Yleinen Hehkutus-palsta!

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Silver » 28.11.2010 21:40

Itse kävin kattomassa Potterin vuotisnäytöksessä ja oli paras potter leffa.
"We're in Phantasma little viscount, on Coney Island. World of fantasy, where illusion is emperor."
Avatar
Silver
 
Viestit: 471
Liittynyt: 01.11.2010 16:06
Paikkakunta: Vantaa
(: "Every fantasy set free, Sodoma rising by the sea"

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Inku » 28.11.2010 23:42

Leffa-arvosteluja tulossa, beware!

Katsottiin äsken Inception. Miulla oli aluksi hirmuiset ennakkoluulot leffasta koska siinä oli Leonardo DiCaprio, josta oli jäänyt sen päiväiset Titanic- ja kiljuvat fanityttölaumatraumat. Noh, leffahan osoittautui kuitenkin todella positiiviseksi yllätykseksi ja DiCapriokaan ei edes ärsyttänyt, kun ei ollut missään limaisessa nättipoikaroolissa. Juoneltaan leffa oli todella jännä, hahmot mielenkiintoisia (hermoilin niiden puolesta läpi leffan, varsinkin sen japskin joka meinasi kuolla jatkuvasti) ja erikoistehosteet hivelivät simmuja. Tässä tuli kyllä tuolin käsinojia puristettua ja tuskastuneena totesinkin leffaseuralle että kylläpä on pisin sillalta putoaminen varmaan ikinä missään. *g* Hieman ennen loppua tajusin mitä tapahtuu ja loppu jäi ahdistamaan ärsytykseen asti, vaikka niin kai sen oli tarkoituskin. Mahtava! o_o

Pari päivää sitten katsottiin Predators, joka myös oli minusta tosi hyvä. Siitäkin olin vähän odotukset niin ja näin, koska nuo uudet Alien/Predator-leffat nyt on olleet mitä on. Noh, tämä alkoi vähän sellaisissa wtf-merkeissä ja ilmapiiriä luotiin alusta asti toimivasti. Tässäkin oli mielenkiintoiset hahmot, mitä nyt päähenkilö vaikutti ajoittain ärsyttävänkin itsevarmalta. Varsinkin vankilakundille ja tämän omintakeiselle taistelutyylille tuli naureskeltua useampaan otteeseen. Pitempäänkin olisi saanut mun puolesta selvitä. Yakuza-tyyppi oli suosikkini (mikähän kumma niissä japseissa lienee kun aina pääsevät mulla suosikkilistan kärkeen, hmm? *awesome*) ja voi sitä surun määrää kun sen hetki koitti. Tosin sen tyylikkäämmin ei olisi voinut enää lähtäkään. Predatoreja olisi saanut näkyä enemmänkin ja niihin kahteen "päähenkilö"predatoriin molempiin tykästyin ehkä liikaakin kun melkein pillittämään rupesin parissa kohtaa... Eheh. Joo. Mahtava tämäkin, kattokee~

Tuosta uudesta Harry Potter -leffasta sen verran, että ite olen vähän kahden vaiheilla katsoako vaiko ei. Aiemmat HP-leffat ykköstä ja kakkosta lukuun ottamatta on nimittäin minusta toteutettu niin huonosti - juurikin tuon turhien kohtausten lisäilyn, tärkeiden kohtausten liiallisen poiston ja liian pieneen tilaan änkeämisen takia - että se on vaikuttanut negatiivisesti koko Potter-fanitukseeni, joka on nykyisin jo aika olematon. Pitäisi kai taas lukaista kirjat läpi niin voisin elvyttää sen... Mutta niin. Puoliverinen prinssi oli kirjoista lempparini, enkä ole tähän päiväänkään mennessä uskaltanut katsoa PV-leffasta traileria enempää, kun hermoilen että leffa raiskaa mielikuvani kirjasta kuten leffat 3-5 ovat tehneet. x_x Tosin jos päädyn KV-leffan katsomaan, niin katson sen ehkä vasta sitten kun toinenkin osa on tullut teattereihin tai dvd:lle. En nimittäin kestäisi odotella sitä toista osaa kuukausitolkulla, haha.
And in the darkest night, I won't give up the fight
I won't be losing hope, I hold on to what is true

Kotisivuni ~ DA-galleriani ~ Piirroksiani foorumilla
Avatar
Inku
 
Viestit: 92
Liittynyt: 01.11.2010 20:12
Paikkakunta: Oulu

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Maketsu » 28.11.2010 23:46

@Inku, PV elokuva raiskaa kirjan ihan totaalisesti. Hermioneen ja Roniin sekä heidän suhdesoppaansa keskitytään liikaa. KV on ihan toista maata. Kuten aikaisemmassa viestissäni sanoin, ei minulle ole vielä tullut mieleen tärkeää kohtausta, joka olisi leffasta puuttunut. Kannattaa oikeasti katsoa KV. Nyt tai sitten, kun tulee myös 2. osa. Katsomisen arvoinen se joka tapauksessa on. :p
Hatter Gonna Hat
Avatar
Maketsu
 
Viestit: 313
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
Paikkakunta: #pkmn.fi

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Rubix » 03.12.2010 08:21

Tänään ei ole koulussa kuin 3 tuntia köksää. :D
loppu päivä on itsenäisyys juhlaa.
Minut "tunnettiin" vanhalla foorumilla nimellä goldduck.
Spoiler:
Moi!
Rubix
 
Viestit: 19
Liittynyt: 06.11.2010 13:47

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja hevi arska » 05.12.2010 05:58

Asun Viikot Ikaalisissa ja viikonloput Tuurissa, mutta silti olen päiväkodissa Seinäjoella.
Avatar
hevi arska
 
Viestit: 272
Liittynyt: 01.11.2010 13:09
Paikkakunta: Tuuri/Ikaalinen

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Bulbasaur100 » 06.12.2010 14:15

Jippiii!!! Lähden Thaimaaseen joulukuun 17-päivä :B *electrode*

Rajoitappa niiden hymiöiden määrää. ~Tas
Wild Magikarp apperaed!
Go! Bulbasaur! What should Bulbasaur do?
Bulbasaur used leer!
Wild Magikarp used Apocalypse!
Bulbasaur fainted! Trainer fainted!
Avatar
Bulbasaur100
 
Viestit: 127
Liittynyt: 02.11.2010 17:19
Paikkakunta: Enpä kerro...
(: Sohvaperuna <3

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Jontukka » 08.12.2010 17:01

Noin parin tunnin päästä lähden tästä Ranskaan pariksi päiväksi.
Toivotaan nyt ettei tuo lentolakko vaikuta milläänlailla omaan lentooni, Finnairilla en onneksi lennä tänään.
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Riolu-fang » 08.12.2010 18:52

Tänään saimme tietää liikunnan numeromme. Opettaja vain pyysi meidät vuorotellen jonnekin huoneeseen sillä aikaa kun muut pelasivat koripalloa. Ope sanoi: "Niin ja aion antaa sinulle ysin. Kukaan ei voi saada kymppiä sillä en ole nähnyt vielä kaikkia taitojanne..." Saan siis hyvän numeron lempiaineestani.
I will be your Guardian Angel
"There are bad ways to win - and good ways to lose. What's interesting and troubling is that it's not always clear which is which. A flipped coin doesn't always land heads or tails. Sometimes it may never land at all..." ~ Grimsley
DeviantArt Tumblr
Avatar
Riolu-fang
 
Viestit: 376
Liittynyt: 01.11.2010 19:59
Paikkakunta: Rovaniemi
(: :)

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Bulbasaur100 » 08.12.2010 18:56

Jontukka,kiva kun säkin lähet reissulle! jännittääkö sua? mua jännittää
Wild Magikarp apperaed!
Go! Bulbasaur! What should Bulbasaur do?
Bulbasaur used leer!
Wild Magikarp used Apocalypse!
Bulbasaur fainted! Trainer fainted!
Avatar
Bulbasaur100
 
Viestit: 127
Liittynyt: 02.11.2010 17:19
Paikkakunta: Enpä kerro...
(: Sohvaperuna <3

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja l0ck4r » 08.12.2010 20:27

Riolu-fang kirjoitti:Tänään saimme tietää liikunnan numeromme. Opettaja vain pyysi meidät vuorotellen jonnekin huoneeseen sillä aikaa kun muut pelasivat koripalloa. Ope sanoi: "Niin ja aion antaa sinulle ysin. Kukaan ei voi saada kymppiä sillä en ole nähnyt vielä kaikkia taitojanne..." Saan siis hyvän numeron lempiaineestani.

Eh...Itse olen saanut joka vuosi ysin liikasta vaikken harrastakkaan mitään kauhean liikunnallista, ja tänä vuonna tulossa kymppi.
Hihii :)
Avatar
l0ck4r
 
Viestit: 125
Liittynyt: 01.11.2010 16:48

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Darrell » 08.12.2010 20:56

Hehkutan kun kokeilin Nuzlocke Challengee pokemonissa ja oli hauskaa. Pääsin Pearlissa jopa Jubilifen Rival Battleen (XD)
EDIT: Aiku ihanaa. Uuessa Nuzlockessa startterin (Turtwig) HP IV on 31.
Avatar
Darrell
 
Viestit: 1165
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
(: Wannabe-Pro

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Waker » 08.12.2010 21:36

Matematiikan 10 streak jatkuu. sekä kurssien 1 että 2 kokeesta puhdas 10.
Veri jo päällemme pauhaa,
soitamme Garbodorin rauhaa,
Garbodorin kunnia olkoon,
Örvelön ihanuus tulkoon.
Avatar
Waker
 
Viestit: 480
Liittynyt: 01.11.2010 10:35

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja KoReaNMaG » 08.12.2010 21:56

Pääsin kuin pääsinkin juuri äikän tuntematon sotilas kokeistä läpi 5 ^^
kun taas matikasta tuli semmone Ihq 4½
:B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B
Avatar
KoReaNMaG
 
Viestit: 309
Liittynyt: 01.11.2010 17:06

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Jontukka » 11.12.2010 23:00

Kotona ollaan!
Matkasta jäi ihan hyvä fiilis.
Vaikka kaikkea epäonnista sattui todella paljon.
Lento peruuttiin lumimyrskyn takia, joten yksi yö meni siinä hukkaan.

Katakombit, sun muut nähtävyydet on nytten nähty. : )

Maasta itsestään en pidä tippaakaan, ihmiset ovat töykeitä ja eivät suostu puhumaan englantia.

Onpa mahtavaa olla taas suomessa! \o/


Bulbasaur100 kirjoitti:Jontukka,kiva kun säkin lähet reissulle! jännittääkö sua? mua jännittää



Ei, matkaan lähtö/meno ei jännittänyt.
Mutta, pidähän hauska loma ja nauti matkasta. <: )
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Tas » 12.12.2010 00:13

Olen löytänyt uuden rakkauden. eBingo. Niin hyvää viihdettä tylsän lauantai-illan viettoon. Tällä hetkellä olen 120e voitolla. Vielä kerkeää hävitä kaiken.
[21:51:11] <+Caccis> ota nyt realismi vastaan, suurin osa jotka harrastaa tätä on failureita irl
Avatar
Tas
 
Viestit: 844
Liittynyt: 03.09.2010 18:55

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Wemps » 13.12.2010 20:38

Vanhan mailan lapa pamahti näpsäkästi hajalle, ja kun en varrestakaan oikein pitänyt, kävin hakemassa tällaisen Hintaa kertyi 70 e, huomenna testataan miten kudit lähtee : ).
E: X-lite
Viimeksi muokannut Wemps päivämäärä 13.12.2010 22:44, muokattu yhteensä 2 kertaa
"Jos ei tiedä mitä eläytyminen tarkoittaa niin pitää ainakin väännellä naamaansa ja huitoa käsiä niin tulee hiukan taiteellista vaikutelmaa" - Rölli
Avatar
Wemps
 
Viestit: 679
Liittynyt: 01.11.2010 01:02
(: Kohti uusia tuulia.

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Mr.Hulabaloo » 13.12.2010 21:03

Wemps kirjoitti:Vanhan mailan lapa pamahti näpsäkästi hajalle, ja kun en varrestakaan oikein pitänyt, kävin hakemassa tällaisen Hintaa kertyi 70 e, huomenna testataan miten kudit lähtee : ).

Mikäs toi on? X kuuskymppinen vai?
Kiinnostukseni Pokemoniin on laskenut rajusti. Jos minua ei enää täällä näy, niin haluan kiittää kaikkia mukavista hetkistä Pokemonin seurassa. Erityisesti haluan kiittää Pokemonniacia, koska ilman Johdatusta Kilpailulliseen Pokemoniin en olisi koskaan oppinut pelaamaan kilpailullista VG:tä ja täten en olisi varmaan edes rekisteröitynyt foorumille teidän kiusaksenne.

