Kingdom Hearts pelisarja

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Kingdom Hearts pelisarja

ViestiKirjoittaja Faith » 15.02.2012 20:40

Hauskaa kun joku avasi keskustelua uudestaan (: Itse en ole uusinta peliä ostanut sekä rahanpuutteen takia että sen takia ettei DS ja 3DS (jota itselläni ei siis ole omana, mutta jota olen kaverilla kokeillut) ole minulle ainakaan kovin ergonominen laite: niin pokémonia kuin 358/2:stakin pelatessa peukaloni huusivat hoosiannaa jo lyhyemmän pelisession jälkeen, ja pelaaminen on pakko lopettaa aina noin tunniksi ennen kuin voi taas jatkaa. Mutta tämä nyt on se pienin este jos oikein kovasti jotain tahtoo pelata.

Minä myös jotenkin ymmärrän tuon että ihmisiä ärsyttää KH fandomi. Itse en ole jaksanut innostua Kingdom Heartsista enää yli puoleen vuoteen sen takia, että koko fandomi on oikeasti yliarvostettua. Sitä tulee oikeasti korvista ulos. Pidän edelleen pelien tarinasta, hahmoista, musiikista ja grafiikasta ja Tetsuya Nomura kuuluu suuresti ihailemiini henkilöihin, mutta vähän on ote lipsunut viimeaikoina. Mistä tahansa menee maku, ainakin minulla, jos se on yliarvostettua. Löysin Reiskan tapaan Kingdomit jo yläasteaikoina, ja kunnollinen innostus kesti sinne vuoteen 2008 asti - ja sen jälkeen onkin ollut koko ajan kiihtyvää mahalaskua.

Fanitus on tallella, muttei enää niin voimakkaana kuin muutamia vuosia sitten, valitettavasti.
Löydä Faith!
Twitter | Blogger | deviantART | tumblr

"Embrace your dreams. If you want to be a hero, you need to have dreams. And honour." -Angeal Hewley
"Nyt ei auta kuin pitää hymy huulilla ja puuteri poskilla!" -Harley

avatarista kiitos Herolle ♥
Avatar
Faith
 
Viestit: 382
Liittynyt: 23.03.2011 14:33
Paikkakunta: Espoo

Re: Kingdom Hearts pelisarja

ViestiKirjoittaja OshaFan » 15.02.2012 22:03

Minä olen ollut ja tulen aina olemaan suuri KH-fani :D
Ja nyt en malta odottaa tuin DDD:n julkaisua, kun 3DSkin on jo omana :D

Ja mitä on fandom?
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Kingdom Hearts pelisarja

ViestiKirjoittaja Faith » 15.02.2012 22:10

OshaFan, fandom tarkoittaa fanitettavaa "aluetta" tai aihetta, kuten esimerkiksi Kingdom Hearts (: tulee sanoista "fan's kingdom" = fanin valtakunta.

Ja minäkin fanitan Kingdom Heartsia kyllä edelleen, mutta en tosiaan vain niin paljon kuin ennen. Yliarvostus ja joka paikasta tursuaminen ovat vain syöneet sitä. Samalla tavalla kävi Japani-intoilulleni, joka alkoi voimakkaana, mutta joka hiipui sittemmiten, kuten asiaa alkoi tulla korvistakin ulos. Pidän edelleen Japanin kulttuurista ja kuuntelen tietynlaista japanilaista musiikkia, mutta suurin innostus on laskenut. Näin pienenä OT:na, tuli vain mieleen :'D
Löydä Faith!
Twitter | Blogger | deviantART | tumblr

"Embrace your dreams. If you want to be a hero, you need to have dreams. And honour." -Angeal Hewley
"Nyt ei auta kuin pitää hymy huulilla ja puuteri poskilla!" -Harley

avatarista kiitos Herolle ♥
Avatar
Faith
 
Viestit: 382
Liittynyt: 23.03.2011 14:33
Paikkakunta: Espoo

Re: Kingdom Hearts pelisarja

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 15.02.2012 22:17

Eipä ole vähään aikaan tullut pelattua, mutta odotan kyllä DDD:tä ja aion ostaa sitten kun tulee.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Kingdom Hearts pelisarja

ViestiKirjoittaja OshaFan » 21.02.2012 21:30

Elikkä, kaikki eivät varmaan KH:n juonta tajua, joten tässä olisi pähkinänkuoressa:
https://docs.google.com/a/ucdavis.edu/viewer?a=v&pid=explorer&chrome=true&srcid=0B8cPyvE2GTjOMzE4MTVlZTctMjE5Yi00YzAzLWJjZTAtZTllODY2OTc2MTMx&hl=en_US&pli=1
(Perustiedot englannin kielestä tarvitaan, jotta voit nauttia tästä tekstistä kaikin mahdollisin tavoin)
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Kingdom Hearts pelisarja

ViestiKirjoittaja R0xu » 21.02.2012 21:40

^ Aika hieno

Tässä olisi hieno 9min traileri tulevasta pelistä :3 Kingdom Hearts Dream Drop Distance - Special Trailer
Spoiler:
Kuva
Avatar
R0xu
 
Viestit: 1078
Liittynyt: 01.11.2010 01:01

Re: Kingdom Hearts pelisarja

ViestiKirjoittaja The Maziger » 21.02.2012 21:53

Tänään sitten tarttui kaupasta KH 1 & 2 mukaan. Parisenkymmentä minuuttia tullut ykköstä mätettyä ja jo nyt vihaan Kairia ja Soraa =D
~Käänteismaailman hallisija<3~
Avatar
The Maziger
 
Viestit: 265
Liittynyt: 01.11.2010 16:32
Paikkakunta: ~Ketsuekigatan~ tutkimuslabran valvonta tasanteelta valvomassa XeCrasin sekoiluja.
(: Aiheuttaa Hämmennystä väärin nautittuna.

Re: Kingdom Hearts pelisarja

ViestiKirjoittaja OshaFan » 21.02.2012 21:55

Ei kannata vihata, ne on päähenkkoja :P

Ja ah, tuo Special Trailer.
Oli niin ihana fanifiilis sitä katsellessa.
Itkin pelkästä ilosta :D
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Kingdom Hearts pelisarja

ViestiKirjoittaja Faith » 21.02.2012 22:08

OshaFan kirjoitti:Ei kannata vihata, ne on päähenkkoja

olipas outo kommentti, jäi häiritsemään tuo kannata sana, ihan kuin Sora ja Kairi ilmestyisivät yöllä sängyn viereen verenhimoisina ja valmiina pistämään tohjoksi jos ei heistä ei pidä :'D mutjoo. En itsekään ole koskaan pitänyt erityisemmin Kairista, jotenkin hienoinen turhake? Tämä tosin saattaa johtua ihan yleisistä antipatioistani videopelien naishahmoihin (joihin kuuluvat niin Final Fantasyn kuin Professor Laytoninkien naishahmot, FF XIII:n Lightning tosin on poikkeus). Vähän sellainen kiljuva neito hädässä, eivät KH II:ssa olevat lyhyet toimintapätkät ja uhittelukaan oikein pelastaneet minua siltä mielikuvalta. Sorasta sen sijaan olen aina tykkäillyt, ihan jo siitä syystä että näen hänessä jonkin verran itseäni, ja muutenkin. Ehkä tosin hieman tyhjäksi jättäytyvä hahmo, toisin kuin vaikka Roxas ja Riku?

Tuosta trailerista... pitää malttaa odottaa kyllä sitä englanninkielistä, en ole koskaan pitänyt noista japanilaisista äänistä, varsinkaan Soran. Rikun ääni on ihan okei, samoin joittenkin organisaation jäsenten, mutta valtaosin en kyllä perusta alkuperäisistä perusta. Silti katsoin tuon trailerin kyllä loppuun ja kyllähän se innostusta ja odotusta herätti, pakko tuo on hankkia ♥
Löydä Faith!
Twitter | Blogger | deviantART | tumblr

