Tästä asenteesta me kaikki voimme kaikki oppia jotain :)pikapikapikachuuuu kirjoitti:Nykyään mä huudan niil banaani jos ne huutaa jotai enkä välitä koska pearl on paras ds peli koskaan!

Mewtwolover kirjoitti:Pistin kännykkääni jo muistuksen 12.8.(MM-kisat päättyvät 11.8.) kohdalle noiden (Esan) oikkien poistosta.

Tästä asenteesta me kaikki voimme kaikki oppia jotain :)pikapikapikachuuuu kirjoitti:Nykyään mä huudan niil banaani jos ne huutaa jotai enkä välitä koska pearl on paras ds peli koskaan!

Waker kirjoitti:Kaikkien tapahtumien resettaus ei näköjään kumoa kaivon täyttämistä. Nyt haluan perusteet tähän :C ps: song of time toimii majorassa eri tavoin. Ja marcon counter sille on jälleen täysin looginen.
Huom! Jos kuva ei aukea ilman, että siihen tarvitsee tekstiselostuksen, ei se kelpaa. Kuvan kanssa saa kyllä kirjoittaa viestin jos haluttaa selvittää enemmän, mutta kuvan täytyy toimia yksinäänkin. Muistakaa, kuvan pitäisi kertoa 1000 sanaa, hyvään kuvaan ei siis pitäisi tarvita selityksiä!
Muistakaa, laaduttomat jatkumot poistetaan kylmästi lupaa kysymättä.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa