Naruto

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Naruto

ViestiKirjoittaja Pimee Umbba » 01.11.2010 17:08

Pistän näitä animanga-sarjojen töpöjä tännekkin~

Naruto on Japanissa yksi suosituimmista Shounen Jumpin sarjoista, jonka tekijänä on Masashi Kishimoto. Tarina kertoo pojasta nimeltä Naruto Uzumaki, joka asuu ninjakylä Konohassa. Hänen suurin unelmansa on tulla voimakkaimmaksi ninjaksi ja nousta Hokageksi, Konohan voimakkaimmaksi ninjaksi. Matkalla kohti päämääräänsä hän tutustuu moniin ystäviin ja vihollisiin, kuten Haruno Sakuran ja Uchica Sasukeen.

Eli yleistä keskustelua Naruto-sarjasta ja muistakaa käyttää sitä Spoiler-nappulaa, kun se on noin helposti nyt laitettavan!
Porukka Kasaan! Cosplay Ryhmä
||One Piece||Bakuman||Fairy Tail||Katekyo Hitman Reborn||
Pokémon Black FC: 3009 7318 7437
Avatar
Pimee Umbba
 
Viestit: 80
Liittynyt: 01.11.2010 15:56
Paikkakunta: Sodis

Re: Naruto

ViestiKirjoittaja Inku » 01.11.2010 21:31

Mie en sitten kerta kaikkiaan ymmärrä tämän sarjan saamaa suosiota. :'D Itsekin tutustuin tähän muutama vuosi sitten juuri siksi kun kaikki sitä niin tuntuivat hypettävän. Idea ainakin vaikutti kiinnostavalta. En nyt muista enää tarkkaan, mutta olikohan peräti jo toinen jakso filleri? Jossain hyvin alkupäässä kuitenkin. Kertoi siitä kylänjohtajan räkänokkapojasta. Tuskastuin jo siinä, kun olisin halunnut mieluummin nähdä päähenkilöitä. P: Sarjan lähdettyä käyntiin (jos nyt niin voi edes sanoa) minua ärsytti jatkuva katsojan aliarvioiminen ja turhat, pitkät selitykset. Yksityiskohtaiset selostukset toimivat joissakin liikkeissä joissa tapahtui oikeasti paljon, mutta jotkut yksinkertaisimmatkin jotka piti näyttää oikein monesta eri kulmasta ja vielä hidastettuna aiheuttivat lähinnä facepalmeja. "Juu, tajusin jo."

Sitten flashbackit. Niitä voi käyttää joko toimivasti tai sitten ei. Naruton flashbackit olivat lähes aina täysin turhia. Esimerkiksi jos nyt vaikka jaksossa X Naruto taistelee jotain vihollista vastaan, joka pääsee pakoon. Seuraavassa jaksossa häiskä tulee uudelleen uhoamaan, johon Naruton reaktio: "Oooh, sinähän olet se ---" ja sitten tulee flashback joka saattaa kestää ja kestää ja kestää. Tyyliin "Joo-o, muistan sen kyllä, näin sen noin 20 minuuttia sitten!" Flashbackit ovat siis yleensä edellisestä tai sitä edellisestä jaksosta. Ymmärtäisin jos vaikka jaksossa 50 tulisi joku 1-jakson tyyppi vastaan ja siitä tulisi flashback, mutta ei näin. Ei tosiaan näin. Luulevatko ne, että katsojat kärsivät lähimuistin menetyksestä? :'D Muutenkin katsojaa tunnutaan aliarvoivan oikein kunnolla. Kaikki pienetkin yksityiskohdat pitää selittää juurta jaksaen eikä mitään jätetä avoimeksi, että katsojarukat (ne tyhmimmätkin) varmasti ymmärtävät.

Hahmoista: Noh, tämä on toinen sellainen sarja minulle jossa kaikki muut ovat päähenkilöä kiinnostavampia (tai siedettävämpiä.) Naruto on yksinkertaisesti vain todella ärsyttävä kaikkine uhoamisineen ja sekoiluineen. Ainoat hetket jolloin pidän hänestä ovat niitä, kun hänellä on vastassa joku todella paha vastustaja ja hän joutuu laittamaan kaiken peliin. Muutoin hän on vain hermoja raastava, äänekäs pelle. Sakura kiinnosti minua aluksi, mutta hänkin paljastui aika latteaksi tyypiksi. Ei tehnyt juuri koskaan mitään muuta kuin kauhisteli sivussa tai fanitti Sasukea. Odotin aina että Sakurakin pääsisi tekemään jotain samantasoisia stuntteja kuin Naruto ja Sasuke, mutta ei. Eihän tyttö voi olla hyvä taistelemaan. Ekan ja tokan tuotantokauden aikana Sasukesta kertovat jaksot olivat minusta mielenkiintoisinta antia päähenkilöiden osalta. Varsinkin ne joissa Orochimaru tuli mukaan kuvioihin, pitivät huolen siitä että jatkoin sarjan katsomista toivoen että samanlaista tulisi vielä joskus lisää.

Myöhemmin Orochimaru nousikin lempihahmokseni ja Jiraiyan ja Tsunaden tultua mukaan kuvioihin sarja menikin hetkeksi sen verta mahtavaksi, että katsoin lähes putkeen kaikki ne jaksot jotka kertoivat näistä kolmesta. Orochimarun taistelut varsinkin olivat mahtavaa seurattavaa, mitä nyt se ensimmäinen matsi keskeytyi vähän väliä kun piti viedä tilanne jonnekin tylsempään paikkaan Naruton luo. Voi kumpa koko sarja olisikin kertonut Orochimarusta, Jiraiyasta ja Tsunadesta. ^.^
Spoiler:
Viimeisin hieno taistelu mitä näin olikin noiden kolmen matsi jossa kaikki käyttivät summonejaan ja Tsunade hakkasi Orochimarua turpaan. Mulla kävi sitä todella paljon sääliksi ja olisin halunnut että se voittaa, mutta Tsunadeenkin olin jo ehtinyt tykästymään sen verta paljon että nauroin vain silmät kyynelissä.
Ja Orochimarun kieli~ Ei voi muuta kuin rakastaa. :---D

Lopulta en vain jaksanut enää seurata sarjaa. Sasuke (joka oli ollut lempihahmoni päähenkilöistä) muuttui angstiseksi emopojaksi. Siis vielä pahemmaksi kuin se oli aiemmin ollut ja toinen lempihahmoni hyvisten puolelta, Kakashi otti osumaa ja jäi pois kuvioista joksikin aikaa. Plus siihen vielä kaikki fillerit, joille ei tuntunut näkyvän loppua. Vähän sama ongelma minulla tässä kuin Dragonball Z:ssä: liian hidas eteneminen + sitten vielä Naruton kohdalla ärsyttävä päähenkilö ja liialliset selitykset -> kyllästyminen sarjaan. Mangasta olen kuullut että se olisi animea parempi. Voisin vaikka joskus katsastaa sen. Mutta animea en kyllä enää voi katsoa. Ei enääh... ;__;
And in the darkest night, I won't give up the fight
I won't be losing hope, I hold on to what is true

Kotisivuni ~ DA-galleriani ~ Piirroksiani foorumilla
Avatar
Inku
 
Viestit: 92
Liittynyt: 01.11.2010 20:12
Paikkakunta: Oulu

Re: Naruto

ViestiKirjoittaja Pimee Umbba » 01.11.2010 21:40

Aivan pakko kysyä, että pääsitkö Shippuudeniin asti? :D

Komppaan joitakin kohtia. Esimerkiksi juuri tuo flashbackien liiallinen käyttö.. aaargh! Mangassa onneksi tätä huolta ei ole, koska Kishimoto oikeasti tajuaa, että emme me lukiat mitään täysin aivottomia ole. Hahmot taas kehittyvät sarjan edetessä ja Shippuudenissa pidän suuresta osasta. Ihmeellisin juttu on esimerkiksi se, että aluksi en voinut sietää Narutoa laisinkaan, mutta Shippuudenin myötä on Naruto suosikkihahmoni koko sarjasta ^^

Eli jos anime ei enään jaksa kiinnostaa, suosittelen tutustua mangaan, koska Kishimoto osaa paljon paremmin, kun animaattorit~
Porukka Kasaan! Cosplay Ryhmä
||One Piece||Bakuman||Fairy Tail||Katekyo Hitman Reborn||
Pokémon Black FC: 3009 7318 7437
Avatar
Pimee Umbba
 
Viestit: 80
Liittynyt: 01.11.2010 15:56
Paikkakunta: Sodis

Re: Naruto

ViestiKirjoittaja Tas » 01.11.2010 22:08

Samoilla linjoilla Inkun kanssa. En tykkää yhdestäkään päähenkilöstä. Heti alusta asti olen vihannut Narutoa (hahmoa), mutta ihan mielenkiintoisten sivuhahmojen ansiosta pääsin tuosta alusta eteenpäin. Juoni parani sitten pidemmälle mennessä ja tosiaan Shippuuden on ihan hyvää. Tosin animea en enää katso, mutta manga menettelee. Välillä hajotti todella pahasti varsinkin nuo päähenkilöt. Sasuke oli se järkyttävä emoilija, Naruto muuten vain idiootti ja Sakura ei osannut muuta kuin katsoa sivusta ja itkeä. Naruto on edelleen sama typerys kuin ennen, enkä tykkää kyseisestä hahmosta ollenkaan. Sakura on ehkä jopa ärsyttävämpi, mutta Sasuke on parantanut huimasti. Ei ole enää mitään emoilukohtia, kun ilmeisesti lähti kaikki tunteet romukoppaan.

Tämäkin sarja vain menee pahasti yli noiden voimien kanssa. Niitä ei vain osata pitää hallinnassa.
Spoiler:
Mennyt suunnilleen jo sille tasolle, että tappelut ratkaistaan silmillä ja noita silmiä pitää keräillä, että pärjää... Ja Narutollakin nykyään noita erilaisia voimia: joku salamoiva kettumode ja siihen päälle sammakkomode. Sitten rajaton määrä jotain jättimäisiä rasenganeja ja klooneja voi repiä ihan loputtomasti ja niitä pystytään tuhoamaan ihan hirvittävä määrä (Narutonhan pitäisi ottaa kaikki niiden väsymys ja vahinko kloonin tuhoutuessa, muttei ikinä näytä olevan mitään ongelmaa).

Kyllä tätä sarjaa kuitenkin ihan mielellään kerran viikkoon lukee, vaikka välillä pistääkin ärsyttämään.
[21:51:11] <+Caccis> ota nyt realismi vastaan, suurin osa jotka harrastaa tätä on failureita irl
Avatar
Tas
 
Viestit: 844
Liittynyt: 03.09.2010 18:55

Re: Naruto

ViestiKirjoittaja ESJonne » 01.11.2010 23:16

Katsoin ns. "alkuperäisen" Naruton kaikki jaksot (myös fillerit), ja mielestäni sarja oli todella mukava, vaikka vähän hupsuahan se on, että ninjat osaavat tehdä Kamehamehaat sun muut. Shippuuden ei innostanut kuin noin 20 ensimmäistä jaksoa, vaikka olisi se myöhemmin varmaan parantunutkin. Tosin "Super Saiyan Ninjat" eivät innosta hirveästi, sellaisia kun satuin näkemään kun kaveri katsoi ja vilkaisin vähäsen.
ESJonne
 
Viestit: 3
Liittynyt: 01.11.2010 22:15

Re: Naruto

ViestiKirjoittaja Inku » 01.11.2010 23:17

Pimee Umbba kirjoitti:Aivan pakko kysyä, että pääsitkö Shippuudeniin asti? :D

Shippuudenista olen kuullut, että jollei tykännyt ennen sitä, ei todennäköisesti tykkää siitäkään. Manga siis seuraavaksi, jos jostain sattuu vastaan. x3 Eli en siis nähnyt sinne asti. Tuon mainitsemani ison taistelun jälkeen en enää kovin pitkälle katsonut.
Spoiler:
Sasuke alkoi angstailla ja liittyi Orochimarun porukkaan. Viimeisin näkemäni jakso oli muistaakseni se, kun Sasuke kömpi sinne tynnyriin. :'D
And in the darkest night, I won't give up the fight
I won't be losing hope, I hold on to what is true

Kotisivuni ~ DA-galleriani ~ Piirroksiani foorumilla
Avatar
Inku
 
Viestit: 92
Liittynyt: 01.11.2010 20:12
Paikkakunta: Oulu

Re: Naruto

ViestiKirjoittaja Lakzu » 24.11.2010 00:48

Itse en olekkaan seurannut Narutoa pitkiin aikoihin.
No suosikeissani on edelleen Sasuke ja Sasori
Sasukesta pidin ekoissa jaksoissa emomaisuudestaan. Kunnon lone wolf, joka päätti
Spoiler:
lätkiä kunnolla Narutoa turpaan. Sitä kohtaa rakastin kun se hakkasi Naruton. Vertakin roiskui hieman yms, mutta siinä missä kerrotaan Sasuken menneisyydestä, siinä itkin hieman kun näkee nyt oman suvun kuolevan.

Shippuudenissa Sasuke on muuttunutkin tosi paljon, eli huomattavasti. Pidän tämän asenteesta ja siitä kun
Spoiler:
hänestä tuli Akatsuki, kuten tämä veljensä oli. Harmillisesti Sasuke meni tappamaan Itachin. Pidin myös siitä kohdasta jossa Sasuke ja Itachi tappelevat (Shippuuden). Se oli mielenkiintoista katsottavaa, etenkin animena.


Sasori, ihanainen nukke heppu, kuten Kankuro, mutta paljon tyylikkäämpi Akatsukina.
Pidän siitä negatiivisuudesta hieman, ja siitä kun se muuttuu nukeksi.
Spoiler:
Ärsyttävintä oli kyllä se kun Sakura tappoi tämän. Olisi kyllä voinut mennä toistepäin.


Shippuudenia olen välillä seurannut, katson suunnilleen ainoastaan niitä jaksoja, joissa on toimintaa. Myös sekin missä Sasuke ja Tobi esiintyy. Kun silloin aina tapahtuu jännää. Muutoin sarja on hyvä, mutta se on hieman ärsyttävää välillä katsoa, kun Sai on siinä.
Avatar
Lakzu
 
Viestit: 92
Liittynyt: 04.11.2010 20:42
Paikkakunta: Vantaa

Re: Naruto

ViestiKirjoittaja thedarkgible » 27.12.2010 21:03

Tykkään lukee narutoo mulla on kaikki tähän mennessä tulleet suomenkieliset narutot mun lempi hahmo on varmaan gaara
Tsekatkaa mun youtube channeli
Avatar
thedarkgible
 
Viestit: 33
Liittynyt: 25.12.2010 02:33
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naruto

ViestiKirjoittaja Wishmaker » 29.12.2010 01:50

Mangaa olen lukenut ja omistan suomeksi 1-28 ja englanniksi 28-49. Jotenkin suomenkielisten kerääminen vaan tyssäsi siihen, tyyliin "miksi ostaa samat 20 kirjaa toisellakin kielellä jos ne on enkuksi parempia?" Ja samoille kohdille tyssäsi myös Naruton fanitus aika pahasti.

Aluksi en älynny kaikkea sitä hypetystä, sitten kokeilin, ja pidin siitä kyllä, mutta mielestäni juoni alko pahasti tyssäillä kun
Spoiler:
piti lähteä pelastamaan Sasukea, joka oli IMO ihan turha tyyppi alun perinkin, ja sitten se tappoi vielä Itachin ja Deidarankin. -.-' Ja siitä eteenpän melko lailla "oi, tule takaisin, Sasuke"-pillitystä. Ööh.'
Sittenkin vielä jatkoin sarjan seuraamista, sillä olihan siinä paljon hyvää, mutta viimeinen tikki taisi olla
Spoiler:
"Yhdistetään kaikki bijut ja saadaan niistä üüber Juubi!"-ajatus.
Ja no jaa, siihen se jäi. Kyllä sitä tulee välillä luettua ja jotain piirrettyä mutta.... Taisin itse asiassa vaihtaa sen Yu-Gi-Ohiin. o.o

Animea tuli katsottua aika vähän, joku 30 jaksoa tjtn....

Niin ja lempihahmo oli Gaara. Gaaralla oli ainakin alussa niin kiva elämänasenne.
Avatar
Wishmaker
 
Viestit: 7
Liittynyt: 17.11.2010 23:04

Re: Naruto

ViestiKirjoittaja Sutsuka » 29.12.2010 07:48

- ' ' -
Viimeksi muokannut Sutsuka päivämäärä 29.12.2012 22:28, muokattu yhteensä 1 kerran
HAPPINESS EVERYWHERE.
Avatar
Sutsuka
 
Viestit: 40
Liittynyt: 12.12.2010 21:55
Paikkakunta: Oulu

Re: Naruto

ViestiKirjoittaja The Deoxys Master » 28.01.2011 22:58

Siis itsekin olin aijemmin kova Narutofani, mutta nyt sarja on mennyt hieman "oudoksi". Kuten Sutsuka sanoikin: sarjan olisi jo pitänyt loppua. SIIS IHAN TOSISSAAN! Turha sitä on venyttää noin pitkälle! Alan ymmärtämään lyhyiden sarjojen hohdokkuuden...
Friend Code: 5070 0146 9713
Looks like a mountain to me.
Avatar
The Deoxys Master
 
Viestit: 31
Liittynyt: 03.11.2010 22:25
Paikkakunta: Birth Island

Re: Naruto

ViestiKirjoittaja Chiru » 24.02.2011 19:52

Minä lueskelen tuota kyseistä sarjaa ihan suomeksi, koska sitä saa helpoiten ^^' Mutta siis, itse ainakin tykkään.
Viimeksi muokannut Chiru päivämäärä 17.09.2011 15:45, muokattu yhteensä 2 kertaa
Friend codet
Pokémon SoulSilver - 5285 9385 8833
Pokemon Black - 2580 5079 7143
Galleriani - Tarinani
Avatar
Chiru
 
Viestit: 424
Liittynyt: 08.12.2010 20:21
(: Pastaaa~!

Re: Naruto

ViestiKirjoittaja neatix » 27.02.2011 00:04

Ite en ees muista koska ekan kerran törmäsin sarjaan, siitä on niin kauan aikaa :D Oon siis 'fanittanut' sarjaa _kauan.
Ite oon kattonu Naruton animena kokonaan, shippuudenista en ole katsonut kun ensimmäisen kauden, tosin loput on edessä :D
Lempihahmoja mulla on itse asias aika paljon, mutta ehdoton ykkönen on Gaara. Jotenki tykkään sen olemuksesta, se ei ainakaa aikaa tuhlaa puhumiseen.
Suosikkeja ovat myös mm. Rock Lee, Kakashi, Kisame ja jopa Deidara, vaikka tämä
Spoiler:
tappoikin Gaaran. Tai no tavallaan, kaikki akatsukithan sen teki ja Gaara nyt herätettiin eloon, mutta nojoo silti :D En kyllä muista akatsukeista välitäkkään, juuri sen takia kun pöllivät ihanaisen Shukakun Gaaran sisältä =( Ja Gaaran tulo Kazekageksi oli maksimaalisen megainnostuksen multihuipentuma <3

Myös Hidan, Kiba ja Haku kuuluvat suosikkeihin =)
Sasukea en voi sietää. Ok, oli se ensimmäisissä kausissa vielä ihan ok, mutta muuten...
Koska en voi sietää Orochimaruakaan, niin en siedä Sasukeakaan, sarjaa seuranneet tietävät kyllä miksi :D

ja taas kerran innostuin katsomaan Narutoa ihan alusta asti, ja nyt katson sen taas kokonaan alusta loppuun, jonka jälkeen siirryn shippuudeniin.
Niin se vanha suola alkaa janottaa...
Yep, kind a looove Buizel ♥
Avatar © Yakalentos from DeviantART
Avatar
neatix
 
Viestit: 18
Liittynyt: 08.01.2011 14:06
Paikkakunta: Hyvinkää

Mielipiteeni

ViestiKirjoittaja Kapu » 07.03.2011 17:05

Minusta sarja on ihan kohtalainen, vaikka en ole normaalia Narutoa kauheasti katsonut. Aloitin katsomisen, kun isoveljeni näytti sitä minulle. Näytti minulle tämän AMV:n
http://www.youtube.com/watch?v=VZtck9MdGMM. Shippuuden on minusta parempi, koska siinä on minusta juoni, joka on välillä kuitenkin outo(aka Naruto ei koskaan kuole XD). Lempihahmoni oli alussa Itachi, mutta kun Sasuke meni lyömään sitä turpaan, piti vaihtaa. Joten lempparini on nyt ... Tobi! Se on vaan niin mahtava, kun Naruto tekee siihen Rasenganin, niin se menee sen läpi. Sitten Kakashi menee ihan paniikkiin, kun saa tietää, että se on
Spoiler:
Madara Uchiha.
Akatsuki on mielestäni todella kiva mutta se oli tyhmää kun
Spoiler:
Pein kuoli, muutenkin tosi huonosti, aka My pain is greater then yours!XD
Muutenkin, olisi tosi tyhmää, jos Tobin jälkeen tulisi vielä lisää Akatsukiin tyyppejä. Sarjan arvionti minulta 8. Fillerit miinustivat aika paljon
Boom, headshot.
Avatar
Kapu
 