"Embrace your dreams. If you want to be a hero, you need to have dreams. And honour." -Angeal Hewley
"Nyt ei auta kuin pitää hymy huulilla ja puuteri poskilla!" -Harley

avatarista kiitos Herolle ♥
Avatar
Faith
 
Viestit: 382
Liittynyt: 23.03.2011 14:33
Paikkakunta: Espoo

Re: Kingdom Hearts pelisarja

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 21.02.2012 22:22

OshaFan kirjoitti:Ei kannata vihata, ne on päähenkkoja

BBS:ssä ne on pieniä lapsia. En itse pidä Roxasista/Ventusista. :)
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Kingdom Hearts pelisarja

ViestiKirjoittaja OshaFan » 21.02.2012 22:41

Minun mielestäni Ventus ja Xion ovat parhaita :D
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Kingdom Hearts pelisarja

ViestiKirjoittaja Mewer » 22.02.2012 17:05

Oma lempi hahmoani ei tarvitse edes sanoa, sillä kaikki varmaan tunnistavat veikon avataristani :3

Anyway, oli mulla muutakin asiaa: Kuka haluaisi tulla mätkimään Villian's Vendettaa BBS:ssä kanssani?
"Lainaus, tuo älyn oiva vastike"
- Jari Tervo
Avatar
Mewer
 
Viestit: 1059
Liittynyt: 01.11.2010 17:34
(: Valitin tästä ensimmäisenä =)

Re: Kingdom Hearts pelisarja

ViestiKirjoittaja Shadow Lugia » 22.02.2012 19:55

The Maziger kirjoitti:Tänään sitten tarttui kaupasta KH 1 & 2 mukaan. Parisenkymmentä minuuttia tullut ykköstä mätettyä ja jo nyt vihaan Kairia ja Soraa =D

Itse ostin samaiset pelit joskus kesällä, pelasin ykköstä ehkä 30min ja meinasi jo lentää ohjain seinään kameran takia. Itse olen tottunut juuri päinvastaiseen kameran liikuttamiseen kuin KH 1:ssä, eikä sitä voi mistään vaihtaa(???) (en ainakaan löytänyt). Eli aina kun yritän kääntää kameraa oikealle, se menee vasemmalla jne. Kun on koko ikänsä pelannut juuri erilailla niin ei siitä pelaamisesta tule yhtään mitään :/. Haluaisin pelata tuon ykkösen läpi, mutta tuon kameran takia siitä ei vain tule yhtään mitään. Kakkosta en viitsisi pelata ennenkuin olen ykkösen pelannut (toivon että siinä voi vaihtaa kameran kulkusuuntaa), mutta kai se on kohta pakko xD.

Omistan myös BBS:n ja KH 358/2 days (vai mitkä ne numerot oli). BBS olen pelannut Aqualla läpi ja jompikumpi jäljelläolevista on ~puolessavälissä. Pitäisi kai sekin pelata loppuun. KH 358/2 on taas ihan alkutekijöissään, kun en ole muutenkaan DSllä pelannut varmaan vuoteen. Sen voisi myös pelata läpi jossain kohtaa. Jos joskus tuon saan läpi pelattua, niin varmaan voisi sen uudemmankin DS KH:n ostaa ja pelata..

Ja tuosta uusimmasta, että mitä olen lukenut niin vaikuttaa kyllä mielenkiintoiselta, en tosin omista 3D:ssää, joten sen pelaamisesta on turha haaveilla tässä ihan lähitulevaisuudessa xD. Täytynee kumminkin tuo konsoli jossain vaiheessa hommata kun on muitakin todella hyviä pelejä (esim. Starfox ja Kid Icarus).
So, I Herd U Liek Mudkipzz?
Waihtola
Regigigas ;______; <3
Avatar
Shadow Lugia
 
Viestit: 559
Liittynyt: 01.11.2010 15:43
Paikkakunta: Tampere

Re: Kingdom Hearts pelisarja

ViestiKirjoittaja OshaFan » 22.02.2012 21:17

Kingdom Hearts kakkosessa voi vaihtaa kameran liikkeen suuntaa ja sitä liikutetaan tatilla, toisin kuin ykkösessä.
Ykkösen kameran liikkumisesta en tiedä, ei kai voi vaihtaa.
Ja Days kannattaa pelata läpi, se on ihana ;A;
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Kingdom Hearts pelisarja

ViestiKirjoittaja OshaFan » 25.02.2012 22:00

Nyt, kaikki KH-fanitoverit! Pysykääs housuissanne(minä en pysynyt:o ):

Spoiler:
Square Enix France have revealed the release date for Kingdom Hearts 3D: Dream Drop Distance in Europe. According to their official online store, the European version of the game will release on July 27, 2012 (well, the France version to be specific, but France release date = Europe release date 90% of the time). This means we can probably expect a July release for North America, and a release the same week as France/Europe for Australia

Update: Square Enix France have since edited the website to say "Summer 2012" (between June 2012 and August 2012). This is probably because they were not supposed to reveal the release date yet (as there has been no official announcement), but keep in mind that it could mean it was an error. We'll have to wait to find out more information.


(Perustiedot englannin kielestä tarvitaan, jotta voit nauttia tästä tekstistä kaikin mahdollisin tavoin)

YES!!!
Se on tulossa :D
27.7.-12 :D
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Kingdom Hearts pelisarja

ViestiKirjoittaja Mewer » 25.02.2012 23:40

;__; Liian kauan. Itse revin farkkuni jo nähtyäni ensimmäisen trailerin ja nyt pitää bokserit päällä odottaa VIELÄ 5 kuukutta ;__; Maailma on julma. Ja aika. Ja SE
"Lainaus, tuo älyn oiva vastike"
- Jari Tervo
Avatar
Mewer
 
Viestit: 1059
Liittynyt: 01.11.2010 17:34
(: Valitin tästä ensimmäisenä =)

Re: Kingdom Hearts pelisarja

ViestiKirjoittaja OshaFan » 25.02.2012 23:55

Repesin XD

No, kyllä se sieltä on tulossa.
Ollaan iloisia, että jo tuolloin eikä vasta syksyllä.

Haluaisin sen jo nyt :D
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Kingdom Hearts pelisarja

ViestiKirjoittaja Suicca » 26.02.2012 01:06

Square on ollut kiitettävän tarkka Kingdom Hearts -sarjan julkaisuajoistaan, joten kesää odotellen siis.

Dream Drop Distance tulee kyllä olemaan ostoslistallani. Tai onhan se jo ollut listalla siitä lähtien, kun SE julkaisi The World Ends With You -hahmoja tässä pelissä. Notre Dame ei huononna aisaa pätkääkään, ja tuossa spessu trailerissa pääsi vielä vilahtamaan miun ehdoton lempihahmo pelisarjasta. Odotan kovin innolla tätä peliä.
Spoiler:
KH-peleistä suosikkini on todennäköisesti Birth by Sleep. Toki alkuperäisessä oli sitä jotakin, mikä sai miut pelaamaan näitä pelejä, mutta ensimmäistä KH:ta en missään välissä hehkuttanut hulluna. Chain of Memories jätti hieman "Mitä hemskettiä?" -elämyksen, kun pelasin sen alun perin GBA:lla, ja välillä en olisi jaksanut lukea dialogeja. Kakkonen puolestaan aiheutti liian monta fanityttö kiljumiskohtausta, ja cossejakin tuli tehtyä muutama, mm. Roxasin molemmat asut ja Xigbar, ja kerran pääsin lainaamaan kaveriporukan Zexion peruukkia. Lisäksi siskoni värväsi itselleen Axel, Demyx ja Marluxia cossit.

358/2 Daysin julkaisun myötä pelkäsin, että fanityttöys iskisi taas, vaan ei käynytkään niin. Fanityttöys pääsi tosin valloilleen Birth by Sleepin ilmestyttyä. Toki Ventusin ja Roxasin (joka oli siis miun vanha suosikki) yhdennäköisyys oli herättää pienen faniuden loisteen, mutta se sammui, en itsekään ymmärrä miksi. Terra ei vakuuttanut minnuu mitenkään erityisesti, vahva mätkijä, jee? Aqua puolestaan osoittautui yllättäjäksi, ja vei suosikkihahmon paikan tarinan puoleen väliin mennessä. Näinä aikoina vahvat naiset iskivät minuun erittäin kovaa, ja Aqua osottautui tämmöiseksi. Cossia olen harkinnut pitkään, mutta ei ole vielä toteutunut. Huom, vielä.

Re:Coded on hieman lamaannuttanut faniuttani, mutta ei kuitenkaan kokonaan. Peleistä omistan siis seuraavat: KH, KH: Chain of Memories, KHII, KHII: Final Mix + (jonka mukana tuli Re:Chain of Memories), 358/2 Days, Birth by Sleep, Birth by Sleep: Final Mix ja Re:Coded.
Hydreigon syö siu aivot.
YouTube || DeviantArt || Tumblr
"Nothing is true, everything is permitted."
Avatar
Suicca
 
Viestit: 182
Liittynyt: 05.11.2010 19:37
Paikkakunta: Vantaan eri nurkat.

Re: Kingdom Hearts pelisarja

ViestiKirjoittaja OshaFan » 26.02.2012 11:02

BbS:ssä ensimmäinen suosikkini oli se Ven. Sitten yhtäkkiä se menikin Aquaan. Hänessä vain oli jotakin.
Sitten Vanitas nousi ehdottomaksi ykköseksi
Hän on niin julma ja kiero.
Ah sitä onnen hetkeä kun näin hänet trailerissa n.n

COM on minun mielestäni ihana peli, kuten myös Days ja Re:Coded. Jotkut vihaavat sitä korttisydeemiä, mutta minä en. Se on mahtava :D

Haluaisin niin kovasti BBS:n ja kaikki Final Mixit ;_;

Tämä DDD toivottavasti paikkaa BBS:n jättämän aukon :D
OshaFan
 
Viestit: 1346
Liittynyt: 02.03.2011 20:45

Re: Kingdom Hearts pelisarja

ViestiKirjoittaja Faith » 26.02.2012 11:51

Tuli muuten mieleen että olisi ihanaa saada joku Kingdom Hearts peli PS3:lle. Tiedän että mahdollisuus tähän on varmaan ihan häviävän pieni, mutta ainahan sitä saa toivoa ;P tykkäsin nimittäin ihan älyttömästi paukuttaa KH1:n ja KH2:n läpi isommalla konsolilla. DS ja PSP kun ovat meikäläiselle edelleenkin suhteellisen epäergonomisia laitteita kun KH -pelejä katsotaan, enkä usko että 3DS olisi tässä mikään poikkeus? Melkein toivon että tekisivät joskus hamassa tulevaisuudessa Dream Drop Distancesta version myös pleikkari kolmoselle, vaikka haaveeksi taitaakin jäädä...

Hauskaa muuten että Dream Drop Distancessa on Notre Damen kellonsoittajaan perustuva maa. Jään mielenkiinnolla odottelemaan miten se on pelissä toteutettu, kyseinen elokuva on kuitenkin tapahtumapaikallisesti melko näyttävä. Siitä taas en jaksa oikein innostua että mukana on uusimmasta Tron leffasta mukaan napattu maa... jo traileria katsoessa tuli naamapalmutettua asialle pahasti, ei jotenkin vaan viehätä se ajatus että mukana on oikeittein ihmisten näköisiä hahmoja ja sitten ne laitetaan piirroshahmojen sekaan? Eh... nojoo, ainakin tykkäsin Tron maasta KH2:ssa, mutta se johtui siitä että robottiheartelesseja oli hauska hutkia ja Tron oli piirteiltään symppis :3
Löydä Faith!
Twitter | Blogger | deviantART | tumblr

"Embrace your dreams. If you want to be a hero, you need to have dreams. And honour." -Angeal Hewley
"Nyt ei auta kuin pitää hymy huulilla ja puuteri poskilla!" -Harley

avatarista kiitos Herolle ♥
Avatar
Faith
 
Viestit: 382
Liittynyt: 23.03.2011 14:33
Paikkakunta: Espoo

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 59 vierailijaa

cron