Yleinen Hehkutus-palsta!

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Rayquick » 25.02.2011 21:28

Nyt on pakko hehkuttaa että Äitini tilasi tänää Pokemon white version:nin puolenkuunpeleistä :D
I'm not back... I'm just passing through.
Avatar
Rayquick
 
Viestit: 478
Liittynyt: 28.11.2010 19:31
Paikkakunta: Nivala
(: Silimitön voima! :)

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Heiccu » 25.02.2011 22:20

Mulla on vaihteen vuoksi useita pieniä iloitsemisen arvoisia asioita :3
Aloitetaan siitä, että järkyttävä flunssani alkaa olla tiessään. Vielä alkuviikosta ja viikko sitten olo oli niin järkyttävä, ettei elämisestä tullut yhtään mitään. Kurkku oli niin kipeä, etten pystynyt puhumaan ja kolmeen päivään en saanut suusta alas muuta kuin vettä, mehua särkylääkkeen kera, jos sitäkään. No nyt on enää pieniä yskän ja nuhan rippeitä jäljellä.
Toiseksi voisin vähän iloita hiihtolomastani, tai mikä "opetusvapaa viikko" se nyt korkeakoulussa onkaan. No joo, keskiviikosta asti olen lomaillut, mutta täytyy noita kirjallisia töitä saada tehtyä sekä luettua tenttiin. Mitään erityisempää tekemistä ei ensi viikolle ole, jossain välissä käyn lataamassa Celebin kaverin kanssa ja lepäilen.
Ja niin, B/W:n julkaisuunhan on enää tasan viikko aikaa! Ai että, miten olenkaan jaksanut odottaa viime kesästä asti. Peliä en aio ennakkotilata, sillä minusta on paljon kivempi käydä ostamassa pelit just julkaisupäivänä suoraan kaupasta, se tunne sinä hetkenä kun on maksanut oman pelinsä on aivan mahtava.
Viimeisin ilonaiheeni tällä hetkellä on se, että sain just katsottua Higurashi no naku koro ni-animen loppuun, siis tän ensimmäisen kauden sarjasta. Ja mikä tässä on niin ilahduttavaa? No kun meikä ei ole tainnut katsoa yhtä ainuttakaan animesarjaa [Pocket Monstersia ja Tanoshii Moomin ikkaa/Bouken nikkiä lukuunottamatta], tai yhtään animesarjan tuotantokautta alusta loppuun. Oikeasti, hyvin harva anime on kiinnostanut minnuu niin paljon, että täytyy nähdä se kokonaan. Olen kyllä joitain jaksoja esim. Uminekoa ja Narutoa ja vastaavia katsonut, muttei iskenyt :'D Higurashi oli nyt ensimmäinen ja olen äärettömän ylpeä itsestäni. Seuraavaksi sitten Higurashi no naku koro ni kain kimppuun ^____________^
Avatar
Heiccu
 
Viestit: 126
Liittynyt: 12.12.2010 15:47
Paikkakunta: Aurinkokunta

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Doragon » 27.02.2011 11:44

Hehkutusta! Tuli eilen ennakkotilattua Pokémon White Turun Gamestopista että olisin saanut eventti-Celebin. Olin jo aika vakaasti päättänyt ennakkotilata koko pelin, mutta nyt se tuli sitten tehtyä siinä Celebin-hakureissulla.
Hieno fiilis on. Ja peli täytyy hakea liikkeestä 4.3, eli ilmestymispäivänään. Sain jopa järkättyä kyydin, sillä Turkuun on täältä vaivaiset 70 kilsaa...

Vasta viikko sitten sain ne 493 pyydystettyä nelosgenen peleihini, kun 156 uutta kolkuttaa jo ovella.

Ja tämän biisin löytäminen on hehkutuksen arvoinen asia!
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja neatix » 27.02.2011 16:07

Sub Juniorilta tulee pokemon ♥ Tuo Cyndaquilin metsästysoperaatio jakso :D
Että rakastan noita vanhoja jaksoja! Niin paljon parempaa kuin uudet jaksot.

