Harrastuksesi?

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Harrastuksesi?

Metsästys ja kalastus
6
2%
Vaeltaminen, retkeily
6
2%
Muu luontoharrastus
10
3%
Liikunta
43
14%
Moottoriurheilu
4
1%
Tanssi, teatteri
4
1%
Käsityöt
9
3%
Perinteinen kuvataide
20
6%
Mediataide
6
2%
Valokuvaus
12
4%
Musiikki
33
10%
Kirjallisuus, kirjoittaminen
25
8%
Keräily
19
6%
Kortti- ja lautapelit
28
9%
Videopelit
65
20%
Tiede
10
3%
Muoti
2
1%
Jokin muu, mikä?
16
5%
 
Ääniä yhteensä : 318

Re: Harrastuksesi?

ViestiKirjoittaja New Legend » 28.10.2011 08:25

Minä olen Tomppa, tavallinen tavis datis ;d

No ei nyt aivan. Siis olen harrastanut 6 vuotiaasta lähtien Karrrratea suht aktiivisesti, paitsi nyt lähiaikoina. Muutto pistää päälle.
Pallopelejä, esim futista aina kesällä perheen kanssa, samoin jääkiekkoa talvella kehässä. Tennistäkin tulee pelailtua ja meillä on oma koristeline,
sitäkin käytän : D Lisäksi löytyy puruilla täytetty nyrkkeilysäkki johon käyn välillä rageemassa xPP + puntinnostopaikka... Ja välillä tekee mieli parkourata
tai leikkiä Assassins Creediä niin teen jotain "hullumpaa"... Niin ja sitten on leuanvetotanko xD Juu ja sitten vielä sähly. Pelaan sitä ulkona itse tehtyyn maaliin ;P

Elikkä siinä oli urheiluni. Kiteytettynä käyn lähes säännöllisesti Karatessa ja sitten näitä muita lajeja perheen kanssa silloin kuin huvittaa ja voi.


Ja "harrastuksiini" kuulu ehkä pelailu, nyt muuton alla pelaan vain 1-2h, tahtoisin pelailla 3-5h. Pelejä en nyt mainitse...
Tai no ehkä lyhenteillä; Mw2,AC2 + Brotherhood, WaW,Mw,BO.

Siinä ne kait oli :>

EDIT:No eipäs ollutkaan. Puhutaanpa Pokemonista.

Sain 7-8 vuotiaana siskoltani keksiboxillisen Pokemon TCG -kortteja. Siinä boxissa oli mm. Ancient Mew, jota jumaloin. 1. luokalla Haarajoella en vienyt kouluun vielä korttejani, koska meillä oli koulussa muita hullutuksia; Beyblades!! Ne olivat kova sana. Beybladeillä roskiksen päällä tahi maassa, missä vaan (lol). Jopa nelosluokkalaiset pelasivat sitä. Ensi vuonna muutinkin jo uuteen kouluun. Siellä ei ollut mitään hyrriä, siellä oli leikkejä No, sain yhden kovis kaverini innostumaan Pokemonista. Kävimme välillä 3 kilometrin pyörälenkkejä Haarajoen K-kauppaan, jossa myytiin Diamond&Pearl settejä. Tästä varsinainen TCG pelaamiseni alkoi. Vaihtelin kaverin kanssa kortteja ja käytiin ostamassa lisää viikkorahoilla. Välillä vietiin kortit kouluun ja pyydettiin muitakin tuomaan omansa. 4-5 luokan paikkeilla sitä alettiin pitämään nolona. Minä en sitä niin nähnyt. "Kovikset" kiusoittelibat välillä minua, jos kysyin kaveriltani että "tuotko poksukortit huomenna kouluun?"... lol again
Btw myös veljeni osti Pokemon kortteja. Me molemmat ostimme valmiit 60 kortin pakat ja opettelin näin perussääntöjä. Ostin vieläpä Gameboy SP:lle sopivan Pokemon TCG -pelin. (Se on muuten hyvä. Paras pakka joka voittaa n. 9 ottelua 10stä on Hitmonchan ja Aerodactyl kombotus. Hitmonchan ainoa basic, se tulee pakolla alkuun. Sitten nopeasti Aerodatylin poweri peliin; kukaan ei voi enää evolvoida pokemoniansa.( vai oliko se aktiivista pokemonia...) Kuitenkin, sitten tykitetään 40 damagea Hitmonchaneilla ja voitetaan vastustajan basicit.) Opin lisää pelaamistaitoja. Sitten kun ei kouluun "uskaltanut" kortteja viedä, lähdin etsimään liigaa. Ja kuinka ollakaan, Tuusulan liiga avattiin! Sain kerran jopa suostuteltua sen kaverini käymään liigassa. Noh, aluksi hän oli noin 30 min aktiivinen, mutta koska liigalaiset halusivat formaatissa olevia kortteja, ei hänen vaihtonsa sujunut, sillä hänellä oli "legendoja" ja EX-kortteja. Minä ja hän keräsimme legendaarisia pokemoneja.
Loput tunnit hän vain istui sohvalla ja halusi pois XD Ymmärrän, hän on kovis, ja ei muuten pitänyt Samppa123:n lähellä olemiesta. Hän sai jopa jongun Judokan niin rageihin, että hän löi veljeäni. (No siis veljeni suostui tähän, siis halusi testata kuinka kovaa tämä tyyppi lyö.) Veljenihän alkoi vain nauraa hänen lyönnilleen, kaverini haukkui häntä ja random lähti pois. ;D hoho
Tuusulan liiga meni kuitenkin kiinni. Voi sitä MURHETTA! En enää lähtenyt muihin liigoihin, sillä ainoa lähellä oleva oli Hygen liiga, ja pelkään sitä xP
Peli-iloni alkoi sammua. Kävin vain enää muutamassa turnauksessa ja vaihtelin postin välityksellä. Sitten, vuoden 2011 Helmikuussa, tuli uusi foorumi, sitten olin "lopullisesti" kyllästynyt Pokemoniin.
Pidin melkein puolen vuoden tauon. Välillä katsoin mitä uusia sarjoja oli tullut. Mutta vasta Heinäkuun puolella minua alkoi kiinnostaa taas. Olin mökillö vanhempieni kanssa, läppäri nokan edessä jolla selailin Pokemon foorumin läpi. Huomasin Reshiramin : Nyt pelit pystyyn! Minulla oli jo 3 Typpistä, ja koska veljeni lopetti pelaamisen, niin löytyy melkein kaikki trainer-enginetkin.
Tarvitsin siis enää vain Reshiramit, ja tällä pakalla on kuulemma ollut loistava menestys turneissa. Aloin käydä foorumilla vaihtelemassa, mutta en vieläkään uskaltaudu liigaan. No, pakkani on jo valmis, lähden Tampereen BRään. Siellä nähdään pelittääkö. Jatkan vaihtelua postinkautta, ja ehkä joku kaunis päivä lähden mopolla liigaan. Pelaan ainakin tämän formaatin, jos Typhlosion voittaa.

Kiitos jos jaksoit lukea elämänkertani! ;D
Avatar
New Legend
 
Viestit: 210
Liittynyt: 01.11.2010 16:30
Paikkakunta: Uusimaa
(: :)

Re: Harrastuksesi?

ViestiKirjoittaja Mecha » 26.11.2011 01:23

Harrastan lähinnä erillaisia pelejä kuten keräilykorttipelit (aloitin 15v MtG:stä), miniatyyritaistelupelit (myös 15v aloitettu 40k:sta) ja videopelit (aloitin 7 vuotiaana kun sain Amiga 500 koneen), mutta harrastan myös keräilyä. Keräilen lähinnä gunplata (aloitin 2008) ja toimintafiguureja kuten Robot Damashii figuurit (aloitin 2009).
Somethings never change.

It was already broken when I got here.
Avatar
Mecha
 
Viestit: 25
Liittynyt: 14.08.2011 17:43
Paikkakunta: Vantaa

Re: Harrastuksesi?

ViestiKirjoittaja Rapidash » 07.09.2012 20:22

Harrastan päätoimisesti ratsastusta ja hevosten hoitoa. Siinä sivussa kaikkea pientä, esim. keräilyä, mangan lukemista, dataamista, (juopottelua), piirtämistä, ja niin edelleen...
Avatar
Rapidash
 
Viestit: 12
Liittynyt: 07.09.2012 15:01

Re: Harrastuksesi?

