Valituspalsta

Täällä voit keskustella muiden käyttäjien kanssa aiheista, jotka eivät sovi muille alueille.
Alueen säännöt
Käyttäjät voivat tehdä äänestyksiä vain tälle alueelle.

Mikäli haluat järjestää kilpailuja, muista lukea ohjeet kilpailujen järjestämiseen täältä!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja The Maziger » 29.05.2011 15:39

Projektini ärsyttää minua.

Tullut nyt tässä väännettyä Bilsa 3 kurssin mediapäiväkirjaa, kurssin aikana siis piti seurata erillaisia medioita ja kerätä artikkeleja talteen. Eilen sitten vihdoin ja viimein aloitin tämän tekemisen ja olen tullut siihen lopputulokseen että koko projekti vihaa minua, ei hätää minkäkin vihaan projektiani<3

Tarkoituksena oli tehdä siisti leikekirja.

Eilen aloitin tekemällä etu- ja takakantta, liimailin siihen luontoonliittyviä sarjisstrippejä ja päällystin sen. Ulkokuori on oikein nätti, alla toimii työtä varten ostettu vihko. Sitten huomasin, että liimani loppui. Ei siinä mitään, lähdin kauppaan ja ostin varmuuden vuoksi kaksi liimaputkiloa [jotka maksoivat #@!$% paljon kokoonsa nähden...] Liimasin uudella liimalla ensinmäiset kaksi artikkelia todeten, että liima loppui ensinmäisestä purkista O_o Toista purkkia kehiin ja ensinmäiset 4 artikkelia liimattu ja jälki aivan kamala. Liimasin vielä yhden artikkelin toisella liimalla kunnes päädyin lopputulokseen, että tämä kusee ja sotkee. Teippiä kehiin.

Aikani siinä sitten teipattua meni eräs teippirulla aivan solmuun, se siitä rullasta. Toinen teippi kehiin ja ilokseni huomaan, että käteeni oli tullut nokkosihottumaan, jännästi olin saanut allergiareaktion työtä tehdessä [joka ei ole vieläkään laskenut]. Tänään sitten kun jatkoin puoliksi valmista projektiani teippini loppui. Kuinka ironista, mutta uusi rulla kehiin ja yhden artikkelin teippauksen jälkeen voit todeta, että teippi loppui taas<3

Nyt kun hermoja, aivot, kyyneliä ja verta uhrattu tämän projektin eteen huomasin lopussa, että kaikki artikkelini eivät mahdu<3 Joten piti karsia.

Tällä hetkellä projekti odottaa sisällysluetteloaan ja yhteenveto teksti pätkää artikkeleista.

Tietinkin nämä upeat 12 työtuntia menevät hukkaan, kun maikka vaan plärää teoksen läpi kahdessa minuutissa.

Nyt #@!$%.
~Käänteismaailman hallisija<3~
Avatar
The Maziger
 
Viestit: 265
Liittynyt: 01.11.2010 16:32
Paikkakunta: ~Ketsuekigatan~ tutkimuslabran valvonta tasanteelta valvomassa XeCrasin sekoiluja.
(: Aiheuttaa Hämmennystä väärin nautittuna.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja victini98 » 30.05.2011 21:57

Mä valitan siitä ku mul on tosi tyhmä pikku veli. Se pölli karkkii ja pari avainta sillon ku mutsi ja faija oli roomas ja sit ku ne tuli nii ne alko huutaa mulle. Ja nyt en saa yhtää karkkii tai rahaa...
Sori jos kirjotan jtn tyhmää...
Mun tarina luku 2:

White friend code: 2322 8485 9547
mun wi-fi vaihtola:
Avatar
victini98
 
Viestit: 283
Liittynyt: 28.04.2011 22:26
Paikkakunta: sieni
(: ES pärisee, jonnet tärisee (;

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Suicca » 31.05.2011 00:28

Ensin pikkuveli sairasteli kolmisen viikkoa milloin korvatulehdusta, flunssaa ja vatsatautia, ja ny tänään (eiku eile) äitee sihte oksenteli pitkin päivää rajusti.. En sen takia liigaan mennyt, ko en halunnu riskeerailla muiden terveyden kustannuksella.
Ja sihte aiemmin päivällä tajusin, kuinka tyhmää oli hakea kesätöitä täksi kesäksi. Mie olen käytännössä joka viikko jossai, ja töille ei jäisi paljoakaan aikaa. Ny sitte mietin, pitäiskö olla ilone vaiko kettuuntunu ko hakupaikasta tuli kielteinen vastaus.
Hydreigon syö siu aivot.
YouTube || DeviantArt || Tumblr
"Nothing is true, everything is permitted."
Avatar
Suicca
 
Viestit: 182
Liittynyt: 05.11.2010 19:37
Paikkakunta: Vantaan eri nurkat.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Chiru » 31.05.2011 19:06

Joudun jälleen kirjoittamaan tänne... Surullista...
Asia on nyt niin, että luulin, että minulla olisi ainakin kaksi luotettavaa ystävää. Tämän ajatuksen paikkansapitävyys ei ole sieltä parhaasta päästä. Kun olin eräällä kaverillani yökylässsä eräs toinenkin kaverini oli siellä. Olimme riippumatossa ja kuten arvata saattoi, olin ainoa, joka ei tuosssa kangaskasassa pysynyt, koska viimeksi olin tuollaisessa jotain 6 vuotta sitten... Tipuin siitä ihan ilman keinutustakin ja loukkasin aina tietysti itseni... Kaverini keksivät, että lentäisin alas keinusta hauskemman näköisesti, jos he antaisivat vauhtia... No, molemmat nauravat ja pilkkaavat minua, kun tyhmänä yritän pysyä siinä (itselläni on hirveä tarve olla samanarvoinen kuin muut, joten luovuttaminen ei tullut kysymykseenkään).
Sitten keksivät antaa kovat vauhdit ja kiepauttavat ympäri... Lennän pitkässä kaaressa ainakin kahden metrin päähän vatsalleni. Minulta menee ilmat ulos, ja he kaksi eivät edes kysy, että sattuiko. Kunhan nauravat... Yöllä katsoimme viiteen asti Naruto-animea, kun ei ollut muuta tekemistä.Viimein kun olimme menossa nukumaan, ystäväni keksii valvottaa minua ottamalla tyynyni. Se otti sitä jatkuvasti, ja koska olin niin väsynyt, en jaksanut vastustella ja niin ne kaksi saivat nukuttua sen kolmen tunnin hyvin, kun minä valvoin koko yön istuskellen kylmässä nurkassa... Muutenkin ovat ilkeitä... Tästä onkin hyvä siirtyä seuraavaan asiaan: Kaikilla ystäilläni on tapana "pahoinpidellä" minua. Eräs koulukaverini (laitoin välit poikki) veti minua aina hiuksista, koska tiesi, että minulle tulee siitä mikreeni (joo, en osaa kirjoittaa sitä sanaa...), toinen ystäväni (joka laittaa kanssani pian välit poikki, koska meidän luokalle tulee yksi sen vanhoista kavereista) potkii aina minua, naapurini (sama, joka oli siellä ystäväni luona yökylässä) raapii, nipistelee, lyö ja puree minua ja ystäväni, jolla olin yökylässä, no, pilkkaa minua, sillä aikaa, kun naapurini raapii, nipistelee, lyö ja puree minua... Eli siis minulla on yksi niinkuin tälläinen hyvä ystävä, jos niin voi sanoa, joka ei kohtele minua ilkeästi, mutta jota näen aika harvoin, piti tulla luokallemme, mutta kun koulu ei antanut. No, ei tässä mitään, mutta kun tämän ystäväni opettaja kiusaa tätä ja koko luokka on häntä vastaan, vaikka hän on oikeasti hyvin kiltti ja sympaattinen ihminen. Hänelle koulu on siis kiltisti sanottuna yhtä h******iä. Ja jotkut ovat vielä pystyneet vaihtamaan luokkaamme koulussa! Loppuen lopuksi hän on ainoa, joka ymmärtää minua oikeasti, sillä hän on ainoa tuntemani, joka on kokenut saman kuin minä. En ymmärrä.Tänään sitten lähes mursin veljeni nenän vahingossa, ja minulle oltiin tietysti vihaisia. Sitten veljeni sanoi "HÄIVY" ja olin kiltti ja häivyin, eli mitäs muutakaan kuin karkasin mökiltämme missä silloin olimme. Loppuen lopuksi ajattelin lähettää äidille viestin: "Tulen takaisin puolen tunnin päästä, kun minua ei pyydetä häipymään." Tänään olin sen naapurini kanssa. Olisi tehnyt mieli vähän sanoa sille ilkeitä asioita, mutta en kehdannut... Tänään se heitti minua likavedellä... Mukavaa... Onneksi pian on kesäloma. Laitan kännykän äänettömälle niin etten kuulle sen naapurin idiootin viestejä!
Viimeksi muokannut Chiru päivämäärä 09.06.2011 11:57, muokattu yhteensä 1 kerran
Friend codet
Pokémon SoulSilver - 5285 9385 8833
Pokemon Black - 2580 5079 7143
Galleriani - Tarinani
Avatar
Chiru
 
