Harrastuksesi?

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Harrastuksesi?

Metsästys ja kalastus
6
2%
Vaeltaminen, retkeily
6
2%
Muu luontoharrastus
10
3%
Liikunta
43
14%
Moottoriurheilu
4
1%
Tanssi, teatteri
4
1%
Käsityöt
9
3%
Perinteinen kuvataide
20
6%
Mediataide
6
2%
Valokuvaus
12
4%
Musiikki
33
10%
Kirjallisuus, kirjoittaminen
25
8%
Keräily
19
6%
Kortti- ja lautapelit
28
9%
Videopelit
65
20%
Tiede
10
3%
Muoti
2
1%
Jokin muu, mikä?
16
5%
 
Ääniä yhteensä : 318

Harrastuksesi?

ViestiKirjoittaja Korpinärhi » 28.03.2011 16:02

Mihin foorumin käyttäjien aika kuluu Pokémonin ohella? Yllä äänestys joka on varmasti monelta osin puutteellinen, mutta toivottavasti kattaa suurimman osan harrastuksista edes jonkin. Äänestystään voi muokata jälkeen päin.

Minkä ikäisenä olet aloittanut nykyiset harrastuksesi tai mitä olet harrastanut? Mitä harrastuksesi on sinulle antanut tai oletko saavuttanut siinä jotain? Mikä tekee harrastuksistasi sinulle niin tärkeitä? Näihin kysymyksiin ei ole mitenkään pakko vastata, kunhan kerrot harrastuksistasi jotakin :)

Tähän aloitusviestiin vastaamisen lisäksi keskustelua saa syntyä vastaajien keskenkin, tai ehkä se olisi jopa toivottavaa, jottei ketju jäisi kovin yksipuoliseksi.
Avatar
Korpinärhi
 
Viestit: 243
Liittynyt: 01.11.2010 12:12
Paikkakunta: Joensuu

Re: Harrastuksesi?

ViestiKirjoittaja Riolu-fang » 28.03.2011 16:32

Harrastelen vähän kaikenlaista. Käyn partiossa ensimmäistä vuotta, ja täytyy sanoa, on aivan mahtava harrastus. Tunsin pari tyyppiä vartsustani jo valmiiksi, mutta sain uusiakin ystäviä. Harmittavan usein luullaan että partio on sellaista korpitouhua, mutta ei ainakaan meillä. Lähinnä puhutaan kaikesta randomista, ja unohdetaan mitä pitikään tehdä. Hauskinta on lähteä viikonlopuksi ihan tyttöporukalla keskelle korpea, kaikki 97-syntyisiä.
Kauiten olen harrastanut teatteria. Harrastin sitä kolmisen vuotta, mutta lopetin, sillä pikkusille ei enää järjestetty ryhmää, ja kaikki tuli sitten meidän vanhempien kerroille. Ei sitä jaksanut, kun ohjaajakin vaihtui niin tiuhaan eikä kukaan saanut pienimpiä olemaan hiljaa.
Vapaa-ajalla harrastuksiin kuuluu piirtely, johon olen jäänyt aika pahasti koukkuun. Lenkkeiltyäkin tulee aina silloin tällöin, riippuu vähän. Ja sitten vuonna nakki harrastin taekwondoa, mutta en päässyt käymän vyökokeessa jonkin ihme jutun takia, ja kaksi vuotta peräkkäin alkeiskurssilla ei oikein kiinnostanut... Vaikka olisi sitten aika helposti se keltainen irronnut.
Ja tietenkin vielä tietokonemusiikki! Koulussa opeteltiin tekemään musaa koneella, ja ihastuin heti tähän juttuun. Aina koneella ollessani avaan Soundationin ja alan väkertämään jotain. Tulee kokeiltua kaikenlaista, ja ihan hyviäkin biisejä tullut tehtyä. Välillä kuitenkin vastaan tulee kunnon maalaisjunttibiisi, ja en tajua laittaa ääntä pois. Sitten yritän keksiä äkkiä, missä pysäytysnappi on.
Meinaskin unohtua vielä se, että tulee harrastettua myös uintia. Ei mitenkään vakituisesti, mutta silloin tällöin käyn hallilla. Yleensä uin vaan jtn. 800 m. matkoja, kun jotku seniorit alkaa kerääntyä sille hitaalle linjalle, ja ei jaksa koko ajan ohitella niitä. Ei viitsi sille nopialle linjalle mennä tientukkeeksi muille, niin hitaalla sitten... Joo, on hauskaa lähtee kaverin kanssa uikkimaan, kun se kokoajan haluais olla lämpimässä altaassa.
Viimeksi muokannut Riolu-fang päivämäärä 31.03.2011 18:48, muokattu yhteensä 1 kerran
I will be your Guardian Angel
"There are bad ways to win - and good ways to lose. What's interesting and troubling is that it's not always clear which is which. A flipped coin doesn't always land heads or tails. Sometimes it may never land at all..." ~ Grimsley
DeviantArt Tumblr
Avatar
Riolu-fang
 
Viestit: 376
Liittynyt: 01.11.2010 19:59
Paikkakunta: Rovaniemi
(: :)

Re: Harrastuksesi?

ViestiKirjoittaja icewortex » 28.03.2011 16:40

Minä harrastan vain paria juttua, esim. partioo, taekwondoo, musiikin kuuntelluu, koodaamista ja pelien pelaamista. Partioo olen harrastanut viisi vuotta ja nyt siellä ei oikein tapahdu mitään uutta... Koodaaminen on ihan hauskaa joskus, mutta haastavaa myös. Taekwondo on kivaa kun pääsee mätkimään isompiaan.

EDIT: Unhdin mainita että soitan myös rumpuja. Sain sähkörummut kait 4 vuotta sitten, mutta vasta tänävuonna aloin käymään rumputunneilla.
Viimeksi muokannut icewortex päivämäärä 28.03.2011 16:45, muokattu yhteensä 1 kerran

"Ulos sieltä, stalkkeri!" - Luminoso
"Do, or do not. There is no try." - Yoda
Avatar
icewortex
 
Viestit: 777
Liittynyt: 01.11.2010 09:31
(: Mhm.

Re: Harrastuksesi?

ViestiKirjoittaja Roottori » 28.03.2011 16:43

Liikuntaa ja musiikkia. Olen pelannut Squashia kuutisen vuotta (hieno laji, kannattaa kokeilla!). Olen yksi seurani parhaista junioreista ja treenaan pari kolme kertaa viikossa. Lisäksi soitan rumpuja, omat rummut on ollut suunnilleen vuoden ja tunneilla olen käynyt reilun puoli vuotta. Tunneilla käyn kerran viikossa. Jousiammuntaa olen myös harrastanut muutaman vuoden, joskin se laji on nyt tauolla, kun nuo rumputunnit alkoivat.
Vaihtolistaa

Avatar made by hilippa.
Avatar
Roottori
 
Viestit: 246
Liittynyt: 20.11.2010 15:18
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Harrastuksesi?

ViestiKirjoittaja Heiccu » 28.03.2011 18:01

Mitään seuratason urheilua en enää tällä hetkellä harrasta. Kuusi vuotta pelasin lentopalloa ja yhdeksän vuotta jalkapalloa, josta kaikkein suurimmaksi saavutukseni voisin nostaa (lukuisten mitalien lisäksi) kiertopalkinnon,pokalin, jonka sain vihreän kortin johdosta. Näiden lisäksi kävin joskus ala-asteella partiota muutaman vuoden ja ratsastin noin vuoden verran kunnes kyllästyin opettajaan. Sekä lauloin myös kuorossa niin ikään vuoden ajan. Nykyään liikuntaharrasteet painottuvat silloin tällöin lenkkeilyyn sekä StepManian parissa tanssimiseen. Tanssiminen jossain ryhmässä olisi aika jees, muttei se kuitenkaan niin paljoa innosta, että hommaan ryhtyisin. Puolitoista vuotta jalkapallon lopettamisen jälkeen mietin pitkään josko aloittaisin futiksen taas uudelleen mutta treenit pidettiin aina eri paikkakunnalla minkä vuoksi pääsin harjoituksiin ehkä kerran viikossa, vaikka harkkoja olisi ollut kolmesti viikkoon. Nykyään tuskin edes on kunnollista naisten joukkuetta täällä päin, ainakin niin epäilen...

Muita harrasteita ovat muun muassa piirtäminen ja askartelu, joista edellä mainittua harrastelen jatkuvasti ja yritän parhaani mukaan harjaannuttaa piirrustustaitoani. Säännöllisen piirtämisharrastuksen aloitin kolme vuotta sitten, vaikka yläasteella ajattelin etten koskaan oppisi piirtämään kunnolla, olin todella surkea piirrustusvälineiden kanssa ja kuviksesta mulla olikin käsitöiden ohella yläasteen päättötodistukseni huonoin arvosana, olin silloin varmasti luokkani huonoin piirtäjä :'D Taitoa on ahkeran harjoittelun ja kovien ponnistelujen jälkeen kertynyt ja nykyään piirrustuksiani kärsii jopa katsoa, mutta jotkut osa-alueet kaipaavat vielä treenaamista. Olen myös hyvin kiinnostunut eri kielistä ja kulttuureista ja joskus "opiskelen" eri kulttuurien tapoja, ehkä jopa eri kieliä vapaa-ajallanikin. Joitain videopelejä tulee kanssa paljon pelattua.
Avatar
Heiccu
 
Viestit: 126
Liittynyt: 12.12.2010 15:47
Paikkakunta: Aurinkokunta

Re: Harrastuksesi?

ViestiKirjoittaja Mewer » 28.03.2011 21:24

Katos vaan, tällänenkin töpö on tupsahtanut!
No omat harrastukseni ovat lukeminen (Kai senkin voi laskea jos lukee paljon?) ja jousiammunta. Myös koripallo on kivaa, mutta Limingassa ei ole joukkuetta

No lukemisesta vähän enemmän: Pääasiassa luen Derek Landyä, Justin Sompperia, Remesta ja ennenkaikkea Darren Shania.
Lukeminen on mukavaa puuhaa ja se auttaa nukahtamisvaikeuksiini. Luen melkein aina kun on aikaa, eikä tee mieli olla koneella tai ulkona yms. Pariksi kuukaudeksi oli tosin lukeminen jäänyt vähemmälle, kun ei jaksanut lukea Shaneja miljoonatta kertaa. Viime viikolla tosin pikkuveljeni löysi kirjastosta Derek Landyn Keplo Leutokalman ja ihastuin siihen. Tänään sarjan toinen osa luettu ja kolmannen aloitan ennen nukkahtamista.
Sitten taas piinava odotus ennen seuraavan Shanin ilmestymistä ;__:

Ja sitten jousiammunta, jota harrastan kesällä lukemisen sijasta (Ei viitsi kesällä kovin paljon lukea).
Lajista olen ollut kovin innostunut siitä asti, kun sain kokeilla sitä kolme vuotta sitten. Oman jousen tosin sain vasta viime vuonna. Liiterin seinää vasten on maalitaulu, joka tuli jousen mukana, tosin se on n. 4 kertaa oikeaa taulua pienempi.
Oulun jousiammunta seuraan haluaisin liittyä, mutta kun vanhemmat eivät ehdi kuskaamaan.

Spoiler:
Ja spammistä varoitus.
Viimeksi muokannut Mewer päivämäärä 29.03.2011 15:44, muokattu yhteensä 1 kerran
"Lainaus, tuo älyn oiva vastike"
- Jari Tervo
Avatar
Mewer
 
Viestit: 1059
Liittynyt: 01.11.2010 17:34
(: Valitin tästä ensimmäisenä =)

Re: Harrastuksesi?

ViestiKirjoittaja veeseri » 29.03.2011 11:35

Polkupyörällä ajo on kiva harrastus. Tykkään sellaisista pidemmistä retkistä esim. Tanskassa, kauniissa maisemissa rannikolla ja maaseudun hiljaisilla teillä. Helppo järjestää ja onhan se ihan terveellistäkin suhailla satoja kilometrejä pyörällä.
veeseri
 
Viestit: 10
Liittynyt: 24.03.2011 17:18

Re: Harrastuksesi?

ViestiKirjoittaja Tas » 29.03.2011 12:31

Oho yllätyin miten hyvin tämä on lähtenyt käyntiin! Odotin kaikkien vaan latovan jotain "mää harrastan kalastusta" -kommentteja, mutta täällähän on kunnollisia viestejä.