ViestiKirjoittaja Pikapika » 07.09.2012 23:38

Pokemon se on, so easy. Harrastan myös pyöräilyy sun muuta.
Avatar
Pikapika
 
Viestit: 638
Liittynyt: 07.11.2010 11:24
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Harrastuksesi?

ViestiKirjoittaja JayEm » 12.09.2012 11:16

Pokémon, videopelit, sarjakuvat (sekä lukeminen että piirtäminen), dataaminen...
Need I say moar?
Avatar
JayEm
 
Viestit: 851
Liittynyt: 05.10.2010 10:14
Paikkakunta: Jyväskylä
(: I used to be a league leader, but then I forgot how

Re: Harrastuksesi?

ViestiKirjoittaja Illusions » 14.10.2012 12:18

Tällä hetkellä ei mitään merkittäviä harrastuksia, koska koulunkäynti vie kaiken ajan. Se aika mitä nyt yli jää kuluu lähinnä kirjoittaessa kämäistä tarinaani (kirjailija olisi ihana ammatti), videopelejä pelatessa (nörtti!), lukiessa ja musiikkia kuunnellessa. Niin ja tietysti nyt silloin tällöin piirtelen. Joukkoon ei kuulu mitään kovin liikunnallista paitsi aktiviteettien välillä peffan nostaminen penkistä.
3DS FC (ORAS & Sun): 2165-6407-2700
2DS FC (Moon): ?

Ei tule tosin enää paljoa pelailtua poksua. Jos mitään. Valehtelin oikeesti oon nolis ja annan elämän valuu viemäristä alas ku pelaan vaa 24/7
Avatar
Illusions
 
Viestit: 375
Liittynyt: 11.07.2012 16:32
Paikkakunta: Helsinki
(: K18

Re: Harrastuksesi?

ViestiKirjoittaja Vilsu » 15.10.2012 00:24

Dotaus ei ole harrastus, se on työ.

Muuten harrastan muiden videopelien pelausta.
[20:52] (@JeasonFire) voisit sanoa ihan mit� vaan j�rjet�nt� forkil ja kaikki uskoo sua koska reputation
Avatar
Vilsu
 
Viestit: 386
Liittynyt: 01.11.2010 08:59
(: Allons-y!

Re: Harrastuksesi?

ViestiKirjoittaja Oshawott » 16.10.2012 19:42

Harrastan tanssia ja kuvataidetta, ihan kunnon harrastuksina.

Mutta vapaa-ajalla:
-valokuvaan
-dataan
-bloggaan
-piirrän
-ulkoilen
-tanssin
-kuuntelen musiikkia
-videopelaan(Pokémon)
-pelaan Pokémon-korteilla
-luen
-katson Tv:tä tai Pokémon-elokuvia
It's just me~

Pokémon<3
Avatar
Oshawott
 
Viestit: 176
Liittynyt: 30.09.2012 15:41

Re: Harrastuksesi?

ViestiKirjoittaja Oshawott'97 » 24.10.2012 19:35

Kamppailulajeja olen harrastanut monenlaisia: perus painia, karatea, vapaaottelua - nyt olen treenannut noin 2 vuotta Brasilialaista jujutsua ja lukkopainia enkä aio lopettaa, kun ensimmäistä kertaa elämässäni tunnen löytäneeni sen(nuo kaksi ovat niin samanlaiset lajit, että luen ne yhdeksi) oikean harrastuksen jota haluan jatkaa, ja jota on oikeasti kiva harrastaa. Keltainen +4 vyö löytyy tällä hetkellä, aktiivisista junioreista korkein. Toivottavasti pian oranssi, sitä odotellessa :) Jonkunlaista menestystäkin tässä on tullut, mm. Lukkopainin SM-pronssi tältä vuodelta ja ei-niin-virallisesta-kisasta kesällä kultaa. Taas valmistaudutaan SM kisoihin.. -3-
Jos ei sitten treenit/oheisharjoitukset pukkaa päälle niin sitten tätä Pokémonia pelailen DS:llä ja korteilla netissä, sekä katselen jaksoja :)
Spoiler:
friend code whitessä on 2323 4160 8571, saa lisätä :)
Avatar
Oshawott'97
 
Viestit: 17
Liittynyt: 16.10.2012 23:14
Paikkakunta: Pihtipudas

Re: Harrastuksesi?

