theNazze kirjoitti:Juustoinen peruna-kasvisvuoka, uuh.
Toisinsanoen perunaa, porkkanaa ja suolakurkkua vetisessä valkoisessa litkussa. Nam nam.
No joo, eihän sillä ~0,80€:lla saa paljoa, mutta miksi silti pasta on klimppeinä keitossa (vettä ei yleensä ole kaadettu pois juurikaan), perunat ovat raakoja, kalapuikot ja muut vastaavat ovat niin kuivia, että juomaa tarvitsee useamman lasillisen. Ja nämä erikoisuudet menevät itselläni yli hilseen. Kuka oikeasti pitää tuollaisesta juustoisesta peruna-kasvisvuoasta? Minuakin ihmetyttää tuo kahden kalan kalakeitto. Kavereiden kesken sanomme sitä kahden kalapalan kalakeitoksi, sillä meillähän se on lähes pelkää perunaa, joka on joko raakaa tai mustaa. Uunimakkara tosin on ihan jees. 
Kekkonen kirjoitti:Ja theNazze, en tiedä mitä tarkoittaa lounaan korvaaminen esarilla enkä luultavasti haluakaan tietää.
Tästä asenteesta me kaikki voimme kaikki oppia jotain :)pikapikapikachuuuu kirjoitti:Nykyään mä huudan niil banaani jos ne huutaa jotai enkä välitä koska pearl on paras ds peli koskaan!

'
JayEm kirjoitti:Pari päivää vaivannut ihan kauhea nuha. Jatkuvasti saanut niistää nenäänsä kun on niin tukossa. Toivottavasti tämä olisi nopeasti ohi ettei mene loppusyksy (ja talvi) niistämiseksi.

Mewtwolover kirjoitti:JayEm kirjoitti:Pari päivää vaivannut ihan kauhea nuha. Jatkuvasti saanut niistää nenäänsä kun on niin tukossa. Toivottavasti tämä olisi nopeasti ohi ettei mene loppusyksy (ja talvi) niistämiseksi.
Nuha menee yleensä ohi 3 päivässä, eli vielä kun kestät huomisen, niin hyvä tulee.

Keltainen Rayquaza kirjoitti:Mewtwolover kirjoitti:JayEm kirjoitti:Pari päivää vaivannut ihan kauhea nuha. Jatkuvasti saanut niistää nenäänsä kun on niin tukossa. Toivottavasti tämä olisi nopeasti ohi ettei mene loppusyksy (ja talvi) niistämiseksi.
Nuha menee yleensä ohi 3 päivässä, eli vielä kun kestät huomisen, niin hyvä tulee.
Minulla nuha kestää talvisin usein pari kuukautta?

(Pitäisiköhän taas ladata Pokémon Online...) Lisäksi minua on väsyttänyt koko päivä aivan kamalasti, vaikka nukuin (luultavasti) ihan riittävästi. Eikä ole mitään tekemistä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa