Yleinen Hehkutus-palsta!

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 07.12.2012 23:13

Rampelta ostamani Shining Mewtwo -kortti tuli tänään postissa.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja -M3- » 08.12.2012 11:49

Umbrespeon kirjoitti:Huomenna tilaukseen uusi kone :3


Postaa speksit ja hinta Tietokoneet-topicciin :d

Ja OT:

Pizzalle kavereiden kaa tänää :p
RNG > Pokémon
-M3-
 
Viestit: 194
Liittynyt: 15.08.2011 18:51

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Mewstor » 08.12.2012 13:46

-M3- kirjoitti:
Umbrespeon kirjoitti:Huomenna tilaukseen uusi kone


Postaa speksit ja hinta Tietokoneet-topicciin :d

Ja OT:

Pizzalle kavereiden kaa tänää :p

Jotta voit kertoa, että kone on ainakin 300€ liian kallis verrattuna spekseihin? Tämän takia en uskalla puhua omista koneen hankinta-aikeistani missään. Tarpeeksi tapellut erään henkilön kanssa tästä juuri eilen...

Ja vielä tähän aiheeseen liittyen. Jos -M3- kerran tietää asioista jotain, käy katsomassa postini sieltä Tietokoneet-topicista

Hehkutus jottei mene ihan offiksi. Yli 400€ veronpalautuksia! Ooohhhyyeeeaaahhhh!
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Hikaru » 08.12.2012 18:49

Olen vähän myöhässä tämän hehkutuksen kanssa, mutta valmistuin viime keskiviikkona ylioppilaaksi. Sain mm. miekan ja matkan Dubliniin, stipendit kuvataiteesta ja elokuva/videosta, sekä 2 000 euroa. Käteisvarani tuplaantuivat.
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Avatar
Hikaru
 
Viestit: 763
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Helsinki
(: Fabulous! :)

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja JayEm » 10.12.2012 09:41

Hikaru kirjoitti:Olen vähän myöhässä tämän hehkutuksen kanssa, mutta valmistuin viime keskiviikkona ylioppilaaksi. Sain mm. miekan ja matkan Dubliniin, stipendit kuvataiteesta ja elokuva/videosta, sekä 2 000 euroa. Käteisvarani tuplaantuivat.

Onneksi olkoon! Oliko isokin urakka kyseessä?
Avatar
JayEm
 
Viestit: 851
Liittynyt: 05.10.2010 10:14
Paikkakunta: Jyväskylä
(: I used to be a league leader, but then I forgot how

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Hikaru » 10.12.2012 14:09

JayEm kirjoitti:Onneksi olkoon! Oliko isokin urakka kyseessä?

Nooh... Kävin 76 kurssia joten en nyt ihan täysin minimimäärällä mennyt. Kirjoitin neljä ainetta: äidinkieli, A-englanti, B-ruotsi ja pitkä matematiikka. Yleensä ihmiset ottaa reaalin mutta mulla ei oikein mikään napannut. Sain kaikista muista paitsi matikasta eximian (toiseksi paras). Lisäksi suoritin kuvataiteen lukiodiplomin (erinomainen), ruotsin puhekurssin (hyvä) ja tein videokurssilla lähes yksin lyhytelokuvan, ainoana näyttelijänä minä itse.

Pitää muuten hehkuttaa tätäkin. Lähetin kesällä saman elokuvan sellaiseen nuorten elokuvatapahtumaan kuin Mediakasvatuskeskus Metkan "Minun elokuvani", ja sain hyvää palautetta. Sain myös vähän aikaa sitten tietää, että pääsin sen jatkokoulutustapahtumaan, johon valittiin about 100-150 osallistujasta 12 ihmistä. En tiedä tasan tarkkaan kuinka monta osallistujaa tapahtumassa oli, mutta elokuvia oli 65 ja jokaisesta oli 1-3 tyyppiä paikalla. Ensi viikonloppuna sinne sitten! Arvaatte varmaan mille alalle pyrin.
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Avatar
Hikaru
 
Viestit: 763
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Helsinki
(: Fabulous! :)

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja OshaFan » 10.12.2012 23:48

Puolusta PewDiePietä Tobuscusin Minecraft-videon kommenteissa -> Kommenttisi pääsee suosituimmaksi kommentiksi.

Joomoi, köyhä elämäni :D
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Pikapika » 11.12.2012 22:56

Hehkutan että sain vihdoinkin tarinani viidennen osan tulemaan (odottanut kesäkuun lopusta alkaen) ! Ja hehkutan sitä että pian tulee joulu !
Avatar
Pikapika
 
Viestit: 638
Liittynyt: 07.11.2010 11:24
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja JayEm » 12.12.2012 14:15

Pakko vähän hehkuttaa 3. sijalla Rampenatorin Video Tsällenge Riloudedin selostetut-kategoriassa. Ja muutenkin jo 57 subbaajaa pelikanavallani YouTubessa.
3. sija tuli minulle täytenä yllätyksenä, kun olin varautunut korkeintaan kunniamainintaan.
Avatar
JayEm
 
Viestit: 851
Liittynyt: 05.10.2010 10:14
Paikkakunta: Jyväskylä
(: I used to be a league leader, but then I forgot how

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja The Maziger » 12.12.2012 22:50

Hohhoh, tuli tänään ajokortti saatua. Varsinaisen muikealla päivämäärällä :>
~Käänteismaailman hallisija<3~
Avatar
The Maziger
 
Viestit: 265
Liittynyt: 01.11.2010 16:32
Paikkakunta: ~Ketsuekigatan~ tutkimuslabran valvonta tasanteelta valvomassa XeCrasin sekoiluja.
(: Aiheuttaa Hämmennystä väärin nautittuna.

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Umbrespeon » 12.12.2012 23:15

Onnea 12.12.12 ajokortista : D
Avan tehnyt hilippa.

Rip in rip
Avatar
Umbrespeon
 
Viestit: 724
Liittynyt: 10.11.2010 00:15
Paikkakunta: Kuåpiå
(: If you know what I mean.

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Desert Spirit » 14.12.2012 01:32

Hehkutan, että kiire ( noin ylipäätään ) ja joulukiire alkaa pikkuhiljaa hellittää ja on ( käytännössä ) jo viikonloppu miula alkanut ja ehtii levätä ja rauhoittua kotona - vihdoinkin, ainakin kaksi viime viikkoa on ollut tosi kiireisiä. Vain noin 1 - 2 lahjaa enää ostamatta ( Molemmat äidille, toisen ainakin ostan varmasti, jos mahdollista ). Veljille on lahjat jo ostettu, ja pikkujoululahjat myös hoidettu/hoidossa ja kaikki muut lahjajutut... ja joulukortit lähti postiin eilen just joulumerkein ystäville! :)

Ja pakko hehkuttaa, että lähden elokuviin nyt tämän viikon lauantaina äidin kanssa katsomaan Hobitti Odottamaton Matka - kuvan. Isoveli ei ehdi nyt viikonloppuna mukaan, hän varmaan käy ensi viikolla... Olen lukenut Hobitti - kirjan, ja siitä ainakin tykkäsin kovasti, vaikka kuvailua oli aika paljon... :D

Ihanaa, kun tulee joulu, ja melkein kahden viikon loma ja Uusivuosi - kotosalla ammun raketteja porukassa tänä vuonna ainakin! *awesome* *enkeli*

Ai niin, pakko, siis ihan pakko vielä saada hehkuttaa, että kun kävin 29.11.2012 Mikkelissä äidin ja yhden äidin naispuolisen ystävän kanssa autolla ( äiti ajoi ) Antti Tuiskun joulukonsertissa ( joka oli akustinen ) Mikkelin Tuomiokirkossa, että sain kauniin ja ihanan keikan jälkeen tavata Antin ihan lyhyesti, ja sain nimmarin ja yhteiskuvan ja pikaisesti sanoin jotakin, mitä ehdin ja toivotin - tietysti - hyvää joulua...! :B Niin... Mutta hänen faninsa kun olen, niin se oli minulle iso juttu, yhteiskuva varsinkin ja ylipäätään... *electrode*

P.S Suunnitelma muuttui, menenkin elokuviin vasta sunnuntaina äidin kanssa... Korjasin vain, vaikka ei se ole niin olennaista, eikä se päivämäärä koske eikä kiinnosta täällä, mutta kun kirjoitin ns. väärin... No, silloin luulin niin... :P
Viimeksi muokannut Desert Spirit päivämäärä 15.12.2012 13:33, muokattu yhteensä 2 kertaa
Avatar
Desert Spirit
 
Viestit: 79
Liittynyt: 30.11.2010 23:09

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Umbrespeon » 15.12.2012 01:11

Tänään kone varmasti, "postissa" jo <3

E: Siis mökillä, pappa tilas sinne :<
Viimeksi muokannut Umbrespeon päivämäärä 15.12.2012 09:46, muokattu yhteensä 1 kerran
Avan tehnyt hilippa.

Rip in rip
Avatar
Umbrespeon
 
Viestit: 724
Liittynyt: 10.11.2010 00:15
Paikkakunta: Kuåpiå
(: If you know what I mean.

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 15.12.2012 04:50

Tuli juuri katsottua Claymore niminen anime loppuun, ja pakko sanoa että tämä on varmaan yksi parhaimpia lyhyitä sarjoja mitä olen nähnyt tähän mennessä! 9/10, pikkasen miinusti se että tappelut oli liian nopeita alussa.

Animessa 26 jaksoa, tietty manga jatkuu pidemmälle. Toivoisin että animekin jatkuu tuosta, erittäin mahtava se silti oli.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Pikapika » 16.12.2012 12:10

Hehkutan montaa asiaa ! Melkein kaikki lahjat on ostettu vaikkakin matti palasi kukkaroon kuten aina jouluostosten jälkeen. Hehkutan sitä myös että samalla satasella jolla ostin lahjat sain myös Pokemon White 2 - pelin jota olen odottanut jo heinäkuusta lähtien. Ostin itse koska tänä jouluna ei lahjaksi pelejä.
Kolmas asia jota hehkutan on että lähdemme joulun kunniaksi Serenaan tänään iltapäivällä :). Että sellaista hehkutusta !
Avatar
Pikapika
 
Viestit: 638
Liittynyt: 07.11.2010 11:24
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja The Maziger » 16.12.2012 20:47

On se oma auto jännä.
~Käänteismaailman hallisija<3~
Avatar
The Maziger
 
Viestit: 265
Liittynyt: 01.11.2010 16:32
Paikkakunta: ~Ketsuekigatan~ tutkimuslabran valvonta tasanteelta valvomassa XeCrasin sekoiluja.
(: Aiheuttaa Hämmennystä väärin nautittuna.

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Doragon » 16.12.2012 20:51

Vielä viikko enää töitä ja sitten loma! :D
Ääripositiivi Pokémonfriikki höpöttämässä kuinka tämä rakastaa kaikkea.
Avatarin on piirtänyt meikä.
Avatar
Doragon
 
Viestit: 899
Liittynyt: 04.11.2010 16:20
(: Minne kiire

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Vilsu » 16.12.2012 21:23

Doragon kirjoitti:Vielä viikko enää töitä ja sitten loma!

Minulla myöskin viikonpäästä loma, tosin perjantaina on joulujuhla ja muilla tunneilla sitten katsotaan jotain elokuvaa, tai tehdään kappaleita vielä eteenpäin.
[20:52] (@JeasonFire) voisit sanoa ihan mit� vaan j�rjet�nt� forkil ja kaikki uskoo sua koska reputation
Avatar
Vilsu
 
Viestit: 386
Liittynyt: 01.11.2010 08:59
(: Allons-y!

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Blaziken » 16.12.2012 21:37

Mullakin alkaa viikon päästä loma, niin kuin varmaan aika monilla.
Umbrespeon kirjoitti:Roarin viesti taisi olla vähän (PALJON) rölli.
Blaziken
 
Viestit: 564
Liittynyt: 18.03.2011 16:06
Paikkakunta: Espoo

Re: Yleinen Hehkutus-palsta!

ViestiKirjoittaja Flyffel » 16.12.2012 21:45

Hehkutan että voitin Mariskoolin. :3
Spoiler:
Kuva
Tollanen.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 64 vierailijaa

cron