Yleinen Hehkutus-palsta!

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Silver » 20.08.2011 21:31

Darrell kirjoitti:Hehkutan maailman parasta avaa 4Ever.


Hienoa että hehkutat mun avaa.
"We're in Phantasma little viscount, on Coney Island. World of fantasy, where illusion is emperor."
Avatar
Silver
 
Viestit: 471
Liittynyt: 01.11.2010 16:06
Paikkakunta: Vantaa
(: "Every fantasy set free, Sodoma rising by the sea"

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Suicca » 20.08.2011 21:40

Mewtwolover kirjoitti:Se menee Galleriaan. Englannin kieli ei ainakaan minulle ole ongelma eikä mikään.

Seleevä. Toisaalta se myöskin menee dA-tililleni. Voi olla, että olen äärimmäisen laiska enkä jaksa tänne omaa aihejuttua tehä. Mainitten asiasta varmaan juuri tässä topissa.

Oli miulla hehkutettavaakin; selvisin ulkopuolisista estekisoista hengissä. Luokat olivat 70cm ja 90cm, ja radat olivat tutun ratamestari/tuomarin käsialaa, joten tässä vaiheessa panikoin lähinnä jälkimmäistä luokkaa, joka on hitusen korkea. Rataa kävellessä kahteli kolmea estettä, joista kaksi oli perusradalla. Niissä oli alla nimittäin joitain kaaria tai tämmöisiä. Ei siinä muuten, mutta ko eräs kamelikaulatomppeli tuppaa mulkeroimaan niitä erittäin pahasti eikä suostu ekalla yrityksellä mennä yli niistä...

No, 70cm meni laiskan tylsästi, ja tulikin yksi vaivainen virhepiste ylimmäisajan ylityksestä. Hitusen pelotti seuraava luokka. 20cm korotus esteissä näyttää, ja myös tuntuu aivan erilaiselta. Jos kaaliaivo menisi samaa tempoa, tössättäisiin ekalle esteelle, erikoinen tai ei. Verkassa ehdin loikata pari kertaa matalan ristikon yli, ko sanottiin et pitäis valmistautua. Asiaa vielä herkutti se, et melkei lensin ekan hypyn jälkeen, ko kaaliaivo päätti vetää pään alas ja takapää nousi pari kertaa. HMMM.

90cm alkoi pelottavalla lankulla, joka sitten loikattiin paikaltaan. Lupaavaa, mutta perusrata menikin puhtaasti. Siinä sitten tuli vedettyä melkein kaikki esteet paikaltaan, radan vikan esteen ekalle osalle vauhti uupui kokonaan, ja kielto tuli. Sinne meni puhdas rata, mutta toista kertaa ei nakki kieltänyt. Sen sijaan sarjan molemmat osat tuli pudotettua.

Ottaen huomioon, et viime kisoista tuli kaksois HYL, moon tyytyväinen. Lisäksi sisko voitti luokkansa ainoana perusradan selvittäneenä. -w-
Hydreigon syö siu aivot.
YouTube || DeviantArt || Tumblr
"Nothing is true, everything is permitted."
Avatar
Suicca
 
Viestit: 182
Liittynyt: 05.11.2010 19:37
Paikkakunta: Vantaan eri nurkat.

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 20.08.2011 21:50

Suicca kirjoitti:
Mewtwolover kirjoitti:Se menee Galleriaan. Englannin kieli ei ainakaan minulle ole ongelma eikä mikään.

Seleevä. Toisaalta se myöskin menee dA-tililleni. Voi olla, että olen äärimmäisen laiska enkä jaksa tänne omaa aihejuttua tehä. Mainitten asiasta varmaan juuri tässä topissa.

Watchasin sinut dA:ssa(olen sielläkin Mewtwolover), joten minua ei haittaa, vaikket tekisikään sille topicia Galleriaan. Pelkkä maininta tässä topicissa riittää hyvin, onhan se oiva hehkutuksen aihekin kun on saanut jotain aikaiseksi.

Hehkutanpa tässä samalla Osto- ja myyntialueella olleen Shaymin-huutokaupan voittoa.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Pokenikke » 20.08.2011 23:35

Mewtwolover kirjoitti:
Suicca kirjoitti:
Mewtwolover kirjoitti:Se menee Galleriaan. Englannin kieli ei ainakaan minulle ole ongelma eikä mikään.

Seleevä. Toisaalta se myöskin menee dA-tililleni. Voi olla, että olen äärimmäisen laiska enkä jaksa tänne omaa aihejuttua tehä. Mainitten asiasta varmaan juuri tässä topissa.

Watchasin sinut dA:ssa(olen sielläkin Mewtwolover), joten minua ei haittaa, vaikket tekisikään sille topicia Galleriaan. Pelkkä maininta tässä topicissa riittää hyvin, onhan se oiva hehkutuksen aihekin kun on saanut jotain aikaiseksi.

Hehkutanpa tässä samalla Osto- ja myyntialueella olleen Shaymin-huutokaupan voittoa.


Taktinen liike.

Anygays, hehkutan että huomenna lähden ouluun.
"Älä maksa vedestä, pelaa Pokémonia."

"tosi hyvä sanoo tyhmäks, kun oon nuorempi. hommaa muija" Justice scopez 15.9.11
Avatar
Pokenikke
 
Viestit: 600
Liittynyt: 27.11.2010 11:39
Paikkakunta: Kokkola

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Bloodbane » 21.08.2011 08:53

Silver kirjoitti:
Darrell kirjoitti:Hehkutan maailman parasta avaa 4Ever.


Hienoa että hehkutat mun avaa.


Ottakaa oppia avataristani. Hieno ja on ollut sellainen Day ykösestä lähtien, eli 1.1.2010. Hehkutan että sain todistuksen opiskelusta, joten pystyn lunastamaan 750 dollaria rahaa, eli noin 520e. Siihen lisättynä omia varoja ja ostan kannettavan, ja Anterolta Starcraftin.
Avatar
Bloodbane
 
Viestit: 885
Liittynyt: 01.11.2010 08:04

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja SiaBBo » 22.08.2011 16:17

Jöjöjöjöjö, uus näppis pamahti nyt USB-paikkaan. Saakelin macronapit on tungettu tähän näppikseen, niin se vien vaan tilaa, jolloin esim. shifti ei ole ihan reunassa, niin kuin normaaleissa näppiksissä, tämän takia tuntuu, että jokainen nappi on hieman väärässä paikassa. Joutuu opettelemaan.
ざわ・・・ ざわ・・・ ざわ・・・
Avatar
SiaBBo
 
Viestit: 794
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja victini98 » 22.08.2011 16:27

Mä opin kirjottamaa xD...
Sori jos kirjotan jtn tyhmää...
Mun tarina luku 2:

White friend code: 2322 8485 9547
mun wi-fi vaihtola:
Avatar
victini98
 
Viestit: 283
Liittynyt: 28.04.2011 22:26
Paikkakunta: sieni
(: ES pärisee, jonnet tärisee (;

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja TheAllu » 22.08.2011 16:49

victini98 kirjoitti:Mä opin kirjottamaa xD...

No onneks olkoon vaan!
Erittäin hieno kommentti taas vaihteeksi...
Vaihtola
3DS Friend Code: 4682 - 8650 - 9976
Avatar
TheAllu
 
Viestit: 437
Liittynyt: 01.11.2010 15:38
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Colmio » 24.08.2011 17:19

Hehkutan maailman parasta nettipelisivustoa,
I <3 Mochigames :)
Oi Suuri ja Mahtava Neuvostoliitto.
Avatar
Colmio
 
Viestit: 465
Liittynyt: 03.12.2010 23:05
Paikkakunta: Kokkola

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Darkkis » 24.08.2011 18:13

Täytyy hehkuttaa sitä, että olen F4:ssa Foorumin Selviytyjissä. Olen oikeasti tehnyt töitä pysyäkseni mukana.
derp
Darkkis
 
Viestit: 73
Liittynyt: 01.11.2010 14:45
(: Voit laittaa tähän oman tekstisi.

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Regimeta » 24.08.2011 22:24

Hehkutan viimeisintä hankintaani: uudenveroinen musta Gamecube johdoilla, yhdellä ohjaimella, pienellä muistikortilla sekä kolmella pelillä 55e. Pelit olivat Super Smash Bros. Melee, Super Monkey Ball ja Harvest Moon. Olen etsinyt uudenveroista Gamecubea halpaan hintaan ja sain nyt konsolin ja ohjaimen lisäksi kaksi hyvää peliä.