Viestit: 424
Liittynyt: 08.12.2010 20:21
(: Pastaaa~!

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja The Maziger » 31.05.2011 20:29

Minä inhoan aurinkoa.

Tuota kaasupalloa avaruudessa joka mahdollistaa elämän täälä korvessa, kyllä olen alkanut vihata sitä. Miksi. Sen takia kun olen koko helvetin kevään ajan kärsinyt joka päivän päänsärystä, kyllä, saan kirkkaudesta päänsäryn. Jippii, kesäloma alkaa, vietän sen varmaankin pimeässä nurkassa animea tuputtaen. Aurinko. Vihaan sinua.
~Käänteismaailman hallisija<3~
Avatar
The Maziger
 
Viestit: 265
Liittynyt: 01.11.2010 16:32
Paikkakunta: ~Ketsuekigatan~ tutkimuslabran valvonta tasanteelta valvomassa XeCrasin sekoiluja.
(: Aiheuttaa Hämmennystä väärin nautittuna.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Hikaru » 31.05.2011 20:43

The Maziger kirjoitti:Minä inhoan aurinkoa.

Tuota kaasupalloa avaruudessa joka mahdollistaa elämän täälä korvessa, kyllä olen alkanut vihata sitä. Miksi. Sen takia kun olen koko @@@@@@@@ kevään ajan kärsinyt joka päivän päänsärystä, kyllä, saan kirkkaudesta päänsäryn. Jippii, kesäloma alkaa, vietän sen varmaankin pimeässä nurkassa animea tuputtaen. Aurinko. Vihaan sinua.

Aurinkolasit? Itselläni on samanlainen ongelma, mutta arskat parantaa elämänlaatua huomattavasti.
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Avatar
Hikaru
 
Viestit: 763
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Helsinki
(: Fabulous! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja The Maziger » 31.05.2011 20:54

Hikaru kirjoitti:
The Maziger kirjoitti:Minä inhoan aurinkoa.

Tuota kaasupalloa avaruudessa joka mahdollistaa elämän täälä korvessa, kyllä olen alkanut vihata sitä. Miksi. Sen takia kun olen koko @@@@@@@@ kevään ajan kärsinyt joka päivän päänsärystä, kyllä, saan kirkkaudesta päänsäryn. Jippii, kesäloma alkaa, vietän sen varmaankin pimeässä nurkassa animea tuputtaen. Aurinko. Vihaan sinua.

Aurinkolasit? Itselläni on samanlainen ongelma, mutta arskat parantaa elämänlaatua huomattavasti.



