Omat ennätykset ja oudot taidot

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Omat ennätykset ja oudot taidot

ViestiKirjoittaja Mov » 13.11.2011 20:54

Minä olen hyvä ennakoimaan juttuja. Osaan ennakoida että minkä numeron saan kokeesta! Kerran, kun pelattiin mini golffia, niin en laskenut pisteitäni, mutta arvasin paljonko minulla niitä oli. Arvaus meni oikein! :D
Viimeksi muokannut Mov päivämäärä 08.08.2012 13:41, muokattu yhteensä 1 kerran
Myyn Duel Masters-kortteja, jos olet kiinnostunut, katso ihmeessä! ;) http://p1.foorumi.info/duelmasters/viewtopic.php?t=535
Avatar
Mov
 
Viestit: 622
Liittynyt: 13.11.2011 13:55
Paikkakunta: StaDin Kaupunki
(: Black 2:ssa Dexiä täyttämässä. Yli 600 popea nähty!

Re: Omat ennätykset ja oudot taidot

ViestiKirjoittaja pokefan229 » 15.11.2011 22:35

No tässä nyt pieni lista oudoista "taidoista" joita osaan :P

-varpaani naksuvat äänekkäästi kun kävelen
-pystyn tekemään kurkulla kovan naksahdus äänen joka tulee nenän kautta ulos
-koska oikea kulma hampaani on vino pysty halutessasi saamaan sen ala huuleni päälle
Tuloksena on vampyyrin hammas :D
-pystyn heiluttamaan korvia
@Youtube: Arara
Avatar
pokefan229
 
Viestit: 156
Liittynyt: 01.11.2010 19:21
Paikkakunta: Alavus
(: a.k.a Arara :)

Re: Omat ennätykset ja oudot taidot

ViestiKirjoittaja rayquazafani » 15.11.2011 22:47

Pystyn tärisyttämään silmiäni :)
Tarina --------> http://pkmn.foorumi.eu/viewtopic.php?f=38&t=2064
Kanava-------->http://www.youtube.com/user/rayquazafani?feature=mhee
Avatar
rayquazafani
 
Viestit: 364
Liittynyt: 22.10.2011 13:44
Paikkakunta: Nakkila
(: https://www.youtube.com/channel/UCdf449UPCcY7MQ

Re: Omat ennätykset ja oudot taidot

ViestiKirjoittaja hevi arska » 19.11.2011 15:23

Tsih.
Viimeksi muokannut hevi arska päivämäärä 25.10.2013 04:34, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
hevi arska
 
Viestit: 272
Liittynyt: 01.11.2010 13:09
Paikkakunta: Tuuri/Ikaalinen

Re: Omat ennätykset ja oudot taidot

ViestiKirjoittaja Shiny Entei » 23.11.2011 18:20

Noh, jos oudoista "taidoista" puhutaan, niin minulla olisi yksi. Usein näen unta jostakusta tai jostain tapahtumasta. Sitten, jossain vaiheessa, se tapahtuu, ja saan dejá vu-tunteen. Esim. Kerran näin unta jostain tapahtumasta eräällä kirpputorilla, ja sitten yksi päivä se tapahtui sana sanalta ja liike liikkeeltä, ja kerran näin unta siitä, että YouTube-käyttäjä Wilechasen kanava suljettaisiin. Joten... erittäin outoa minun mielestäni.
White Friend Code: Alex: 0948 1614 7186.
3DS Friend Code: Alex: 1950-8795-1614
Avatar
Shiny Entei
 
Viestit: 821
Liittynyt: 01.11.2010 16:41
Paikkakunta: Crown City
(: Tähänkö sitä pitäisi jotain tekstiä pistää? :)

Re: Omat ennätykset ja oudot taidot

ViestiKirjoittaja Darrell » 23.11.2011 18:29

Shiny Entei kirjoitti:Noh, jos oudoista "taidoista" puhutaan, niin minulla olisi yksi. Usein näen unta jostakusta tai jostain tapahtumasta. Sitten, jossain vaiheessa, se tapahtuu, ja saan dejá vu-tunteen. Esim. Kerran näin unta jostain tapahtumasta eräällä kirpputorilla, ja sitten yksi päivä se tapahtui sana sanalta ja liike liikkeeltä, ja kerran näin unta siitä, että YouTube-käyttäjä Wilechasen kanava suljettaisiin. Joten... erittäin outoa minun mielestäni.

