Miten löysit foorumille?

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Miten löysit tälle foorumille

Äänestys päättyi 29.05.2012 15:24

Olen vanhan foorumin käyttäjä
59
79%
Muu - kerro viestissäsi miten!
16
21%
 
Ääniä yhteensä : 75

Miten löysit foorumille?

ViestiKirjoittaja badganondorf » 30.03.2012 15:24

Topicin nimi, topicin aihe. Eli, miten löysit itsesi tälle foorumille. Minusta tuntuu, että uusien käyttäjien määrä on laskenut varmaan 80% siitä, mitä se oli vanhan foorumin aikaan ja kun yritin googlailla tätä uutta foorumia, en millään löytänyt sitä. Tämä on käytännössä polli, mutta toivon, että erityisesti he, jotka painavat "jotain muuta kautta", selittävät mistä he tämän foorumin löysivät.

Itselläni olisi kiinnostusta uusien käyttäjien saamiseen etenkin TCG ja VGC-alueille, mutta siitä lisää myöhemmin. Jokatapauksessa alustavasti sanon sen verran, että mikäli olet itse valmis näkemään hieman vaivaa uusien käyttäjien saamiseen foorumille (ei - tämä ei vaadi sosiaalista kanssakäyntiä, älkää huoliko), lähetä minulle YV:ta, niin kerron lisää.
http://www.thedeckout.com - Maailman paras Pokémon TCG-blogi(ni)

Mewtwolover kirjoitti:Pistin kännykkääni jo muistuksen 12.8.(MM-kisat päättyvät 11.8.) kohdalle noiden (Esan) oikkien poistosta.
Avatar
badganondorf
 
Viestit: 832
Liittynyt: 04.10.2010 09:52

Re: Miten löysit foorumille?

ViestiKirjoittaja Riolucario » 30.03.2012 15:47

Olin jo/"jo" vanhallakin foorumilla, minne taas eksyin pokemon.fi-sivuston kautta
Avatar
Riolucario
 
Viestit: 855
Liittynyt: 01.11.2010 03:02
Paikkakunta: 127.0.0.1
(: U mad? :) Tiedän että olet. :3

Re: Miten löysit foorumille?

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 30.03.2012 15:54

Olin jo vanhalla foorumilla ja sielläkin ennen käyttäjätunnuksen tekoa jo seurailin VGC osiota. Pelannut VGC:tä kilpailullisena jo 3. genessä.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Miten löysit foorumille?

ViestiKirjoittaja Faith » 30.03.2012 16:03

Itse löysin tänne googlaamisen kautta (: etsiskelin netistä suomenkielistä pokémon fanfictionia ja google sitten lykkäsi eteen jonkun foorumilaisen (en enää muista kenen) tarinatöpön. Pienen pohdinnan jälkeen päätin sitten itsekin rekisteröityä, alunperin pelkästään siinä tarkoituksessa että postaan omaa tarinaani tänne. Toisin kuitenkin kävi, pokémonista on tullut muutenkin juteltua ja uusia tuttavuuksia löydettyä ^^
Löydä Faith!
Twitter | Blogger | deviantART | tumblr

"Embrace your dreams. If you want to be a hero, you need to have dreams. And honour." -Angeal Hewley
"Nyt ei auta kuin pitää hymy huulilla ja puuteri poskilla!" -Harley

avatarista kiitos Herolle ♥
Avatar
Faith
 
Viestit: 382
Liittynyt: 23.03.2011 14:33
Paikkakunta: Espoo

Re: Miten löysit foorumille?

ViestiKirjoittaja miquel257 » 30.03.2012 17:16

Kun löysin vanhan foorumin, sinne ei voinut enää rekisteröityä. Sitte jonku ajan pääst siitä googlasin jotai ja löysin tän, ja rekisteröidyin :)
:3
Avatar
miquel257
 
Viestit: 747
Liittynyt: 21.01.2011 23:09
(: Hallooo :)

Re: Miten löysit foorumille?

ViestiKirjoittaja Hikaru » 30.03.2012 17:39

Pokémon.fi:n kautta vanhalle foorumille. Sinne päädyin varmaan Googlella kun etsin tietoa Pokémonista... Siitä on niin kauan! Neljä ja puoli vuotta. Ensin stalkkasin pitkään ja sitten liityin. Olisin itse asiassa liittynyt noin vuoden aikaisemmin, koska olin kiinnostunut silloin tuosta vaihtoalueesta, mutta sössin jotenkin rekisteröitymisessä enkä päässyt sisään. : / Itse asiassa ihan hyvä, koska käyttäjänimeni olisi varmaankin vieläkin joku Charmander1 tai jotain siihen suuntaan. Onneksi olin viisaampi myöhemmin ja tuli edes jotenkin yksilöllinen nicki. Lisäksi silloin aikaisemmalla kerralla vanhempani löysivät sivuhistoriasta, että olin käynyt sellaisella sivulla, eivätkä tykänneet. Seuraus: tyhjensin siitä lähtien aina sivuhistorian koneella olon jälkeen.

Anteeksi höpötys. ^^ Tänään on muutenkin ollut niin nostalginen päivä.

Edit: Oho, katos, tähän haettiinkin uudella foorumilla aloittaneiden kokemuksia. No jaa...
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Avatar
Hikaru
 
Viestit: 763
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Helsinki
(: Fabulous! :)

Re: Miten löysit foorumille?

ViestiKirjoittaja Darrell » 30.03.2012 17:48

Itse olin jo vanhalla foorumilla jonkin aikaa. Muistaakseni joku saattoi UEPC:n suomalaisella puolella mainita tuon vanhan foorumin jossain, ja sieltä sitten löysin vanhalle foorumille. (Offtopic: Löysin sitten UEPC:n foorumeille Keltaisen Rayquazan sivujen kautta.)
Avatar
Darrell
 
Viestit: 1165
Liittynyt: 01.11.2010 08:37
(: Wannabe-Pro

Re: Miten löysit foorumille?

ViestiKirjoittaja Life » 31.03.2012 17:11

Itse en muista, mistä tämän foorumin löysin, mutta se oli vielä ennen kuin siiryttiin nykyiseen formaattiin. Liityin kuitenkin VASTA n. puoli vuotta(ko?) sitten, vaikka useasti täällä katselin erinäisiä keskusteluja yms. Mitä tässä nyt olen sivusta seurannut, niin olen huomannut myös viestien ja keskustelun hiljentymistä. Sääli, sillä silloin kun itse liittyin tänne oli keskustelua enemmän ja sitä oli jopa mukava vain seurata. Nyt olen vähän samassa tilanteessa kuin Faith, että aluksi kirjoittelin vain Luova-aluellee, mutta pikku hiljaa olen myös muihin keskusteluihin osallistunut (tosin pienesti) ja ehkä jossain vaiheessa tulen höpöttämään niin, että ihmiset saavat siitä tarpeeksi. :D
Elämä on elämää, taistele sen puolesta.
~Äiti Teresa
Avatar
Life
 
Viestit: 66
Liittynyt: 25.09.2011 08:56
Paikkakunta: Jämijärvi

Re: Miten löysit foorumille?

ViestiKirjoittaja Digia » 01.04.2012 02:06

Liityin vanhalle foorumille joskus aikojen alussa ja sen löysin googlaamalla jotain pokemon-juttuja kai. (En oikein muista mtn enään siitä kun aikaa on kulunut niin paljon jo)
~Sieni on jokapaikan sana~
League of Legends
Avatar
Digia
 
Viestit: 353
Liittynyt: 01.11.2010 16:24

Re: Miten löysit foorumille?

ViestiKirjoittaja Eduboy94 » 01.04.2012 09:35

Vanha foorumi suljettiin ja kaikki käskettiin tänne.
Avatar
Eduboy94
 
Viestit: 531
Liittynyt: 01.11.2010 18:02
Paikkakunta: Hamina/Helsinki

Re: Miten löysit foorumille?

ViestiKirjoittaja Waker » 01.04.2012 11:02

Eduboy94 kirjoitti:Vanha foorumi suljettiin ja kaikki käskettiin tänne.


Tänään on Aprillipäivä joten vanhan foorumin täytyy olla auki koska valehtelet.
Veri jo päällemme pauhaa,
soitamme Garbodorin rauhaa,
Garbodorin kunnia olkoon,
Örvelön ihanuus tulkoon.
Avatar
Waker
 
Viestit: 480
Liittynyt: 01.11.2010 10:35

Re: Miten löysit foorumille?

ViestiKirjoittaja Water » 01.04.2012 13:18

Vanhalla foorumilla olin, mutta ei ole hajuakaan, miten sen löysin ja miksi sinne edes menin.
Sitten Pokémon jotenkin juuttui.

(Ja vaikka tänään onkin huhtikuun ensimmäinen päivä, on tämä täyttä totta.)
Avatar
Water
 
Viestit: 118
Liittynyt: 01.11.2010 19:07

Re: Miten löysit foorumille?

ViestiKirjoittaja Registeel » 01.04.2012 15:52

No minulla oli niin, että harrastin aikidoa ja siellä sanoin jonkun asian, joka liittyi pokemoniin veljelleni ja Eelis kuuli sen ja kertoi Turun liigasta. Googletin sitten tieni vanhalle foorumille.
Registeel
 
Viestit: 705
Liittynyt: 01.11.2010 18:34
Paikkakunta: Lieto

Re: Miten löysit foorumille?

ViestiKirjoittaja JayEm » 01.04.2012 16:52

Joskus vuonna nakki&makkara löysin wanhan foorumimme ja tein käyttäjän videopelaamista ajatellen. Käyttiksen kadotessa unholaan olin vielä vissiin ala/yläasteella, ja sitten kun lukion aikoihin aloitin McAnkan ja Justin kautta Pokémon TCGn, kaivoin vanhan käyttiksen tunnukset esiin ja siitä käynnistyi elämää suurempi seikkailu nimeltä Suomen Pokémon-yhteisöön soluttautuminen.
Kiitos että olette saaneet minut herättämään ja ylläpitämään innostukseni yhteen elämäni suurimmista intohimoista.
Avatar
JayEm
 
Viestit: 851
Liittynyt: 05.10.2010 10:14
Paikkakunta: Jyväskylä
(: I used to be a league leader, but then I forgot how

Re: Miten löysit foorumille?

ViestiKirjoittaja badganondorf » 02.04.2012 13:54

Hmm, tilastot näyttävät vähän siltä kuin oletinkin, että ne näyttävät. Nyt vielä loputkin, jotka eivät ole vielä äänestäneet, äänestämään, jotta saadaan niin hyvä käsitys nykytilanteesta kuin suinkin mahdollista. Ja noiden parin ei-vanhan foorumin käyttäjän tarinat olisi myös kiva kuulla.
http://www.thedeckout.com - Maailman paras Pokémon TCG-blogi(ni)

Mewtwolover kirjoitti:Pistin kännykkääni jo muistuksen 12.8.(MM-kisat päättyvät 11.8.) kohdalle noiden (Esan) oikkien poistosta.
Avatar
badganondorf
 
Viestit: 832
Liittynyt: 04.10.2010 09:52

Re: Miten löysit foorumille?

ViestiKirjoittaja Colmio » 02.04.2012 14:32

Siis niinkuin minua meinasit?
Kuitenkin, aikanaan löysin vanhalle foorumille Googlen avulla, mutta jostain kumman syystä en päässyt rekisteröitymään. Tänne sitten rekisteröidyin kun tämä tuli.
Oi Suuri ja Mahtava Neuvostoliitto.
Avatar
Colmio
 
Viestit: 465
Liittynyt: 03.12.2010 23:05
Paikkakunta: Kokkola

Re: Miten löysit foorumille?

ViestiKirjoittaja Chiru » 02.04.2012 14:55

Pokemon.fi:n kautta löysin tieni vanhalle foorumille, mutta sinne ei enää otettu uusia käyttäjiä, ja sieltä sitten neuvottiin rekistöröitymään tälle uudelle foorumille. Täällä sitten olen nyt ja tulen olemaan jatkossakin :3
Friend codet
Pokémon SoulSilver - 5285 9385 8833
Pokemon Black - 2580 5079 7143
Galleriani - Tarinani
Avatar
Chiru
 
Viestit: 424
Liittynyt: 08.12.2010 20:21
(: Pastaaa~!

Re: Miten löysit foorumille?

ViestiKirjoittaja Flyffel » 02.04.2012 15:11

Minusta tuntuu siltä, että ne jotka eivät pystyneet rekkaamaan ovat valinneet tämän toisen vaihtoehdon. Heidänkin olisi tarkoitus valita se eka. Täällä kysytään "miten löysit foorumin" nimenomaan niiltä, jotka eivät tienneet vanhasta foorumista mitään.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Miten löysit foorumille?

ViestiKirjoittaja kassu » 02.04.2012 15:15

joskus googlailin huvikseni jotain ja löysin tuon frostin tarinan täältä foorumilta ja taisin rekistöröityä vieläpä vaa sen takia että voisin pyytää tarinalle jatkoa...
"Kill a man, One is a murderer;
Kill a million, a conqueror;
Kill them all, a God."
Avatar
kassu
 
Viestit: 261
Liittynyt: 07.05.2011 13:00

Re: Miten löysit foorumille?

ViestiKirjoittaja hilippa » 02.04.2012 15:25

Taisin löytää vanhan foorumin ihan googlettamalla. Eksyin sinne satunnaisesti aina välillä. En kuitenkaan tehnyt siellä mitään lurkkailua kummempaa.
Uudelle foorumille rekisteröidyin Larsin innoittamana.
Avatar
hilippa
 
Viestit: 59
Liittynyt: 22.12.2010 00:23
Paikkakunta: Turku

Seuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 56 vierailijaa

cron