ViestiKirjoittaja Pimee Umbba » 05.11.2012 01:12

Harrastuksia on, paljonkin, joista joitakin aktiivisemmin ja joitakin harvemmin.

Mainitsen ensiksi Cosplayn, jota on noussut harrastuksena ylimmälle tasolle. Kyseisen "otaku-hörhöjen" harrastuksen aloitin 2009 kesänä, kun tutustuin kahteen nykyiseen hyvään ystävääni. Aloitin cossaamisen Kemin Kitaconissa ja ensimmäinen hahmoni oli Ichigo Kurosaki sarjasta Bleach. Kuten suurin osa muistakin aloittelijoista, yritin saada mahdollisimman oikean näköisen lopputuloksen. Äidin kanssa käytiin ostamassa kangasta ja vietiin se ompelijalle työstettäväksi. Miekka tehtiin isäpuolen kanssa. Kitaconin jälkeen cossaaminen ylestyi ja 2011 vuoden loppupuolella aloin tekemään kaavoituksesta asti itse kaiken.. Eli niin ompelua, kun käsitöitäkin on tullut harrastettua tämän ohella. Nykyisin tavoitteena on nousta Suomen parhaimmiston joukkoon ja en voi kieltääkkään, että sitäkään en tule piettämään kattona. Seuraavaa cossia olenkin työstämässä Desucon Frostbiteen helmikuulle.

Urheilua on tullut myös harrastettua. Ala-asteella muiden ikäisten poikien kanssa tuli harrastettua jalkapalloa ja sählyä, mutta kumpaankaan en kiinnostunut paljoa. Nykyisin tulee juostua+hölkättyä ja käytyä salilla silloin tällöin. Koripalloa tahtoisin myös alkaa harrastamaan tulevaisuudessa, mutta aikapa näyttää! Myös amerikkalainen jalkapallo on aina vähän kiinnostanut~!

Ja kun jonkin tasoinen nörtti olen, niin myös pelaamista pidän harrastuksena. Tietokoneella tulee vietettyä aikaa Steamin parissa, josta tulee testattua erinlaisia pelejä. Tällä hetkellä eniten varmasti vie aikaa häpeämättä World of Warcraft, jota pelailen parhaan ystäväni ja veljeni kanssa kolmestaan. Mikäs sen rentouttavampaa, kun istua koneelle, pistää skype päälle ja nauttia kaakao kuppi kädestään Azherothin maailmasta kahden loistavan ihmisen kanssa! (: Myös Wiillä ja PS3 tulee silloin tällöin pelattua. Lempisarjat ovat mm. The Legend of Zeldat, Kingdom Heartsit ja muut yksittäiset pelit.
Porukka Kasaan! Cosplay Ryhmä
||One Piece||Bakuman||Fairy Tail||Katekyo Hitman Reborn||
Pokémon Black FC: 3009 7318 7437
Avatar
Pimee Umbba
 
Viestit: 80
Liittynyt: 01.11.2010 15:56
Paikkakunta: Sodis

Re: Harrastuksesi?

ViestiKirjoittaja Eregorn » 05.11.2012 23:10

Vapaa-ajallani:
- Opiskelen kasveja, matelijoita ja selkärangattomia.
- Tarjoan netissä ja sen ulkopuolella ilmaista sukujen/lajien tunnistusapua.
- Kasvatan pienimuotoisesti matelijoita ja selkärangattomia.
- Kuuntelen instrumentaalista musiikkia, käyn konserteissa.
- Matkustan, tuon jonkin verran eläimiä Suomeen muualta Euroopasta.
- Bongaan ulkona kasveja ja matelijoita.
Yms.

Tällä hetkellä aikalailla kasvi-ja matelijapainoitteista elämää. C:
Avatar
Eregorn
 
Viestit: 12
Liittynyt: 08.11.2010 08:29
Paikkakunta: Satakunta

Re: Harrastuksesi?

ViestiKirjoittaja Bu_fu » 26.12.2012 01:51

Omiin harrastuksiin kuuluu Pokemon ja Yu-Gi-Oh korttipelin pelaaminen sekä Playstation 3 pelien mättäminen.
3DS Friend Code: 1006-2879-2331 (Toni)
Avatar
Bu_fu
 
Viestit: 117
Liittynyt: 04.08.2011 17:47
Paikkakunta: Heinola/Lahti

Edellinen

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 55 vierailijaa

cron