Toriko

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Toriko

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 17.05.2011 23:19

Tästä ei vielä ole tehty topiccia joten meikä tekee.

Toriko on shounen-manga jonka on tehnyt Mitsutoshi Shimabukuro. Se kertoo Toriko nimisen hepun seikkailuista joka on Bishokuya. Bishokuyat on eräänlaisia ruuan metsästäjiä jotka siis etsivät uusia ruuan raaka-aineita. Sarja vasta alkoi animena mutta on ollut mangana jo vuodesta 2008.

En ole itse lukenut mangaa mutta animena on erittäin mahtava. Torikollakin on semmoset kivat super voimat ja on viihdyttävä luonne.

Ovatko muut foorumin käyttäjät katsoneet tätä herkullisen upeaa sarjaa? Ja mitä mieltä olette?
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Toriko

ViestiKirjoittaja Pimee Umbba » 17.05.2011 23:38

Torikoon tutustuin ensimmäisen kerran, kun eräs ystäväni kertoi manga-sarjasta jota oli alkanu llukemaan ja yllättäen tämä sitte osoittautui Torikoksi. Tällöin Toriko ei tuonu vielä kauheaa kiinnostusta, kun luin joitakin random chaptereita, koska tyyliltään hahmot olivat vähän erinlaisia kun olin tottunut ja muutenkin päähenkilönä Toriko oli mielestäni "ylilihaksikas" shounen-sarjan päähenkilöksi.

Toriko unohtui hetkeksi, kunnes viimme kuussa julkaistiin One Piece X Toriko special jakso, jonka suurena One Piece fanina ja mielenkiinnolla katsoin. Kiinnostus Torikoon hivenen nousi ja päätin jakson jälkeen tutustua Torikoon ny kunnolla mangan kautta alusta asti. Nyt olen lukenut Torikon noin puoleen väliin ja mielestäni kyseessä on hyvä perus shounen-sarja, jota pienellä innolla lukee eteenpäin. Vielä Toriko ei ole minua pahaan villitykseen saanut mutta ehkä sitten tulevaisuudessa.. ehkä.
Porukka Kasaan! Cosplay Ryhmä
||One Piece||Bakuman||Fairy Tail||Katekyo Hitman Reborn||
Pokémon Black FC: 3009 7318 7437
Avatar
Pimee Umbba
 
Viestit: 80
Liittynyt: 01.11.2010 15:56
Paikkakunta: Sodis

Re: Toriko

ViestiKirjoittaja NintenDoctor » 29.05.2011 21:26

Torikoon tutustuin nimenomaan siitä One Piece X Toriko episodista. Mangaan en ole koskenut mutta kaikki kahdeksan jaksoa on katottuna. Ihan hauska sarja.
Viesti sisälsi trollauksen.
Avatar
NintenDoctor
 
Viestit: 99
Liittynyt: 01.11.2010 18:54


Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 65 vierailijaa

cron