Omat ennätykset ja oudot taidot

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Omat ennätykset ja oudot taidot

ViestiKirjoittaja Riolu-fang » 07.09.2011 19:14

Mun *Erhm* mahtavat taitoni:
○Pystyn nukahtamaan fysiikan tunneilla ilman että opettaja huomaa, vaikka istun eturivissä. Ja silti pärjään siinä aineessa.
○No nää aina niin ihanat enneunet. Saatan nähdä tapahtumia sinne puoli vuotta eteenpäin, etenkin kouluun liittyviä asioita. (Matematiikan kokeen vastauksia...)
○Pystyn 'aistimaan' lämpötilaerot selvästi. Tämä tuli ilmi joskus Screamia pelatessa pihalla, ja on osoittautunut varsin hyödylliseksi silloin kun joku pilailee kustannuksellani. Tunnen aina missä ihmiset on piilossa, en osaa ihan selittää.

Ja mahtava ennätykseni on viisi kertaa samaan seinään törmääminen yhden päivän aikana, kiitooooos.
I will be your Guardian Angel
"There are bad ways to win - and good ways to lose. What's interesting and troubling is that it's not always clear which is which. A flipped coin doesn't always land heads or tails. Sometimes it may never land at all..." ~ Grimsley
DeviantArt Tumblr
Avatar
Riolu-fang
 
Viestit: 376
Liittynyt: 01.11.2010 19:59
Paikkakunta: Rovaniemi
(: :)

Re: Omat ennätykset ja oudot taidot

ViestiKirjoittaja Mewstor » 07.09.2011 20:12

Toivoisin tältä ketjulta nyt parempaa laatua. Kertokaa taidoistanne enemmän kuin vain parin sanan lauseella. Kertokaa mieluiten jotain järkeviä taitoja, eikä esimerkiksi sellaisia kuin kuulokkeiden rikkominen.
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Omat ennätykset ja oudot taidot

ViestiKirjoittaja Darrell » 07.09.2011 20:33

Riolu-fang kirjoitti:○No nää aina niin ihanat enneunet. Saatan nähdä tapahtumia sinne puoli vuotta eteenpäin, etenkin kouluun liittyviä asioita. (Matematiikan kokeen vastauksia...)
○Pystyn 'aistimaan' lämpötilaerot selvästi. Tunnen aina missä ihmiset on piilossa, en osaa ihan selittää.

Cool bro. Yliluonnollisia ihmetaitoja. Tollaset taidot olis oikeesti mahtavia.
Avatar
Darrell
 
Viestit: 1165
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
(: Wannabe-Pro

Re: Omat ennätykset ja oudot taidot

ViestiKirjoittaja Maketsu » 07.09.2011 22:03

Mewstor kirjoitti:Toivoisin tältä ketjulta nyt parempaa laatua. Kertokaa taidoistanne enemmän kuin vain parin sanan lauseella. Kertokaa mieluiten jotain järkeviä taitoja, eikä esimerkiksi sellaisia kuin kuulokkeiden rikkominen.

Minun taitoni oli järkevä ja hieno, mutta se poistettiin! ;___;
Hatter Gonna Hat
Avatar
Maketsu
 
Viestit: 313
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
Paikkakunta: #pkmn.fi

Re: Omat ennätykset ja oudot taidot

ViestiKirjoittaja Wemps » 07.09.2011 22:20

Maketsu kirjoitti:
Mewstor kirjoitti:Toivoisin tältä ketjulta nyt parempaa laatua. Kertokaa taidoistanne enemmän kuin vain parin sanan lauseella. Kertokaa mieluiten jotain järkeviä taitoja, eikä esimerkiksi sellaisia kuin kuulokkeiden rikkominen.

Minun taitoni oli järkevä ja hieno, mutta se poistettiin! ;___;

Fanikerhokin oli pystyssä ;__;
Näemmä tullut itselle ihan uusi taito, nimittäin trollaamisen ajoittaminen juuri siihen hetkeen kun ylläpidolla pipo kireällä. Taidankin kohta ottaa vähän lomaa? : 3
"Jos ei tiedä mitä eläytyminen tarkoittaa niin pitää ainakin väännellä naamaansa ja huitoa käsiä niin tulee hiukan taiteellista vaikutelmaa" - Rölli
Avatar
Wemps
 
Viestit: 679
Liittynyt: 01.11.2010 01:02
(: Kohti uusia tuulia.

Re: Omat ennätykset ja oudot taidot

ViestiKirjoittaja Maketsu » 08.09.2011 15:57

Wemps kirjoitti:
Maketsu kirjoitti:
Mewstor kirjoitti:Toivoisin tältä ketjulta nyt parempaa laatua. Kertokaa taidoistanne enemmän kuin vain parin sanan lauseella. Kertokaa mieluiten jotain järkeviä taitoja, eikä esimerkiksi sellaisia kuin kuulokkeiden rikkominen.

Minun taitoni oli järkevä ja hieno, mutta se poistettiin! ;___;

Fanikerhokin oli pystyssä ;__;
Näemmä tullut itselle ihan uusi taito, nimittäin trollaamisen ajoittaminen juuri siihen hetkeen kun ylläpidolla pipo kireällä. Taidankin kohta ottaa vähän lomaa? : 3

Eikös se ole aina?
Hatter Gonna Hat
Avatar
Maketsu
 
Viestit: 313
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
Paikkakunta: #pkmn.fi

Re: Omat ennätykset ja oudot taidot

ViestiKirjoittaja Wemps » 08.09.2011 16:15

Maketsu kirjoitti:
Wemps kirjoitti:
Maketsu kirjoitti:
Mewstor kirjoitti:Toivoisin tältä ketjulta nyt parempaa laatua. Kertokaa taidoistanne enemmän kuin vain parin sanan lauseella. Kertokaa mieluiten jotain järkeviä taitoja, eikä esimerkiksi sellaisia kuin kuulokkeiden rikkominen.

Minun taitoni oli järkevä ja hieno, mutta se poistettiin! ;___;

Fanikerhokin oli pystyssä ;__;
Näemmä tullut itselle ihan uusi taito, nimittäin trollaamisen ajoittaminen juuri siihen hetkeen kun ylläpidolla pipo kireällä. Taidankin kohta ottaa vähän lomaa? : 3

Eikös se ole aina?

Näin se kyllä taitaa olla.
No onhan pokemon [foorumi] kuitenkin serious business, joten ihan ymmärrettävää.
"Jos ei tiedä mitä eläytyminen tarkoittaa niin pitää ainakin väännellä naamaansa ja huitoa käsiä niin tulee hiukan taiteellista vaikutelmaa" - Rölli
Avatar
Wemps
 
Viestit: 679
Liittynyt: 01.11.2010 01:02
(: Kohti uusia tuulia.

Re: Omat ennätykset ja oudot taidot

ViestiKirjoittaja X-Pertti » 08.09.2011 22:49

Ennätys: luin 200-250 (en muista tarkalleen, saattoi olla enemmän) sanaa minuutissa viime lukutestissä. Joka oli kolmos- tai nelosluokalla.
Taito: Saan ihmiset raivostumaan/sekoamaan. Osaan lyödä otsallani jalkapohjiani. Olen luokkani paras enkussa, eli saan kokeista kympin, vaikken edes muistaisi, että sinä päivänä olisi koe, ja kaikkia ärsyttää, kun korjaan muitten lausumisvirheet. Kaiken tämän lisäksi lohnotan mitä oudoimmissa asennoissa, kuten vaikka otan kaksi tietokonetuolia, ja makaan niiden päällä.
Avatar
X-Pertti
 
Viestit: 692
Liittynyt: 29.11.2010 23:00
(: :(

Re: Omat ennätykset ja oudot taidot

ViestiKirjoittaja Jite » 09.09.2011 12:47

Pakko on sanoa yksi toodella turha taitoni, koska se on omasta mielestäni aika lol... Osaan sanoa todella usein ihmisestä syntymävuoden vain näkemällä kasvot. Ja siitähän ei ole mitään hyötyä... Ellet satu sitten olemaan portsari tai kaupan myyjä, joita kumpaakaan en ole ainakaan toistaiseksi. Toinen "taito" on innostaa ihmisiä hulluihin ideoihini mukaan... Valitettavasti ne kyllä feilaavat jossain määrin lähes aina... Miten onnistun siinä, on kyllä kysymysmerkki, koska mä en ole siitä sosiaalisimmasta päästä. Ja sitten kai se ennätys. Olen kävellyt viikon ajan murtuneella jalalla, tuntematta yhtään kipua. Mulla kai on omalaatuinen kivunsietokyky...
"Well, let's raise a ruckus."
Avatar
Jite
 
Viestit: 1357
Liittynyt: 01.11.2010 12:55
Paikkakunta: Turku
(: also known as Scrupture

Re: Omat ennätykset ja oudot taidot

ViestiKirjoittaja AelitaLyoko » 13.09.2011 14:49

Osaan laulaa ohjelman Code Lyokon tunnuksen monella eri kielellä. Minulle on sanottu, että tämä on outo taito.
AelitaLyoko
 
Viestit: 13
Liittynyt: 12.09.2011 19:07

Re: Omat ennätykset ja oudot taidot

ViestiKirjoittaja Mewer » 13.09.2011 17:19

Riolu-fang kirjoitti:○Pystyn 'aistimaan' lämpötilaerot selvästi. Tämä tuli ilmi joskus Screamia pelatessa pihalla, ja on osoittautunut varsin hyödylliseksi silloin kun joku pilailee kustannuksellani. Tunnen aina missä ihmiset on piilossa, en osaa ihan selittää.

Mulla oli joskus ennen vähän samanlainen taito, ei tosin läheskään noiin hyvä. Jotenkin vaan tiesin aina jos jompikumpi mun veljistä yritti hiipiä säikyttämään, vaikka eivät päästäneet ääntäkään. Nyt sekin kyky on sitten kadonnut, varmaan käytön llopetuksen takia.
"Lainaus, tuo älyn oiva vastike"
- Jari Tervo
Avatar
Mewer
 
Viestit: 1059
Liittynyt: 01.11.2010 17:34
(: Valitin tästä ensimmäisenä =)

Re: Omat ennätykset ja oudot taidot

ViestiKirjoittaja l0ck4r » 13.09.2011 19:45

CoDien pelaamisella olen parantanut refleksini tappiin, ja esim. pystyn nappaamaan tippuvan lasin lennosta :D
Hihii :)
Avatar
l0ck4r
 
Viestit: 125
Liittynyt: 01.11.2010 16:48

Re: Omat ennätykset ja oudot taidot

ViestiKirjoittaja Wemps » 15.09.2011 15:40

l0ck4r kirjoitti:CoDien pelaamisella olen parantanut refleksini tappiin, ja esim. pystyn nappaamaan tippuvan lasin lennosta :D

Hienoin viesti tässä topicissa. +1
>CoD
>Refleksit
>Taitopeli
Valitse yksi.
"Jos ei tiedä mitä eläytyminen tarkoittaa niin pitää ainakin väännellä naamaansa ja huitoa käsiä niin tulee hiukan taiteellista vaikutelmaa" - Rölli
Avatar
Wemps
 
Viestit: 679
Liittynyt: 01.11.2010 01:02
(: Kohti uusia tuulia.

Re: Omat ennätykset ja oudot taidot

ViestiKirjoittaja Diaroe » 15.09.2011 15:45

Osaan taittaa käden niin, että peukalo osuu ranteen alapuolelle. (Yliliikkuvat nivelet? :P)
Sitten mä aina jotenkin aavistan, jos pikkuveli yrittää esim. säikytellä mua. Taito kehittynyt vuosien varrella x)
Valokuvagalleria! <-- *klik* käy katsomassa ja anna palautetta (:

(>' ')> ~ ima kirby, i eat and stuff
Avatar
Diaroe
 
Viestit: 13
Liittynyt: 15.09.2011 15:06
Paikkakunta: Soita ja kysy

Re: Omat ennätykset ja oudot taidot

ViestiKirjoittaja Colmio » 21.09.2011 15:48

Darrell kirjoitti:Ihme että ei tullut ketään ES-Jonnea sanomaa: "Vedin 3 ES päivässä"
Noh, oma "ennätys" on se että olen Pokemon Onlinessa vetäny jokusen 5-10 6-0 sweeppiä päivän sisää jonai ihmepäivinä. Ja outo taito olis ,että osaan englantia ihan sujuvasti vaikka (melkein) nukun tunnilla millon sitä pitäs oppia.

Vedin 4 ES ja 2 R20+ päivässä
Ja saan oikeasti ihmiset rageemaan alle 5 minuutissa, kivaa, tosi kivaa
Oi Suuri ja Mahtava Neuvostoliitto.
Avatar
Colmio
 
Viestit: 465
Liittynyt: 03.12.2010 23:05
Paikkakunta: Kokkola

Re: Omat ennätykset ja oudot taidot

ViestiKirjoittaja Maketsu » 22.09.2011 08:06

Ei tämä nyt sinäsä ole mikään "outo taito", mutta opin asiat erittäin helposti. Minulle riittää se, että kuuntelen tunneilla opettajan selostukset ja melkeinpa suoraan astelen siitä kokeeseen. Vähän koealueen tärkeimpiä kohtia kertaa ja käsitteitä, mutta muuten se tarvittava tieto vain tulee päästäni ja kokeessa huomaan muistavani paljon asioita, joita en edes tiennyt muistavani. Hauskinta siinä on se, kun kuuntelee muiden selostavan, miten he lukivat monta tuntia ja itse totean lukeneeni vartin. Saaden totta kai paremman arvosanan. Pitkä matikka on nyt sellainen poikkeus, jonka kanssa täytyy töyskennellä. Ja kuten sanoin tälläisiä tapauksia on varmasti paljon, mutta päätinpä ajankuluksi kertoa. :3
Hatter Gonna Hat
Avatar
Maketsu
 
Viestit: 313
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
Paikkakunta: #pkmn.fi

Re: Omat ennätykset ja oudot taidot

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 22.09.2011 08:12

Maketsu kirjoitti:Ei tämä nyt sinäsä ole mikään "outo taito", mutta opin asiat erittäin helposti. Minulle riittää se, että kuuntelen tunneilla opettajan selostukset ja melkeinpa suoraan astelen siitä kokeeseen. Vähän koealueen tärkeimpiä kohtia kertaa ja käsitteitä, mutta muuten se tarvittava tieto vain tulee päästäni ja kokeessa huomaan muistavani paljon asioita, joita en edes tiennyt muistavani. Hauskinta siinä on se, kun kuuntelee muiden selostavan, miten he lukivat monta tuntia ja itse totean lukeneeni vartin. Saaden totta kai paremman arvosanan. Pitkä matikka on nyt sellainen poikkeus, jonka kanssa täytyy töyskennellä. Ja kuten sanoin tälläisiä tapauksia on varmasti paljon, mutta päätinpä ajankuluksi kertoa.

Joo ei ole mikään outo taito tuo, koska itelläkin on että opin kaiken helposti ja erittäin nopeasti. :P
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Omat ennätykset ja oudot taidot

ViestiKirjoittaja Mewstor » 22.09.2011 18:12

Viestejä poistettu. Poistettujen viestien tekijät tietävät mitä postasivat. Älkää tehkö niin enää. Myös minimodaaminen on kielletty.
Mewstor myy kortteja ja tavaraa!!!
Mewstorin vaihtolista
White2 FC: 0047 0767 8511
Kiitos Hilippa ihanasta avatarista!
Avatar
Mewstor
DaMewFreak Admin
 
Viestit: 2212
Liittynyt: 31.08.2010 20:36
Paikkakunta: Turku

Re: Omat ennätykset ja oudot taidot

ViestiKirjoittaja JayEm » 22.09.2011 22:09

Kuinka monelle käy näin?
Perusopiskelija ostaa pelin. Hän ei ole koskaan koskenut kyseiseen peliin, korkeintaan seurannut hetken sivusta. Hänellä on opinnot, pakkojen suunnittelu ja muuta pelaamista tärkeämpää hommaa. Silti kyseinen opiskelija vetää pelin 100% parissa päivässä.
Juu siis minun kanssa vitsaillaan faktalla että pelaan niin paljon että tuollainen on täysin mahdollista. Aina kun kavereiden kanssa suunnittelemme lainaavamme pelejä vuorotellen milloin kullekin niin McAnkka sanoo yleensä: "Lainaa se JayEmille ensin, se vetää sen läpi kahdessa päivässä."
...No tuo nyt ei ole aivan totta, poikkeuksena Rayman PS1lle joka on ollut kesästä asti lainassa koska on niin hajottava peli.
Eli "erikoisuuteni" on pelien speedrunnaus/liika vapaa-aika.
Avatar
JayEm
 
Viestit: 851
Liittynyt: 05.10.2010 10:14
Paikkakunta: Jyväskylä
(: I used to be a league leader, but then I forgot how

Re: Omat ennätykset ja oudot taidot

ViestiKirjoittaja Diaroe » 07.10.2011 14:25

Suicca kirjoitti:En sano ennätyksistä mitään mutta eräs outo tapa/taito miulle on kehittinyt, nimittäin 'nuunuttaminen'. Jo pelkkä nimi kuulostaa oudolta sanasotkulta. Ääni, joka tästä nuunutuksesta lähtee, kuulostaa.. No, nuulta. Pari kaveria on sanonu sen muistuttavan hieman norsujen päästämiltä ääniltä, mikäli nuun heittää tarpeeksi kovaa.

Mie en edes osaa näin kirjoittaen selittää, miten se pitää tehdä, tai miten saisi sen toimimaan, mutta aina voi yrittää. Hampaat purraan tai asetetaan yhteen ja nostetaan ylähuulta ylös. Tässä vaiheessa hyräily on paras juttu, jonka voin opastaa ihmisten tekemään. Kielellä sitten tahditetaan nuuta.


.. No johan tuli sekavaa sotkua.


Eikä! Eka kerta kun oon jossain muualla ku koulussa nähny, että joku muukin osaa! :D Mäkin siis osaan ton. Se kuulostaa tosiaan ku sanois "nuu." =D
Valokuvagalleria! <-- *klik* käy katsomassa ja anna palautetta (:

(>' ')> ~ ima kirby, i eat and stuff
Avatar
Diaroe
 
Viestit: 13
Liittynyt: 15.09.2011 15:06
Paikkakunta: Soita ja kysy

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa