja Massa auttoi Kimin maailmanmestariksi. 2008 Massa oli melkein maailman mestari. Monen asian ei olisi tarvinnut mennä toisin jotta Massa olisi ollut mestari. Hän hävisi mestaruuden vain yhdellä pisteellä ja se kirpaisi syvältä ja se harmittaa edelleenkin ihan järkyttävästi! Silti 2008 kausi on mielestäni paras F1-kausi. Varmaan johtuu Massan loistavasta menestyksestä sillä kaudella ja siitä miten lähellä mestaruus oli silloin. 2009 oli sitten kökkö vuosi, Ferrarin auto oli hidas ja lisäksi heinä-elokuun vaihteessa tapahtui Massan surullisen kuuluisa onnettomuus jonka takia Massa joutui olemaan koko loppu kauden sivussa. Muistan kuinka nähdessäni suorana sen aika-ajon jossa onnettomuus tapahtui ja näin Massan auton seinässä, tiesin heti ettei kaikki ollut kohdallaan ja minulla oli tunne että jokin oli pielessä. Tiesin ettei tuollainen voinut johtua mistään ajovirheestä. Kuvittelin että Massan autosta olisi hajonnut jotain mutta myöhemmin selvisikin että Massa sai päähänsä Barrichellon autosta irronneen jousen. Pari päivää onnettomuuden jälkeen oli kauheaa spekulointia Massan tilanteesta. Muistan kuinka itkin yhtenä iltana kun tulosruudussa sanottiin että Massan tila olisi kriittinen. Mutta Massa selviytyi ihmeen kaupalla, kiitos ammattitaitoisten lääkäreiden. Massa toipui nopeasti ja kaikki oli taas kuin ennen. Massan tallikaveri vaihdettiin sitten 2010 Alonsoon Santander pankin avustuksella ja 2010 oli minun mielestäni ihan kökkö vuosi. Kyllä, yksi espanjalainen voi pilata kaiken. Massan vuosi ei muutenkaan ollut mikään hyvä ja juuri Massan onnettomuuden vuosipäivänä Massa olisi voittanut kyseisen kilpailun ilman tallimääräystä. En pysty vieläkään käsittämään Ferrari-tallin logiikkaa, minun mielestäni voitto olisi täysin kuulunut Massalle sillä hän johti ajamalla ja vielä kyseisenä päivänä tuli vuosi kuluneeksi siitä kun Massan onnettomuus tapahtui ja ei ollut tietoa että pystyykö Massa enää edes ajamaan kilpaa tai selviääkö hän edes hengissä. Pff. Voisin jatkaa tätä aihetta ikuisuuden, lol. Toivon että 2011 on parempi vuosi taas vaikka tiedän että Massan elämä Ferrarilla on nyt vaikeaa Alonson takia.
PokemonPokemonia olen fanittanut siitä asti kun se saapui Suomeen. Kerään kortteja, pelaan korteilla, pelaan videopelejä.. Pokemon-hulluuteni ei lopu ennen kuin Pokemon juttujen teko lopetetaan, enkä usko että loppua on vielä moneen vuoteen luvassa. Toivottavasti Pokemonista tulee vastaava ilmiö kuin vaikka Super Mariosta joka on ollut olemassa ainakin sen 20 vuotta. Toivon Pokemonille pitkää ikää, en aijo koskaan luopua näistä kaikista ihanista Pokemon-tavaroista!
TietokoneDataus riippuvainen. Koneella on pakko päästä joka päivä viettämään monta tuntia, se on ihan järkyttävää jos on vaikka yksi päivä ilman konetta.
Playstation, Playstation 2 & DSiRakkaat pelikonsolini mun

Kaikkein rakkain noista on ehdottomasti PS1. Niin legendaarinen, ensimmäinen aito ja oikea Playstation ja siihen kaikki legendaarisimmat pelit: Crash Bandicoot- ja Spyro- sarjat kokonaan, Gran Turismo 1 ja 2. PS2:lla on myös legendaarisia pelejä: Ratchet & Clank 1 -3. Jack & Dexter, Jak 3, SSX, SSX Tricky, SSX 3, SSX On Tour, Gran Turismo 3, Gran Turismo 4, F1 2006 ja paljon muita! DSi on aika uusi juttu, sain sen tänä vuonna synttärilahjaksi. Siihen mulla on pelejä vain Plati, HG, New Super Mario Bros. ja nyt jouluna saatu Mario Kart. Seuraava pakkollinen DS-hankinta on tottakai Pokemon Black!
Perhe ja kotiPerhe ja oma koti ovat minulle tosi tärkeitä. Rakastan viettää aikaa vain kotona istuen. Koti on minulle kaikki kaikessa

Olen miljoona kertaa mielummin kotona möllöttämässä kuin kaupungilla riehumassa.