Ja osaksi olen iloinen, että koulut alkavat. Näkee hyviä ystäviä koulusta, kun oon tässä lomassa eri porukassa liikkunut.
Tosin siihen se koulun ilo sitten jääkin OwO
Yep, kind a looove Buizel ♥
Avatar © Yakalentos from DeviantART
Avatar
neatix
 
Viestit: 18
Liittynyt: 08.01.2011 14:06
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Rayquick » 27.02.2011 17:38

Itse hehkutan että hiihtoloma on vasta edessä. ^^
I'm not back... I'm just passing through.
Avatar
Rayquick
 
Viestit: 478
Liittynyt: 28.11.2010 19:31
Paikkakunta: Nivala
(: Silimitön voima! :)

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Mynthon » 27.02.2011 22:45

Jee! Lähdetään viikoksi Azoreille. :)
3DS Friend Code: 2165-7489-7363

http://instagram.com/mikakonte/
Avatar
Mynthon
 
Viestit: 11
Liittynyt: 13.02.2011 12:12

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 28.02.2011 20:51

Meinasipa unohtua. Sain synttärilahjaksi Mr. Bean Complete Collectionin. Nyt on sitten useamman tunnin rippausurakka edessä, minulla kun ei ole DVD-soitinta, enkä viitsi koneella noita DVD:ltä katsoa, koska DVD-asemani on sen verran meluisa.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Darrell » 01.03.2011 14:37

Olin mukavalla Helsinki-Tukholma risteilyllä.
Avatar
Darrell
 
Viestit: 1165
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
(: Wannabe-Pro

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Heiccu » 01.03.2011 19:38

Nyt on niin voittajafiilis! Sain aiemmin tänään valmiiksi esitelmäni Oktoberfestistä ja se tunne, kun on saanut jotain sellasta, joka on pitkään pyörinyt jaloissa, on aivan mahtava :3
Avatar
Heiccu
 
Viestit: 126
Liittynyt: 12.12.2010 15:47
Paikkakunta: Aurinkokunta

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Master Chief98 » 04.03.2011 14:27

Hehkutan ettää saan tänään whiten! :) ja lisäksi tuo uusi foorumin ylhäällä oleva kuva on tosi hieno :3. Parasta whitessä on varmaan se että on uusia pokeja joista itse en ole tarkoituksella lukenut hirveästi. Tulee aika jännää. :)
█▀█▀▌█▄▌█▄▌█▀█▀▌█ ▐▄ █ █▀█▀▌█▄▌ ♥ Rakasta kissaasi niin se rakastaa sinua ♥
Avatar
Master Chief98
 
Viestit: 41
Liittynyt: 10.12.2010 10:31
Paikkakunta: Siilinjärvi city

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Rayquick » 04.03.2011 15:10

Hehkutan että pelaan täs whitee *awesome*
I'm not back... I'm just passing through.
Avatar
Rayquick
 
Viestit: 478
Liittynyt: 28.11.2010 19:31
Paikkakunta: Nivala
(: Silimitön voima! :)

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Dark Ho-oH » 04.03.2011 15:43

Tilasin cdon.comista Blackin ja Black & White läpipeluu oppaan, niiden pitäisi tulla ensi viikon alussa ja odotan ihan innolla täällä Ja tilasin Poromagiasta boostereita eikä oo pitkään aikaan ollut näin hyvä munkki - melkein jokaisesta boosterista nousi kaksi rarea (toinen oli aina revu tietenkin). Nousi Gira X, Secret Scyther, Power Spray, Poke Turn, Lost World... Kerrankin hyviä boostereita
Avatar
Dark Ho-oH
 
Viestit: 1002
Liittynyt: 01.11.2010 07:55
Paikkakunta: Salo

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Heiccu » 04.03.2011 15:55

Aaah<3 Black on oikein mukava peli :3 Kyllä pitkä odotus toden teolla palkittiin, Liberty Passinkin latasin jo.
Avatar
Heiccu
 
Viestit: 126
Liittynyt: 12.12.2010 15:47
Paikkakunta: Aurinkokunta

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Riolu-fang » 04.03.2011 16:01