Viestit: 67
Liittynyt: 07.11.2010 16:20

Re: Naruto

ViestiKirjoittaja Atlas » 09.03.2011 23:12

Alotin Naruton katsomisen joskus viime vuoden alussa. Itse Narutoa katsoin aika vähän(hypin aika monen jakson yli) mutta katsoin niin, että kävi selväksi missä mennään jne. Shippudenista olen katsonut lähes kaikki jaksot ja olikin paljon mielenkiintoisempi, koska oli tapahtunut niin paljon muutoksia ja taistelut olivat "jännempiä"(vaikka monet taistelut eivät kovin "ninja"taisteluilta vaikuttaneet) sekä hahmot muuttuneet. Hahmoista suosikkeja ovat olleet yleisesti kaikki jotka omistavat jonkun "dōjutsun", koska heillä yleensä mielenkiintoinen menneisyys sekä ulkonäkö yksityiskohtainen ja hieno. Nykyäänkin seuraan animea suht. aktiivisesti ja mangaa luen aika samaan tahtiin. Sarjassa on muutama miinuskin tietysti, kuten flashbackit ja fillerien määrä sekä muutama ärsyttävä hahmo. Ihan hieno sarja kyseessä, suosittelen jos pidät ninjailusta.
Feeling it
XY: 5429-7397-3389
Avatar
Atlas
 
Viestit: 205
Liittynyt: 01.11.2010 08:02
Paikkakunta: Helsinki

Re: Naruto

ViestiKirjoittaja Flyffel » 09.03.2011 23:25

Atlas kirjoitti:-- Shippudenista olen katsonut lähes kaikki jaksot ja olikin paljon mielenkiintoisempi, koska oli tapahtunut niin paljon muutoksia ja taistelut olivat "jännempiä"(vaikka monet taistelut eivät kovin "ninja"taisteluilta vaikuttaneet) sekä hahmot muuttuneet. -- Sarjassa on muutama miinuskin tietysti, kuten flashbackit ja fillerien määrä sekä muutama ärsyttävä hahmo. Ihan hieno sarja kyseessä, suosittelen jos pidät ninjailusta.

Ei sillä että aluksikaan oli kovin paljon, mutta Narutolla ei ole kyllä nykyään enää mitään tekemistä "ninjojen" kanssa. xD
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Naruto

ViestiKirjoittaja Digia » 15.03.2011 22:29

Vihdoinkin animessa tuli Kagejen kokous jota olen odottanut jo kauan. Viimeisen kuukauden ajan en ole katsonut narutoa ja sitten tnä katsoin kaikki nuo jaksot.
~Sieni on jokapaikan sana~
League of Legends
Avatar
Digia
 
Viestit: 353
Liittynyt: 01.11.2010 16:24

Re: Naruto

ViestiKirjoittaja Flaronet » 28.08.2011 00:10

Itse aloitin Naruton seuraamisen vasta mangan tultua Suomeen, sitä ennen Naruto oli meikäläiselle ihan outo tuttavuus. Animea en ainakaan netistä lähde seuraamaan (mitä nyt oon nähnyt fanien tekemiä videoita YouTubessa) kuin vasta sitten, kun jaksot tulevat DVD-boxeille sen mukaan, kun niitä tulee. Tietääkseni niitä on tullut tähän mennessä ainoastaan 4 boxia suomitekstien ja alkuperäisdubin kera. Ei vaan innosta seurata netistä, kun varsinkin kannettavani alkaa olla semmonen typerys, koska jäähdytinjärjestelmä on sanonut sopimuksensa irti ja joudun turvautumaan tuulettimeen, jos mielin olla koneella pidempään ilman, että kone sammuu ylikuumenemisen myötä (siis, jos joku ei tajunnut, niin tuuletin pysyttelee lattialla ja pistetään päälle [ei niin, että tuuletin pyörii puolelta toiselle] ja kannettava syliin tuulettimen suuntaan ja voilá! Hyvin pelittää :D). Pitänee viedä vaikkapa Dataskyhin korjattavaksi, jahka saan rahaa tarpeeksi.