Kyllä, mutta en omista arskoja vahvuudella.
~Käänteismaailman hallisija<3~
Avatar
The Maziger
 
Viestit: 265
Liittynyt: 01.11.2010 16:32
Paikkakunta: ~Ketsuekigatan~ tutkimuslabran valvonta tasanteelta valvomassa XeCrasin sekoiluja.
(: Aiheuttaa Hämmennystä väärin nautittuna.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 31.05.2011 21:09

Voi perhana kun närästi aivan älyttömästi aamulla, ja siihen närästykseen sit heräsinkin. Yhä tuntuu pieni polte kurkussa eikä ole närästys lääkkeitä ja apteekki kiinni. T_T
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja victini98 » 31.05.2011 21:24

Tänää oli suoraan sanottuna p***a päivä. Eka mä ja pari meijän luokkalaistä vähä pelleiltii kevät juhla harjotuksissa ja pari opee tuli valittaa meille. Sen jälkee me mentii pyöräl syömää ja tietty piti olla kypärä, mul ei (taas vaihteeks) ollu. Matkal me sählättii ja sanoin "vahingossa" pari kirosanaa ja ope pölli mun pyörän. Sitte jouduin kävelee n.1km. Kun mä olin siel paikas nii menin raivoo sille opettajalle ja se sitte huus mulle et seuraavast saan jälkkää. Mitä pahaa mä tos tein?
Sori jos kirjotan jtn tyhmää...
Mun tarina luku 2:

White friend code: 2322 8485 9547
mun wi-fi vaihtola:
Avatar
victini98
 
Viestit: 283
Liittynyt: 28.04.2011 22:26
Paikkakunta: sieni
(: ES pärisee, jonnet tärisee (;

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja icewortex » 31.05.2011 21:29

victini98 kirjoitti:jtn .. Mitä pahaa mä tos tein?

Menit raivoo opelle?

"Ulos sieltä, stalkkeri!" - Luminoso
"Do, or do not. There is no try." - Yoda
Avatar
icewortex
 
Viestit: 777
Liittynyt: 01.11.2010 09:31
(: Mhm.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja victini98 » 31.05.2011 21:50

icewortex kirjoitti:
victini98 kirjoitti:jtn .. Mitä pahaa mä tos tein?

Menit raivoo opelle?

Ainaha mä raivoon sille mut ei se oo ennen tollee alkanu huutaa. Ehkä se vihaa mua???
Sori jos kirjotan jtn tyhmää...
Mun tarina luku 2:

White friend code: 2322 8485 9547
mun wi-fi vaihtola:
Avatar
victini98
 
Viestit: 283
Liittynyt: 28.04.2011 22:26
Paikkakunta: sieni
(: ES pärisee, jonnet tärisee (;

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja icewortex » 31.05.2011 22:27

victini98 kirjoitti:
icewortex kirjoitti:
victini98 kirjoitti:jtn .. Mitä pahaa mä tos tein?

Menit raivoo opelle?

Ainaha mä raivoon sille mut ei se oo ennen tollee alkanu huutaa. Ehkä se vihaa mua???

Maybe, se voi olla että jos se "vihaa" sua nii se voi johtua siitä et huudat sille? xD

"Ulos sieltä, stalkkeri!" - Luminoso
"Do, or do not. There is no try." - Yoda
Avatar
icewortex
 
Viestit: 777
Liittynyt: 01.11.2010 09:31
(: Mhm.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Hikaru » 31.05.2011 22:31

victini98 kirjoitti:
icewortex kirjoitti:
victini98 kirjoitti:jtn .. Mitä pahaa mä tos tein?

Menit raivoo opelle?

Ainaha mä raivoon sille mut ei se oo ennen tollee alkanu huutaa. Ehkä se vihaa mua???

*Facepalm*. Sanoit juuri itse syyn sille, miksi hän alkoi huutaa sinulle. Itse asiassa suorastaan luettelit:
1. Pelleily harjoituksissa - mikä kakara sinä oikein olet kun teet tällaista? Tuo on luultavasti ärsyttänyt kaikkia paikalla olijoita, eikä ole mikään ihme että opettajat puuttuivat asiaan.
2. Toistuvasti kypärättä ajo koulupäivän aikana ja taas sählääminen ja kiroilu - se kypärä on sinun omaa turvallisuuttasi varten ja koulu on vastuussa sinusta myös koulumatkoilla. Eikä opettaja "pöllinyt" pyörääsi vaan takavarikoi sen, koska et selvästikään osaa käyttäytyä sen kanssa.
3. Raivoaminen opettajalle, näköjään toistuvasti - siis mitä ihmettä? Ei opettajalle aleta tuolla tavalla aukomaan päätä. Jos et tiedä, miksi sinua on kohdeltu niin kuin sinua on kohdeltu, saat mitä luultavimmin asian selville kiltisti kysymällä.

Jos et vieläkään ymmärtänyt, mitä teit väärin, niin oma on ongelmasi.
Entisen hiekkalaatikon Hikari palveluksessanne. Rekisteröity: 02.10.2007
Recent POKÉMON MANGA News: Pokémon Adventures DP/Pt 8 ja Pokémon Black & White 10 on julkaistu Suomessa (tavallaan) 5. kesäkuuta.
Seuraavaksi ilmestyvät Pkmn Adv 17 ja Pkmn Adv BW 1 heinäkuussa. Koko julkaisuaikataulu
Avatar
Hikaru
 
Viestit: 763
Liittynyt: 01.11.2010 17:13
Paikkakunta: Helsinki
(: Fabulous! :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja miquel257 » 01.06.2011 07:04

Kävimme ostamassa Kaverille Synttäri lahjaks buustereita, iskä osti mulle 2. Ajattelin mitkä ottais, ja päädyin keskimäisii, paras mitä nous oli 1 Seeker :/ No kamu avas sit niit sen synttäreil, ja nosti ainaki nää+ muuta kivaa (buusterei oli siis 4) Machamp Prime, D&B BOTTOM, Emboar 20, rew Junk Arm, ja muut jännää...
:3
Avatar
miquel257
 
Viestit: 747
Liittynyt: 21.01.2011 23:09
(: Hallooo :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Riolu-fang » 01.06.2011 14:47

Oli tosi kiva päivä.
Kouluun pitäis mennä yhdeksäksi mutta meikäläinen tullaan herättämään tunti liian aikasin. En sitten tietenkään saa unta kun tullaan herättämään...
Koulussa eka tunti sävistä kuunnellessa ja sain sitten pari tervehdystä. Aina nimeni mainittaessa koko luokka repeää nauruun ja saa vaan arvata oliko suunniteltu juttu... Seuraavaksi siten joku LV-tunti jolla vaan selitettiin meidän siivousaluetta seuraavalle kolmelle tunnille. Mikäs siinä, ryhmässäni on juuri ne ihmiset jotka kiusaavat minua.
Sitten itse siivoamassa; Sataa järkyttävästi, joudun kuuntelemaan pissisten kiljumista kun näkevät sisiliskoja, ja kirosanoja lentelee sinne tänne. Pari kertaa sain loukkaavaa kommenttia siitä että hoidin hommani tunnollisesti... No, aivan sama minulle. Tuli sitten kaatosade ja kolme tuntia keräilen roskia märkänä. Ei sillä etten olisi varustautunut tähän, mutta sattui nin hienosti että kaaduin ojaan. Joo, kumarruin nostamaan mehutölkin roskaa niin hups, jalka lipeää ja kellahdan sinne. Kaikki ryhmässä olevat naureskelivat siinä vieressä eivätkä edes viitsineet kysyä että sattuiko.
Ja lopulta kun päästään luokkaan me hokataan olevamme etuajassa ja saadaan olla luokassa tunteroinen. Onneksi saatiin teetä... Ja joku aivokääpiö sitten tönäisee pulpettiani ja tulikuuma tee kaatuu paidalleni joka oli juuri kuivunut. Saan vastaukseksi vaan: "Hehe, Tikru kastu." No jee, mussuta lisää... Väsyneenä ja läpimärkänä on kiva kuunnella ihmisten aivoituksia.
Yhteenvetona: Päivä oli ahterista.
I will be your Guardian Angel
"There are bad ways to win - and good ways to lose. What's interesting and troubling is that it's not always clear which is which. A flipped coin doesn't always land heads or tails. Sometimes it may never land at all..." ~ Grimsley
DeviantArt Tumblr
Avatar
Riolu-fang
 
Viestit: 376
Liittynyt: 01.11.2010 19:59
Paikkakunta: Rovaniemi
(: :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja ChiYoshi » 01.06.2011 23:46

Chiru kirjoitti:Joudun jälleen kirjoittamaan tänne... Surullista...
.... Laitan kännykän äänettömälle niin etten kuulle sen naapurin p******sen viestejä!

Kenties ei oikeita kavereita? Vaikka ei se kyllä reilua oo -.-

Minä taas tulen valittamaan sitä, että unohdin eilen tiistaina tulla valittamaan tänne jostain, mutta unohdin mitä kamalaa oli käynyt. *lala* Sen lisäksi että jouduin menemään kouluun tunnin liian aikaisin, koska kukaan ei kertonut, että ei ysiksi, vaan kympiksi kouluun. Pöh.
~ Kyllä, minullakin on elämä. Useimmat ovat vain liian ahdasmielisiä ymmärtääkseen sitä ~
Avatar
ChiYoshi
 
Viestit: 47
Liittynyt: 09.01.2011 18:58

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja miquel257 » 03.06.2011 13:29

Valitan, et kone sammuu koko aja? Nyt sammunu 5 kertaa, ja 1 netti. Yht äkkii vaa menee mustaks, ja si käynnistyy uuestaa...
:3
Avatar
miquel257
 
Viestit: 747
Liittynyt: 21.01.2011 23:09
(: Hallooo :)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja icewortex » 03.06.2011 13:37

Mullekki käy joskus noin, mutta ei noin useasti. :P Jtn kerran viikos suunnilleen.

"Ulos sieltä, stalkkeri!" - Luminoso
"Do, or do not. There is no try." - Yoda
Avatar
icewortex
 
Viestit: 777
Liittynyt: 01.11.2010 09:31
(: Mhm.

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Zhaituki » 03.06.2011 13:43

Valitan sitä että miun pakettini ei vieläkään tullut postissa vaikka tilasin sen jo tiistai aamulla, myyjä on suomalainen. Postissa jokin takkuaa, noh eilenhän oli helatorstai mut joo tänään sen olisi pitänyt tulla mielestäni. >_<
Sinätuuba kanavani. Löytynee remixejä, randomizer nuzlocke seikkailua ja jotain muuta randomia.
Image
Italia VGC Nationals 2015 - 47. sija, 431 masteria. 6-3 tulos, oli yhden voiton päässä top-cutista.
Ensimmäisen suomen VGC premier challengen voittaja. Tiimi signaturessa.
Avatar
Zhaituki
 
Viestit: 2281
Liittynyt: 01.11.2010 21:12
Paikkakunta: Helsinki
(: >'.')> Poyo! <('.'<)

Re: Valituspalsta

ViestiKirjoittaja Shadow Lugia » 03.06.2011 14:10

Zhaituki kirjoitti:Valitan sitä että miun pakettini ei vieläkään tullut postissa vaikka tilasin sen jo tiistai aamulla, myyjä on suomalainen. Postissa jokin takkuaa, noh eilenhän oli helatorstai mut joo tänään sen olisi pitänyt tulla mielestäni.

Jos teit tilauksen tiistaiaamuna ja maksoit silloin nettipankista ostokset, rahat näkyvät myyjän tilillä aikaisintaan keskiviikkona. Jos myyjä vie paketin postiin keskiviikkona, se on perjantaina postissa, josta kestää vielä päivä että saat sen paperilapun jolla saaat hakea paketin (jos siis tilasit sellaisen paketin joka noudetaan postista).
So, I Herd U Liek Mudkipzz?
Waihtola
Regigigas ;______; <3
Avatar
Shadow Lugia
 
Viestit: 559
Liittynyt: 01.11.2010 15:43
Paikkakunta: Tampere

EdellinenSeuraava

Paluu Muu Keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 48 vierailijaa

cron