Yleinen Hehkutus-palsta!

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Rai-chan » 08.05.2012 19:37

OshaFan kirjoitti:Sitten tuli Lindsey Stirlingin viulusoittoja kuunneltua. Viulu on kertakaikkisen ihana soitin!


Kiva kuulla, että täällä arvostetaan hyvää musiikkia. Lindsey on ehkä piristävimpiä asioita ikinä ja olen vahvasti sitä mieltä että kyllä se viulu pitää joskus hankkia... ^^
Avatar
Rai-chan
Poromagian Liiga-Leader
 
Viestit: 820
Liittynyt: 31.08.2010 21:16
Paikkakunta: Tampere

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Hero » 08.05.2012 19:45

Rai-chan kirjoitti:
OshaFan kirjoitti:Sitten tuli Lindsey Stirlingin viulusoittoja kuunneltua. Viulu on kertakaikkisen ihana soitin!


Kiva kuulla, että täällä arvostetaan hyvää musiikkia. Lindsey on ehkä piristävimpiä asioita ikinä ja olen vahvasti sitä mieltä että kyllä se viulu pitää joskus hankkia... ^^


Kuulin, että viulu-topic.
Vanessa Mae~
Kuva
Avatar
Hero
 
Viestit: 1678
Liittynyt: 01.11.2010 01:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja OshaFan » 08.05.2012 19:55

Viulu = ihana soitin <3
Haluaisin oppia soittamaan kuten Lindsey :D
Haluaisin myös toki viulun, ei ilman sitä mitään opita :3
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja SiaBBo » 08.05.2012 20:29

Hero kirjoitti:
Rai-chan kirjoitti:
OshaFan kirjoitti:Sitten tuli Lindsey Stirlingin viulusoittoja kuunneltua. Viulu on kertakaikkisen ihana soitin!


Kiva kuulla, että täällä arvostetaan hyvää musiikkia. Lindsey on ehkä piristävimpiä asioita ikinä ja olen vahvasti sitä mieltä että kyllä se viulu pitää joskus hankkia... ^^


Kuulin, että viulu-topic.
Vanessa Mae~

Kuulin, että viulu-topic.
Iris~
ざわ・・・ ざわ・・・ ざわ・・・
Avatar
SiaBBo
 
Viestit: 794
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Ms Punk » 08.05.2012 22:09

No haluuttekohan vaan oppia soittaa viulua?
Itse viulustina tiedän, että jos haluaa ihan oikeesti pystyä soittamaan sitä kunnolla, se on alotettava viimestään 9 vuotiaana.
Mun äitiki innostu menee kansalaisopiston viulukurssille ja vaikka sielä 2 vuotta soitti, niin eihän se miltään kuulosta.

Sen Lindseyn videot on kyllä niin kamalaa playbackiä, että ei kyllä jousi ja sormet mee lähellekkään sillä tavalla miltä kuulostaa. Minua ainakin häiritsee helkkaristi. Taitaa olla se tanssahtelu enemmänkin pääosassa...

~ Tänään opiston konsertissa soitettiin orkesterin kanssa Mozartin G-duurikonserttoa, hyvin meni : )
color
Avatar
Ms Punk
 
Viestit: 11
Liittynyt: 30.06.2011 23:03

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja badganondorf » 08.05.2012 22:12

Ms Punk kirjoitti:No haluuttekohan vaan oppia soittaa viulua?
Itse viulustina tiedän, että jos haluaa ihan oikeesti pystyä soittamaan sitä kunnolla, se on alotettava viimestään 9 vuotiaana.
Mun äitiki innostu menee kansalaisopiston viulukurssille ja vaikka sielä 2 vuotta soitti, niin eihän se miltään kuulosta.

Sen Lindseyn videot on kyllä niin kamalaa playbackiä, että ei kyllä jousi ja sormet mee lähellekkään sillä tavalla miltä kuulostaa. Minua ainakin häiritsee helkkaristi. Taitaa olla se tanssahtelu enemmänkin pääosassa...

~ Tänään opiston konsertissa soitettiin orkesterin kanssa Mozartin G-duurikonserttoa, hyvin meni : )


Asiantuntijan näkemys asiaan:

Hyvin meni= paljon virheitä, mutta hyvin soitettu.
http://www.thedeckout.com - Maailman paras Pokémon TCG-blogi(ni)

Mewtwolover kirjoitti:Pistin kännykkääni jo muistuksen 12.8.(MM-kisat päättyvät 11.8.) kohdalle noiden (Esan) oikkien poistosta.
Avatar
badganondorf
 
Viestit: 832
Liittynyt: 04.10.2010 09:52

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Ms Punk » 08.05.2012 22:22

badganondorf kirjoitti:
Ms Punk kirjoitti:Hyvin meni= paljon virheitä, mutta hyvin soitettu.


Voi soittaa hyvin vaik tulis paljo virheitä! Kunhan niistä ei välitä. Voi myös soittaa huonosti ja virheettömästi. Pääpointti on eläytyminen!
color
Avatar
Ms Punk
 
Viestit: 11
Liittynyt: 30.06.2011 23:03

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja SiaBBo » 08.05.2012 22:26

Ms Punk kirjoitti:
badganondorf kirjoitti:
Ms Punk kirjoitti:Hyvin meni= paljon virheitä, mutta hyvin soitettu.


Voi soittaa hyvin vaik tulis paljo virheitä! Kunhan niistä ei välitä. Voi myös soittaa huonosti ja virheettömästi. Pääpointti on eläytyminen!

Olen erittäin musikaalinen.
ざわ・・・ ざわ・・・ ざわ・・・
Avatar
SiaBBo
 
Viestit: 794
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Silver » 10.05.2012 20:00

Hahaha toi mafiosopeli, kun kukaan ei osaa pelata.
"We're in Phantasma little viscount, on Coney Island. World of fantasy, where illusion is emperor."
Avatar
Silver
 
Viestit: 471
Liittynyt: 01.11.2010 16:06
Paikkakunta: Vantaa
(: "Every fantasy set free, Sodoma rising by the sea"

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Timantti » 10.05.2012 20:06

Jossain se on pakko opetella :p
[15:30] <X-Pertti> Linux on niin surkee, ettei se tue edes viiruksia
Spoiler:
Black FC: 2065 3314 7808 (Paum)
Soul Silver FC: 2408 2255 0057 (Fred)
3DS FC: 5069-4361-4421
Wi-Fi -vaihtola
Lé Turinat (käy katsomassa!)
Avatar
Timantti
 
Viestit: 544
Liittynyt: 01.11.2010 10:19
Paikkakunta: Espoo
(: Hävisit pelin

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja OshaFan » 10.05.2012 21:00

Keltainen Rayquaza kirjoitti:ET SAA PUHUA PELIIN LIITTYVISTÄ ASIOISTA KENELLEKÄÄN, MISSÄÄNKÄÄN, MILLOINKAAN PELIN AIKANA. Ihan sama pelaako kyseinen henkilö vai ei. Ihan sama oletko jo ulkona pelistä vai et. Pelistä keskustelu peliketjun ulkopuolella on ehdottomasti kielletty, ellei erikoiskykysi salli sitä, ja silloinkin vain erikoiskyvyn rajoissa.


:P

En minäkään ossaa, ensimmäinen kertani kun on.
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Regimeta » 11.05.2012 20:48

Voittajafiilis :) Kaikki viikolla olleet kokeet menivät todella hyvin ja tänään esittämäni suullinen esitys meni lähes täydellisesti. Jouduimme äidinkielessä valitsemaan jonkin mieleisen aiheen ja tekemään siitä suullisen esityksen, itse valitsin Super Marion! :D En meinannut aluksi kehdata (vaikka pidänkin Mario-paitoja koulussa, heh), mutta oli tosi mukava tehdä esitelmä aiheesta joka oikeasti kiinnostaa. En tarvinnut lunttilappuani ollenkaan ja sain paljon bonuspisteitä kun toin kouluun Mario-kamaa joista kerroin tarkemmin esityksen aikana. Koulun aikana tietyt henkilöt härnäsivät muo koko päivän aiheesta, mutten välittänyt heistä. Olen huomannut itsetuntoni kasvaneen roimasti, jopa luokanvalvojamme on huomannut tämän ja mainitsi tästä esityksen jälkeen.
Olen myös innostunut piirtämään ja saanut jopa jotain aikaiseksi! Yleensä olen liian ankara itselleni enkä ole tyytyväinen mihinkään piirtämääni, mutta nyt sain innostuksen piirtää eri eläimiä ja olenkin tämän viikon ajan piirtänyt jonkin uuden eläimen vihkooni. Olen itse tosi tyytyväinen pariin piirtämääni lintuun ja harkitsen gallerian tekemistä tänne foorumille.

Ainoa valitus viikosta on, että nukkusin tänään koulun jälkeen noin 4 tuntia. :D Tämäkin vain siksi, että olen valvonut öitä piirrellen.
Avatar
Regimeta
 
Viestit: 347
Liittynyt: 01.11.2010 19:30
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja OshaFan » 11.05.2012 21:43

Sain saksan kokeesta 10- :D
Kielet ovat kivoja :3
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja KoReaNMaG » 12.05.2012 00:27

jee valittiin just seuraavan vuoden vapaasti valittavat kurssit :D
Ite valkkasin sit Hygienia passi-, Kodin sisustus ja trendit-, Askartelu-kurssit xD
Okei noi valinnat kuulostaa aika homoilta mut ei se haittaa xD tykkään silti :3
:B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B
Avatar
KoReaNMaG
 
Viestit: 309
Liittynyt: 01.11.2010 17:06

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja OshaFan » 12.05.2012 08:16

Mites ne nyt muka homoilta kuulostavat? Ei ne kyllä minun mielestäni samoja ole.
(homo = sama muinaiskreikaksi)
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja KoReaNMaG » 12.05.2012 13:27

OshaFan kirjoitti:Mites ne nyt muka homoilta kuulostavat? Ei ne kyllä minun mielestäni samoja ole.
(homo = sama muinaiskreikaksi)

No mutta onha nuo aika semmossii xD meinaan on joko trendi ja sisustus aika homoo
(in sexual way of course) mut ei se haittaa xD osittainha noi on iha läpällä otettu
:B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B
Avatar
KoReaNMaG
 
Viestit: 309
Liittynyt: 01.11.2010 17:06

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja OshaFan » 12.05.2012 13:51

KoReaNMaG, täällä Suomen maassa ei enää sukupuolisesti ja/tai seksuaalisesti eritellä. Voihan olla seksuaaliselta identiteetiltään mikä vain mielenkiinnostaan välittämättä
Esim. eivät välttämättä tanssia harrastavat miehet ole homoseksuaaleja kuten eivät myöskään miehekkäästi käyttäytyvät naiset ole aina.
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja KoReaNMaG » 12.05.2012 14:31

No vaikka ei eritelläkkään niin stereotypiat elää yhä :D
Mut se ei haittaa homostelu on ihan jees XD

Ja si mun piti viel sanoo et tänään oli ebin aamupala, 2 litraa jätskii :3
:B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B
Avatar
KoReaNMaG
 
Viestit: 309
Liittynyt: 01.11.2010 17:06

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja OshaFan » 12.05.2012 14:43

*kateus* Mitä makuja? Ja minkä takia :D
Meillä on kohta lakritsijäätelöä jälkiruoaksi :D
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja KoReaNMaG » 12.05.2012 16:08

OshaFan kirjoitti:*kateus* Mitä makuja? Ja minkä takia
Meillä on kohta lakritsijäätelöä jälkiruoaksi

Trio ja vaan sen takii et ostin sitä eile :3

Pokemon orange league kohta katottu :3 kohti johtoa !
:B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B
Avatar
KoReaNMaG
 
Viestit: 309
Liittynyt: 01.11.2010 17:06

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 57 vierailijaa

cron