Itse olen harrastanut mm. salibandya, jalkapalloa, yleisurheilua ja telinevoimistelua. Noiden lisäksi löytyy myös monia muita lajeja, mitä olen käynyt pelailemassa, mutta tuossa nyt varmaan tärkeimmät. Ja tuossa järjestyksessä. Salibandya pelasin n. 10 vuotta oikein kunnon joukkueessa, mutta sitten jatkuvat loukkaantumiset oikeastaan tappoivat motivaation ja laji on jäänyt pariksi vuodeksi höntsätasolle, mutta nyt olisi taas suunnitelmissa ruveta pelailemaan vähän enemmän. Jalkapalloa pelasin myös n. 10 vuotta, mutta sen lopetin panostaakseni salibandyyn täysillä. Yleisurheilua ja telinevoimistelua harrastin sen pari vuotta pienempänä, mutta kumpikaan ei oikein napannut ja päädyin panostamaan palloiluun. Sulkapalloa ja tennistä tulee käytyä pelailemassa kavereiden kanssa varsinkin kesäisin ja lentopalloa tulee hakattua rannalla.

Saavutuksia noista lajeista nyt löytyy ihan hyvä määrä, muttei kuitenkaan mitään kovin merkittävää, koska lopetin kaiken ennen kuin päästiin oikeasti arvostettavalle tasolle :p Salibandysta ja jalkapallosta olen kerännyt useampiakin eri värisiä mitaleja niin aluesarjasta kuin erinäisistä turnauksistakin. Säbäjoukkueen kapteenina pääsin sitten useasti ensimmäisenä nostelemaan niitä mestaruuspyttyjä ja aina tuntui hienolta, vaikkei kannujen koko ollutkaan kovin päätähuimaava. Salibandyssa tuli myös käytyä Pikku Pohjola -tapahtumassa, mihin keräiltiin alueen parhaat pelaajat kasaan pelailemaan, jotta voitaisiin kartottaa mahdollisia maajoukkuepelaajia. Jalkapallossa nyt en ihan tuolle tasolle yltänyt, mutta kuitenkin tuli kyselyä mm. JJK:sta josko minulta löytyisi kiinnostusta siirtyä heidän paitaan pelaamaan. Eli kai sitä siinäkin lajissa tuli vakuutettua aika moni, kun kerran alueen menestynein joukkue kyselee riveihin.

Tällä hetkellä en tosiaan pelaa kumpaakaan noista lajeista enää missään virallisissa sarjoissa, mutta ensi syksyksi ajattelin lähteä taas pelaamaan salibandya johonkin miesten divarijengiin ja jos sitä kiinnostusta löytyy ja paikat kestävät, niin voisi yrittää nousta korkemmallekin tasolle. Jalkapalloa pelataan kavereiden kanssa perustetulla joukkueella. Kierretään kaikki alueen puulaakiturnaukset ja -sarjat. Kun kukaan ei ota pelejä liian vakavasti, on kaikilla hauskaa. Pystyy myös välillä loistamaan tuolla sarjoissa aivan selvästi, kun kuitenkin on tuota aiempaa pelitaustaa ihan sopivasti.
[21:51:11] <+Caccis> ota nyt realismi vastaan, suurin osa jotka harrastaa tätä on failureita irl
Avatar
Tas
 
Viestit: 844
Liittynyt: 03.09.2010 18:55

Re: Harrastuksesi?

ViestiKirjoittaja Toon Link95 » 29.03.2011 15:36

En tiedä voiko näitä kutsua harrastukseksi. Elikkä keräilen Gogoja ja Pokemon kortteja. Aloin myös äskettäin ostelemaan Bakuganeja. Saas nähdä tuleeko niistäkin tällainen ''harrastus.''
Jännää tämä nykyteknologia...
Avatar
Toon Link95
 
Viestit: 11
Liittynyt: 24.03.2011 00:00
Paikkakunta: Lahti

Re: Harrastuksesi?

ViestiKirjoittaja Maketsu » 29.03.2011 15:49

Moi, oon Maketsu ja olen yleisurheilija.

Olen harrastanut ihan taniaisesta (n. 6- tai 7-vuotiaasta) asti yleisurheilua. Yleisurheilu on kaikkien urheilulajien kuningas, se on fakta. <3 Mutta jooh, harrastan yleisurheilua ihan tosissani. Harjoituksia minulla on 5-7 kertaa viikossa, riippuen vähän millainen harjoittelujakso meneillään. Esimerkiksi peruskuntokausilla tulee 6-7 krt pääasiassa per viikko. Kisakaudella se pysyttelee lähempänä 5. Tavoitteenahan minulla on vain menestys. Päälajikseni sanoisin 300m ja 300m aidat. Olen niin lyhyt etten pärjää pika-aidoissa, vaikka niin toivoisinkin. Sniff ;_; Kesää tässä odotellaan ja kisakautta. Palava into olisi päästä SM-kisoihin kiillottamaan viime vuotinen pronssi-mitali. :)
Viimeksi muokannut Maketsu päivämäärä 29.03.2011 16:50, muokattu yhteensä 1 kerran
Hatter Gonna Hat
Avatar
Maketsu
 
Viestit: 313
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
Paikkakunta: #pkmn.fi

Re: Harrastuksesi?

ViestiKirjoittaja Wemps » 29.03.2011 16:32

Moi, oon Wemps ja olen jääkiekkoilija.

Olen harrastanut ihan taniaisesta (n. 4-vuotisaasta) asti Jääkiekkoa. Jääkiekko on kaikkien urheilulajien ylin kuningas, jumala ja maaorja, se on todistettu. Sillä myös tienaa, ja saa paljon helpommin naisia, kuin jollain yleisräpellyksellä.
...
Otetaanpa alusta.

Eli siis, olen harrastanu Kuningas Jääkiekkoa (huomaa iso alkukirjain) jo neljä-viisi weestä lähtien, kun isäni änki minut paikalliseen joukkueeseen. Alussa juttu oli vähän takkuamista, kun harkat olivat kymmeneltä aamulla viikonloppuisin, ja varusteiden pukeminen tuotti tiettä hieromista. Sitten kun joukkueessa oli / on vieläkin eräs / eräitä henkilöitä joiden kanssa ei kemiat ihan pelanneet yhteen, oli lähellä ettei ura tyssännyt jo 7-8vuotiaana, kun innostuin salibändystä. Äiti ja isä kuitenkin painostivat jatkamaan, ja sähly sitten jäi pois ajanpuutteen takia (nykyään sitten raidaan siinäkin lajissa isäni työpaikan joukkuueen harkoissa >:). Nykyään harkkoja 4-5 kertaa viikossa, plus 1-2 peliä ties missä päin Suomea.
Nyt kun ensikaudella saadaan vielä kolaaminen sallituksi niin pääsen nauttimaan tästä lievästä kokoerosta rakkaisiin kilpakumppaneihin nähden .

