Lomatopic

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Lomatopic

ViestiKirjoittaja mr.karhu » 29.01.2012 20:55

eli siis täällä voi kertoa omia matkakertomuksia tai terveisi´matkalta tai muistella vanhoja matkoja Voi myos kertoa "unelmalomastaan". (btw:en jaksa kopioida taalla noita ö ja ä kirjaimia )
(itse olen tällä hetkellä canarian saarella ja ä pitää kopioida jos haluaa sen kirjoituksiin )
joten terveisiä täältä canarian lämmostä!(eritoten Icewortexille ja Hansulle ja Vilsulle ja Metalle )
Ps:taalla on hyvin kuuma ja mukava olla.
Viimeksi muokannut mr.karhu päivämäärä 30.01.2012 14:25, muokattu yhteensä 1 kerran
ds friend code (platinum) 4255-4071-6612 Wii friend code
Spoiler:
KYSY!

mun vaihtola: http://pkmn.foorumi.eu/viewtopic.php?f=17&t=1441 Omistan minecraft serverin tiedot alapuolella.
Hamachi on: minecraft server by druidfin (koko homma pienellä) ja ei salasanaa ja minecraft serverin ip on mun hamachi ip server on päällä yleensä kun joku sitä kysyy ja olen onlinessa.

Mine servun tietoja
Spoiler:
Server tyyppi bukkit
jos joku haluaa voimme myös pelata adventure mappeja
muutamia plugineita on esim home plugin
Avatar
mr.karhu
 
Viestit: 27
Liittynyt: 01.01.2011 22:14
Paikkakunta: johto,sinnoh ja kanto
(: XD MINECRAFT RULEZ XD

Re: Lomatopic

ViestiKirjoittaja icewortex » 29.01.2012 22:17

mr.karhu kirjoitti:eli siis täällä voi kertoa omia matkakertomuksia tai terveisi´matkalta tai muistella vanhoja matkoja
(itse olen tällä hetkellä canarian saarella ja ä pitää kopioida jos haluaa sen kirjoituksiin )
joten terveisiä täältä canarian lämmostä!(eritoten Icewortexille ja Hansulle ja Vilsulle ja Metalle )
Ps:taalla on hyvin kuuma ja mukava olla.

Kaikkien meidän neljän puolesta, ilmeeni kun luen tätä. :B

"Ulos sieltä, stalkkeri!" - Luminoso
"Do, or do not. There is no try." - Yoda
Avatar
icewortex
 
Viestit: 777
Liittynyt: 01.11.2010 09:31
(: Mhm.

Re: Lomatopic

ViestiKirjoittaja Umbrespeon » 29.01.2012 23:24

Malagaan taas kesäkuun alussa, kuukaudeksi, kelpaa. Eikä tarvitse maksaa muuta, kuin lennot. :)
Avan tehnyt hilippa.

Rip in rip
Avatar
Umbrespeon
 
Viestit: 724
Liittynyt: 10.11.2010 00:15
Paikkakunta: Kuåpiå
(: If you know what I mean.

Re: Lomatopic

ViestiKirjoittaja KoReaNMaG » 30.01.2012 00:22

no ko tää on "loma tobic" niin kai mieki si voin hehkuttaa kahen viikon sairaslomaani (tai siis kaks viikkoo menny jo ja loppua ei näy xD) joka varmaan venyy 3 viikkoon...
Lomal on ollu ihan jees saa irtautuu arjesta ja sillee vaik ny iskiki vähä paniikki päälle et missasin muutaman tärkeen kurssin xD ja no toisen voi suorittaa uudestaan keväällä ja toisen vasta kakkos/kolmos vuonna :feels: no mut ei se haittaa mitn tääl ei ainakaa tarvi tehdä labra hommiä ja oon onneks niin kipee etten sängystä pahemmi nouse koska niin kova kuume ja hallusinaatiot et kaikki mitä syön juon kannetaan eteen, tunnen itseni porovoriksi vähäniinkö se nauli siinistö paitti näytän kyllä paremmalta 8) eli en oo siis niin ruma meni vähä ööff topikiks mut no probloms toivottavasti kohta pääsee pois lomilta t. make
:B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B
Avatar
KoReaNMaG
 
Viestit: 309
Liittynyt: 01.11.2010 17:06

Re: Lomatopic

ViestiKirjoittaja mr.karhu » 30.01.2012 14:20

icewortex kirjoitti:
mr.karhu kirjoitti:eli siis täällä voi kertoa omia matkakertomuksia tai terveisi´matkalta tai muistella vanhoja matkoja
(itse olen tällä hetkellä canarian saarella ja ä pitää kopioida jos haluaa sen kirjoituksiin )
joten terveisiä täältä canarian lämmostä!(eritoten Icewortexille ja Hansulle ja Vilsulle ja Metalle )
Ps:taalla on hyvin kuuma ja mukava olla.

Kaikkien meidän neljän puolesta, ilmeeni kun luen tätä.

XD olit aika innoissas vai niitten kaa? *awesome*


tyhmä kysymys mutta mikä on ööff topic?
ds friend code (platinum) 4255-4071-6612 Wii friend code
Spoiler:
KYSY!

mun vaihtola: http://pkmn.foorumi.eu/viewtopic.php?f=17&t=1441 Omistan minecraft serverin tiedot alapuolella.
Hamachi on: minecraft server by druidfin (koko homma pienellä) ja ei salasanaa ja minecraft serverin ip on mun hamachi ip server on päällä yleensä kun joku sitä kysyy ja olen onlinessa.

Mine servun tietoja
Spoiler:
Server tyyppi bukkit
jos joku haluaa voimme myös pelata adventure mappeja
muutamia plugineita on esim home plugin
Avatar
mr.karhu
 
Viestit: 27
Liittynyt: 01.01.2011 22:14
Paikkakunta: johto,sinnoh ja kanto
(: XD MINECRAFT RULEZ XD


Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 56 vierailijaa

cron