Vois nyt pitkästä aikaa kirjotella tännekin:
Kerranki mulla on tuuria. Käyn huomenna ostamassa Whiten kaverini kanssa. Kaveri hankkii Blackin, joten saadaan Pokédexit täyteen. Ja hiihtolomakin on vasta ensi viikolla, joten voin ihan rauhassa pelailla. Ja jos on oikein hyvä tuuri matkassa, voin ostosreissulla ladata Liberty Passin. Olisi muuten ensimmäinen Wi-Fin välityksellä tullut juttu.
Ja myös mukavaa on se, että olen onnistunut saamaan valmiiksi käsitöissä tekemäni lapaset. Saan vihdoin aloittaa sen hupparin tekemisen. Pitäis vaan ostaa sopiva kangas... Eiköhän sekin huomenna löydy, kun kaupungille muutenkin joudun raahautumaan.
I will be your Guardian Angel
"There are bad ways to win - and good ways to lose. What's interesting and troubling is that it's not always clear which is which. A flipped coin doesn't always land heads or tails. Sometimes it may never land at all..." ~ Grimsley
DeviantArt Tumblr
Avatar
Riolu-fang
 
Viestit: 376
Liittynyt: 01.11.2010 19:59
Paikkakunta: Rovaniemi
(: :)

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Riolucario » 04.03.2011 20:02

Hehkutan sitä, että tämä uusi B/W-leiska on aivan mahtava! Ensiksi valittelin siitä, kuinka tuo uusi logo ei sovi vanhaan kunnon oranssin leiskaan, mutta sitten huomasin tämän uuden leiskan! Tämä uusi leiska on upea!
Avatar
Riolucario
 
Viestit: 855
Liittynyt: 01.11.2010 03:02
Paikkakunta: 127.0.0.1
(: U mad? :) Tiedän että olet. :3

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja KoReaNMaG » 04.03.2011 21:09

Hehkutan sitä , kun sain pienien vastoinkäymisten jälkeen Pokémon Blackin.

Tossa just selasin iltalehden sivuu nii sielt tuli todella mielenkiintoinen bänneri teksti , "Make , älä hikoile" , tolle oonkin nauranu viimeiset 2 minuuttia =D

Kuva
:B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B
Avatar
KoReaNMaG
 
Viestit: 309
Liittynyt: 01.11.2010 17:06

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja ChiYoshi » 05.03.2011 16:28

Mun hehkutus on (vähän myöhässä,mutta)
sain uuden DS Liten 80e Gigantista C:
Tosin mun serkku raahas mut sinne
jo yheksältä täs pari päivää sitten... *zzz*
~ Kyllä, minullakin on elämä. Useimmat ovat vain liian ahdasmielisiä ymmärtääkseen sitä ~
Avatar
ChiYoshi
 
Viestit: 47
Liittynyt: 09.01.2011 18:58

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Heiccu » 07.03.2011 16:20

Hahhah, menin tänään loman jälkeen kymmeneksi kouluun ja ennen luennon alkamista opettaja tulee ilmoittamaan, että "Nyt on tällainen tilanne, että 'tämä-ja-tämä'-opettaja sairastelee Lontoossa eikä pysty lentämään ja minullakin on niin paha flunssa että lähden nyt kotiin punkkaamaan. Hänen ja minun tunnit on tältä viikolta peruttu". Sain ylimääräisen lomaviikon XD
Avatar
Heiccu
 
Viestit: 126
Liittynyt: 12.12.2010 15:47
Paikkakunta: Aurinkokunta

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja icewortex » 07.03.2011 16:26

Offia: Aika kova munkki^
Onnia: Sain PKMN Blackin! *awesome* Reshiram! <3

"Ulos sieltä, stalkkeri!" - Luminoso
"Do, or do not. There is no try." - Yoda
Avatar
icewortex
 
Viestit: 777
Liittynyt: 01.11.2010 09:31
(: Mhm.

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Kurttu » 09.03.2011 16:31

Nyt mul on Pokemon Black, ah ou jee.
Juggler.
Vaihtari
Avatar
Kurttu
 
Viestit: 84
Liittynyt: 01.11.2010 16:50
Paikkakunta: Tampere
(: yo

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 46 vierailijaa

cron