Toinen, ei ehkä ihan yhtä "cool" harrastus, on tietokoneet. Ei siis pelaaminen, vaan ihan "oikea" säätäminen, mihin tulee käytettyä (ainakin erinäisten lähteiden mukaan) liiankin paljon aikaa. Varsinkin kun sain lahjaksi tämän vanhan räppänäläppärin mihin innostuin asentamaan Linukan, on "säätäminen" vielä vähän lisääntynyt kun pääsi Winukan "helppokäyttöisyydestä" ja isän koneen "rikkoutumisvaarasta" eroon. Vielä kun jaksaisin Arch Linuxin tähän asennella niin katoaisi viimmeinenkin "helppokäyttöisyyden" pisara.

Ja sitten se pyhän kolminaisuuden kolmas osa, lukeminen. Sanoisin, että luen suhteellisen paljon (verrattuna muihin samanikäisiin (ainakin poikiin)) (tälläkin hetkellä kirja tuossa vieressä odottamassa viestin päättymistä), varsinkin jos vielä lasketaan että luen mielummin englanniksi. Fantasia on suosikkini, ja tietokirjat toinen minäni voisi hyvin tiivistää tämän selostuksen.
"Jos ei tiedä mitä eläytyminen tarkoittaa niin pitää ainakin väännellä naamaansa ja huitoa käsiä niin tulee hiukan taiteellista vaikutelmaa" - Rölli
Avatar
Wemps
 
Viestit: 679
Liittynyt: 01.11.2010 01:02
(: Kohti uusia tuulia.

Re: Harrastuksesi?

ViestiKirjoittaja Timantti » 31.03.2011 16:48

Moi, oon Timantti ja olen sohvaperuna.

...Ei.

Partio taitaa itselläni olla tällä hetkellä se ykkösharrastus. Hauskaahan se on kaveriporukalla kokoontua kerran viikossa puhumaan jotain turhaa ja välillä ehkä jotain hyödyllistäkin xP Aloitin... Seitsemänvuotiaana? En muista tarkkaan, mutta joskus silloin. Kyllä ne leirit on kivoja, eipähän kuluta koko viikonloppua koneella x3 Mutta siis valitettavan usein ihmisten tietämys partiosta koostuu lähinnä Aku Ankan Sudenpennuista, mutta me ei esimerkiksi
-käytetä hienoja pesukarhulakkeja ;_;
-suoriteta mitään sadan tähden merkkejä (normaalitkin merkit ovat harvassa x3)
-kutsuta johtajia millään ihmenimillä
-myydä pikkuleipiä (adventtikalentereita kylläkin)
-bongailla lintuja joka toinen päivä
-auteta mummoja tien yli xP
Joo.
Ensi kesänä menen sitten Jamboreelle Ruotsiin <3 Tulee aivan mahtavaa, koko maailmasta lähtee sinne kai jotain 30 000 ihmistä. Semi suuri leiri... Jos olisin ollut reilun kuukauden nuorempi, olisin ollut liian nuori osallistumaan, ettäh...
(Ja partio käy melkein liikuntaharrastuksesta, varsinkin leirit xP)

Kitaran soitto taitaa olla listalla seuraavana. Juuri viime keskiviikkona suoritin 2/3 -tutkinnon, nyt voi ottaa taas vähän rennommin. Olen soittanut kitaraa suunnilleen yhtä kauan kuin olen harrastanut partiota, että jonkin aikaa sitäkin on soitettu. Se tunne, kun tajuaa osaavansa jonkun, pari kuukautta sitten mahdottomalta tuntuneen kappaleen, on mahtava ^^

Kitaran kylkiäisenä tuli sitten musiikin teoria. Ei ihan yhtä mielenkiintoista, mutta kyllä senkin kestää :3 Ja kyllä se soittaminenkin on helpompaa, kun osaa teoriaa.

Teatteri on ollut myös yksi uskollisimmista harrastuksista, aloitin sen samoihin aikoihin kitaran ja partion kanssa. Olen teatterissa tutustunut muutamiin parhaista kavereistani, ja näytteleminen on muutenkin hauskaa.

Siinä olivat säännölliset harrastukset, mutta kyllä niitä muitakin on. Esimerkiksi kesällä rakastan pyöräilyä, viikossa voi hyvinkin mennä se 100km täyteen :) Lukeminen on minullakin yksi tärkeä osa elämääni. Myös piirtelen aina välillä, tosin olen yksi historian huonoimmista piirtäjistä (laadun näkee avassa, ettäh...).

Njoo. Jotenkin odotin pidempää viestiä, mutten nyt sitten jaksanutkaan kirjoittaa enempää. Ediittaan jos muistuu jotain tärkeää.
[15:30] <X-Pertti> Linux on niin surkee, ettei se tue edes viiruksia
Spoiler:
Black FC: 2065 3314 7808 (Paum)
Soul Silver FC: 2408 2255 0057 (Fred)
3DS FC: 5069-4361-4421
Wi-Fi -vaihtola
Lé Turinat (käy katsomassa!)
Avatar
Timantti
 
Viestit: 544
Liittynyt: 01.11.2010 10:19
Paikkakunta: Espoo
(: Hävisit pelin

Re: Harrastuksesi?

ViestiKirjoittaja WeohNatai » 31.03.2011 18:31

Heh, minähän olen harrastanut vaikka mitä pallopelejä n. viisivuotiaasta asti. Ensimmäisenä pelasin n. vuoden ajan futista, joka oli hauskaa niin kauan kun sitä jaksoi. Se nyt onkin loppujenlopuksi niin kettumainen peli, että eihän sitä semmoinen viisivuotias kakara jaksa innostua. Seuraavaksi tuli pesäpallo, jota olisi voinut ehkä nyt ajateltuna jaksaa kauemminkin. Pesiksessä joukkuehenki oli mahtava, valmentajat kannustavia ja harjoitukset riittävän rankkoja. Valmentaja oli tosi hyvä, laittoi tekemään kaikkea rankasti, mutta silti kannusti, toisin kuin esim. Hyvinkäällä (sori :D), minkä valkku huusi koko pelin ajan täysiä kaikkea idioottimaista pelaajille :D Sitten tuli lätkä, jota vieläkin harrastaisin, jos vain olisi aikaa. Mutta kun ei vain ollut :( Lätkä oli aivan ykkösharrastus, talviurheilua ja mailapelejä kuin diggaan. No, ulkonjäällä sitä aina tulee kiekkoa lätkittyä.