Jos into ei palaa, kiitos kaikille

-Hulabaloo
Avatar
Mr.Hulabaloo
 
Viestit: 102
Liittynyt: 01.11.2010 09:16
Paikkakunta: Turun lähellä

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja titapi » 14.12.2010 14:27

l0ck4r kirjoitti:
Riolu-fang kirjoitti:Tänään saimme tietää liikunnan numeromme. Opettaja vain pyysi meidät vuorotellen jonnekin huoneeseen sillä aikaa kun muut pelasivat koripalloa. Ope sanoi: "Niin ja aion antaa sinulle ysin. Kukaan ei voi saada kymppiä sillä en ole nähnyt vielä kaikkia taitojanne..." Saan siis hyvän numeron lempiaineestani.

Eh...Itse olen saanut joka vuosi ysin liikasta vaikken harrastakkaan mitään kauhean liikunnallista, ja tänä vuonna tulossa kymppi.

lol, Meidän liikanopella on kauhee kaljamaha ja se ja yks toinen opettaja joka opettaa liikkaa sijaisena sano, et ei oo ikinä nähny löysempää seiskaluokkaa ._. *boom* . Ekalla tanssilla se sano et pojista vaan yks saa ysin, loput huonompaa. Taitaa tulla mulle, kun mä ja yks kaveri ollaan vaan 'aktiivisia', mut kaveri aina vaa aina haistattelee ja kettuilee sille. Ja ai nii, musiikin kokeesta 10+ ja tänää pääsi 11.45 ku tänään on joulujuhla.
ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ KATSO TÄTÄ SPOILERIA!!
Spoiler:
No kun et voinut vastustaa kiusausta, käy galleriassani -->http://pkmn.foorumi.eu/viewtopic.php?f=33&t=423
Avatar
titapi
 
Viestit: 183
Liittynyt: 05.11.2010 15:26

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Riolu-fang » 14.12.2010 15:50

Tänään lähetään vartion kanssa esittämään tiernapoikia vanhuksille. Saan esittää mänkkiä, jolla on todella "tyylikkäät" vaatteet. Ja kaiken huipuksi saamme kerätä kolehdin. Ei ole kovin vaikea rooli, mutta paikan päällä pitäisi olla jo neljältä. Ja mitähän muuta... Leivottiin tänään köksässä pipareita, kerrankin onnistuttiin jossain. Syön niitä nytkin koska niitä jäi kotiin vietäväksi.
I will be your Guardian Angel
"There are bad ways to win - and good ways to lose. What's interesting and troubling is that it's not always clear which is which. A flipped coin doesn't always land heads or tails. Sometimes it may never land at all..." ~ Grimsley
DeviantArt Tumblr
Avatar
Riolu-fang
 
Viestit: 376
Liittynyt: 01.11.2010 19:59
Paikkakunta: Rovaniemi
(: :)

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Lars » 14.12.2010 16:16

Hehkutan vaikka sitä, että Helsinkiin muuttaminen on mennyt niin mallikkaasti! Asun nyt parhaan ystäväni kanssa ihan kivan kokoisessa kaksiossa ja yhteydet on niiiin paljon paremmat kuin sinne Espoon kauimmaiseen kolkkaan, missä ennen asuin, ja minne ei mennyt busseja esim. enää viiden jälkeen sunnuntaina (Espoo oli silti muuten aivan ihana paikka asua, ja olihan sitä kiva nähdä peuroja ja muita metsän eläimiä kävellessä sunnuntai-iltoina metsän läpi, kun busseja ei mennyt). Ollaan lähes joka ilta katsottu kauhuleffa ja mässäilty vähän turhan paljon, huonekin näyttää jo vähän omalta!

Riolu-fang, ihanaa tiernapojat. : D Olin itse viime vuonna ex-kouluni afrotiernapojissa (afrikkalaistyyliset tiernapojat, joiden tuotto meni Burkina Fason - Afrikan köyhimmän valtion - koululaisille) ja lauleskelin Jyväskylän kaduilla muriaanien kuninkaana, trolololo. Miksihän tiernapojat on aina tyttöjä? (aina = usein)
You're a virile manifestation of the divine.
Avatar
Lars
 
Viestit: 284
Liittynyt: 01.11.2010 14:34
Paikkakunta: HKI
(: 오빠~~

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 31 vierailijaa

cron