Nintendo 3DS

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Nintendo 3DS

ViestiKirjoittaja Flyffel » 27.01.2011 20:16

Keltainen Rayquaza kirjoitti:Itseltäni jää kaupan hyllylle jos maksaa muka 300€. En edelleenkään usko, että siitä tulee niin kallis.

Noniin, katsokaa nyt. Amazonista saa PAL (eli sama versio kuin Suomen) 3DS:n "tarjouksessa" 235€, eikä ole edes postikuluja Suomeen (jos ymmärsin oikein).

Muoks.:
- 3DS:llä voi soittaa MP3-musiikkia (vihdoinkin, typerä AAC)
- Akut kestävät noin 8h ilman 3D:tä (3-5h 3D:llä ja kirkkailla asetuksilla)
- 3DS:ään voi rekisteröidä maksimissaan 100 kaveria
- 3DS:än nettikauppa ei käytä Nintendo Pointeja, vaan valuuttana toimii oikea raha
Viimeksi muokannut Flyffel päivämäärä 27.01.2011 23:32, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Nintendo 3DS

ViestiKirjoittaja Jontukka » 27.01.2011 23:05

Keltainen Rayquaza kirjoitti:
Keltainen Rayquaza kirjoitti:Itseltäni jää kaupan hyllylle jos maksaa muka 300€. En edelleenkään usko, että siitä tulee niin kallis.

Noniin, katsokaa nyt. Amazonista saa PAL (eli sama versio kuin Suomen) 3DS:n "tarjouksessa" 235€, eikä ole edes postikuluja Suomeen (jos ymmärsin oikein).

Muoks.:
- 3DS:llä voi soittaa MP3-musiikkia (vihdoinkin, typerä AAC)
- patterit kestävät noin 8h ilman 3D:tä (3-5h 3D:llä ja kirkkailla asetuksilla)
- 3DS:ään voi rekisteröidä maksimissaan 100 kaveria
- 3DS:än nettikauppa ei käytä Nintendo Pointeja, vaan valuuttana toimii oikea raha




Mitä!!? Patterit!?

Älä vain sano että siihen tulee patterit...
"With great power comes great responsibility" - Uncle Ben (spiderman)

Image
Friend code: 5370-1499-8457
Avatar
Jontukka
 
Viestit: 539
Liittynyt: 01.11.2010 01:17
Paikkakunta: ISS avaruusasema
(: Somebody stop ME!

Re: Nintendo 3DS

ViestiKirjoittaja Flyffel » 27.01.2011 23:32

Siis akku. Anteeksi huono muotoilu. xP Sen tosin pitäisi olla itsestään selvää, kun on latausasemia esitelty ja kaikkea.
Tässä olisi vielä kaksi mielenkiintoista linkkiä:
http://www.3dsbuzz.com/3ds-camera-can-record-video-too/
http://www.3dsbuzz.com/take-a-walk-earn-some-coins/
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Nintendo 3DS

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 28.01.2011 12:50

Keltainen Rayquaza kirjoitti:Tässä olisi vielä kaksi mielenkiintoista linkkiä:
http://www.3dsbuzz.com/3ds-camera-can-record-video-too/
http://www.3dsbuzz.com/take-a-walk-earn-some-coins/

Ensimmäistä en ihmettele, isompi ihme olisi ollut jos sillä ei olisi voinut tallentaa videota.

Tuo jälkimmäinen on erittäin kiva juttu, se kannustaa pelaajia liikkumaan. Toivottavasti tuota hyödynnetään peleissä kunnolla esim. siten että joitain pelin läpäisemisessä välttämättömiä esineitä ei saa muuten kuin kävelemällä tietyn matkan.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Nintendo 3DS

ViestiKirjoittaja JayEm » 28.01.2011 13:22

Mewtwolover kirjoitti:
Keltainen Rayquaza kirjoitti:Tässä olisi vielä kaksi mielenkiintoista linkkiä:
http://www.3dsbuzz.com/3ds-camera-can-record-video-too/
http://www.3dsbuzz.com/take-a-walk-earn-some-coins/

Ensimmäistä en ihmettele, isompi ihme olisi ollut jos sillä ei olisi voinut tallentaa videota.

Tuo jälkimmäinen on erittäin kiva juttu, se kannustaa pelaajia liikkumaan. Toivottavasti tuota hyödynnetään peleissä kunnolla esim. siten että joitain pelin läpäisemisessä välttämättömiä esineitä ei saa muuten kuin kävelemällä tietyn matkan.


Edustan Yhdistyneitä Sohvaperunoita ja vastustan tuota viimeistä lausetta. Entä jos pelinkehittäjät ottavat vinkistä vaarin ja pakottavat ihmiset kävelemään kymmenia kilometrejä vain että pääsisit harjoitustason läpi? Asia kun ei ole niin helppo kiertää kuin PokéWalkerilla, kuka nyt haluaisi kolmensadan käsikonsolia heilutella kädessä, kun riskinä on sen lipsahtaminen...
Miksei Nintendo yksinkertaisesti alkaisi tehdä Applen tai vastaavan kanssa yhteistyötä ja ala väkertämään tablet-koneita jotka sisältävät konsolin, jos kerran Nintendolla on niin selkeä visi tulevaisuudesta? Vai mitä mieltä olisitte Applen ja Nintendon i3DS:stä?
Avatar
JayEm
 
Viestit: 851
Liittynyt: 05.10.2010 10:14
Paikkakunta: Jyväskylä
(: I used to be a league leader, but then I forgot how

Re: Nintendo 3DS

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 28.01.2011 15:15

Mewtwolover kirjoitti:
Keltainen Rayquaza kirjoitti:Tässä olisi vielä kaksi mielenkiintoista linkkiä:
http://www.3dsbuzz.com/3ds-camera-can-record-video-too/
http://www.3dsbuzz.com/take-a-walk-earn-some-coins/

Ensimmäistä en ihmettele, isompi ihme olisi ollut jos sillä ei olisi voinut tallentaa videota.

Tuo jälkimmäinen on erittäin kiva juttu, se kannustaa pelaajia liikkumaan. Toivottavasti tuota hyödynnetään peleissä kunnolla esim. siten että joitain pelin läpäisemisessä välttämättömiä esineitä ei saa muuten kuin kävelemällä tietyn matkan.

Jooh innostaa varmaan minuakin liikkumaan. :)
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Nintendo 3DS

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 28.01.2011 16:47

JayEm kirjoitti:Edustan Yhdistyneitä Sohvaperunoita ja vastustan tuota viimeistä lausetta. Entä jos pelinkehittäjät ottavat vinkistä vaarin ja pakottavat ihmiset kävelemään kymmenia kilometrejä vain että pääsisit harjoitustason läpi? Asia kun ei ole niin helppo kiertää kuin PokéWalkerilla, kuka nyt haluaisi kolmensadan käsikonsolia heilutella kädessä, kun riskinä on sen lipsahtaminen...

No sitten sitä tietenkin kävellään, ei siinä mitään. Se on vain hyvä, että se on vaikea kiertää, niin sen pitää ollakin, tuollaista vilunkia ei tueta.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Nintendo 3DS

ViestiKirjoittaja Flyffel » 29.01.2011 14:07

Mewtwolover kirjoitti:Tuo jälkimmäinen on erittäin kiva juttu, se kannustaa pelaajia liikkumaan. Toivottavasti tuota hyödynnetään peleissä kunnolla esim. siten että joitain pelin läpäisemisessä välttämättömiä esineitä ei saa muuten kuin kävelemällä tietyn matkan.

No en kyllä komppaa yhtään tuota pakollista juttua, sillä se on taas todella reilua liikuntarajoitteisille kohtaan jne. 3DS:ää on myös hankalampi kuljettaa mukana kuin Walkeria. Sitä paitsi sen tulisi olla kannustuskeino, eikä liikkumisen tulisi tuntua pakkopullalta. Hyvä keksintö siis minustakin. Toivottavasti monet pelit käyttävät sitä - järkevästi.

Mewtwolover kirjoitti:
Keltainen Rayquaza kirjoitti:3DS:ää on myös hankalampi kuljettaa mukana kuin Walkeria.

Totta, tosin 3DS mahtunee hyvin ainakin takin taskuun, joten tuon ei pitäisi olla iso ongelma.

Moni pitä varmaankin takkia kesäisin - silloin kun liikkuu eniten.
Viimeksi muokannut Flyffel päivämäärä 29.01.2011 16:11, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Nintendo 3DS

ViestiKirjoittaja Mewtwolover » 29.01.2011 15:38

Keltainen Rayquaza kirjoitti:No en kyllä komppaa yhtään tuota pakollista juttua, sillä se on taas todella reilua liikuntarajoitteisille kohtaan jne.

Olen samaa mieltä tuosta, että tuollainen pakollisuus ei ole reilua liikuntarajoitteisia kohtaan.

Keltainen Rayquaza kirjoitti:3DS:ää on myös hankalampi kuljettaa mukana kuin Walkeria.

Totta, tosin 3DS mahtunee hyvin ainakin takin taskuun, joten tuon ei pitäisi olla iso ongelma.
Taidealueen kaikki muut kilpailut -vastaava ja Videopelialueen kilpailuvastaava
Kuva
"Nyt tajuan, ettei syntyperällä ole merkitystä, vain se on tärkeää kuinka itse käytät syntymässä saamasi elämän lahjan" -Mewtwo
Avatar
Mewtwolover
Pr00-nörtti
 
Viestit: 3447
Liittynyt: 31.08.2010 20:40
Paikkakunta: Jyväskylä City
(: Oh wow, oh wow, oh wow! :)

Re: Nintendo 3DS

ViestiKirjoittaja Flyffel » 04.02.2011 17:12

http://nintendo3dsblog.com/iwata-3d-vie ... n-3ds-game
http://nintendo3dsblog.com/new-super-ma ... ntendo-3ds



Edit: Ja sitten jotain joka tuskin kiinostaa muita kun minua, mutta tämä on aivan *awesome* : http://nintendo3dsblog.com/devil-surviv ... ummer-2011

E: hymiö oli hävinnyt -_-
Viimeksi muokannut Flyffel päivämäärä 07.02.2011 19:17, muokattu yhteensä 1 kerran
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Nintendo 3DS

ViestiKirjoittaja Sutsuka » 07.02.2011 18:12

-
Viimeksi muokannut Sutsuka päivämäärä 12.11.2014 01:29, muokattu yhteensä 1 kerran
HAPPINESS EVERYWHERE.
Avatar
Sutsuka
 
Viestit: 40
Liittynyt: 12.12.2010 21:55
Paikkakunta: Oulu

Re: Nintendo 3DS

ViestiKirjoittaja Darrell » 07.02.2011 18:35

Mitä tuon videon lopussa tarkoitettiin tuon konsolin yläpuolella leijuvalla tekstillä?
Avatar
Darrell
 
Viestit: 1165
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
(: Wannabe-Pro

Re: Nintendo 3DS

ViestiKirjoittaja Luca » 07.02.2011 21:44

Darrell kirjoitti:Mitä tuon videon lopussa tarkoitettiin tuon konsolin yläpuolella leijuvalla tekstillä?


''Klikkaa ''tykkään tästä'' niin sinua lähestyy viehättävä vastakkaisen sukupuolen edustaja.''
*örvelö*
Friend codeja
Spoiler:
Diamond Friend Code 5071 1708 9544
SS FC 1033 9524 7555
Black FC 4341 1671 3747
Avatar
Luca
 
Viestit: 257
Liittynyt: 05.11.2010 20:48

Re: Nintendo 3DS

ViestiKirjoittaja Darrell » 07.02.2011 21:52

Luca kirjoitti:
Darrell kirjoitti:Mitä tuon videon lopussa tarkoitettiin tuon konsolin yläpuolella leijuvalla tekstillä?


''Klikkaa ''tykkään tästä'' niin sinua lähestyy viehättävä vastakkaisen sukupuolen edustaja.''


Jos toi toimis nii kokeilisin ihmeessä *?*
Avatar
Darrell
 
Viestit: 1165
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
(: Wannabe-Pro

Re: Nintendo 3DS

ViestiKirjoittaja Luca » 07.02.2011 21:53

Voihan sitä aina kokeilla :P
*örvelö*
Friend codeja
Spoiler:
Diamond Friend Code 5071 1708 9544
SS FC 1033 9524 7555
Black FC 4341 1671 3747
Avatar
Luca
 
Viestit: 257
Liittynyt: 05.11.2010 20:48

Re: Nintendo 3DS

ViestiKirjoittaja Darrell » 08.02.2011 15:57

taiquli kirjoitti:Voisiko joku kiltti selittää minulle, että mitä nuo Friend codet ovat? Itse en omista DS:sää joten en tiedä. Mietin kans, että kannattaakohan minun ostaa DS Liteä (olin ajatellut sen ostaa, kun siihen käy vanhat GBA-pelit) ollenkaan jos tuosta 3DS:sästä tulee isokin hitti. Kyllä, olen jäänyt vähän jälkeen näissä käsikonsoleiden kehityksessä. Uusin konsoli minkä omistan on Nintendo PS, sellainen punainen Pokémon Groudon versio. En tiedä, se DS jäi vaan ostamatta. Mutta nyt kun Black ja White on tulollaan, niin ajattelin sitten vihdoin ostaa sen DS:n. Pelottaa vain jos käy niinkuin tuon PS:n kanssa; heti kun sain sen, DS tuli markkinoille ja kaikki pelit siirtyivät siihen.


Mikä on Nintendo PS?
Avatar
Darrell
 
Viestit: 1165
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
(: Wannabe-Pro

Re: Nintendo 3DS

ViestiKirjoittaja Kurttu » 08.02.2011 16:03

Darrell kirjoitti:
taiquli kirjoitti:Voisiko joku kiltti selittää minulle, että mitä nuo Friend codet ovat? Itse en omista DS:sää joten en tiedä. Mietin kans, että kannattaakohan minun ostaa DS Liteä (olin ajatellut sen ostaa, kun siihen käy vanhat GBA-pelit) ollenkaan jos tuosta 3DS:sästä tulee isokin hitti. Kyllä, olen jäänyt vähän jälkeen näissä käsikonsoleiden kehityksessä. Uusin konsoli minkä omistan on Nintendo PS, sellainen punainen Pokémon Groudon versio. En tiedä, se DS jäi vaan ostamatta. Mutta nyt kun Black ja White on tulollaan, niin ajattelin sitten vihdoin ostaa sen DS:n. Pelottaa vain jos käy niinkuin tuon PS:n kanssa; heti kun sain sen, DS tuli markkinoille ja kaikki pelit siirtyivät siihen.


Mikä on Nintendo PS?


Hän taitaa tarkoittaa Gameboy advance SP Goudon Editionia.
Juggler.
Vaihtari
Avatar
Kurttu
 
Viestit: 84
Liittynyt: 01.11.2010 16:50
Paikkakunta: Tampere
(: yo

Re: Nintendo 3DS

ViestiKirjoittaja Flyffel » 08.02.2011 18:38

taiquli kirjoitti:Voisiko joku kiltti selittää minulle, että mitä nuo Friend codet ovat? Itse en omista DS:sää joten en tiedä. Mietin kans, että kannattaakohan minun ostaa DS Liteä (olin ajatellut sen ostaa, kun siihen käy vanhat GBA-pelit) ollenkaan jos tuosta 3DS:sästä tulee isokin hitti. Kyllä, olen jäänyt vähän jälkeen näissä käsikonsoleiden kehityksessä. Uusin konsoli minkä omistan on Nintendo PS, sellainen punainen Pokémon Groudon versio. En tiedä, se DS jäi vaan ostamatta. Mutta nyt kun Black ja White on tulollaan, niin ajattelin sitten vihdoin ostaa sen DS:n. Pelottaa vain jos käy niinkuin tuon PS:n kanssa; heti kun sain sen, DS tuli markkinoille ja kaikki pelit siirtyivät siihen.
EDIT: Tarkoitan siis Nintendo SP:tä, eihän sellaista ole olemassakaan kuin PS. Sori, minun moka.

Friend Codeja (ystäväkoodeja) tarvitsee, että voi pelata toisen kanssa Wi-Fin eli netin välityksellä. Esim. sinulla on oma Pokémon Platinum Friend Code, ja kaverillasi on oma Platinum Friend Code. Kun olette rekistöreineet toisenne, voitte pelata yhdessä netin kautta.
Ei kannata missään nimessä hankkia DS Liteä. 3DS:llä voi myös pelata DS (liten) pelejä. GBA pelejä voit pelata GBA SP:lläsi. Ainoa liten hyöty on se, että voi siirtää Pokémoneja Ruby/Sapphire/Emerlad/FireRed/LeefGreenistä Diamond/Pearl/Platinum/HeartGold/SoulSilveriin. Senkin voi tehdä kaverin DS:llä/litellä, jos sellainen sattuu löytymään.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Nintendo 3DS

ViestiKirjoittaja Flyffel » 08.02.2011 21:30

taiquli kirjoitti:Hmm... 3DS on kyllä aika paljonkin yli omasta budjetistani. Haluaisin nimittäin vain hyvän pelikonsolin, siksi päädyin Liteen, koska siinä ei ole mitään nettiyhteyksiä ja kameroita. Omasta mielestäni nämä ovat turhia ominaisuuksia, koska haen vain hyvää pelikokemusta. Ja kun on iPhone niin silläkin pääsee nopeasti nettiin. Ja Liten saa nykyään aika halpaan hintaankin... Mutta en nyt tiedä, on tuo 3DS aika kallis ja liian paljon ominaisuuksia minulle. Tietenkään ei saisi ajatella vain hintaa. Äh, en tiedä.

3DS osaa kaiken minkä litekin, litelle ei pian tule enää niin paljon pelejä, pelit alkavat tulla 3DS:lle. 3DS:ssä on myös mm. 3D.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Nintendo 3DS

ViestiKirjoittaja LefaLefa » 09.02.2011 02:50

Keltainen Rayquaza kirjoitti:
taiquli kirjoitti:Hmm... 3DS on kyllä aika paljonkin yli omasta budjetistani. Haluaisin nimittäin vain hyvän pelikonsolin, siksi päädyin Liteen, koska siinä ei ole mitään nettiyhteyksiä ja kameroita. Omasta mielestäni nämä ovat turhia ominaisuuksia, koska haen vain hyvää pelikokemusta. Ja kun on iPhone niin silläkin pääsee nopeasti nettiin. Ja Liten saa nykyään aika halpaan hintaankin... Mutta en nyt tiedä, on tuo 3DS aika kallis ja liian paljon ominaisuuksia minulle. Tietenkään ei saisi ajatella vain hintaa. Äh, en tiedä.

3DS osaa kaiken minkä litekin, litelle ei pian tule enää niin paljon pelejä, pelit alkavat tulla 3DS:lle. 3DS:ssä on myös mm. 3D.


OBJECTION! Ei ole GBA pelien tukea.
Avatar
LefaLefa
 
Viestit: 652
Liittynyt: 01.11.2010 01:01
Paikkakunta: Helsinki

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 53 vierailijaa

cron