Yleinen Hehkutus-palsta!

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja OshaFan » 12.08.2013 18:22

Ensimmäinen päivä lukiossa! Oli kyllä aika mukavaa :D
Kaverit olivat suurimmaksi osaksi kivoja ja opettajat olivat mukavia :D
Nyt vaan odottamaan ranskan, venäjän, filosofian ja psykologian alkua <3
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Doragon » 12.08.2013 18:31

OshaFan kirjoitti:Ensimmäinen päivä lukiossa! Oli kyllä aika mukavaa :D

Onnea, meikän velipojan lukio alkaa vasta kuun lopussa. :D
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja theNazze » 12.08.2013 18:38

Itellä alkaa huomenna. Kuumottaa koska burgers.
Tampereen keilakerho 2010 -jäsen
Tampereen ei-enään-niin-keilakerho 2011 -jäsen

"Hiiri pissii pumpuliin nurkassa."
Avatar
theNazze
 
Viestit: 143
Liittynyt: 01.11.2010 12:08
Paikkakunta: Helsinki
(: Moi, oon Nasse, mut en asu enää maan alla :)

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja icewortex » 12.08.2013 19:23

Hiihoo, vika lomapäivä. Koulua itseasiassa odotan innolla miinus ruotsi C:

"Ulos sieltä, stalkkeri!" - Luminoso
"Do, or do not. There is no try." - Yoda
Avatar
icewortex
 
Viestit: 777
Liittynyt: 01.11.2010 09:31
(: Mhm.

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Timantti » 13.08.2013 17:10

Jaa, mulla oli tänään eka lukiopäivä. Ihan jees.
[15:30] <X-Pertti> Linux on niin surkee, ettei se tue edes viiruksia
Spoiler:
Black FC: 2065 3314 7808 (Paum)
Soul Silver FC: 2408 2255 0057 (Fred)
3DS FC: 5069-4361-4421
Wi-Fi -vaihtola
Lé Turinat (käy katsomassa!)
Avatar
Timantti
 
Viestit: 544
Liittynyt: 01.11.2010 10:19
Paikkakunta: Espoo
(: Hävisit pelin

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja OshaFan » 14.08.2013 20:58

Wat...
Olin isosena kesällä. Nautin siitä, se oli kivaa. Siitä luvattiin pientä palkkaa. Oletin sen olevan 20€
Se saakeli onkin 99€ xD.
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja X-Pertti » 14.08.2013 22:12

Häh, meet isoseks etkä tiiä paljonko saat sieltä rahaa :D
Avatar
X-Pertti
 
Viestit: 692
Liittynyt: 29.11.2010 23:00
(: :(

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja OshaFan » 14.08.2013 22:35

1) Se raha ei oikeastaan kiinnostanut. Menin isoseksi, koska oli kivaa :D
ja 2) Ei meille kerrottu, kuin että siitä saa vähän palkkaa :D
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja PokéGirl4-ever » 15.08.2013 18:26

:B Eka kunnon yläastepäivä oli kiva! :P Koulua oli 8.10-16.00 (kuten marraskuun alkuun asti tulee minulla olemaan kaksi päivää viikossa...), mutta aika meni tosi nopeasti! ^^ Vaikka yläasteella onkin enemmän vastuun ottamista (jossa henkilökohtaisesti olen surkea... :D), on myös vapauksia tietysti enemmän, ja se tuntuu hyvältä! Nyt jo kolmannen koulupäivän jälkeen luokkamme yhteishenkikin vaikuttaa hyvältä! *electrode*

Toiseksi; sain musiikkiopistolta stipendin, joka on se, että kaikki lukukausimaksuni siellä maksetaan tältä lukukaudelta! :D Kun sanoin äidille, että eikö raha kuuluisi minulle, kun nythän hyödyn saa vain vanhemmat, kun hehän maksut normaalisti maksavat (joo olen ahne... :P), sanoi äiti että ei aio rahoja suoraan minulle maksaa, mutta "jos haluan ostaa niillä jotain isompaa, kuten WIIU tai IPAD, voin toki saada rahat sitä varten stipendistä"... o_o Pistää hiukan miettimään... kuinka iso summa se oikein oli...? :B Ei ilmeisesti ihan pieni...

Ja vaikken saisikaan rahaa, on ihn mahtavaa tietää, että olen ollut niin hyvä soittaja ja opiskelija että olen saanut niin suuren stipendin! ^^
PokéGirl4-ever
 
Viestit: 412
Liittynyt: 26.12.2012 16:25

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Bad Wolf » 15.08.2013 20:05

Vapaus ja yläaste ei sovi yhteen kovinkaan hyvin. Lukiossa sitä on jo jonkin verran (kurssien suunittelu etc) ja yliopistossa jo kunnolla, vaikka sieläkin sitä ollaan vähentämässä.
Bad Wolf
 
Viestit: 33
Liittynyt: 12.08.2013 20:31

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Charmaniac » 15.08.2013 20:23

PokéGirl4-ever kirjoitti::B Eka kunnon yläastepäivä oli kiva! :P Koulua oli 8.10-16.00 (kuten marraskuun alkuun asti tulee minulla olemaan kaksi päivää viikossa...), mutta aika meni tosi nopeasti! ^^ Vaikka yläasteella onkin enemmän vastuun ottamista (jossa henkilökohtaisesti olen surkea... :D), on myös vapauksia tietysti enemmän, ja se tuntuu hyvältä! Nyt jo kolmannen koulupäivän jälkeen luokkamme yhteishenkikin vaikuttaa hyvältä! *electrode*

Toiseksi; sain musiikkiopistolta stipendin, joka on se, että kaikki lukukausimaksuni siellä maksetaan tältä lukukaudelta! :D Kun sanoin äidille, että eikö raha kuuluisi minulle, kun nythän hyödyn saa vain vanhemmat, kun hehän maksut normaalisti maksavat (joo olen ahne... :P), sanoi äiti että ei aio rahoja suoraan minulle maksaa, mutta "jos haluan ostaa niillä jotain isompaa, kuten WIIU tai IPAD, voin toki saada rahat sitä varten stipendistä"... o_o Pistää hiukan miettimään... kuinka iso summa se oikein oli...? :B Ei ilmeisesti ihan pieni...

Ja vaikken saisikaan rahaa, on ihn mahtavaa tietää, että olen ollut niin hyvä soittaja ja opiskelija että olen saanut niin suuren stipendin! ^^

Wau, tuohan hienoa! Kiinnostaisi tietää mitä instrumenttiä soitat?

Ontopic: Hehkutan, että ensimmäiset ilmaisutaidon tunnit olivat kivoja!
Charmaniac
 
Viestit: 226
Liittynyt: 05.05.2013 12:22

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja X-Pertti » 15.08.2013 20:31

Aw yiss, perjantaisin 2x elektroniikka, 2x ohjelmointi ja yks yhteiskuntaoppi. Varmaan paras setti mitä oon koskaan perjantaille saanu :3
Avatar
X-Pertti
 
Viestit: 692
Liittynyt: 29.11.2010 23:00
(: :(

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja PokéGirl4-ever » 15.08.2013 21:09

Charmaniac kirjoitti:Wau, tuohan hienoa! Kiinnostaisi tietää mitä instrumenttiä soitat?


Selloa, nyt kolmatta vuotta! ^^

Vielä hehkutusta; pari tyyppiä joitten kanssa oli ollut todella kauheita riitoja koko viime kevään, sopivat nyt asiat kanssani~ Nyt moikkaamme käytävässä, ja annoin toiselle kirjoittamaani tarinaakin arvosteltavaksi. Tuntuu hyvältä, kun kukaan ei "vihaa" minua, eikä olla riidoissa kenenkään kanssa.

Selvitys oli muuten aikas yksinkertainen verrattuna siihen, kuinka vakavia riidat olivat (en nyt yksityiskohtiin mene, mutta siihen liittyi syrjintää, pahan puhumista järkyttävistä asioista ja muuta kiusaamista); ei tarvinnut kuin mennä antamaan hali ja sanoa olevansa syvästi pahoillaan, ja saada takaisin hali ja anteeksipyynnöt, ja sitten juteltiinkin ja naurettiin kuin mitään ei olisi ollutkaan (itkujen jälkeen tietysti... :P)~

Ja voin siis sanoa, että minä olin tehnyt yhtä pahasti kuin hekin. T_T
PokéGirl4-ever
 
Viestit: 412
Liittynyt: 26.12.2012 16:25

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja OshaFan » 25.08.2013 22:15

Shalallaa~
Tässä jokin aika sitten sanoin haluavani rullakengät. Nyt sitten olen saanut sellaiset :D
Olin reilun tunnin kokeilemassa niitä ja tykkään paljon :D
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Staryu » 25.08.2013 23:56