Ai sen takia Wilechasen kanava on kiinni, SE menny vähän ennustelemaa(lol). Aika hieno taito sulla kyllä on.
PS. Ilmota jos joskus näkisit musta jonku unen?
Avatar
Darrell
 
Viestit: 1165
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
(: Wannabe-Pro

Re: Omat ennätykset ja oudot taidot

ViestiKirjoittaja Eduboy94 » 23.11.2011 18:36

Shiny Entei kirjoitti:Noh, jos oudoista "taidoista" puhutaan, niin minulla olisi yksi. Usein näen unta jostakusta tai jostain tapahtumasta. Sitten, jossain vaiheessa, se tapahtuu, ja saan dejá vu-tunteen. Esim. Kerran näin unta jostain tapahtumasta eräällä kirpputorilla, ja sitten yksi päivä se tapahtui sana sanalta ja liike liikkeeltä, ja kerran näin unta siitä, että YouTube-käyttäjä Wilechasen kanava suljettaisiin. Joten... erittäin outoa minun mielestäni.

Sama vika.
Avatar
Eduboy94
 
Viestit: 531
Liittynyt: 01.11.2010 18:02
Paikkakunta: Hamina/Helsinki

Re: Omat ennätykset ja oudot taidot

ViestiKirjoittaja X-Pertti » 23.11.2011 23:06

Vau. Meidän foorumilla on ennustajia :D
Avatar
X-Pertti
 
Viestit: 692
Liittynyt: 29.11.2010 23:00
(: :(

Re: Omat ennätykset ja oudot taidot

ViestiKirjoittaja hitmonlanttu » 24.11.2011 13:29

Joo, minulla sama vika kun enteilla ja edulla, paitsi että yleensä nään unessani jonkun maiseman/katukuvan/muun vastaavan. Nään sitä jokusen sekunnin. Nään myös ihmiset jotka siinä kävelevät ja heidän vaatteet. Yleensä nään tämän saman maiseman muutaman päivän päästä.
Lisäksi osaan tärisyttää silmiäni ja kirjoittaa julmetun hitaasti tietokoneella (se ei ole kivaa)
Sitten on taito jota voi ihan vaan opetella. Olen hyvä näyttelemään. :D
Durant, Durant, Durant, eating eating, eating...
Avatar
hitmonlanttu
 
Viestit: 270
Liittynyt: 23.03.2011 17:25
Paikkakunta: jossain Suomi-neidon vyötärön paikkeilla
(: oon soundcloudräppäri nykyään, voitteko uskoa

Re: Omat ennätykset ja oudot taidot

ViestiKirjoittaja Umbrespeon » 02.12.2011 01:06

Shiny Entei kirjoitti:Noh, jos oudoista "taidoista" puhutaan, niin minulla olisi yksi. Usein näen unta jostakusta tai jostain tapahtumasta. Sitten, jossain vaiheessa, se tapahtuu, ja saan dejá vu-tunteen. Esim. Kerran näin unta jostain tapahtumasta eräällä kirpputorilla, ja sitten yksi päivä se tapahtui sana sanalta ja liike liikkeeltä, ja kerran näin unta siitä, että YouTube-käyttäjä Wilechasen kanava suljettaisiin. Joten... erittäin outoa minun mielestäni.

Sori, se ei ole kyky... Alitajuntasi vain kirjaa asian, ennenkuin tajuat sen itse, jos alkaisisit pitämään unipäiväkirjaa?
Ja oma: Onko normaalia, että sormeni taipuvat taaksepäin 140 asteen kulmassa, saan ne melkein ranteeseen kiinni taivuttamatta rannetta?
Avan tehnyt hilippa.

Rip in rip
Avatar
Umbrespeon
 
Viestit: 724
Liittynyt: 10.11.2010 00:15
Paikkakunta: Kuåpiå
(: If you know what I mean.

Re: Omat ennätykset ja oudot taidot

ViestiKirjoittaja Mewer » 02.12.2011 08:40

Umbrespeon kirjoitti:Sori, se ei ole kyky... Alitajuntasi vain kirjaa asian, ennenkuin tajuat sen itse, jos alkaisisit pitämään unipäiväkirjaa?

Alitajunta kirjaa tapahtuman, ennen kun se on vielä tapahtunut?
"Lainaus, tuo älyn oiva vastike"
- Jari Tervo
Avatar
Mewer
 
Viestit: 1059
Liittynyt: 01.11.2010 17:34
(: Valitin tästä ensimmäisenä =)

Re: Omat ennätykset ja oudot taidot

ViestiKirjoittaja Umbrespeon » 02.12.2011 12:37

Eih... Esim. Heitän lippiksen kaivoon = alitajunta kirjaa sen sekunnin miljoonasosa ennenkuin itse huomaat asian. Silloin tuntuu siltä, että olet tehnyt asian aikaisemminkin.
Avan tehnyt hilippa.

Rip in rip
Avatar
Umbrespeon
 
Viestit: 724
Liittynyt: 10.11.2010 00:15
Paikkakunta: Kuåpiå
(: If you know what I mean.

Re: Omat ennätykset ja oudot taidot

ViestiKirjoittaja Blaziken » 02.12.2011 14:01

Lol... Jos heitän lippiksen kaivoon, olen varma etten tunne että olen tehnyt sen aikaisemminkin.
Umbrespeon kirjoitti:Roarin viesti taisi olla vähän (PALJON) rölli.
Blaziken
 
Viestit: 564
Liittynyt: 18.03.2011 16:06
Paikkakunta: Espoo

Re: Omat ennätykset ja oudot taidot

ViestiKirjoittaja Mewer » 02.12.2011 16:35

Umbrespeon kirjoitti:Eih... Esim. Heitän lippiksen kaivoon = alitajunta kirjaa sen sekunnin miljoonasosa ennenkuin itse huomaat asian. Silloin tuntuu siltä, että olet tehnyt asian aikaisemminkin.

Mutta nythän siitä "näkemisestä" on kulunut kauan enemmän kun sekunnin miljoonasosa. Ja joskus olen kuullut, että joillakin on tälläisiä näkyjä esim. kiertelevän sirkusten teltoista, jo ennen kuin ne tulevat ko. henkilön oliskelu alueelle. Teoriasi saattaa joskus, erittäin harvoin tosin, olla oikea, mutta ei tässä tapauksessa
"Lainaus, tuo älyn oiva vastike"
- Jari Tervo
Avatar
Mewer
 
Viestit: 1059
Liittynyt: 01.11.2010 17:34
(: Valitin tästä ensimmäisenä =)

Re: Omat ennätykset ja oudot taidot

ViestiKirjoittaja Umbrespeon » 17.12.2011 13:46

Opin nuunuttamisen viidessä minuutissa :) Se kuullostaa kivalta. Nyt nuunuttelen täällä.

Osaan myös "munqittaa" hyvin. Esim. HeartGoldissa Entei ja Raikou ekeen palloon, Suicune toiseen.
Avan tehnyt hilippa.

Rip in rip
Avatar
Umbrespeon
 
Viestit: 724
Liittynyt: 10.11.2010 00:15
Paikkakunta: Kuåpiå
(: If you know what I mean.

Re: Omat ennätykset ja oudot taidot

ViestiKirjoittaja Pokecollector » 17.12.2011 20:38

Tässä oma taito
Joskus kun näen jonkun unen sitten se tapahtuu yleensä viikon päästä
joskus näin semmosta unta että istuin parakeilla yksin ja näin ku jotkut tuli kaupasta (oli koulupäivä) ja sit ne pojat jotka tuli kaupasta niin ne meni joittenkin muiden poikien luo ja sit anto jotai sipsejä niille ja limsaa ja muistan viel että anto jotain Prinkles sipsejä ja fanta pullon
Ja yhtenä päivänä sit istuin parakeilla ja ihmettelin aluksi että onpa tutun oloista tai jotain o_o
sit aattelin että kohta noi tyypit antaa noille sipsejä ja limsaa. ja sit se tapahtu