Sitten tällä hetkellä ehkä voimakkaimmin mukana oleva harrastus, musa. Tarkemmin se olisi kitara ja muut kielisoittimet. Niitä tulee rämpyteltyä aika runsaast päivän aikana. Teoriakin on jo aikalailla kunnolla hallussa, katselin tuossa äsken, että olen osannut 2/3:n jutut jo ikuisuuden, hitsit kun opettajallani (tietenkin on käynyt pop/jazzit, joten osaa kaikki tarvittavat teoriajutut) ei ole vielä tutkinto-oikeuksia :D No, eihän tässä mitään kiirettä ole, pääseepä vielä helpommin läpi. Tietenkin voisin etsiä jonkun muun, joka pitäisi tutkintoja, mutta ei nyt vaan jaksa :D Toisaalta nuotinlukuni vain on sen verran kuraa, että biisien melodiat/soolosäädöt eivät mene kovin hyvin lennosta... No, kyllähän ne tutkinnot vielä joskus tulee tehtyä.

Sitten olen myös aika aktiivinen jongleeraaja, pääasiassa diaboloa säädän. Sitä on nyt runsaan vuoden kunnolla säädetty, ja tyyli ja omat ideat alkavat olla jo ihan jänniä. Kohtahan se kolmenkin pyörittäminen on jo hallussa. Nyt ei jaksa selittää enempää, joskus mainostelen videoitani vielä täällä ;)

EDIT: Ai niin, on tarkoituksena aloittaa piano-opinnot syksyllä.
YouTubeni
Mainostan turinoitani <-- Lukekaa, ihmiset!
Avatar
WeohNatai
 
Viestit: 434
Liittynyt: 01.11.2010 08:14
Paikkakunta: Lahti
(: Stüldt håjt! :)

Re: Harrastuksesi?

ViestiKirjoittaja Mr.Hulabaloo » 31.03.2011 20:51

Tennis on paras kaikista lajeista. Voitko muka väittää, ettei sinua ketuta joukkuekaverit lätkässä? Tai eikö olekin tylsää aina juosta sitä samaa rataa ynpäri ja ympäri? Tenniksessä jokainen piste on erilainen ja jos tuleemturpaan niin voinsyyttää vain itseään.

Eli siis harrastan maailman parasta lajia, tennistä. sitä on tullut hakattua varmaan jo jollain asteella kolmivuotiaanakin. Myös lätkää olen pelannut, sen tosin lopetin pari kuukautta sitten ajan puutteen takia. Joskus hamassa menneisyydessä kolme vuotta sitten pelasin vielä jalkapalloakin, tosin siitä en jostain syystä ole koskaan pitänyt.

Tenniksessä olen Suomen rankingissa oman ikäisissä siinä kymmenen paikkeilaa, välillä vähän yli ja välillä alle. Ei tässä mitään aivan älyttömiä saavutuksia, jos ei lukuisia aluemestaruuksia ja kahta AlueCupin finaalipaikkaa lasketa. Mutta mitäs tässä kun kuitenkin tietää ettei Suomessa ole kuin kaksi tai kolme minua nuorempaa ihmistä, jotka ovat minua parempia tenniksessä.

Lätkässä en ole mikään paras ollut moneen vuoteen, koska treenimäärät jäänyt vähälle tenniksen takia. Mutta kyllähän joukkueemme voitti Alueen mestaruuden voittaen tepsin finaalissa ja kaksi Turku Turnauksen hopeamitalia löytyy myös hyllyltä.

Eli olemme päätyneet johtopäätökseen siitä, että tennis on parempi laji, kuin jääkiekko tai Yleisurheilu.
Kiinnostukseni Pokemoniin on laskenut rajusti. Jos minua ei enää täällä näy, niin haluan kiittää kaikkia mukavista hetkistä Pokemonin seurassa. Erityisesti haluan kiittää Pokemonniacia, koska ilman Johdatusta Kilpailulliseen Pokemoniin en olisi koskaan oppinut pelaamaan kilpailullista VG:tä ja täten en olisi varmaan edes rekisteröitynyt foorumille teidän kiusaksenne.

Jos into ei palaa, kiitos kaikille

-Hulabaloo
Avatar
Mr.Hulabaloo
 
Viestit: 102
Liittynyt: 01.11.2010 09:16
Paikkakunta: Turun lähellä

Re: Harrastuksesi?

ViestiKirjoittaja SnappiX » 31.03.2011 21:06

Harrastan taekwondoa, tuota kamppailulajien kuningasta. Kaverit tuskin ketuttaa kun otat yksin turpaan turnauksessa. Taekwondossa jokainen vastustaja on erinlainen ja jos tulee turpaan niin voit syyttää vain itseäsi.

Juu, siis aloitin taekwondon 7kk sitten ja minulla on tällä hetkellä keltainen vyö. Olen pelannut myös jalkapalloa (pokaali ja kultamitalli löytyy) sen tosin lopetin kyllästyttäeni siihen.
Taekwondo turnauksessa olen käynyt vain kerran ja silloinkin otin semifinaalissa turpaani :DDD, joten tästä voi päätellä etten ole mikään maailman paras taekwondoa harrastaja. Soitan myös kitaraa, mitä tulee rämpytettyä pari kertaa päivässä. Kitaraa olen soittanut nyt noin parisen vuotta.
Mr.Hulabaloo kirjoitti:Eli olemme päätyneet johtopäätökseen siitä, että taekwondo on parempi laji, kuin jääkiekko, tennis tai Yleisurheilu.

^fix'd
[22:29] <+keksik> snii snaa snappii
[22:29] <+keksik> snappi snappi sanp
Avatar
SnappiX
 
Viestit: 202
Liittynyt: 01.11.2010 11:56
(: Derpping :)

Re: Harrastuksesi?

ViestiKirjoittaja Rauno Repomies » 05.04.2011 22:43

Olen Rauno Repomies ja töissä Pasilan poliisiasemalla, tai sitten en :)

Olen harrastanut ties mitä näinä monina vuosina, joita olen harmikseni elänyt. Jalkapallo, koripalloa, uintia, karatea jne. Kuitenkin viime vuodet ovat mennee yleisurheilun parissa, jossa ole todella kova.

Piirinmestaruuksia löytyy monta sekä monta muuta eri väristä pm-mitalia. Sekä etelä-suomen kilpailujen voittoja mm. viime vuonna 3 kultamitalia kahdenkymmenen minuutin sisään :) päälajeina ovat pituus ja 100m kuitenkin heitän vielä keihästä jonkun verran. Viime vuoden SM-kisoihin en päässyt, koska reisi lihas oli pahasti revennyt ja lääkäri kielsi urheilemasta. Tämän vuoden tavoite on SM-mitali, koska Suomen huipulla on urheiltu oman ikäsissäni jo monta vuotta.

Toivottasti minusta kuullaan vielä. (itse rajasta :) )
Ree-ree-REEPOMIES ♪♫ Kaikkien naikkosten hillitön rakastaja ♫♫ Ree-ree-REEPOMIES ♪♪♫ Kaikissa paikoissa on aina ajoissa ♫♪ ja sisiliskot näytti ♪ huhatatatataa! ♪♫♫♪♫

Liity Repomiehen Ralli-talliin täällä: PowerPlay Manager
Avatar
Rauno Repomies
 
Viestit: 15
Liittynyt: 01.04.2011 20:49

Re: Harrastuksesi?

ViestiKirjoittaja NekoHennuli » 06.04.2011 00:59

Laulaminen:
Olen laulanut niin kauan kuin muistan.
Aloitin ns. treenauksen tuijottamalla Disney-elokuvia nokka ruudussa kiinni ja painaen kaikki laulut mieleeni. Niitä sitten kailotettiin joka puolella, oli tilanne mikä hyvänsä.
Teini-iässä aloin laulamaan "vakavammin", kun joka puolelta alkoi tulla kommenttia, notta taitoa ja lahjoja löytyy. Lukion aikoihin yritin kiperästi päästä konservatorioon opiskelemaan, mutta en kelvannut kuin "pedi-oppilaaksi" (Ns. harjoitteluoppilas musiikinopettajiksi opiskeleville.), mutta oli sekin parempi kuin mitään. Harrastin siis klassisen laulun opiskelua parisen vuotta lukion yhteydessä, ja on siitä kyllä ollut hyötyäkin.
Lukion jälkeen sitten harrastus jatkui paikallisen hevibaarin karaoke-illoista, joissa niissäkin tuli paljon kiitosta ja positiivista palautetta. Yritin jopa pari vuotta sitten Idolsiinkin, mutta enpä minä sinnekään kelvannut, kun nykyään tuo laulamisen taito mitataan rinnanympäryksellä ja nätillä kasvoilla.
Nykyään meneekin harrastus suihkulaulantana ja toisinaan töissä tupakkatuolla. Tympäseehän tuo, kun olisi intoa ja lahjoja laulaa, mutta mihkään en ole "tarpeeksi hyvä".

Piirtäminen:
Sama kuin laulamisessa, olen harrastanut tätä niin kauan, kuin muistan.
Aluksi pentuna suttasin jotain paperille, mutta joskus 9. ikävuoden tienoilla pistin ranttaliksi ja otin mallia piirrokseen. Kaikkien mielestä se oli hyvä. Aloin sitten tehdä niin uudestaan ja uudestaan, ja piirroksista alkoi kovaa kyytiä tulla laadukkaampia. Ja mitä enemmän piirsin tiettyä hahmoa, sen paremmalta se alkoi näyttää, kun jätettiin mallin ottaminen pois.
Yläasteelle mennessä oli internetin ihmeellinen maailma avannut oven anime-harrastuksen mahdollistamiseksi, ja mallikuvien tulostelu alkoi. Pikkuhiljaa aloin ottaa tiettyjä piirteitä hahmoista, joista sitten muokkasin oman tyylini, ja lopulta mallikuvien käyttö jäi pois yläasteen kuluessa.
Lukion aikana piirsin paljon, ja kokeilin jopa tehdä pari sarjakuva-strippiä. Ne upposivat kavereihin, kuin nyrkki silmään, ja siitä innostuneena aloin piirtää sarjakuvaa tosissani, ja sain hyvää palautetta, vaikka tyyli olikin hyvin yksikertainen ja ns. lapsekas.
Lukion jälkeen sitten tulikin masentuneen paperit kouraan, ja inspiraatio katosi hus pois. Nykyään piirrän hyvin harvoin, ellei jotain sopivaa inspiraatiopiikkiä tule. Töitä on ihan pirusti kesken, mutta ei ole intoa/halua tehdä niitä loppuun. Pitäisi saada sitä inspiraatiota ja motivaatiota.
Meow!
Avatar
NekoHennuli
 
Viestit: 283
Liittynyt: 22.03.2011 19:55
Paikkakunta: Ljusdal

Re: Harrastuksesi?

ViestiKirjoittaja Suicca » 06.04.2011 03:34

Voii ettäh, sanoi Lappu, joka ratsastuksen aloitti pienen pienenä prinssinakkina.

Ratsastusta tosiaan olen harrastanut - pikaiselta arviolta - 15 vuotta; enemmän kuin olen koulua käynyt..! Olin kolmivuotias kun eräänä helmikuisena päivänä vuonna 1996 kun miut hevosen selkään nostettiin ensimmäistä kertaa. Samaisen vuoden kuluessa perheeni etsi läheisiä talleja, kunnes löytyi se yksi ja oikea: Sipoon ja Vantaan rajalla sijaitseva Tirskun talli. Autolla matka kesti kymmenisen minuuttia, ja pyörällä sinne polkaisi puolessa tunnissa. Viimeisten muutaman vuoden aikana sain tuntuman esteistä (pienistä ristikoista lähinnä) ja hoidin ponia ennen kuin talli muutti läheltä Turenkiin. Perään vaan, sanoimme siskon kanssa, ja onneksi isämme suostui ehdotukseemme. Tänäkin päivänä käymme tiistaisin ratsastamassa Turengin ratsastuskoululla pari tuntia.

Olen siskon kanssa kilpailleet tallin estekilpailuissa (60 sentistä aina siskon 90 sentin luokkiin) vaihtelevin tuloksin, ja vanhempi hörhö on muutaman vuoden ajan käynyt myös tallin ulkopuolisissa seura- ja aluekilpailuissa - sielläkin vaihtelevin tuloksin. Vastoinkäymisiä olemme kokeneet putoamisten ja puremien merkein. Tällä hetkellä pahimman tapaturman jäljiltä siskoni kulki viikon kepeillä nyrjähdettyään nilkkansa, ja hän ei edes pudonnut. Omaa vuoroa odotellessa, siis.


Videopelit ovat olleet osana elämääni siitä lähtien, kun sain pieniin sormiini Pokémon Yellowin. Alunperin peli oli minun ja siskoni yhteinen, mutta toisen innon lopahtaessa kokonaan oli konsoli ja peli kokonaan nuoremman armolla. Pokémonien lisäksi pelaan erittäin mielelläni Final Fantasy ja Kingdom Hearts -pelisarjoja, mutta hyllystäni löytyvät myös legendaariset Crash Team Racing ja Ōkami.


Valokuvauksen aloitin varsinaisesti alunperin seuratessani siskoni ja hänen ystävänsä jalanjäljissä. Muistikortille tallentui niin hyviä että huonojakin hetkiä. Varsinainen into iski suorittaessani syksyllä 2010 valokuvauskurssia, jonka aikana opiskelijat käsittelivät järkkäreitä. Aivopestyäni siskoni saimme isämme ostamaan paketin jouluksi. Uuden kameran ansiosta kuvien laatu on parantunut merkittävästi entisistä pikselimössöistä, ja tulokset ovat näkyvissä deviantArt -tililläni.
Hydreigon syö siu aivot.
YouTube || DeviantArt || Tumblr
"Nothing is true, everything is permitted."
Avatar
Suicca
 
Viestit: 182
Liittynyt: 05.11.2010 19:37
Paikkakunta: Vantaan eri nurkat.

Re: Harrastuksesi?

ViestiKirjoittaja X-Pertti » 27.10.2011 17:23

Minä harrastan partiota joukossa, johon on tungettu kolme nörttiä (joihin kuuluu minä, paras kaverini ja vanhasta koulusta yksi parhaita ystäviä), yksi aika perus hyvä tyypppi ja tyyppi joka on partiossa vain, koska hänet pakotetaan. Suunnilleen tällä kokoonpanolla ollan oltu about 3 vuotta.
Ja sitten harrastan TaeKwonDoa Suomen yhdessä suurimmista TKD-seuroista, Varkauden TaeKwonDossa.
Avatar
X-Pertti
 
Viestit: 692
Liittynyt: 29.11.2010 23:00
(: :(

Re: Harrastuksesi?

ViestiKirjoittaja Slayer » 27.10.2011 21:57

Korpinärhi kirjoitti:Minkä ikäisenä olet aloittanut nykyiset harrastuksesi tai mitä olet harrastanut? Mitä harrastuksesi on sinulle antanut tai oletko saavuttanut siinä jotain? Mikä tekee harrastuksistasi sinulle niin tärkeitä? Näihin kysymyksiin ei ole mitenkään pakko vastata, kunhan kerrot harrastuksistasi jotakin


Joskus pienenä tuli harrastettua partiota.Toverit oli menossa niin minä menin mukaan. Ei mulla muutakaan sillon ollu. Meil oli jännät johtajat. Kerran oltiin kukkotappelua sisätiloissa ku sitä kihot ehdotti ja sitten meidän piti pyytää toisiltamme anteeksi tappelun päätteeksi. Sit oli jokunen leiri joista on enää hämärä muisto. Myöhemmin se loppui samasta syystä kuin alkoikin. Ei kavereita kiinostanut niin päätin etten miekään jatka.
Lapsikuoro on toinen ja siitä kirkkokuoro, jotka ovat jääneet muistoihin. Ääni on jotenkin tallella, mutta ei enää tuu avattua ääntä kuten pitäisi ennen laulua...ehkä sen takia ettei sitä tartte enää esittää kellekkään. Laulan välillä omaksi ja joskus lauloin muille niiden huviksi. Käytiin lapsikuoron kanssa virossa keikalla kun olin jotain 10. Kirjoittelin siit päiväkirjaakin...kun löytäisin sen vielä. Pelattiin poikien kaa korttia illalla ja päivemmällä harjoiteltiin laulamista. Liittyessäni kirkkokuoroon huomasin lapsikuoron johtajamme olevan myös siellä. Myös oma äitini laulaa kirkkokuorossa, joten sinänsä siellä ei ollut ihan outoa sakkia. Yhden levyn taisimme minun aikana tehdä. Jännyyttä...

Ennenkuin muutin Turkuun olin pelannut joskus pokemon korteilla liigassa. Se taisi alkaa kaverista, joka näytti mulle lehtileikettä pokemonliigasta. Olin teini, mutta niin erilainen sellainen, että kiinostuin ja halusin koittaa. Korttipakan tekemisestä aloin pitämään heti. Siitä on lähtenyt ylipäätänsä kaikenlainen korttipeliharrastus. Jokainen pakka kertoo persoonasta. Ainakin omalla kohdallani. Pelasimme kavereiden kanssa ennen liiga-aikaa syrjäkylillä ja teimme mitä eriskummallisempia pakkoja, vaihtelimme kortteja ja pelasimme vielä lisää. Kun tein deoxys setin deoxys korteista mahtavan pakan(siinä oli myös medicham) olin ihan innoissani. Kun aloitin liigan luulin että pakkani oli todella kova. Olin niin väärässä kuin ihmisen kaltaiset olennot voivat olla. IP pelasi silloin muistaakseni Scizor ex pakalla. Itse sain kunnollisen pakan vasta Dark Tyranittaresta. Olen alkanut tykkäämään tyriksestä siitä lähtien. Se tuo hyviä muistoja mieleen. Tuli siin vahingossa mew exällä voitettua hp prellukin(pakko nostalgian vuoksi katsoa täs välis millanen lappu se olikaan... ... ...AAAAAW). Aloin siis pärjäämään turnauksissa. Yksi sm taisin olla kuudes. Olisko ollu sama turnaus jossa Hero menetti hermonsa minuun ja Marstio oli vallassa. Pikkuhiljaa kiinostus kuitenkin hiipui.