Hehkutan myös sitä, että pääsen huomenna koulusta jo kello 13 ja sitä, että suuren Gamecube-muistikorttini pitäisi tulla huomenna postista. Pelaamaan!
Avatar
Regimeta
 
Viestit: 347
Liittynyt: 01.11.2010 19:30
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja X-Pertti » 24.08.2011 23:10

Hehkutan sitä, etten joutunut kotsassa mielipuoliopettajan ryhmään. Hänen ohjeensa kirjojen hyväkuntoisena pidosta ei ehkä edes sovi tänne foorumille :D
Avatar
X-Pertti
 
Viestit: 692
Liittynyt: 29.11.2010 23:00
(: :(

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Heiccu » 25.08.2011 18:50

Aaaah~ Poikaystäväni saapuu huomenna viikonlopuksi tänne <3
Avatar
Heiccu
 
Viestit: 126
Liittynyt: 12.12.2010 15:47
Paikkakunta: Aurinkokunta

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Maketsu » 25.08.2011 19:57

Heiccu kirjoitti:Aaaah~ Poikaystäväni saapuu huomenna viikonlopuksi tänne

Ai aurinkokuntaan? XD Missä se nyt sitten on? XDDDDDD
Hatter Gonna Hat
Avatar
Maketsu
 
Viestit: 313
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
Paikkakunta: #pkmn.fi

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja victini98 » 25.08.2011 20:09

hehkutan sitä et paransin mun 200m ennätystä 0,71 sekunttii (juoksin 30,90) ja kuulan työnnön ennätystä 29 cm (työnsin 8,07)...
Sori jos kirjotan jtn tyhmää...
Mun tarina luku 2:

White friend code: 2322 8485 9547
mun wi-fi vaihtola:
Avatar
victini98
 
Viestit: 283
Liittynyt: 28.04.2011 22:26
Paikkakunta: sieni
(: ES pärisee, jonnet tärisee (;

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Heiccu » 25.08.2011 22:32

Maketsu kirjoitti:
Heiccu kirjoitti:Aaaah~ Poikaystäväni saapuu huomenna viikonlopuksi tänne

Ai aurinkokuntaan? XD Missä se nyt sitten on? XDDDDDD

xD Jyväskylä ei ole Aurinkokuntaa nähnytkään :'DDDDDD Jos pitää kerta tarkka olla niin se tulee Liperiin (Liperin ennätyshelle 29.7.2010; Liperi=Aurinkokunta)
Avatar
Heiccu
 
Viestit: 126
Liittynyt: 12.12.2010 15:47
Paikkakunta: Aurinkokunta

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Maketsu » 25.08.2011 22:43

Viestissäni oli EBUNNN viittaus tuohon minkä olet pistänyt kohtaan "Paikkakunta"
Hatter Gonna Hat
Avatar
Maketsu
 
Viestit: 313
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
Paikkakunta: #pkmn.fi

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Suicca » 25.08.2011 23:40

Elokuun aikana tulossa ainakin yksi 2 x 10 kilometrin pyöräily, ja mahollisesti muutama parinkymmenen kilometrin lenkki. Koossa atm yli 100km. -w-

... Ehkä pitäisi keskittyä johonkin järkevään elämäänkin joskus. Nuzin loppuunteko, uuden hommaaminen ja alottaminen, sosiaalinen elämä (?!) ja mitä muuta vielä. Ah, huomenna vois mennä tapaamaan viisivarttisista tunneista kärsiviä kavereita~


.. Nuzista ko oli puhetta, ma sain värkättyä ekaa puolikasta previewiä siistimmäksi versioksi. Se saa odottaa toista puolikasta ennen ko kehtaan heittää sen julkistettavaksi.
Hydreigon syö siu aivot.
YouTube || DeviantArt || Tumblr
"Nothing is true, everything is permitted."
Avatar
Suicca
 
Viestit: 182
Liittynyt: 05.11.2010 19:37
Paikkakunta: Vantaan eri nurkat.

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Rayquick » 26.08.2011 13:34

Hehkutusta hehkutusta!!! Huomenna ennennäkemätön jakso black and white MTV3 kl 10:45 tai jotn. MUTTA KUMMINKIN Oiiiiiiii :3
I'm not back... I'm just passing through.
Avatar
Rayquick
 
Viestit: 478
Liittynyt: 28.11.2010 19:31
Paikkakunta: Nivala
(: Silimitön voima! :)

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Riolucario » 26.08.2011 17:15

Hehkutan sitä, että sain (ehkä) Team Fortress 2:n toimimaan! :D Nyt glitchasi, mutta tällä koneella jostakin syystä melkein kaikki pelit glitchaavat ensimmäisellä kerralla kun kokeilen...
Avatar
Riolucario
 
Viestit: 855
Liittynyt: 01.11.2010 03:02
Paikkakunta: 127.0.0.1
(: U mad? :) Tiedän että olet. :3

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 44 vierailijaa

cron