Ja nää uni jutut tapahtuu ainakin kerran viikossa tai joskus tapahtu sillei että kolme unta jotka olin nähnyt kauan aikaa sitten ja sitten ne kaiki kolme unta mitkä olin nähnyt niin tapahtu kaikki samana päivänä
ja sit joulu meni yhtenä vuonna pilalle ku olin nähny unta että sain sitä ja tätä Ja sit sain ne mitä olin nähnyt unessa :(

Ja taas tapahtu se deja vu ._.
Vaihtola ----> viewtopic.php?t=1946
Avatar
Pokecollector
 
Viestit: 145
Liittynyt: 20.11.2011 12:40

Re: Omat ennätykset ja oudot taidot

ViestiKirjoittaja Mov » 18.12.2011 15:09

collector! sama juttu yleensä nään unissani mitä tuleee tapahtumaan (Ussan kokeeseen se ei toiminu)
Myyn Duel Masters-kortteja, jos olet kiinnostunut, katso ihmeessä! ;) http://p1.foorumi.info/duelmasters/viewtopic.php?t=535
Avatar
Mov
 
Viestit: 622
Liittynyt: 13.11.2011 13:55
Paikkakunta: StaDin Kaupunki
(: Black 2:ssa Dexiä täyttämässä. Yli 600 popea nähty!

Re: Omat ennätykset ja oudot taidot

ViestiKirjoittaja victini98 » 28.12.2011 06:15

oon huomannu jtn outoja taitoja:
-pystyn nukkuu tunneilla ilman et opettajat tajuu (ne ragee jos ne huomaa) ja heräämää sillon ku se ope kattoo sinnepäin missä mä oon...
-mulla on aina huppu päässä ku mun fysiikan ja kemian ope näkee mut (ennen se vaa sano et sisällä ei saa olla huppu päässä mut nyt se sanoo et huppu pois päästä ja laittaa wilmaa merkinnän)
-pystyn nukkuu 15 tuntii putkee vaik mun huoneen ulkopuolel olis kauhee meteli...
Sori jos kirjotan jtn tyhmää...
Mun tarina luku 2:

White friend code: 2322 8485 9547
mun wi-fi vaihtola:
Avatar
victini98
 
Viestit: 283
Liittynyt: 28.04.2011 22:26
Paikkakunta: sieni
(: ES pärisee, jonnet tärisee (;

Re: Omat ennätykset ja oudot taidot

ViestiKirjoittaja mr.karhu » 30.01.2012 19:53

Master Entei kirjoitti:Edellinen meni lukkoon, ja nyt kun tätä kattoo, niin en kyllä ihmettele yhtään.
Nivelien taipuminen voi tuntua oudolta, mutta käytännössä joka toisella on joku tuollainen nivelien yliliikkuvuudesta johtuva juttu.

Osaan tärisyttää silmiä sillain jännästi. Ja derpata.

Mäkin osaan tärisyttää silmiä silleen jännästi ja tosi nopeesti
ds friend code (platinum) 4255-4071-6612 Wii friend code
Spoiler:
KYSY!

mun vaihtola: http://pkmn.foorumi.eu/viewtopic.php?f=17&t=1441 Omistan minecraft serverin tiedot alapuolella.
Hamachi on: minecraft server by druidfin (koko homma pienellä) ja ei salasanaa ja minecraft serverin ip on mun hamachi ip server on päällä yleensä kun joku sitä kysyy ja olen onlinessa.

Mine servun tietoja
Spoiler:
Server tyyppi bukkit
jos joku haluaa voimme myös pelata adventure mappeja
muutamia plugineita on esim home plugin
Avatar
mr.karhu
 
Viestit: 27
Liittynyt: 01.01.2011 22:14
Paikkakunta: johto,sinnoh ja kanto
(: XD MINECRAFT RULEZ XD

Re: Omat ennätykset ja oudot taidot

ViestiKirjoittaja Vilsu » 30.01.2012 20:14

Epic kivunsietokyky.
[20:52] (@JeasonFire) voisit sanoa ihan mit� vaan j�rjet�nt� forkil ja kaikki uskoo sua koska reputation
Avatar
Vilsu
 
Viestit: 386
Liittynyt: 01.11.2010 08:59
(: Allons-y!

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 54 vierailijaa

cron