Hehkutan sitä, että rupean taas kirjoittamaan xD
Avatar
Staryu
 
Viestit: 519
Liittynyt: 17.08.2012 17:40
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja hitmonlanttu » 27.08.2013 19:35

Opettelin soittamaan Lavender townin musiikin nokkahuilulla. Koen tämän hehkuksen arvoisena asiana :D
Durant, Durant, Durant, eating eating, eating...
Avatar
hitmonlanttu
 
Viestit: 270
Liittynyt: 23.03.2011 17:25
Paikkakunta: jossain Suomi-neidon vyötärön paikkeilla
(: oon soundcloudräppäri nykyään, voitteko uskoa

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Hikaru » 28.08.2013 17:18

Mulla on nyt WLAN omassa huoneessa! : D Yaay. Modeemi on olohuoneessa, joten tänne kantautuu vain 3/4 palkeista, mutta yhteys on sen verran nopea ettei haittaa. Nintendo WFC:eenkin yhdistäminen toimii, joten Poksulataukset ja sen sellaiset voi jatkossa hoitaa kodista käsin. Ja sivuhuomatuksena, ostin viime viikolla oman tietokoneen: 13-tuumaisen MacBook Pron. Siis vihdoinkin. Kenellä tämänikäisellä ei ole nykyaikana omaa tietokonetta.
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Avatar
Hikaru
 
Viestit: 763
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Helsinki
(: Fabulous! :)

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Colmio » 28.08.2013 17:36

Hikaru kirjoitti:Mulla on nyt WLAN omassa huoneessa! : D Yaay. Modeemi on olohuoneessa, joten tänne kantautuu vain 3/4 palkeista, mutta yhteys on sen verran nopea ettei haittaa. Nintendo WFC:eenkin yhdistäminen toimii, joten Poksulataukset ja sen sellaiset voi jatkossa hoitaa kodista käsin. Ja sivuhuomatuksena, ostin viime viikolla oman tietokoneen: 13-tuumaisen MacBook Pron. Siis vihdoinkin. Kenellä tämänikäisellä ei ole nykyaikana omaa tietokonetta.

Ei hitto. Oikeesti. APPLE?
Rupesin suurinpiirtein itkemään kun tajusin että joku ostaa ekaks koneekseen macin.
Asenna ny siihen ees linux
Oi Suuri ja Mahtava Neuvostoliitto.
Avatar
Colmio
 
Viestit: 465
Liittynyt: 03.12.2010 23:05
Paikkakunta: Kokkola

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Hikaru » 28.08.2013 20:20

Colmio kirjoitti:Ei hitto. Oikeesti. APPLE?
Rupesin suurinpiirtein itkemään kun tajusin että joku ostaa ekaks koneekseen macin.
Asenna ny siihen ees linux

Kiitos, kun yrität sivistää minua käyttämään toisenlaista tietokonetta tai käyttöjärjestelmää, kun et edes tiedä tai vaivaudu miettimään, miksi olen mahtanut päätyä ostamaan Macin. Sinulla on varmasti paljon traumaattisia kokemuksia Applen tuotteista, joten kaipa minun täytyy antaa anteeksi ymmärtämättömyytesi ja jatkaa tyytyväisenä tietokoneeni käyttöä sellaisena kuin sen itse haluan.
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Avatar
Hikaru
 
Viestit: 763
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Helsinki
(: Fabulous! :)

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Colmio » 28.08.2013 20:31

Hikaru kirjoitti:
Colmio kirjoitti:Ei hitto. Oikeesti. APPLE?
Rupesin suurinpiirtein itkemään kun tajusin että joku ostaa ekaks koneekseen macin.
Asenna ny siihen ees linux

Kiitos, kun yrität sivistää minua käyttämään toisenlaista tietokonetta tai käyttöjärjestelmää, kun et edes tiedä tai vaivaudu miettimään, miksi olen mahtanut päätyä ostamaan Macin. Sinulla on varmasti paljon traumaattisia kokemuksia Applen tuotteista, joten kaipa minun täytyy antaa anteeksi ymmärtämättömyytesi ja jatkaa tyytyväisenä tietokoneeni käyttöä sellaisena kuin sen itse haluan.

Applen koneilla tuetut softat ovat botnettiä.
Ja roskaa.
Oi Suuri ja Mahtava Neuvostoliitto.
Avatar
Colmio
 
Viestit: 465
Liittynyt: 03.12.2010 23:05
Paikkakunta: Kokkola

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 53 vierailijaa

cron