Mutta palataanpa itse asiaan. Manga on varsin hyvä ja vähän erilainen ninja-tarina (oon aatellut, että Kishimoto on pistänyt ninjailun ihan uusiksi Naruton myötä :D ). Myös pientä huumorinkukkaa löytyy aina välillä, esim. kun eräässä aikaisemmassa Naruto-pokkarissa Jiraiya oli ehdotellut Tsunadelle, että kumpikin menisivät juomaan hieman sakea keskellä päivää, johon Tsunade ilmoittaa, ettei missään nimessä aio tulla juomaan sakea, koska hän on Hokage ja vieläpä keskellä päivää, jolloin muut vielä työskentelevät, mutta kuinkas ollakaan, seuraavalla sivulla Jiraya ja Tsunade ovat sake-baarissa ja Tsunade on kännissä kuin käki Jiraiyan todetessa, että Tsunaden pitäisi pitää kiinni sanoistaan.

Voin tunnustaa semmosen jutun, että kun joskus löysin pari vuotta sitten yhden Siivettömät Online-nimisen sivuston, jonka webbari oli tehnyt fanarttia mm. Kisamesta. Naruto oli justiinsa tullut Suomeen ja ilmestynyt muutaman numeron verran. Kun näin Kisamen kuvan ensimmäisen kerran tuolla Siivettömät Online-sivustolla, oletin tietenkin Kisamen olevan kyseisen webbarin oma tekele Narutoon liittyen vain siksi, koska Kisamellahan on haimainen ulkonäkö eikä Kisame vielä ollut ilmestynyt ensimmäistä kertaa kuin vasta myöhemmin. Hokasin asian vasta myöhemmin, että Kisame kuuluu Naruton varsinaiseen hahmokaartiin nähtyäni YouTubessa pari videota Akatsukiin liittyen. XDD Tuo harhaluuloni johtui siitä, etten vielä siinä vaiheessa kauheasti tiennyt Narutosta juuri mitään ja Kisame oli muutenkin aika erikoisen näköinen haimaisen ulkonäkönsä takia, joten en tietenkään osannut siinä mielessä yhdistää Kisamea Narutoon. Nykyään Kisame kuuluu lempihahmoihini.

Ja älkää käsittäkö sitten väärin seuraavaa asiaa; tykkään nimittäin Tsunaden rinnoista, koska ne ovat paljon paremman näköiset ja niin luomut kuin olla ja voi toisin kuin Johanna Tukiaisen ja Pamela Andersonin rinnat. ^^ (Tukiaisen ja Andersonin rinnat ovat leikatut, joten sen takia tykkään Tsunaden rinnoista. Mutta ei sillä, että itsekin haluaisin semmoiset.)
Flaronet
 
Viestit: 6
Liittynyt: 14.06.2011 21:46
Paikkakunta: Järvenpää

Re: Naruto

ViestiKirjoittaja Pokecollector » 07.02.2012 22:15

Alotin Naruton seuraamisen 6 luokalla (vähän yli 3 vuotta sitten). Yksi minun luokkalaisista sanoi että kannattaa alkaa lukea tai katsoa tätä Narutoa.
Joten hän lainasi minulle muutaman kirjan ja siitä sitten se alkoi :)
Vaihtola ----> viewtopic.php?t=1946
Avatar
Pokecollector
 
Viestit: 145
Liittynyt: 20.11.2011 12:40

Re: Naruto

ViestiKirjoittaja Chiru » 10.02.2012 20:08

Täytyy myöntää, etten ole jaksanut noihin pokkareihin tarttua moneen kuukauteen. Tuli vaan sellainen kyllästyminen siihen. Voisi taas aloittaa lukemisen, kun kaverille suosittelin, ja nyt se puhua pälpättää siitä koko ajan koulussa. Tällä hetkellä ei taida olla mitään yber-suosikkihahmoja. Haku on ainakin ihan kiva. Ja Kiba. Mutta kyllä silti Deidara on kova tyyppi xD
Spoiler:
BOOM! *boom* *boom*
Friend codet
Pokémon SoulSilver - 5285 9385 8833
Pokemon Black - 2580 5079 7143
Galleriani - Tarinani
Avatar
Chiru
 
Viestit: 424
Liittynyt: 08.12.2010 20:21
(: Pastaaa~!

Seuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 52 vierailijaa

cron