Pokemonin ohella pelasi vieressä Duelmasters-liiga ja välillä tuli yugiohiakin. En ymmärtänyt peleistä mitään, mutta katselin pelejä mielenkiinnolla odotellessani pokemon-liigan alkua. Sain hyviä kavereita liigasta. Yksi alkoi kutsua minua veljekseen kun pelasimme molemmat pimeyspakkoja. Olin hämmentynyt, mutta hyväksyin asian. Meni aikaa ennenkuin sain rakennettua tuli/pimeyspakan, jolla aloin saamaan turnausvoittoja. Voitin 8 turnausta putkeen. Aloin ymmärtämään että korttipelaaminen oli oma alani. Liigapäällikkölle tuli oikeita töitä joten hän jätti dm liigan minulle ja "veljelleni". Yugioh liiga meni yhdelle toiselle tyypille, jonka kanssa olemme nyt oikein hyviä kavereita. Aloin sivussa opettelemaan Yugiohia,koska tiesin dm:n kuolevan. Ei olisi kauaakaan, kun kortteja ei enää myytäisi suomessa. Olin todella surullinen. Aloitimme yugioh-liiganvetäjän kanssa pelaamaan Naruto-korttipeliä. Ihastuin uuteen korttipeliin ja perustin liigan. Peli sai kivasti pelaajia ja lopulta porukka hajaantui. Jotkut pelasivat vain Narutoa ja lopettivat Yugiohin ja jotkut eivät edes halunneet aloittaa narutoa. Osa pelasi molempia, kuten minä.
DM liigan hajottua siis keskityin Yugiohiin ja Narutoon. Ei kauaa aikaa ole nykyiseltä kun Yugioh liiganvetäjä joutui muuttamaan Raumalle ja jätti Yugioh liiagnvetäjän hommat minulle. Olin yksi liigan parhaita pelaajia kaiken lisäksi. Mikäs siinä, lisää kokemuksia. Jouduin opettelamaan turnaus softan ja kuuntelemaan kun porukka tulee jonossa; kuka kysyy apua pakkaansa, kuka haluaa pelata, kellä kiinostaa mikäkin kortti vaihtoa varten...yhtäkkiä olin kaiken keskipiste. En tajunnut sitä itsekkyydessäni. Minua jopa kuunneltiin ja kunnioitettiin ja päätin ottaa saman asenteen. After all, kaikenlaiset pakat muuttuvat ajan myötä pelattaviksi, kunhan siihen jaksetaan panostaa. Olen elävä esimerkki Yugoh pelaajasta joka voittaa populaa vasemmalla kädellä ilman metaa. Okei tein mie myöhemmin testiä varten(ja piestäkseni ärsyttävät hesalaiset). Yugiohissa aloin käymään ulkopaikkakunnilla pelaamassa, kuten seinäjoella, josta voitin ensimmäisen pelimattoni. Olin yllättynyt miten hyvin pärjäsin ulkopaikkakunnalla. Voitin kaikki muut paitsi viimeisen matsini. Paljon myöhemmin Kouvolaan katkaisemaan hesalaisten voittoputki sijoittumalla 3 sijalle. Olin huolella iloinen. Varsinkin kun voitto-lahjakortilla sain viimein kauan etsimäni pelin: Final Fantasy Crisis Core. Myöhemmin pääsin tuomaroimaan SM kisoja. Osittain harmitti sillä uskoin että olisin pärjännyt. Värikkään päivän jälkeen sain boxillisen buustereita, joka teki minut super onnelliseksi. Pojat katto kieli pitkänä kotimatkalla että mikä se siinä ollilan kainalossa pilkistää. Nykyään siis johdan Turun Yu-Gi-Oh!-liigaa ja katson kun pienet nyyppäni kasvavat ja kehittyvät voimakkaiksi. Sain eilen yhdeltä yhden matsin kolmesta turpaanikin. Olin iloisesti yllättynyt, mutta korjasin sentään kunniani voittamalla 2 muuta.

Korttipeleistä olen pelannut myös kh-korteilla ip:tä vastaan ja mtg korteilla...on kai niit enemmänkin, mutta mie harrastan...ainiin Wow korteillakin on värkätty. On Roque-pakka koossa<3

Korttipelejä ennen harrastin Roolipelejä. Vanhempieni avioeron ja äitini "kädettömyyden" takia kasvuni on aina tapahtunut kaveripiirin kautta enimmäkseen. Joten ensimmäinen roolipelini oli viikinki-aiheinen. Seilasimme pitkin Suomea ja valloitimme kyliä ja otimme Norjalaisilta pataamme. Joku jostain syystä oli päässyt maagiksi ja pojat teki reilut tappaen tyypin maagihahmon heti kun tämä ei ollut paikalla. Kun kerroin aiasta tuli ragea niin että soi. Hukuin ja muutuin kalaksi ja ennenkuin pääsin virtaan kutemaan kivasti, minut muutettiin takaisin ihmiseksi...voi tylsäääää. Peli päättyi käytännössä siihen kun totesin että mulla on tylsää pojat, eik alettais tapella ajan kuluksi. Yks pelaaja lahtas kaikki Excalibur-miekalla...jessus. Pääsin peliin ja kaveripiiriin serkkuni avulla. Pienenä serkkuni piti kaiken maailman pokemon, salapoliisi jne kerhoja. Pidin häntä nerona ja tein kaikkea kunhan saisin olla tämän kaveripiirissä mukana...naivia tiedän. Kaveripiiriin tuli lisää ja lisää porukkaa ja pääsin kahteen larppiinkin. Samoihin aikoihin löysin netin välityksellä erään kaunottaren joka oli ilmeisen ihastunut minuun. Olin jotain 16-17. Hänen avullaan pääsin tutustumaan ropeconiin. Olin kuin kotonani. Kaikki suomen nörtit suurinpiirtein samassa paikassa...dude...mä todella olin kotona. Larppasin, pöytäpelasin dnd:tä ja kävin jopa ropeconin tanssiaisissa vetämässä pornopolkkaa...olin hurmoksessa. Siitä lähtien Ropecon on ollut joka vuotinen rituaali ja siitä ei vaan luisteta. Tosiaan hetken pelattuani rohkaistuin pitämään omia pelejäni ja otin palautetta vastaan kehittääkseni lisää scenaarioitani. Aloitin oman foorumiroolipelin joka pyörii vieläkin(4 vuotta jo...wuhuu). Sen kautta tutustun lisää uusiin ystäviin ja loin yhä nerokkaampia scenaarioita. Aloin käymään pj luennoilla ropeconissa. Seurasin muita pelinjohtajia ja punnitsin niiden ja luentojen pohjalta miten hyvä peliscene tehdään. Nykyään se on luontainen kykyni. Luon puolentunnin scenaarion tyhjästä viidessä minuutissa ja siitä se jatkuu luonnollisesti eteenpäin sen suuremmin suunnittelematta. Nykyään johdan myös seuraa jonka kanssa aikanani aloitin entisen johtajan lähdettyä tampereelle opiskelemaan.


Olen nyt 22 ja olen sisäistänyt suurinpiirtein miten haluan elää. Ja rooli- sekä erityisesti kortti- ja pöytäpelaaminen siitä ovat ehdottomasti se lähin asia sydäntä ja se on tuonut minulle rikkaita muistoja ja kokemuksia, hienoja ihmisiä, jopa sellaisia joita voisi kutsua uudeksi perheeksi...joko tää jauhaminen vois loppua toistaiseksi?
True Fighter never gives up. He/She is true victor in the end.
Miun vaihtarit
Blogini
Avatar
Slayer
 
Viestit: 146
Liittynyt: 16.01.2011 16:42
Paikkakunta: Apinoiden planeetta

Seuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 56 vierailijaa

cron