frost kirjoitti:Kolme maksaa yhden euron, 57 maksaa kaksi euroa ja 824 maksaa kolme euroa. Mikä on myytävä tuote?
Edit: Oho! Mulla oli tää sivu auki, niin kauan, että ne huomannut, että olitkin jo laittanut oikean vastauksen.

frost kirjoitti:Kolme maksaa yhden euron, 57 maksaa kaksi euroa ja 824 maksaa kolme euroa. Mikä on myytävä tuote?

frost kirjoitti:Munchlaxilla on omena. Hän pudottaa sen ja se vierii Doduon luokse. Doduo sanoo : Voit sanoa yhden väitteen. Jos se on totta minä syön omenasi. Jos se on valetta toinen pääni syö omenasi. Kysymys: Mitä Munchlaxin on sanottava, jotta se saa syödä omenan itse?
frost kirjoitti:Munchlaxilla on omena. Hän pudottaa sen ja se vierii Doduon luokse. Doduo sanoo : Voit sanoa yhden väitteen. Jos se on totta minä syön omenasi. Jos se on valetta toinen pääni syö omenasi. Kysymys: Mitä Munchlaxin on sanottava, jotta se saa syödä omenan itse?
metapad kirjoitti:Spoiler:
Eduboy94 kirjoitti:Spoiler:
metapad kirjoitti:Eduboy94 kirjoitti:Spoiler:
Pikachu123 kirjoitti:Eletään Villin Lännen aikaa.Mies menee saluunaan ja pyytää lasin vettä. Baarimikko ottaa revolverin ja ampuu kattoon. Vettä pyytänyt mies kiittää ja lähtee saluunasta. Mitä tapahtui?
Mewer kirjoitti:Pikachu123 kirjoitti:Eletään Villin Lännen aikaa.Mies menee saluunaan ja pyytää lasin vettä. Baarimikko ottaa revolverin ja ampuu kattoon. Vettä pyytänyt mies kiittää ja lähtee saluunasta. Mitä tapahtui?Spoiler:
theNazze kirjoitti:Spoiler:
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa