Skype

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Skype

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 12.05.2012 01:53

icewortex kirjoitti:Jos on netti, skypen voi ladata? Ja mese ei ole valmiina kaikissa koneissa. Minun miniläppärissä ei ole. (inb4: varoitus "provosta", sorry mut oli ihan pakko. :---D)

Kyllä mesessä voi olla hotmailinkin kautta. Vaikka nyt onkin huonompi tapa kuin ohjelmalla.
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Skype

ViestiKirjoittaja Jite » 12.05.2012 11:07

icewortex kirjoitti:
Jite kirjoitti:Käytä aivojasi. Nettiin pääset kaikkialla, jossa on yhteys, ja siten myös meseen. Skypen käyttöön vaadit ohjelmaa. Ongelmaa ei ole, jos sulla on 24/7 kone jossa on skype, mutta jos et satu omaamaan, ja et voi syyst tai toisesta liittää muistitikkua (jep, sellaisiakin koneita on.)

Jos on netti, skypen voi ladata? Ja mese ei ole valmiina kaikissa koneissa. Minun miniläppärissä ei ole. (inb4: varoitus "provosta", sorry mut oli ihan pakko. :---D)


Esimerkiksi, paikallisen nuorisokeskuksen koneisiin ei saa ladata ohjelmia, ja toiseksi, usb:n käyttö ei ole mahdollista, koska keskusyksikkö on lukkojen takana. End of argument.
"Well, let's raise a ruckus."
Avatar
Jite
 
Viestit: 1357
Liittynyt: 01.11.2010 12:55
Paikkakunta: Turku
(: also known as Scrupture

Re: Skype

ViestiKirjoittaja SiaBBo » 12.05.2012 11:25

Jite kirjoitti:
icewortex kirjoitti:
Jite kirjoitti:Käytä aivojasi. Nettiin pääset kaikkialla, jossa on yhteys, ja siten myös meseen. Skypen käyttöön vaadit ohjelmaa. Ongelmaa ei ole, jos sulla on 24/7 kone jossa on skype, mutta jos et satu omaamaan, ja et voi syyst tai toisesta liittää muistitikkua (jep, sellaisiakin koneita on.)

Jos on netti, skypen voi ladata? Ja mese ei ole valmiina kaikissa koneissa. Minun miniläppärissä ei ole. (inb4: varoitus "provosta", sorry mut oli ihan pakko. :---D)


Esimerkiksi, paikallisen nuorisokeskuksen koneisiin ei saa ladata ohjelmia, ja toiseksi, usb:n käyttö ei ole mahdollista, koska keskusyksikkö on lukkojen takana. End of argument.

Ahaa, tämän takia Skype on siis todella turha! Mikset käytä sitä Skypeä sitten, kun olet omalla koneella?
ざわ・・・ ざわ・・・ ざわ・・・
Avatar
SiaBBo
 
Viestit: 794
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Skype

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 12.05.2012 11:31

SiaBBo kirjoitti:Ahaa, tämän takia Skype on siis todella turha! Mikset käytä sitä Skypeä sitten, kun olet omalla koneella?

Ei ne kaikki jaksa ääneen puhua eikä kaikki edes välttämättä omista mikrofonia. Itse pidän kyllä mesessä kirjoittamisesta enemmän kuin skypessä puhumisesta. Tosin ei pysty kirjoittaa kun pelaa SC2:sta täysillä niin sitä varten latasin Skypen itse. :)
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Skype

ViestiKirjoittaja R0xu » 12.05.2012 11:38

Jitestä on tullut tosi huono rölli.

Itselläkin on skype mutta vähän harvemmin tulee käytettyä, ihan kätevähän se on kun haluaa jutella kaverille "ooh"
Mutta aah, ne vuodet ventrilossa runeklaanien kanssa <3
Kuva
Avatar
R0xu
 
Viestit: 1078
Liittynyt: 01.11.2010 01:01

Re: Skype

ViestiKirjoittaja Jite » 12.05.2012 13:28

SiaBBo kirjoitti: Mikset käytä sitä Skypeä sitten, kun olet omalla koneella?


Sanoin jo, etten vain koe sitä omasta mielestäni hyödylliseksi. Lue tarkasti.
"Well, let's raise a ruckus."
Avatar
Jite
 
Viestit: 1357
Liittynyt: 01.11.2010 12:55
Paikkakunta: Turku
(: also known as Scrupture

Re: Skype

ViestiKirjoittaja Flyffel » 12.05.2012 17:06

Mitä eroa mese/skypellä muka on, paitsi että Skypellä voi soittaa puhelimeen ja meseä voi käyttää selaimessa? Kyllä meselläkin voi soittaa puheluja ja videopuheluja.
Avatar
Flyffel
 
Viestit: 4298
Liittynyt: 31.08.2010 23:41

Re: Skype

ViestiKirjoittaja SiaBBo » 13.05.2012 02:56

Jite kirjoitti:
SiaBBo kirjoitti: Mikset käytä sitä Skypeä sitten, kun olet omalla koneella?


Sanoin jo, etten vain koe sitä omasta mielestäni hyödylliseksi. Lue tarkasti.

Mitäs jos itse lukisit tarkasti? Olen itse pyytänyt jotain järkevää perustelua tälle mielipiteellesi, mutta enpä ole sitä saanut.
ざわ・・・ ざわ・・・ ざわ・・・
Avatar
SiaBBo
 
Viestit: 794
Liittynyt: 01.11.2010 01:04

Re: Skype

ViestiKirjoittaja Jite » 13.05.2012 07:38

Keltainen Rayquaza kirjoitti:Mitä eroa mese/skypellä muka on, paitsi että Skypellä voi soittaa puhelimeen ja meseä voi käyttää selaimessa? Kyllä meselläkin voi soittaa puheluja ja videopuheluja.


This. Luulin, et sen osaa sanoa ala-koululainenkin. Rölläily-yrityksesi on kyl aika huono yritys. Ei mielipiteitä yleensä tarvitse perustella, kuin trolleille.
"Well, let's raise a ruckus."
Avatar
Jite
 
Viestit: 1357
Liittynyt: 01.11.2010 12:55
Paikkakunta: Turku
(: also known as Scrupture

Re: Skype

ViestiKirjoittaja Registeel » 13.05.2012 08:25

Jite kirjoitti:Ei mielipiteitä yleensä tarvitse perustella, kuin trolleille.

Mielestäni kaikki maailman ihmiset tulisi tappaa!

IMO olen ainoa ihminen Suomessa, joka saa syödä kakkua.

Henkilö X on huono ihminen!

Skype on huono.

Suuremmasta pienempään, mutta kaikki tulisi perustella.
Registeel
 
Viestit: 705
Liittynyt: 01.11.2010 18:34
Paikkakunta: Lieto

Re: Skype

ViestiKirjoittaja Juusto » 13.05.2012 12:57

Mielestäni Jiten argumentti oli huono, jostain syystä minun ei tarvitse perustella sitä!
Avatar
Juusto
 
Viestit: 478
Liittynyt: 02.11.2010 00:34

Re: Skype

ViestiKirjoittaja Vilsu » 13.05.2012 15:19

Jite kirjoitti:
Keltainen Rayquaza kirjoitti:Mitä eroa mese/skypellä muka on, paitsi että Skypellä voi soittaa puhelimeen ja meseä voi käyttää selaimessa? Kyllä meselläkin voi soittaa puheluja ja videopuheluja.


This. Luulin, et sen osaa sanoa ala-koululainenkin. Rölläily-yrityksesi on kyl aika huono yritys. Ei mielipiteitä yleensä tarvitse perustella, kuin trolleille.

Miksei pidä perustella? Mielipiteet perustuvat perusteluun. Your Argument is invalid.

Ontopic: Skype on kätevä.
[20:52] (@JeasonFire) voisit sanoa ihan mit� vaan j�rjet�nt� forkil ja kaikki uskoo sua koska reputation
Avatar
Vilsu
 
Viestit: 386
Liittynyt: 01.11.2010 08:59
(: Allons-y!

Re: Skype

ViestiKirjoittaja Tas » 13.05.2012 18:00

SiaBBo kirjoitti:Olen itse pyytänyt jotain järkevää perustelua tälle mielipiteellesi, mutta enpä ole sitä saanut.

Jite kirjoitti:En tarvitse.
Oikeesti, ellei sulla oo kavereita ulkomailla, se on todella turha, imo.
Puhelimella saa milloin vain kaverit kiinni.
Itse asiassa, mitä meseen tulee, niin juu. (pitää enemmän kirjoittamisesta kuin puhumisesta)
Koska sille ei ole selainversiota. Et pääse sinne missä vain. - Skypen käyttöön vaadit ohjelmaa.

Siinä on Jiten perusteluja, niin jokopa nyt sitten nämä trollaajatkin haluaisivat pikkuhiljaa tarjota omiaan. Muuten on aika turha ruveta inttämään vastaajalta yhtään enempää argumentteja. Tähän mennessä Sieppo ja kumppanit ovat sanoneet Skypen olevan kätevä ja siinä se. Mese on kätevä myös. Jite käyttää sitä. Tasoissa. Siihen sitten päälle nuo muut Jiten sanomiset. Esa sanoi puhumisen olevan hänelle luonnollisempaa kuin kirjoittamisen, mutta Jite sattuu pitämään kirjoittamisesta enemmän, eli eipä sekään perustelu vakuuttanut Jiteä tällä kertaa. Vilsu koetti selittää Skypen olevan elintärkeä joillekin dotan ym. pelaajille. Mites jos toinen ei pelaa mitään? Silloin tuollakaan perustelulla ei ole mitään merkitystä. Että jos pojat haluatte oikeasti väitellä tästä aiheesta, niin tehkää se kunnolla älkääkä spämmikö jotain pelkän hymiön sisältäviä viestejä. Niistä tulee sitten jatkossa varoituksia. Jos taas haluatte vain trollata, niin voinette lopettaa.

Siinä mielessä tosin olen Jiteä vastaan, että hän sanoi Skypeä turhaksi. Se voi olla turha hänelle itselleen, mutta sitä se ei välttämättä ole kaikille muille. Suosittelisin siis muotoilemaan nuo sanomiset siltä osin siis uusiksi. Itsehän en käytä Skypeä ainakaan tällä hetkellä, mutta olen kyllä miettinyt sen hankkimista, jotta pystyisin paremmin pitämään yhteyttä entisen asuinpaikkani ystäviin. Pidän sitä siis kätevänä ohjelmana, vaikken itse käytä. En missään nimessä lähtisi haukkumaan sitä turhaksi.
[21:51:11] <+Caccis> ota nyt realismi vastaan, suurin osa jotka harrastaa tätä on failureita irl
Avatar
Tas
 
Viestit: 844
Liittynyt: 03.09.2010 18:55

Edellinen

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 64 vierailijaa

cron